ik weet eerlijk gezegd niet of ik hierom moet lachen of huilen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, ze zijn wel op een heel romantische manier gehersenspoeld vaak hoor
Kunnen ze hun lichaam aan elkaar schenken uit liefde op een manier waar Jezus blij van wordt.
Zo wordt het echt gezegd hoor, ook bij mij op schoolquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet of ik hierom moet lachen of huilen.![]()
met alle respect naar mensen die wel religieus zijn.
Ik denk dat ze wel vooraf hebben gepraat met elkaar over wat ze leuk/aantrekkelijk/opwindend vonden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:27 schreef Koettie het volgende:
Ohja, heeft niets met respect te maken. Ben gewoon nieuwsgierig. Zou je daar dan genoegen mee nemen? Lijkt me dat dat best kan knagen na een tijdje niet goed neuken.
Ik heb die ervaring dus nog nooit gehad en kan me er niet veel bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Koettie het volgende:
Nouja, ik hield belachelijk veel van mijn ex hoor. Maar in bed hadden we echt 0 gemeen en raakte echt nooit op elkaar ingespeeld.
Smart manquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
gewoon niet trouwen. probleem opgelost.
Heb ook niet zoveel vertrouwen in het huwelijk neequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
gaat het niet om vertrouwen in je partner?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel vertrouwen in het huwelijk nee
Nooit relaties aangaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
Dat is iets veranderlijks, en het huwelijk is niet iets erg flexibelsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
[..]
gaat het niet om vertrouwen in je partner?
tegenwoordig kun je flitsscheiden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is iets veranderlijks, en het huwelijk is niet iets erg flexibels
ik zou lekker gaan latten. eigen huis, geen gezeur aan je hoofd maar heerlijke rust.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Harmankardon het volgende:
Veel mensen trouwen omdat dan een hele hoop juridische zaken in 1 klap geregeld zijn. Makkelijk zat toch.
Je hoeft geen beloften te maken en je kunt binnen een huwelijk ook afspreken bepaalde vrijheden over en weer toe te staan. Trouwen beperkt je alleen in zoverre als de twee getrouwden dat bepalen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef perro. het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je flitsscheiden.
maar inderdaad, de beloften die je tijdens het huwelijk maakt zijn doorgaans behoorlijk loos.
Dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Harmankardon het volgende:
Veel mensen trouwen omdat dan een hele hoop juridische zaken in 1 klap geregeld zijn. Makkelijk zat toch.
dat is niet hoe god het bedoeld heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hoeft geen beloften te maken en je kunt binnen een huwelijk ook afspreken bepaalde vrijheden over en weer toe te staan. Trouwen beperkt je alleen in zoverre als de twee getrouwden dat bepalen.
Dit klinkt als iemand die teleurgesteld is in de liefde.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou lekker gaan latten. eigen huis, geen gezeur aan je hoofd maar heerlijke rust.
Eens, maar ik denk dat het ook een generatieding is. (Bijna) alle vrouwen werken en zijn niet meer afhankelijk van een kerel. En wie nu nog gelooft in eeuwigdurend geluk door een boterbriefje, die moeten ze afvoeren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo
Maar dan zou ik wel zorgen dat er in elk geval een plan klaar ligt voor wanneer het ooit fout mocht lopen, in plaats van gewoon blind vertrouwen op een happily ever after, zoals vaak gebeurt, vooral in dit soort jonge huwelijken.
iedereen weleens lijkt me?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die teleurgesteld is in de liefde.
Ja, maar als het goed zit, zou je denken dat juist die ene persoon die onrust dan juist zou wegnemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen weleens lijkt me?
ik ben gewoon iemand die veel alleen zijn nodig heeft. dus ik denk dat wanneer ik zou gaan samenwonen de relatie snel over is. word daar heel erg onrustig van, altijd mensen om je heen etc.
Niet over de mijne, mijn vader was een oude bok en mijn moeder een fris blaadjequote:
dat ik alleen wil zijn heeft niets met anderen te maken, maar alles met mezelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar als het goed zit, zou je denken dat juist die ene persoon die onrust dan juist zou wegnemen.
Had dit ook heel erg, wilde met mn ex na vier jaar relatie ook echt nog niet samen wonen. Woon nu samen met mn huidige vriend. Kan nog steeds intens genieten dat ie weg is (Zoals nu, hij moet werken tot 12!) maar als hij er is is het ook prima. Hij weet wanneer ie me met rust moet laten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen weleens lijkt me?
ik ben gewoon iemand die veel alleen zijn nodig heeft. dus ik denk dat wanneer ik zou gaan samenwonen de relatie snel over is. word daar heel erg onrustig van, altijd mensen om je heen etc.
Ja, zeker prima. Maar op zich zou je natuurlijk ook prima elkaar die ruimte alleen kunnen laten, zeker als beide personen dat fijn vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik alleen wil zijn heeft niets met anderen te maken, maar alles met mezelf.
ik zie dat ook niet als iets negatiefs, de ene persoon is graag alleen, de ander heeft liever altijd mensen om zich heen. prima toch?
Is helemaal prima maar heeft niets met trouwen an sich te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie dat ook niet als iets negatiefs, de ene persoon is graag alleen, de ander heeft liever altijd mensen om zich heen. prima toch?
dat moet dan wel een heul groot huis zijn met mijn eigen zolder natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zeker prima. Maar op zich zou je natuurlijk ook prima elkaar die ruimte alleen kunnen laten, zeker als beide personen dat fijn vinden.
In de straat, in de plaats, in het huis?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef Koettie het volgende:
Mijn ex komt hier binnenkort wonen dus dat wordt even slikken.Ik wil verhuizen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:52 schreef Koettie het volgende:
In het huisAls in, waar ik woon. Het is een lang verhaal
Ik zou weggaan dan jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:52 schreef Koettie het volgende:
In het huisAls in, waar ik woon. Het is een lang verhaal
Is hij gevaarlijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef Koettie het volgende:
Haha nee. Alleen lichterlijk hyperactief en muzikant. Ik vrees voor mijn nachtrust!!!quote:
Ik wacht nog steeds tot Faxie langskomt om hem binnen te tikken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef Koettie het volgende:
Oh god, ik had het nog niet gezienquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot Faxie langskomt om hem binnen te tikken.
ik weet niet hoor. maar waarom zoekt je ex niet wat anders dan? jullie woonden er eerst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef Koettie het volgende:
Zoals ik al zei, zolang ik gewoon met mn vorige huisgenootje nog zou wonen, geeeen probleem. Maar nu niet echt zin in. Dus in het nieuwe jaar op nieuwehuizenjach. Maar ik hou van dit huis
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Koettie het volgende:
Het is zijn ouderlijk huis.![]()
Wij antikraken dat momenteel want zijn ouders werken in het buitenland.
oh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Koettie het volgende:
Het is zijn ouderlijk huis.![]()
Wij antikraken dat momenteel want zijn ouders werken in het buitenland.
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
Langzaam met alcohol?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef Koettie het volgende:
Vanavond weer kroeg. Ik vermoord mezelf.
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ze hebben m'n bril kunnen helen met aceton.Nu hopen dat 'ie een paar weekjes houdt. Meteen geen hoofdpijn meer.
heb je maar 1 bril dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ze hebben m'n bril kunnen helen met aceton.Nu hopen dat 'ie een paar weekjes houdt. Meteen geen hoofdpijn meer.
Ja, nooit verwacht dat zo'n bril zo makkelijk kapot kan gaan.quote:
Verschillende kleuren en modellen of gewoon steeds een nieuwe vanwege nieuwe net iets afwijkende sterkte?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:42 schreef perro. het volgende:
ik 4. 5 eigenlijk maar 1 draag ik enkel als ik thuis ben, niet meer helemaal de goede sterkte.
verschillende monturen. zelfde sterkte behalve die voor thuis. scheelt maar een kwart ofzo in sterkte, bijna niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verschillende kleuren en modellen of gewoon steeds een nieuwe vanwege nieuwe net iets afwijkende sterkte?
Heb je ook lenzen of dat helemaal niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:46 schreef perro. het volgende:
[..]
verschillende monturen. zelfde sterkte behalve die voor thuis. scheelt maar een kwart ofzo in sterkte, bijna niets.
nee. geen gefrot in mijn ogen. ik zou ook nevernooitniet laseren oid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je ook lenzen of dat helemaal niet?
Lijkt me zo eng jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:48 schreef perro. het volgende:
[..]
nee. geen gefrot in mijn ogen. ik zou ook nevernooitniet laseren oid.
Beterquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ah okquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneel vond de meeste kerstverhalen matig.
Awhquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wallen boven mijn wallen.
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Awh![]()
(mist knuffel emoticon)
Die geef ik ook met liefdequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's meer een aai over je bol smiley
Aai over bollen dan, sjongejonge.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aai over bollen dan, sjongejonge.
Ik las het verkeerd en was even geschrokken om zoiets uit jouw mond te horen,quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aai over bollen dan, sjongejonge.
Yv, je kent me toch wel langer als vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd en was even geschrokken om zoiets uit jouw mond te horen,
maar gelukkig niet dus
Ja, daarom was ik in 1e instantie dus ook geschrokken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je kent me toch wel langer als vandaag
Awwww. Drink een kop thee en alles komt goed! Het is niet mijn bedoeling je zo te laten schrikkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik in 1e instantie dus ook geschrokken.
Net gepast en zit heerlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sam!![]()
Hoe gaat ie met je nieuwe jurk?
Jaquote:
Ah nice, ik heb vandaag zo'n uberfaute kersttrui gekochtquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nu heb ik een leuke outfit voor kerst. Nu alleen nog schoenen uitzoeken...
Pics.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ah nice, ik heb vandaag zo'n uberfaute kersttrui gekocht
Dat wordt dan morgen, ik moet nu weg naar een feest en als ik terugkom verwacht ik niet in staat te zijn tot veel meer dan slapen. Toedels!quote:
Wantquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
Zaterdagmiddagsex als het buiten stormt
Haha, tofquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
Ik heb maandag foute kersttruiendag op kantoor
Awesomequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
cool, is ze er al?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kreeg foute kerstsokken van die Engelse![]()
Definieer 'fout'.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kreeg foute kerstsokken van die Engelse![]()
quote:
Ja is leukquote:
Lijkt op jouquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, lag een pakketje in de gang gistermiddag opeens
[..]
[ afbeelding ]
vooral je heels.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
Jurk staat me leuk. Uiteraard
. Mijn smaak is best goed, al zeg ik het zelf
![]()
.
Wil ik ooook. Ik heb een excuus nodig om mijn foute trui te dragen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
trek gewoon aan dan. who cares wat anderen denken. heb ik ook met mijn kerstmuts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik ooook. Ik heb een excuus nodig om mijn foute trui te dragen.
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Coolquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, ze maakte meteen m'n hele dag weer goed
Die zijn wel heel fout, jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jurken ookquote:
Waarom heb je daar een excuus voor nodig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog onbekendquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
CoolWanneer komt ze nou precies?
Goede eigenschap.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef perro. het volgende:
[..]
uhu. maar ik kijk van beneden naar boven.
Oh, jammer, dacht dat ze zo rond deze dagen er zou zijn.quote:
Is dat niet de verkeerde volgorde?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet anders..quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef perro. het volgende:
[..]
Mjah, maar te druk met verplichtingen en werk enzo.. Ze ging nu kijken voor januari.. Vrijdag zou ze in haar werk agenda hebben kunnen kijken, maar of dat is nog niet gelukt, of ze krabbelt terug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, jammer, dacht dat ze zo rond deze dagen er zou zijn.
[..]
Is dat niet de verkeerde volgorde?
En ben jij trouwens niet diegene die een hekel aan voeten heeft? Hoe kan je dan wel iets met hakken hebben aangezien daar toch echt vaak voeten inzitten
Oh, ik dacht dat ze gewoon een (kerst)weekendje NL zou doen met een vriendin en dat jij ergens in de planning gepropt zou worden. Nja hopelijk alsnog januari dan, misschien kan die vriendin dan wel niet meequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar te druk met verplichtingen en werk enzo.. Ze ging nu kijken voor januari.. Vrijdag zou ze in haar werk agenda hebben kunnen kijken, maar of dat is nog niet gelukt, of ze krabbelt terug.
De hakken zelf zijn gewoonquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, jammer, dacht dat ze zo rond deze dagen er zou zijn.
[..]
En ben jij trouwens niet diegene die een hekel aan voeten heeft? Hoe kan je dan wel iets met hakken hebben aangezien daar toch echt vaak voeten inzitten
D'awwwwquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, ze maakte meteen m'n hele dag weer goed
Nee, het wordt zonder die vriendin heb ik het idee, ze heeft het er iig niet over gehad dat die mee zou komen..quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze gewoon een (kerst)weekendje NL zou doen met een vriendin en dat jij ergens in de planning gepropt zou worden. Nja hopelijk alsnog januari dan, misschien kan die vriendin dan wel niet mee
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al pics gemaakt van je nieuwe jurk?
omdat hakken die lelijke voeten doorgaans sexy eruit laten zien. en de vrouw zelf natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
Wie van de twee was 't ook weer, Joof? Je had een foto gepost, toch?
pics in dm.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt net nieuwe pumps gekocht voor de kerstPaarse, die had ik nog niet
we zien hem wel een keerquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. In slecht kunstlicht. Maar ach.
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zien hem wel een keer![]()
Nu naar verjaardag... Oh joy
belgenland zeker?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Ik zal ze eens online gooien. Als internet meewerkt, verbinding is weer eens slecht.
Ik heb ze nog niet aan gehadquote:
SPOILER: 50's Lindy Bob Winnie dressOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zit je een beetje stiekem overal mee te lezen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:24 schreef perro. het volgende:
[..]
daten dan? ik las dat je tegenwoordig een open relatie hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
Lindy BopSPOILER: 50's Lindy Bob Winnie dressOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij moeten echt onze kast gaan delen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Staat je netjesSPOILER: 50's Lindy Bob Winnie dressOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ik altijd. ik ben de fok!nightstalker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zit je een beetje stiekem overal mee te lezen?
Ja, leuk merkquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lindy Bop
Wij moeten echt onze kast gaan delen
nice.SPOILER: 50's Lindy Bob Winnie dressOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral de heels ook. mooie combi sammie.
Staat je goed SammieSPOILER: 50's Lindy Bob Winnie dressOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, de hakken zijn geweldigquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:31 schreef perro. het volgende:
[..]
nice.
vooral de heels ook. mooie combi sammie.
geheel zwart is altijd goed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de hakken zijn geweldig. Maar ik denk dat ik voor geheel zwarte ga deze kerst
. Ik ben nog niet zo overtuigd van deze combi, het was noodzaak
.
Ik had deze besteld voor kerst (en nog een boel andere, maar er zijn meerdere kerstdagenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de hakken zijn geweldig. Maar ik denk dat ik voor geheel zwarte ga deze kerst
. Ik ben nog niet zo overtuigd van deze combi, het was noodzaak
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Die slingbacks?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef perro. het volgende:
[..]
geheel zwart is altijd goed.
vooral die ik jou liet zien laatst. bohh.
pizza en voetbal nu. adi0s!
Ja, kan wel kloppenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef Californium het volgende:
Mooie jurk. Mooie schoenen! Ligt het aan mij of sta je een beetje raar op die tweede foto?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had deze besteld voor kerst (en nog een boel andere, maar er zijn meerdere kerstdagen) maar ik weet niet of ik hem zal houden of niet (de andere zijn al goedgekeurd)
Die stof vind ik echt supermooi, de rok ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar de uitsnede bij het decolleté... Twijfel twijfel
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Whaha ja daar zit ook het probleemquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die stof vind ik echt supermooi, de rok ook. Maar de uitsnede bij het decolleté... Twijfel twijfel
.
Ow goedenavondSPOILER: 50's Lindy Bob Winnie dressOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No, there is notquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha ja daar zit ook het probleemMijn borsten zijn ook wat anders dan die van haar
Ik hou wel van een beetje hoerig, maar er is een limiet aan het aantal hoerige jurkjes dat een mens nodig heeft
Nee en neequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
No, there is not.
Heb je een foto dat je 'm aan hebt? En zo ja, wil je die laten zien?
Oh... Ik vind 'm er op de foto lieflijk uit zien, eigenlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee en neeHet is echt hoerig
Naja, ik moet hem zo toch even aan mijn lief laten zien, misschien maak ik dan een foto maar alleen voor jouw dm! (en alleen mijn tieten dan)
Is ook mooier, ja. Maar ik snap je 'probleem'. En als je 'm niet in het openbaar durft te dragen, dan denk ik dat ie beter terug kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
Oh nu zie ik je edit, ja het probleem is dus dat mijn tieten inderdaad hoger zitten, waardoor die spleet precies door het midden gaat. Dat vind ik persoonlijk ook mooier, maar dan zit je wel weer met je bh en het is echt heel diep en open. Ik weet niet of ik hem aan zou durven in het openbaar
Whahaha ik en geen bh? Dat is een ongeluk waiting to happen. En dan kiepen ze richting mijn knieën, daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Koettie het volgende:
En als je geen bh draagt? Of krijg je dan een nipple flash? Das ook niet handig maar met veel jurken draag ik geen bh, valt vaak mooier
Nou ja er zijn ook minder openbare gelegenheden waar je zoiets aan kan dan hequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook mooier, ja. Maar ik snap je 'probleem'. En als je 'm niet in het openbaar durft te dragen, dan denk ik dat ie beter terug kan.
Ja, dat is wel weer zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja er zijn ook minder openbare gelegenheden waar je zoiets aan kan dan he![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whahaha ik en geen bh? Dat is een ongeluk waiting to happen. En dan kiepen ze richting mijn knieën, daar zit niemand op te wachten
Welke cupmaat heb jij eigenlijk? (mag ook in dm hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig)quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn boobs zijn toch iets te groot om weg te komen met BH-loos ben ik bang. Hoewel het in de Audrey en de Winnie wel zou kunnen, denk ik
.
Ik draag al geen halterjurkjes vanwege te veel gewicht dat dan aan mijn nek hangtquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef Koettie het volgende:
Sowieso kan het vaker bij halterjurkjes, heeft toch een vasthou effect
75E.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb jij eigenlijk? (mag ook in dm hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig)
Ik heb echt een súpergave halterdressquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik draag al geen halterjurkjes vanwege te veel gewicht dat dan aan mijn nek hangt
Ze zijn vaak wel mooi
+1quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:46 schreef Koettie het volgende:
Ben opeens heel blij met mijn C'tje. Vind bh's vaak ondingen dus draag ze zo min mogelijk
Ik draag ook, als het kan, geen bh. Maar tijdens het werk of zo vind ik het toch wel fijner. Daarnaast is paardrijden zonder bh echt geen succesquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:46 schreef Koettie het volgende:
Ben opeens heel blij met mijn C'tje. Vind bh's vaak ondingen dus draag ze zo min mogelijk
Mehquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een wit overhemd aan en een fles rode wijn. Het zou me niet verbazen als ik aan het eins van de avond onder de rode vlekken zit
Ik had bij een vriendin haar Vivien of Holloway halterjurkje aan, zij wilde hem niet meer hebben. Maar ik zou het toch niet dragen omdat het echt niet fijn zit...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een súpergave halterdress. Een Hell Bunny swingdress
.
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Gelukkig is het dan maar wijn, beetje zout erover en meteen de was in.
In de zomer heb ik vaak weer zo weinig aan dat ik meestal juist wel een bh draag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef Koettie het volgende:
Draag ze wel op school. Anders krijg je dat weer.Maar vooral in de zomer echt naar, altijd zweterig. Liever zonderr.
Ik draag echt altijd een bh. Het eerste wat ik aan doe in de ochtend en het laatste wat ik uit doe. Ik loop regelmatig semi naakt door het huis maar altijd met bhquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draag ook, als het kan, geen bh. Maar tijdens het werk of zo vind ik het toch wel fijner. Daarnaast is paardrijden zonder bh echt geen succes.
Vivien of Hollowayquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had bij een vriendin haar Vivien of Holloway halterjurkje aan, zij wilde hem niet meer hebben. Maar ik zou het toch niet dragen omdat het echt niet fijn zit...
Hij was wel heel mooi
En dankzij jou ben ik weer op topvintage gaan kijken hetnx
Ik ben al zo blut!!
Haha, lekker omgekeerd. In de winter juist omdat je het dan niet ziet ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de zomer heb ik vaak weer zo weinig aan dat ik meestal juist wel een bh draag.
Maar in de winter, met al die vesten en truien enzo, eigenlijk nooit.
Ik slaap zelfs met bh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik draag echt altijd een bh. Het eerste wat ik aan doe in de ochtend en het laatste wat ik uit doe. Ik loop regelmatig semi naakt door het huis maar altijd met bh
Als de wijn maar lekker isquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een wit overhemd aan en een fles rode wijn. Het zou me niet verbazen als ik aan het eins van de avond onder de rode vlekken zit
Oh, ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik draag echt altijd een bh. Het eerste wat ik aan doe in de ochtend en het laatste wat ik uit doe. Ik loop regelmatig semi naakt door het huis maar altijd met bh
Je ziet toch het verschil niet dan neequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha, lekker omgekeerd. In de winter juist omdat je het dan niet ziet ofzo?
Hij ligt op zolderquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vivien of Holloway. Wat heeft ze ermee gedaan
?
Ik heb Top Vintage zelf net dicht geklikt, want geen geld idd.
Oh, dat is toch smerig irritantquote:
Haha true. Of gewoon zo'n bandeu (heet dat zo?) aan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet toch het verschil niet dan nee
En in hemdjes enzo heb je vaak wel genoeg inkijk (van de zijkant vaak) om bh dragen te verantwoorden
Neeeeeeequote:
echt? Een zonder beugel lijkt me? Want gaat die beugel dan niet snel er aan?quote:
Ik (en mijn vriendin) zijn iets voller dan jij bentquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeee. Heb je een foto
? Very very interested
.
Ik weet niet wat 'iets voller' betekentquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik (en mijn vriendin) zijn iets voller dan jij bent
Slapen hoort naakt eigenlijk, vind ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Dus Art....slaap je met pyjama of alleen boxer? (even van uitgaande dat ook bij jou het BH-gebeuren niet van toepassing is).
Naaktquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Dus Art....slaap je met pyjama of alleen boxer? (even van uitgaande dat ook bij jou het BH-gebeuren niet van toepassing is).
Mwah valt wel mee. Ik vind het gewoon akelig om zonder bh te slapen omdat ik dat mezelf heb aangeleerd. Geen flauw idee waarom maar vind het gewoon akelig voelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is toch smerig irritant. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat het gezond is, knelt toch, lijkt me.
Juist in gezelschap naakt tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slapen hoort naakt eigenlijk, vind ik
Behalve in gezelschap dan
Nee nog vollerquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'iets voller' betekent. Ik ben ook niet slank, hoor.
Vooralsnog, foto! Ik ben nu wel heel benieuwd wat je hebt laten schieten.
Oh, oké. Ben wel heel benieuwd. Vivien of Holloway is wel echt topkwaliteitquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee nog vollerIk zie toch net jouw foto
Ik dm wel even
Enkel boxer. Een scharrel van me sliep wel altijd naakt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Koettie het volgende:
Sowieso naakt slapen! Of alleen slip ofzo.
Mijn flapjes mogen wel even ademen 's nachtsquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat rondhangen maar niks.... draag daarom ook strakke boxers
Daarom een kleine pener hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat rondhangen maar niks.... draag daarom ook strakke boxers
Dat klinkt romantischquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn flapjes mogen wel even ademen 's nachts
Ja maar die zullen niet zo in de weg zitten tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lewdwig von Beethoven keurt dit goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
Boxer begint me te irriteren. Als ik logees heb, draag ik wel een boxer. Behalve bij de logees die om andere redenen bij me in bed liggen
Kaneel hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lewdwig von Beethoven keurt dit goed
Je kan heus wel netjes drinken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
Al jouw logees liggen bij je in bedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
Boxer begint me te irriteren. Als ik logees heb, draag ik wel een boxer. Behalve bij de logees die om andere redenen bij me in bed liggen
Moet zeggen dat ik er nooit last van het gehad, van irritaties. Plus mocht er iemand langs liggen dan is ie zo uit als het moetquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
Zolang ze niet naar lucht gaan happen is er niet veel aan de hand lijkt me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahaha nee vrienden die langs komen voor een avond stappen nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al jouw logees liggen bij je in bed?
Inclusief tante van 77, maar die flapjes hangen gewoon bij het voeteneind naar buitenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Art laat alles in zijn bed!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig toch? Goed voor de vriendschapsband.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flappentap!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inclusief tante van 77, maar die flapjes hangen gewoon bij het voeteneind naar buiten
Ik vind het altijd zo zielig om ze op zo'n matje te leggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's ook niet aardigquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha nee vrienden die langs komen voor een avond stappen niet
Ik heb een logeerkamerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zielig om ze op zo'n matje te leggen.
Bovendien claim ik bij anderen ook altijd een plaats in het bed
Ik heb een hele chille bank. Heb nog een stretcher. Maar iemand zou zo bij me in bed mogen kruipen, een vriend ook. Ben niet bang dat ik midden in de nacht ga spoonen of vice versa.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriend die gaat altijd vrijwillig op zo'n matje liggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bijna zes weken op zo'n ding geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriend die gaat altijd vrijwillig op zo'n matje liggen.
Ik heb er een keer op geslapen, ik voel het nog steeds.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezellig toch? Goed voor de vriendschapsband.
R.I.P jouw rug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bijna zes weken op zo'n ding geslapen
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan heus wel netjes drinken.
Niet eens een luchtbed? Ik heb overigens vrienden gehad hier die zo'n 2 persoons aerobed meenamenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bijna zes weken op zo'n ding geslapen
Dat zijn wel fijne dingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet eens een luchtbed? Ik heb overigens vrienden gehad hier die zo'n 2 persoons aerobed meenamen
Plaatje!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
Oh verdorie, nu ben ik weer aan het kwijlen op die veel te dure Stop Staring! jurk.
Dat past altijd zo moeilijk in lage tentjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet eens een luchtbed? Ik heb overigens vrienden gehad hier die zo'n 2 persoons aerobed meenamen
Hey, hoe gaat het?quote:
Owja dat was even slikken toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef Koettie het volgende:
Ik heb hopelijk volgende week een logee in bed
Tentjes alsin festival? Neem al twee jaar geen matje meer mee, ze werken toch niet. Gewon veel drinken dan slaap je welquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat past altijd zo moeilijk in lage tentjes.
En in 6 weken is het risico dat je luchtbed kapot gaat echt gevaarlijk groot. Heb het bij een paar mensen zien gebeuren, die sliepen de rest van de tijd op zo'n keihard schuimrubberen ding omdat dat het enige was wat in winkels daar te vinden was
Klote omschrijft het t beste.Het is dat ik vandaag de hele dag geklust heb,maar nu thuis voel ik me meteen weer eenzaam en mis ik die knuffels.Al was het vooral vanmorgen met begraven erg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey kerel. Hoe is het naar omstandigheden?
ah okquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat past altijd zo moeilijk in lage tentjes.
En in 6 weken is het risico dat je luchtbed kapot gaat echt gevaarlijk groot. Heb het bij een paar mensen zien gebeuren, die sliepen de rest van de tijd op zo'n keihard schuimrubberen ding omdat dat het enige was wat in winkels daar te vinden was
Oh jezus die is wel heel duur hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)dy-swing-dress-black
Dat soort tentjes ja. Met 70 mensen een beetje door Noord-Spanje om stenen te kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef Koettie het volgende:
[..]
Tentjes alsin festival? Neem al twee jaar geen matje meer mee, ze werken toch niet. Gewon veel drinken dan slaap je wel
Boefjequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hahaha, nouu!
En hoop het niet want het is een meisje
Vind het model mooi maar dat roosje not so muchquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)dy-swing-dress-black
Waarom denk je dat die nog niet in m'n kast hangt, danquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh jezus die is wel heel duur hoor
Las het net pas, sterkte! Onverwacht slecht nieuws, nooit leukquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Klote omschrijft het t beste.Het is dat ik vandaag de hele dag geklust heb,maar nu thuis voel ik me meteen weer eenzaam en mis ik die knuffels.Al was het vooral vanmorgen met begraven erg.
quote:
Lucky you.Enjoy!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hahaha, nouu!
En hoop het niet want het is een meisje
Awhquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Klote omschrijft het t beste.Het is dat ik vandaag de hele dag geklust heb,maar nu thuis voel ik me meteen weer eenzaam en mis ik die knuffels.Al was het vooral vanmorgen met begraven erg.
Haiquote:
Slecht plan,zowel alcohol als vroeg naar bed.Ik ben gisteren om 4 uur klaar wakker geworden en heb hem beneden nog even uitgebreid geknuffeld.Alcohol werkt nu slecht denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Awhfuck man. Snap het, zonde. Goed dat je je gedachten kon verzetten vandaag. Neem een wijntje en duik vroeg je bed in.
Je wordt maar verwendquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef Koettie het volgende:
[..]![]()
Ze is vet leuk en sexy en ging gister met haar en mn vriend wat drinken en het ging lekker dus ben benieuwd
Noted.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahamoet ik geen surprise cuddles krijgen als ik net een slok neem.
Dan niet doen dus. Is er iets waardoor je je gedachten nog kan verzetten? Vrienden die even langskomen of zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Slecht plan,zowel alcohol als vroeg naar bed.Ik ben gisteren om 4 uur klaar wakker geworden en heb hem beneden nog even uitgebreid geknuffeld.Alcohol werkt nu slecht denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |