ik weet eerlijk gezegd niet of ik hierom moet lachen of huilen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, ze zijn wel op een heel romantische manier gehersenspoeld vaak hoor
Kunnen ze hun lichaam aan elkaar schenken uit liefde op een manier waar Jezus blij van wordt.
Zo wordt het echt gezegd hoor, ook bij mij op schoolquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet of ik hierom moet lachen of huilen.![]()
met alle respect naar mensen die wel religieus zijn.
Ik denk dat ze wel vooraf hebben gepraat met elkaar over wat ze leuk/aantrekkelijk/opwindend vonden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:27 schreef Koettie het volgende:
Ohja, heeft niets met respect te maken. Ben gewoon nieuwsgierig. Zou je daar dan genoegen mee nemen? Lijkt me dat dat best kan knagen na een tijdje niet goed neuken.
Ik heb die ervaring dus nog nooit gehad en kan me er niet veel bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Koettie het volgende:
Nouja, ik hield belachelijk veel van mijn ex hoor. Maar in bed hadden we echt 0 gemeen en raakte echt nooit op elkaar ingespeeld.
Smart manquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
gewoon niet trouwen. probleem opgelost.
Heb ook niet zoveel vertrouwen in het huwelijk neequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
gaat het niet om vertrouwen in je partner?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel vertrouwen in het huwelijk nee
Nooit relaties aangaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
Dat is iets veranderlijks, en het huwelijk is niet iets erg flexibelsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
[..]
gaat het niet om vertrouwen in je partner?
tegenwoordig kun je flitsscheiden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is iets veranderlijks, en het huwelijk is niet iets erg flexibels
ik zou lekker gaan latten. eigen huis, geen gezeur aan je hoofd maar heerlijke rust.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Harmankardon het volgende:
Veel mensen trouwen omdat dan een hele hoop juridische zaken in 1 klap geregeld zijn. Makkelijk zat toch.
Je hoeft geen beloften te maken en je kunt binnen een huwelijk ook afspreken bepaalde vrijheden over en weer toe te staan. Trouwen beperkt je alleen in zoverre als de twee getrouwden dat bepalen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef perro. het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je flitsscheiden.
maar inderdaad, de beloften die je tijdens het huwelijk maakt zijn doorgaans behoorlijk loos.
Dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Harmankardon het volgende:
Veel mensen trouwen omdat dan een hele hoop juridische zaken in 1 klap geregeld zijn. Makkelijk zat toch.
dat is niet hoe god het bedoeld heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hoeft geen beloften te maken en je kunt binnen een huwelijk ook afspreken bepaalde vrijheden over en weer toe te staan. Trouwen beperkt je alleen in zoverre als de twee getrouwden dat bepalen.
Dit klinkt als iemand die teleurgesteld is in de liefde.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou lekker gaan latten. eigen huis, geen gezeur aan je hoofd maar heerlijke rust.
Eens, maar ik denk dat het ook een generatieding is. (Bijna) alle vrouwen werken en zijn niet meer afhankelijk van een kerel. En wie nu nog gelooft in eeuwigdurend geluk door een boterbriefje, die moeten ze afvoeren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo
Maar dan zou ik wel zorgen dat er in elk geval een plan klaar ligt voor wanneer het ooit fout mocht lopen, in plaats van gewoon blind vertrouwen op een happily ever after, zoals vaak gebeurt, vooral in dit soort jonge huwelijken.
iedereen weleens lijkt me?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die teleurgesteld is in de liefde.
Ja, maar als het goed zit, zou je denken dat juist die ene persoon die onrust dan juist zou wegnemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen weleens lijkt me?
ik ben gewoon iemand die veel alleen zijn nodig heeft. dus ik denk dat wanneer ik zou gaan samenwonen de relatie snel over is. word daar heel erg onrustig van, altijd mensen om je heen etc.
Niet over de mijne, mijn vader was een oude bok en mijn moeder een fris blaadjequote:
dat ik alleen wil zijn heeft niets met anderen te maken, maar alles met mezelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar als het goed zit, zou je denken dat juist die ene persoon die onrust dan juist zou wegnemen.
Had dit ook heel erg, wilde met mn ex na vier jaar relatie ook echt nog niet samen wonen. Woon nu samen met mn huidige vriend. Kan nog steeds intens genieten dat ie weg is (Zoals nu, hij moet werken tot 12!) maar als hij er is is het ook prima. Hij weet wanneer ie me met rust moet laten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen weleens lijkt me?
ik ben gewoon iemand die veel alleen zijn nodig heeft. dus ik denk dat wanneer ik zou gaan samenwonen de relatie snel over is. word daar heel erg onrustig van, altijd mensen om je heen etc.
Ja, zeker prima. Maar op zich zou je natuurlijk ook prima elkaar die ruimte alleen kunnen laten, zeker als beide personen dat fijn vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik alleen wil zijn heeft niets met anderen te maken, maar alles met mezelf.
ik zie dat ook niet als iets negatiefs, de ene persoon is graag alleen, de ander heeft liever altijd mensen om zich heen. prima toch?
Is helemaal prima maar heeft niets met trouwen an sich te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik alleen wil zijn heeft niets met anderen te maken, maar alles met mezelf.
ik zie dat ook niet als iets negatiefs, de ene persoon is graag alleen, de ander heeft liever altijd mensen om zich heen. prima toch?
dat moet dan wel een heul groot huis zijn met mijn eigen zolder natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zeker prima. Maar op zich zou je natuurlijk ook prima elkaar die ruimte alleen kunnen laten, zeker als beide personen dat fijn vinden.
In de straat, in de plaats, in het huis?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef Koettie het volgende:
Mijn ex komt hier binnenkort wonen dus dat wordt even slikken.Ik wil verhuizen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:52 schreef Koettie het volgende:
In het huisAls in, waar ik woon. Het is een lang verhaal
Ik zou weggaan dan jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:52 schreef Koettie het volgende:
In het huisAls in, waar ik woon. Het is een lang verhaal
Is hij gevaarlijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef Koettie het volgende:
Mijn ex komt hier binnenkort wonen dus dat wordt even slikken.Ik wil verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |