SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ik doel op het visuelequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik vind de uuropener elk jaar slechter worden.
Jup. https://en.wikipedia.org/wiki/Bomfunk_MC%27squote:Op zaterdag 20 december 2014 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben die na dit nummer eigenlijk ooit nog iets gedaan
Maar hij 'woonde' ook al in Amsterdam. Denk dat Giel, Gerard en Michiel het sowieso wisten. De rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Giel had eerder al gemeld dat het door een Nederlander was geproduceerd. Zal het ook wel hebben geweten dan idd
volgende topic in de reeks aanklikkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:11 schreef asco het volgende:
Doen jullie nou ook F5-en of is er een makkelijkere manier om het nieuwe topic te vinden eigenlijk?
Op titel klikken dan kom je in de reeksquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:11 schreef asco het volgende:
Doen jullie nou ook F5-en of is er een makkelijkere manier om het nieuwe topic te vinden eigenlijk?
Damn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende topic in de reeks aanklikken
Zou Gerard het hebben geweten ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij 'woonde' ook al in Amsterdam. Denk dat Giel, Gerard en Michiel het sowieso wisten. De rest weet ik niet.
Bedankt, niet dat ik iets van die andere nummers ken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup. https://en.wikipedia.org/wiki/Bomfunk_MC%27s
Dat denk ik dan wel weer idd. Misschien heeft ie zelfs meegespeeld, zodat het voor de andere 2 nog echter leek. Die is veels te scherp om dat niet door te hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Giel had eerder al gemeld dat het door een Nederlander was geproduceerd. Zal het ook wel hebben geweten dan idd
Ze mogen echt niet kiezen wat ze draaien hansquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:12 schreef Kyran het volgende:
Volbeat
Draait Coen altijd zoveel rock? Valt me echt op de laatste twee dagen.
Ze zullen toch wel de platen een beetje selecteren naar hun eigen voorkeuren? Aangezien ze tijdens SR nog niet eens de helft kunnen draaien van wat er aangevraagd wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze mogen echt niet kiezen wat ze draaien hans
Dat is sowieso wel jammer tegenwoordig. Zelfs als ze met cheques van 15.000 euro aankomen wordt niet hun plaat gedraaid, maar moet eerst Kensington voor de miljardste keer worden gedraaidquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze mogen echt niet kiezen wat ze draaien hans
B-Boys Fly Girls ken ik wel. Ook het enige...quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedankt, niet dat ik iets van die andere nummers ken.
Vroeger deden ze dat wel vaker toch? Requestjes van het plein aannemen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel jammer tegenwoordig. Zelfs als ze met cheques van 15.000 euro aankomen wordt niet hun plaat gedraaid, maar moet eerst Kensington voor de miljardste keer worden gedraaid
Ohja nu je het zegt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
B-Boys Fly Girls ken ik wel. Ook het enige...
Ja daarom ook. Lijkt nu veel meer voorgeprogrammeerd. Alleen snachts lijkt er nog wel eens worden afgeweken..quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat wel vaker toch? Requestjes van het plein aannemen?
Nou ja, eigenlijk is dat een goed signaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel jammer tegenwoordig. Zelfs als ze met cheques van 15.000 euro aankomen wordt niet hun plaat gedraaid, maar moet eerst Kensington voor de miljardste keer worden gedraaid
MC Miker G & DJ Svenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Qunix het volgende:
Met deze intro kan het alles zijn... Madonna? MC Miker G & DJ Sven? The Avalanches? Will & Grace? Noem maar op...
Dat is wat Michiel Veenstra net ook zei over dat surprise-item, het is niet zo dat als je meer stort het de kans dat hij met die artiest voor de deur staat vergroot. Daar gaat het dan weer meer om het verhaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is dat een goed signaal.
Heeft zo'n jochie van 9 die 15 euro uit z'n eigen spaarpot komt brengen minder 'recht' op z'n plaat dan Wehkamp met een dikke cheque? Als ik al bepaalde mensen voorrang zou geven, dan zou ik dat doen bij de origineelste en mooiste acties, niet om de hoogte van het bedrag.
Geniaalquote:
Zeg ook niet dat ze het bij elke plaat moeten doen, maar zelfs bij mooie verhalen of initiatieven gebeurd het geeneens meer..quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is dat een goed signaal.
Heeft zo'n jochie van 9 die 15 euro uit z'n eigen spaarpot komt brengen minder 'recht' op z'n plaat dan Wehkamp met een dikke cheque? Als ik al bepaalde mensen voorrang zou geven, dan zou ik dat doen bij de origineelste en mooiste acties, niet om de hoogte van het bedrag.
Goeie topickill welquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fylax stopt nu met luisteren.
Misschien de komende dagen wat meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze het bij elke plaat moeten doen, maar zelfs bij mooie verhalen of initiatieven gebeurd het geeneens meer..
Ik haat kou, maar nog 10 keer liever kou dan regen idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:25 schreef asco het volgende:
Vanavond houden ze het daar weer niet droog.
Schijtweer, hier ook. Ik wil winter.
Schaatsen in Friesland.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
Sander draait door
Coen laat hem natuurlijk heel de tijd draaien en zegt niet stop
quote:
Sowieso bietensap is niet heel smakelijk.quote:
Dat krijg je inderdaad nergens mee gecompenseerd. Wat een smerigheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef Lamabal het volgende:
Maakt niet uit wat je daar door heen pleurt, bieten overheerst wel
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat dit sapje niet al te galant is.
Theequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef JenHermes het volgende:
Wat is dat goudgele mengseltje in dat andere glas? Redbull? Als je een blikje Redbull leeggiet in een glas dan zie je die kleur ook
quote:
Ik moest lachen en ik kan niet quotenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef Qunix het volgende:
Toch wel beter dan een aantal andere anthems eigenlijk.
The Wombatsquote:
Ik was blij dat ik dat vergeten was.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:36 schreef koosfransoos het volgende:
Wat een saaie slaap gasten dit jaar!
1900 ergensquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef asco het volgende:
Dit klinkt alweer gedateerd.
Welke plek heeft tie gehaald in de top 2000?
Topcraft?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook elk jaar tobben met die huismerk boormachine van de Lidel
Ik heb begin dit jaar een heel appartement opgeknaptquote:
dat had je eigenlijk eind vorig jaar moeten doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar een heel appartement opgeknapt
Ja, Gary Fomdeck is Giel Beelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
Zo ik ben weer naar huis gewaaid...heb ik nog iets episch gemist het laatste half uur?
Neuh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
Zo ik ben weer naar huis gewaaid...heb ik nog iets episch gemist het laatste half uur?
Nieuwe tussenstandquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
Oh, ik dacht Rob Stenders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Gary Fomdeck is Giel Beelen.
Dat ik dat heb moeten missen...ik weet niet of ik daar nog overheen kom.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:58 schreef asco het volgende:
[..]
Neuh.
Oh jawel, ze draaiden Gangnam Style.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ik dat heb moeten missen...ik weet niet of ik daar nog overheen kom.
Nee joh, het is Domien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Gary Fomdeck is Giel Beelen.
Goede naam voor een internationale carrière.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:59 schreef Lamabal het volgende:
Die gast heet dick en is dj.
Zal hij DJ Dick gebruiken als artiestennaam
Ik heb hier wel eens driekwartier naar geluisterdquote:
Dat is wel een oplossing als je daar naar buiten gaat, jezelf insmeren met verf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef Lamabal het volgende:
Ik snap het niet, wie zit er nou aan die vrouwen terwijl je handen blauw zijn en afgeven.
Kans op dubieuze praktijken. Ze kunnen zichzelf ook onderverfen met hun eigen blauwe handen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing als je daar naar buiten gaat, jezelf insmeren met verf.
Moet Histor een eigen kleurtje maken, kuis-creme ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Kans op dubieuze praktijken. Ze kunnen zichzelf ook onderverfen met hun eigen blauwe handen.
EN DAAR GAAT ONS GELD NAAR TOE?!
Als die vrouwen gewoon in de keuken blijven , dan was dit allemaal niet gebeurt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet Histor een eigen kleurtje maken, kuis-creme ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef heloef het volgende:
Oh Nederland wat ben je toch mooi.Dat soort zwak gepeupel. En het is Colombia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker toch? Beetje een drive-in show? Mag best een keer, alleen niet fucking constant.quote:
Voor sommige mensens is LTS Zwakstroom nog te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort zwak gepeupel. En het is Colombia.
Ook Afrika.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort zwak gepeupel. En het is Colombia.
Oh Nederland wat ben je toch mooi.Mijn beeld* van mensen die naar de voedselbank gaan is een beetje verpest toen ik een keer een item zag waarin iemand in zijn Mercedes eten kwam halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*doen vast goed werk en vast nodig voor veel mensen helaasAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Oh Nederland wat ben je toch mooi.Te bedenken dat Colombia in Zuid-Amerika ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Oh Nederland wat ben je toch mooi.Deze mensen noem ik onrendabelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh Nederland wat ben je toch mooi.Ja, boe-fucking-hoe. En dan doet de Jumbo eens een keer wat voor minderbedeelde NL'ers, en dan is het weer niet goed, want dan is het lied kut en zijn de helpende BN'ers stom. Wat een zeikland zijn we soms toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Amenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, boe-fucking-hoe. En dan doet de Jumbo eens een keer wat voor minderbedeelde NL'ers, en dan is het weer niet goed, want dan is het lied kut en zijn de helpende BN'ers stom. Wat een zeikland zijn we soms toch ook
Jankbekken inderdaad.quote:
Waar een klein land, groot in kan zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, boe-fucking-hoe. En dan doet de Jumbo eens een keer wat voor minderbedeelde NL'ers, en dan is het weer niet goed, want dan is het lied kut en zijn de helpende BN'ers stom. Wat een zeikland zijn we soms toch ook
Wat je ook doet in dit land, het is nooit goed,quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Somsquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze niks doen niet.quote:
Als ze niks doen, kunnen ze ook werken! Luie uitkeringstrekkers!quote:
Bij de voedselbank ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze niks doen, kunnen ze ook werken! Luie uitkeringstrekkers!
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Cee het volgende:
Nu is het natuurlijk ook schrijnender als je je iPhone abbo niet meer kan combineren met je uitkering dan dat je voor vuil achtergelaten zonder kleren aan in een Colombiaanse greppel ligt. Laten we eerlijk wezen.
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Cee het volgende:
Nu is het natuurlijk ook schrijnender als je je iPhone abbo niet meer kan combineren met je uitkering dan dat je voor vuil achtergelaten zonder kleren aan in een Colombiaanse greppel ligt. Laten we eerlijk wezen.
Drama's...quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Cee het volgende:
Absoluut, daar moet ook gewoon meer begrip voor komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Cee het volgende:
Het zijn ook nooit de ècht schrijnende gevallen die je hoort klagen. Het is altijd die tussengroep de het helemaal niet zo slecht heeft, maar graag overal van profiteert.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef heloef het volgende:
Ik moet aan het einde van de maand ook soms de restjes geld bij elkaar schrapen maar dan ga je toch niet janken over Serious Request. Man, man, man wat een land.
Liever in een liedje, dan voor mijn voordeur.quote:
Als je een internetverbinding kan betalen om dit soort onzin te spuien heb je ook wel geld voor een maaltijd lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn ook nooit de ècht schrijnende gevallen die je hoort klagen. Het is altijd die tussengroep de het helemaal niet zo slecht heeft, maar graag overal van profiteert.
Voor een maaltijd wel, maar zij willen ook 3x per week thuisbezorgd.nl kunnen gebruiken, dat snap je toch wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een internetverbinding kan betalen om dit soort onzin te spuien heb je ook wel geld voor een maaltijd lijkt mij.
Net als van die mensen die vinden dat ze een wasdroger ècht nodig hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een internetverbinding kan betalen om dit soort onzin te spuien heb je ook wel geld voor een maaltijd lijkt mij.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een maaltijd wel, maar zij willen ook 3x per week thuisbezorgd.nl kunnen gebruiken, dat snap je toch wel.
Oh ja was ik ff vergeten, levensbehoefte nummero uno natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een maaltijd wel, maar zij willen ook 3x per week thuisbezorgd.nl kunnen gebruiken, dat snap je toch wel.
Ik zou zoveel nuttigere dingen doen met mijn leven als ik beiden niet zou hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou niet kunnen leven zonder internetverbinding en tv als ik in mijn eentje zou zijn.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou zoveel nuttigere dingen doen met mijn leven als ik beiden niet zou hebben.
Ik zou bijna weer eens hopen een grote ziggostoringquote:
Ja, dan kon ik de badkamer ook weer eens een goede schoonmaakbeurt gevenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer eens hopen een grote ziggostoring
Ik ga tussen kerst en O&N wel lekker opruimen...neem ik mij voor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dan kon ik de badkamer ook weer eens een goede schoonmaakbeurt gevenin het geval van een UPC-storing that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Da's ook mijn voornemen! Ik ga super-productief zijn! Auto naar de APK, naar de kapper, grote schoonmaak-dit-dat-alles!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga tussen kerst en O&N wel lekker opruimen...neem ik mij voor.
Nou naar de kapper ga ik ook wel echt...denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's ook mijn voornemen! Ik ga super-productief zijn! Auto naar de APK, naar de kapper, grote schoonmaak-dit-dat-alles!
Ik vrees dat alleen de auto bij de APK terecht komtda's het enige met een harde afspraak, de rest is ècht alleen maar voornemen. Maar ik wil het wel heel graag
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou naar de kapper ga ik ook wel echt...denk ik
Net als Rob Stenders, maar dat is een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Hee Timur! Die was toch ook leuk in het huis. Maar hij vond er zelf niet zoveel aan geloof ik
Hadden we je moeten roepenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Zit ik te zoeken in radio zitten jullie hier![]()
Altijd handig gebrek aan tijd
Ik moet ook hoog nodig maar ik vergeet elke keer een afspraak te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou naar de kapper ga ik ook wel echt...denk ik
Ik heb er eentje zonder afspraak...maar dat helpt niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik moet ook hoog nodig maar ik vergeet elke keer een afspraak te maken.
Hebben we gelijk een stille ramp voor volgend jaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:49 schreef Zaktabak het volgende:
Zo'n thema en dan een heteroseksuele dj sociaal verplichten met een hoogbedrag om homoseksuele handelingen te verrichten.
Die van mij werkt ook zonder, maar dat werkt voor mij nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er eentje zonder afspraak...maar dat helpt niet.
Weet je wat een leuk idee zou zijn, als een radio dj een kerstliedje zou uitbrengen.quote:
Omdat dat best een heel erg mooi liedje is?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef iBenny het volgende:
Waarom doet Claudia de Breij het zo goed?
En dan onder een pseudoniemquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je wat een leuk idee zou zijn, als een radio dj een kerstliedje zou uitbrengen.
Dat dan een anagram is van zijn naam en radioprogramma.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan onder een pseudoniem
jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor er nu wel Ekdom in ja
Ik zie het al voor me zo'n dramatisch spotje "Ik ben Domien, 26 jaar vorig jaar werd ik verkocht aan een aantal mannen. Ze zoenden mij, ik stribbelde tegen maar kon niks doen."quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben we gelijk een stille ramp voor volgend jaar
Kerstnummersquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:53 schreef Uccie het volgende:
Mijn afkeer van kerstnummers wordt hier overigens niet bepaald minder van.
En dat Gerard Ekdom het themalied doet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me zo'n dramatisch spotje "Ik ben Domien, 26 jaar vorig jaar werd ik verkocht aan een aantal mannen. Ze zoenden mij, ik stribbelde tegen maar kon niks doen."
Wil jij meisjes als Domien helpen, steun dan 3FM Serious Request.
Prima Kerstplaat.quote:
Gesproken door dhr. Corton.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me zo'n dramatisch spotje "Ik ben Domien, 26 jaar vorig jaar werd ik verkocht aan een aantal mannen. Ze zoenden mij, ik stribbelde tegen maar kon niks doen."
Dat kan ik zelfs beter.....zelfs zonder bal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die pingel van Coen was echt de slechtste ooit
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Met zijn Coenenkaquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die pingel van Coen was echt de slechtste ooit
Hij mag het van mij best doen als het maar niet zo gehyped en geregisseerd wordt als vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Die plaat van Ekdom mag wel anthem worden, geniale grap... en zijn we eindelijk van dat playbackgedoe met Living Doll af
Inderdaad... En volgende keren als hij SR doet elk nummer bestuderen om te checken of het Ekdom is met weer een eigen liedje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Die plaat van Ekdom mag wel anthem worden, geniale grap... en zijn we eindelijk van dat playbackgedoe met Living Doll af
Vorig jaar was er toch ook geen Living Doll?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Hij was toen ook niet in het glazen huis geloof ik...quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook geen Living Doll?
Oh jawelquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jawel, als hij een minimum bedrag ophaalde kwam Gerard hem doen, en dat lukte natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij werd vierde of vijfde in de Top SR ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, als hij een minimum bedrag ophaalde kwam Gerard hem doen, en dat lukte natuurlijk
Ik moet zeggen ik vind het een van de minst kutte anthems.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben definitief om... plaat van Jacqueline Govaert is tof, niks is veranderlijker dan een mens
Ja hè, vooral dat refrein is heel catchy.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben definitief om... plaat van Jacqueline Govaert is tof, niks is veranderlijker dan een mens
Haha neequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Omdat dat best een heel erg mooi liedje is?
Themanummersquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik vind het een van de minst kutte anthems.
Wat hij zegt.quote:
Mag ik dan even bij jou?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Omdat dat best een heel erg mooi liedje is?
Ohja. Wat ergquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, als hij een minimum bedrag ophaalde kwam Gerard hem doen, en dat lukte natuurlijk
Alles voor het goede doelquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
je een eind in je kraag zuipen voor het goede doel
En daarna meisjes met je zatte kop onzedelijk betasten
Oh, wacht
Jeroen Nieuwehuizen zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die nieuwe kerstsingle van Henk Westbroek wel leuk trouwens
I'll Be Home This Christmas, wist niet dat ie in het Engels zong.
Showtek - Cannonball denk ik.quote:
Ik ook. Normaal zijn die dingen echt rukquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik vind het een van de minst kutte anthems.
Ik heb nog nooit dronken iemand aangerand anders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
je een eind in je kraag zuipen voor het goede doel
En daarna meisjes met je zatte kop onzedelijk betasten
Oh, wacht
quote:
Nou ja, dan heb je geluk. Ondanks dat ie heel veel aangevraagd wordt, heb ik m nog niet langs komen komenquote:
www.3fmfan.nlquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Voor de mensen die vanmiddag zaten te luisteren, is Sunday Sun al voorbijk gekomen?
Ik vond die van vorig jaar ook wel goed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook. Normaal zijn die dingen echt ruk
Thanks!quote:
Gelukkig ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je geluk. Ondanks dat ie heel veel aangevraagd wordt, heb ik m nog niet langs komen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |