SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 20-12-2014 21:41:51 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Borne!Staat zeker op mijn lijstje om daar ook eens te gaan lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathon![]()
![]()
Zeg, doe eens even een foto van die lelijke medaille dan!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathonen goed gedaan meid
topper!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathon
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daywalker, wil jij mijn 3e kerstdagloop even normaliseren? Ik wilde het graag bij 14 km maken. De rest laat ik aan RD over
(Overigens: mossel nog wel dank voor het toevoegen, beter zo dan niet)
Dankje!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even een foto van die lelijke medaille dan!!en goed gedaan meid
topper!
![]()
Hoog bling bling gehalte![]()
![]()
Oh maar ik vind m toch leuk!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dankje!![]()
[ afbeelding ]
Hoog bling bling gehalte![]()
Hier slaan de gaten weer in m'n compressiekousenDus ik heb maar gebruik gemaakt van de Herzog actie en tubes besteld met gratis sokken. Wie weet doet dat voor m'n blaren ook nog weer eens goed, andere voetjes dan die die aan de kousen zitten.
SPOILER: de gatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zijn ze er snel!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, je gaat die 145km gewoon lopenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef Murmeli het volgende:
Daywalker, wil jij mijn 3e kerstdagloop even normaliseren? Ik wilde het graag bij 14 km maken. De rest laat ik aan RD over
(Overigens: mossel nog wel dank voor het toevoegen, beter zo dan niet)
14,5 of gewoon 14?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed gedaan Serindequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathon
De medaille verdient inderdaad geen schoonheidsprijs maar je hebt hem mooi wel verdiend."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
TT![]()
Heb besloten de 10 km te lopen en niet de HM. Denk dat dat verstandiger is qua voorbereiding. Had wel graag de halve gelopen, maar het is niet anders.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh maar ik vind m toch leuk!!![]()
Hier slaan de gaten weer in m'n compressiekousenDus ik heb maar gebruik gemaakt van de Herzog actie en tubes besteld met gratis sokken. Wie weet doet dat voor m'n blaren ook nog weer eens goed, andere voetjes dan die die aan de kousen zitten.
Vooral ook dat je nu ook eens andere sokken kan proberen lijkt ms fijn aan tubes. Wel weer roze?SPOILER: de gatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zijn ze er snel!
Goed gelopen Serinde!![]()
Nee, dit keer weer zwartequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:26 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Vooral ook dat je nu ook eens andere sokken kan proberen lijkt ms fijn aan tubes. Wel weer roze?
Goed gelopen Serinde!want anders krijg je roze met witte of zwarte sokken en dat vond ik weer een beetje stom
Vandaag dus de Kerstloop Dronten. Ik mikte op een tijd onder de 1:50, maar de weersomstandigheden waren erg heftig. Harde wind op de dijken en in de polder, het was moeilijk daar tempo te houden en ik merkte dat ik mijn kuiten daarbij goed gebruikte. Eerste ronde door in 50 minuten, eindtijd uiteindelijk 1:51, 10e in mijn categorie (plaatsgenoot Kim Dillen werd 2e).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geen medaille, maar wel een shirt vandaag, trouwens (wel jammer dat het alweer een oranje is).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net terug uit een nogal winderig Linschoten.
Ik had er vooraf al niet al te hoge verwachtingen van door de weersomstandigheden. Windkracht 6 en dat door een grotendeels onbeschut polderlandschap.
De wedstrijd zelf had ook alles in zich om een teleurstelling te worden. Die wind en dan liep ik ook nog eens letterlijk de hele wedstrijd alleen, tussen twee groepjes in. Tot overmaat van ramp viel na 11km ook nog eens mijn horloge uit zodat ik geen idee meer had van mijn tempo.
En toch ging het lekker. Voor mijn gevoel kon ik mijn tempo goed vasthouden, ik had het groepje voor me als richtpunt en alleen de laatste 4/5 km had ik de wind vol tegen en was het echt afzien. Tot mijn verrassing zag ik bij de finish dat de klok op 1:18 nog wat stond(edit: de voorlopige uitslag zegt een 15e plaats en 1:18:53)
Nu is het geen Pijllproofparcours geloof ik, maar toch. Ben erg tevreden over![]()
Ik had mezelf voorgenomen dat ik weer echt aan een marathon kon denken na een snelle HM. Als "kwalificatie-eis" had ik <1:20. Dus nu ga ik maar eens kijken welke het zou kunnen worden. Rotterdam vind ik te vroeg, misschien is Leiden een mogelijkheid of anders een leuke in het buitenland. Iemand nog tips voor een andere voorjaarsmarathon?
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.B. op 20-12-2014 18:19:25 ]![]()
14quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, je gaat die 145km gewoon lopen
14,5 of gewoon 14?
Soms heb je van die dagen...
Vandaag zat er weinig fut in. De HM van vorige week was blijkbaar toch wat zwaarder dan gedacht. De easy run van vandaag voelde alles behalve easy. Toch even lekker op pad geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kopenhagen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik te vroeg, misschien is Leiden een mogelijkheid of anders een leuke in het buitenland. Iemand nog tips voor een andere voorjaarsmarathon?![]()
Kopenhagen lijkt me een mooie optie jaquote:. Zo te lezen een snel en vlak parcours en een leuke stad (ook niet onbelangrijk voor mrs.B.).
![]()
Vooruitquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed gelopen Serinde, SEM en Mr. B!![]()
![]()
Ikzelf heb me vandaag ingeschreven voor wat mijn eerste HM gaat worden !![]()
Is 'pas' 20 juni komend jaar, maar ik kijk er nu al naar uit!
Mochten er hier twijfelaars tussen zitten, of die al zeker weten dat ze de marathon rond Sneek en meer ook willen lopen, er is een max van 2500 deelnemers aan de HM en de inschrijvingen stromen al aardig binnen, dus niet te lang twijfelen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef trolley het volgende:
![]()
Is 'pas' 20 juni komend jaar, maar ik kijk er nu al naar uit!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mr. Ben SEM
Goed gelopen!
Ik heb mijn activiteit geüpload in Garmin Connect en er staat als naam "Linschoten Hardlopen" bij?!![]()
Wat is er gebeurd met "naamloos"? Hoe komt Garmin aan deze info? Pakt ie gewoon het dorp of de stad waar je je km's afgelegd hebt?![]()
55:25 bij de 10 KM Amsterdamse Heuvelloop. Paar tricky steile stukken. Mooi beeld wel zo in het bos:
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Zeker! En het feit dat de start om 19:00 uur is en de route door het prachtige natuurgebied rond het Sneekermeer loopt, maakt het alleen maar gaver!quote:
Dat denk ik, want bij mij stond er vandaag "Huissen Running", in plaats van "untitled"quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Serinde het volgende:
Mr. Ben SEM
Goed gelopen!
Ik heb mijn activiteit geüpload in Garmin Connect en er staat als naam "Linschoten Hardlopen" bij?!![]()
Wat is er gebeurd met "naamloos"? Hoe komt Garmin aan deze info? Pakt ie gewoon het dorp of de stad waar je je km's afgelegd hebt?
Mij is het niet meer gelukt om vandaag te lopen. Te moe. Morgen dan maar goedmaken met een extra lange duurloop.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"come and do the old part of the Hump Ridge with us they said... it's fun they said......."
Wel, 47km , 1200 D+, voor een groot deel geen track maar kaart en kompas, 10 uur lang regen, 10 uur lang modder en peat bog en natte voeten....
Dit was een stevig dagje trailen maar wel een "day amongst friends" en weer een prachtige trainingsdag
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik was er ook en heb nog rondgekeken of ik je kon herkennen van de foto's die ik wel eens van je gezien had maar het was DRUK! Dus ik heb je niet gezien...quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
De brug over de snelweg en dat stuk langs het water met keiharde tegenwind viel best tegen vooral als ik alleen liep (ja zelfs met zoveel deelnemers kun je af en toe alleen lopen), als ik weer eens ingehaald werd probeerde ik bij ze te blijven, dat loopt toch een beetje beschut. Maar ze gingen steeds te hard voor me.
De laatste 500 meter vond ik eigenlijk net teveel, 10 km was wel genoeg eigenlijk. Maar goed, 1:04:30 is het geworden en daar kan ik goed mee leven. En die harde slagregens die ik op de terugweg in de auto tegen kwam zijn ons gelukkig bespaard. Wel hele mooie regenbogen gezien net na de finish!![]()
Wow, wat bijzonder!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
"come and do the old part of the Hump Ridge with us they said... it's fun they said......."
Wel, 47km , 1200 D+, voor een groot deel geen track maar kaart en kompas, 10 uur lang regen, 10 uur lang modder en peat bog en natte voeten....
Dit was een stevig dagje trailen maar wel een "day amongst friends" en weer een prachtige trainingsdag
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)![]()
Tijdje niet gepost, was eerst wat ziekjes en daarna wat last van pijntjes hier en daar dus ook weinig gelopen de laatste tijd. Inmiddels de training weer opgepakt en volgende maand de Vondelparkloop in Amsterdam lopen. Conditie e.d gelijk een stuk minder, da's dan wel weer jammer. Maar ik heb nog een maand![]()
![]()
ja idd, dan besef je hoe gezegend ik ben om een een van de mooiste landen van de wereld te wonen qua natuurschoon en wat 99.9% van de mensen alleen maar kent uit LOTR en Hobbit filmsquote:
Godzone!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal een specht vandaag. Dat was ook leukquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja idd, dan besef je hoe gezegend ik ben om een een van de mooiste landen van de wereld te wonen qua natuurschoon en wat 99.9% van de mensen alleen maar kent uit LOTR en Hobbit films
Godzone!
kom gewoon weer Hectors kijken Gup, wij hebben nog wel een logeerkamer en er zijn goedkope vluchten op dit momentquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal een specht vandaag. Dat was ook leuk
Klinkt indrukwekkend RD! Gaaf! En goed dat je je er bewust van bent dat je het zo hebt getroffen
Ik ga morgen waarschijnlijk in pijlltown lopen. Altijd goed, nieuwe rondjes
Ik zag vanochtend in Emmen een stel idioten in kerstmanpak rennen. Was ook nog een echte wedstrijd kennelijk.
Leuk joh.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik zag twee konijntjes vandaag!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal een specht vandaag. Dat was ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Baasquote:Het 24 jaar oude parcoursrecord (1.03.18) door Aart Stigter gelopen tijdens de editie van de Linschotenloop in 1990 is ook dit jaar niet verbroken. Op naar het jubileum.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben blij dat je daarvan geen foto's hier gepost hebt. Nu kan ik mezelf voorhouden dat het allemaal wel mee zal vallen en dat de Nederlandse polder ook een mooie plek om te rennen isquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)![]()
![]()
Tja. En daar is hij dan zelf de aartstigter van.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stop tempting me!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom gewoon weer Hectors kijken Gup, wij hebben nog wel een logeerkamer en er zijn goedkope vluchten op dit moment
Dat record zal er nog wel een tijdje blijven staan, want de Nederlandse (sub)top komt niet naar Linschoten.quote:![]()
Dank je voor deze post.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Serinde het volgende:
Mr. Ben SEM
Goed gelopen!
Wat is er gebeurd met "naamloos"? Hoe komt Garmin aan deze info? Pakt ie gewoon het dorp of de stad waar je je km's afgelegd hebt?Ik dacht even dat ik gek werd. En ik ben laatste geworden in mijn leefdtijdscategorie.
![]()
![]()
![]()
Bij mijn laatste loopje staat inderdaad Kruiskamp Hardlopen in Garmin. Blijkbaar pakt hij dus inderdaad het dorp of de wijk waarin je hebt gelopen. Ik liep in de Kruiskamp namelijk donderdag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een tijd kerel!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug uit een nogal winderig Linschoten.
Ik had er vooraf al niet al te hoge verwachtingen van door de weersomstandigheden. Windkracht 6 en dat door een grotendeels onbeschut polderlandschap.
De wedstrijd zelf had ook alles in zich om een teleurstelling te worden. Die wind en dan liep ik ook nog eens letterlijk de hele wedstrijd alleen, tussen twee groepjes in. Tot overmaat van ramp viel na 11km ook nog eens mijn horloge uit zodat ik geen idee meer had van mijn tempo.
En toch ging het lekker. Voor mijn gevoel kon ik mijn tempo goed vasthouden, ik had het groepje voor me als richtpunt en alleen de laatste 4/5 km had ik de wind vol tegen en was het echt afzien. Tot mijn verrassing zag ik bij de finish dat de klok op 1:18 nog wat stond(edit: de voorlopige uitslag zegt een 15e plaats en 1:18:53)
Nu is het geen Pijllproofparcours geloof ik, maar toch. Ben erg tevreden over![]()
Ik had mezelf voorgenomen dat ik weer echt aan een marathon kon denken na een snelle HM. Als "kwalificatie-eis" had ik <1:20. Dus nu ga ik maar eens kijken welke het zou kunnen worden. Rotterdam vind ik te vroeg, misschien is Leiden een mogelijkheid of anders een leuke in het buitenland. Iemand nog tips voor een andere voorjaarsmarathon?Wauw, en dat dan ook nog met zulke wind enzo. Supergoed gedaan!
Serinde, SEM, Angela en Ajaxfan ook super gedaan! Mooie tijden gelopen weer!![]()
En RD gewoon 10 uur op pad geweest! Dat is nog eens time on your feet!Lijkt me wel prachtig daar! Echt supergaaf man! En inderdaad, waar blijven de foto's
![]()
Zelf gisteren een feestje gehad, gelukkig niet al te laat thuis, rond 1 uur op bed. Om vanochtend om 8 uur op te staan en even te eten om rond 10 uur even lekker 15 kilometer op rustig tempo te lopen. Weer heerlijk vandaag, lekker door de plassen stampen in het bos, beetje glijden over de bladeren enzo, tegen de wind in stoempen. Erg lekker. Hartslag bleef ook redelijk goed, dus tevreden mee.
Morgen met Streamnl, Guard en nog wat mensen 25km lopen bij Valkenswaard, maar eerst shoppen bij Scarabee!![]()
https://www.endomondo.com/workouts/449305815/2368823![]()
Ik woon in Kruiskamp. Maar dat is vast een andere Kruiskamp (wijk in Amersfoort)...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mijn laatste loopje staat inderdaad Kruiskamp Hardlopen in Garmin. Blijkbaar pakt hij dus inderdaad het dorp of de wijk waarin je hebt gelopen. Ik liep in de Kruiskamp namelijk donderdag.![]()
Ik ben dabeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef trolley het volgende:
![]()
Is 'pas' 20 juni komend jaar, maar ik kijk er nu al naar uit!
Mochten er hier twijfelaars tussen zitten, of die al zeker weten dat ze de marathon rond Sneek en meer ook willen lopen, er is een max van 2500 deelnemers aan de HM en de inschrijvingen stromen al aardig binnen, dus niet te lang twijfelen!![]()
1
2
3[b]20-6-2015 [url=http://www.mar-athon.com/]MAR-ATHON ROND SNEEK EN MEER (Sneek)[/url][/b]
[*] trolley - HM
[*] CaLeX - HM
en mag ik ook bij de oliebollenloop op 3-jan in den haag (8km)lokpostquote:
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
* Daywalk3r took the baitquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben dabei![]()
[ code verwijderd ]
en mag ik ook bij de oliebollenloop op 3-jan in den haag (8km)
[..]
lokpostJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet zeiken. Je staat nog boven mij in de uitslagenlijstquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dank je voor deze post.Ik dacht even dat ik gek werd. En ik ben laatste geworden in mijn leefdtijdscategorie.
![]()
![]()
RD![]()
![]()
![]()
![]()
Was jij ook in Linschoten? En hoe kun jij laatste worden? Was je haas voor Serinde?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dank je voor deze post.Ik dacht even dat ik gek werd. En ik ben laatste geworden in mijn leefdtijdscategorie.
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Angel-A op 20-12-2014 22:04:08 ]![]()
Ik was windblokker maar helaas niet groot of breed genoeg, ik kreeg er klachten over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Was jij ook in Linschoten? En hoe kun jij laatste worden? Was je haas voor Serinde?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik was windblokker maar helaas niet groot of breed genoeg, ik kreeg er klachten over.![]()
![]()
[..]
Ik was windblokker maar helaas niet groot of breed genoeg, ik kreeg er klachten over.![]()
Ik had hem gevraagd mee te lopen voor gezelligheid en een PR voor mij. Dit soort wind was niet ingecalculeerd!![]()
![]()
[..]
Ik was windblokker maar helaas niet groot of breed genoeg, ik kreeg er klachten over.
Je hebt in elk geval je best gedaan
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Super tof!quote:
Wat voor verwachtte eindtijd heb je opgegeven? Ik 2u10m
Zitten twijfelen tussen 1:55 en 1:50. Dus maar voor 1:53 gegaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:19 schreef trolley het volgende:
[..]
Super tof!
Wat voor verwachtte eindtijd heb je opgegeven? Ik 2u10m
Geen idee op welk niveau ik over 6 maanden zit, dus voor nu wat ambitie getoond.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Wat is deze dan. Ik zie de laatste dagen overal startnummers voor Egmond voorbij komen en ik heb nog niets.
![]()
Mail in inbox gekregen over de inschrijving voor de Rokjesdagloop ...
Het is zelfs een stichting.
Hier ook startnummer van Egmond al binnen. En afgelopen week reflectiehesje van de Stevensloop.![]()
Mooie sub 2!quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zitten twijfelen tussen 1:55 en 1:50. Dus maar voor 1:53 gegaan
Geen idee op welk niveau ik over 6 maanden zit, dus voor nu wat ambitie getoond.
Dat 'probleem' had ik inderdaad ook, dat ik op dit moment niet echt kan inschatten waar ik over 6 maanden sta, ook omdat ik tot nog toe niet meer dan 10km heb gelopen. 2:10 lijkt me daarom een mooi streven, en alles wat ik eronder zit is winst!
weinig foto's vanwege het enorme slechte weer maar dit is de route die we gevolgd hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daarvan geen foto's hier gepost hebt. Nu kan ik mezelf voorhouden dat het allemaal wel mee zal vallen en dat de Nederlandse polder ook een mooie plek om te rennen is
Ik krijg die ook. Kan me niet bedenken waarom ik die krijgquote:Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef wyccie het volgende:
Mail in inbox gekregen over de inschrijving voor de Rokjesdagloop ...
Het is zelfs een stichting.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een snelheid Mr.B
Had me, toen ik starte met hardlopen, voorgenomen regelmatig een coopertest te doen om mn voortgang bij te houden.
Aangezien de laatste van augustus was (2.4km) werd het weer eens tijd.
Liep gisteren 2.73kmwas kapot maar wel super tevreden.
Zou die 3km in 12min er in 2015 al inzitten? Ik ben benieuwd.![]()
Omdat ik in december altijd veel te veel verplichtingen heb zet ik het hardlopen nrt als vorig jaar even op een laag pitje. Maar vandaag zou ik eigenlijk wel gaan. Nu lig ik nog in bed met buik- en hoofdpijn en vanmiddag moet ik om 12.30 weg. Om te voorkomen dat ik vanavond instort is mezelf naar de bank verplaatsen best een goed plan, ben nog twee dagen vrij waarin ik ook kan lopen. Maar heb ook al een week niks gedaan dus voelt toch wel fout..![]()
Das n flink tempo!quote:Op zondag 21 december 2014 09:01 schreef RunnerAdd het volgende:
Wat een snelheid Mr.B
Had me, toen ik starte met hardlopen, voorgenomen regelmatig een coopertest te doen om mn voortgang bij te houden.
Aangezien de laatste van augustus was (2.4km) werd het weer eens tijd.
Liep gisteren 2.73kmwas kapot maar wel super tevreden.
Zou die 3km in 12min er in 2015 al inzitten? Ik ben benieuwd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb afgelopen maand een ooievaar gezien in mijn stukje polder... vond ik al bijzonder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)Oh well, you take what you can get! Jaja, ik weet persoonlijk hoe mooi New Zealand is...alleen zoooo ver weg van de bewoonde wereld.
![]()
Bijzonder van die dolfijnen RD!![]()
Ik kreeg hem ook, ik had vorig jaar meegedaan aan een wedstrijd die hier gepost werd waar je een startnummer kon winnen. Ik won hem nog ook maar heb hem teruggegeven omdat ik al een ander loopje had op die dag.quote:Op zondag 21 december 2014 08:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik krijg die ook. Kan me niet bedenken waarom ik die krijg![]()
Veel plezier en succes iedereen die vandaag loopt!
Ik heb last van ontwenningsverschijnselen, dus ik ga vanmiddag ook maar weer eens een rondje.Get stoned![]()
Ik heb een leuke route uitgestippeld, hij blijkt wel bijna 28km te zijn dus liever niet verdwalen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wauw wat eengoede tijden.
En respect RD 10 uur lopen
Succes en veel plezier iedereen![]()
Ik ga zo ff shoppen![]()
![]()
En dan liet ie je niet eens als eerste over de finish gaan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Ik had hem gevraagd mee te lopen voor gezelligheid en een PR voor mij. Dit soort wind was niet ingecalculeerd!![]()
![]()
Yeahik heb de 200 km gehaald
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Mijn vriendin zou vandaag in Dinxperlo het NK BSC gaan lopen en ik zou mee gaan, dus kon niet trainen. Maar gisteravond werd ze ziek en vanochtend heeft ze toch maar besloten om niet te gaan.
Dus ik kon mooi de laatste 3 uurs training voor Beltrum meepakken.
Maar volgens mij word ik ook ziek want ik ben er na 2 uur maar mee opgehouden. Helemaal moe, leeg en rillerig. Vandaag dus mooi de hele dag op de bank liggen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik ben aan het wachten totdat de pijn in d'n inwendigen ophoudt. Ik kan nu nog niet de geplande duurloop doen. Jammer, want best goed weer op de kortste dag van het jaar.![]()
Ik heb voor het eerste sinds eind november weer gelopen om mijn knie te testen. Het was een kort rondje van 5 kilometer op slaapwandeltempo. En het goede nieuws is dat ik het uitgelopen heb. Het slechte nieuws is dat ik ook echt niet meer had kunnen lopen. De knie voelt nog steeds niet goed. Ik begin hem nu wel een beetje te knijpen met Egmond voor de deur.
![]()
Als je nu al bij 5km last van je knie hebt (overbelasting, denk ik?) dan zou ik gewoon Egmond helemaal laten schieten. Je kan alleen maar meer kapot lopen en Parijs is het enige dat telt toch?quote:Op zondag 21 december 2014 11:42 schreef Devv het volgende:
Ik heb voor het eerste sinds eind november weer gelopen om mijn knie te testen. Het was een kort rondje van 5 kilometer op slaapwandeltempo. En het goede nieuws is dat ik het uitgelopen heb. Het slechte nieuws is dat ik ook echt niet meer had kunnen lopen. De knie voelt nog steeds niet goed. Ik begin hem nu wel een beetje te knijpen met Egmond voor de deur.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, ik ga eerst maar eens langs bij de fysio om te horen wat zij vinden. Maar ik denk inderdaad dat Egmond het niet gaat worden dit jaar. Het is wel een fikse tegenvaller. Ik was weer pijnvrij en had juist een week langer rust genomen om zeker te zijn. En dan krijg je na 5 kilometer alweer last...![]()
Zo maar eens richting V'waard tuffen, benieuwd hoeveel mensen er komen opdagen voor het rondje, we zijn iig met z'n 4-enMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zelf ook een ontspannend loopje gehad vanmorgen. 21kilometer op m'n nieuwe schoenen. Duurde 7 kilometer voor ik een beetje lekker ging lopen. Mijn rechterbeen wilde niet zo. Daarna ging het best lekker en kon ik hoog tempo lopen met een vrij lage hartslag. Erg tevreden.Wel behoorlijk pittige wind gehad op de dijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou vanmorgen een km of 12 hobbelen, maar 6:30min/km voelde qua inspanningsniveau aan als 5:00min/km. Kon niet genoeg lucht krijgen en de benen wilden niet. Steeds na elke 2km mocht ik een stukje wandelen, maar ik herstelde lang niet zo snel van het lage tempo dan dat ik normaal gesproken van hoge tempo's doe. Ik zou ook nog een stuk onverhard meepakken, want dat is goed voor me, ofzo. Maar na 3 stappen ging ik door m'n enkel.
Het was weer een succesverhaal. Ik kijk donderdagochtend wel of ik dan m'n kilometers nog een beetje kan maken. Ze zijn toch nodig voor Schoorl. Voor Egmond is het te laat, maar ik ga gewoon een beetje achteraan het vak staan en relatief kalmpjes die 10,5km uithobbelen.![]()
Heel slecht, afgelopen week maar 1 keer gerend. Rest van de week te druk gehad. Gisterochtend en vanochtend niet gelukt eruit te gaan omdat ik moest bijkomen van de drukte.![]()
Nu moet ik eerst inkopen doen voor de kerst en dan ga ik in de avond maar een kort rondje doen.
En ik heb tegenwoordig al last van mijn voet als ik niet ren en ook in mijn andere voet. Egmond zou de eerste wedstrijd zijn die ik weer mag lopen, vijf dagen na het aflopen van mijn wedstrijdverbod.![]()
Nog steeds geen training op onverhard gedaan ...![]()
Grappig om te merken dat mijn duurlooptempo inmiddels sneller is dan de eerste HM die ik liep, in maart bij de CPC.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je bent niet de enige. Mijn laatste rondje is ook alweer precies een week geleden. Overigens typ ik dit wel met m'n hardloopschoenen ondergebonden, dus ik ga er zo wel op uit. Nog even het eten laten zakken en dan de draad maar weer oppakken!quote:Op zondag 21 december 2014 12:13 schreef wyccie het volgende:
Heel slecht, afgelopen week maar 1 keer gerend. Rest van de week te druk gehad. Gisterochtend en vanochtend niet gelukt eruit te gaan omdat ik moest bijkomen van de drukte.![]()
Nu moet ik eerst inkopen doen voor de kerst en dan ga ik in de avond maar een kort rondje doen.
En ik heb tegenwoordig al last van mijn voet als ik niet ren en ook in mijn andere voet. Egmond zou de eerste wedstrijd zijn die ik weer mag lopen, vijf dagen na het aflopen van mijn wedstrijdverbod.![]()
Nog steeds geen training op onverhard gedaan ...'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
December lijkt wel aanmodder-maand.
Ik loop ook pas dinsdag weer, een week na mijn laatste training. Nog steeds niet de oude (keelpijntje, snel benauwd). Dat wordt een leuke korte kerstcross volgende week. Ik loop 'm trouwens anyway
Succes met alle pijnlijke knietjes, ingewanden en andere ongemakken!![]()
Ben je nog een tweetal lopers tegengekomen, een helemaal in het paars en de ander met een felgeel shirt en korte broek?quote:Op zondag 21 december 2014 11:51 schreef Happel het volgende:
Lekker ontspannen loopje door de polder bij Hoogland, met als einde Laan 1914, aan de andere kant van Amersfoort, gedaan vanmorgen. Echt heerlijk, op een rustig ontspannen tempo, gelopen . Had het gevoel nog makkelijk 40-45 km te kunnen lopen. Meer van dit!
[ afbeelding ]
Vanochtend voor het eerst in lange tijd weer eens meer dan 15 km gelopen. 17 km rond de binnenstad van Amersfoort, en geeindigd met een ontspannen loopje door de polder bij Hoogland... Was heerlijk loopweer.![]()
Zou goed kunnen, kwam heel veel lopers tegen in de polder. Liep er tussen 9:30 en 10:15.quote:Op zondag 21 december 2014 13:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Ben je nog een tweetal lopers tegengekomen, een helemaal in het paars en de ander met een felgeel shirt en korte broek?
Vanochtend voor het eerst in lange tijd weer eens meer dan 15 km gelopen. 17 km rond de binnenstad van Amersfoort, en geeindigd met een ontspannen loopje door de polder bij Hoogland... Was heerlijk loopweer.![]()
Zo, week 3 van mijn HM schema is begonnen. 50' joggen met 3x5' op wedstrijdtempo. Ging goed, ook nog langs 2 oliebollenkraampjes gelopen...
Garmin heeft er weer eens geen zin in. Activity staat op mijn horloge maar Garmin weigert m daar af te trekkenStick er al eens uitgehaald en Garmin Express al eens afgesloten maar niets van dat alles. Misschien even laten rusten...
Zometeen douchen, tas pakken en naar t werk.![]()
Net lekker rondje van 10 km gedaan. Lekker omhoog en omlaag door de puinduinen.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik ben helaas nog steeds out of order. Of uit de running, zo u wilt.
Ga me van de week maar eens buigen over een geschikt schema richting de SallandtrailF means you're fucked![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef YUR het volgende:
Ik ben helaas nog steeds out of order. Of uit de running, zo u wilt.
Ga me van de week maar eens buigen over een geschikt schema richting de Sallandtrail![]()
![]()
Welke Garmin heb je?quote:Op zondag 21 december 2014 13:20 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, week 3 van mijn HM schema is begonnen. 50' joggen met 3x5' op wedstrijdtempo. Ging goed, ook nog langs 2 oliebollenkraampjes gelopen...
Garmin heeft er weer eens geen zin in. Activity staat op mijn horloge maar Garmin weigert m daar af te trekkenStick er al eens uitgehaald en Garmin Express al eens afgesloten maar niets van dat alles. Misschien even laten rusten...
Zometeen douchen, tas pakken en naar t werk.
Bij de 610 kun je ook vanuit je Garmin een work-out-out uploaden namelijk. Heb ik laatst ook moeten doen toen ik hetzelfde had als jij[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, wij liepen er wat later. Ja, het was druk buiten!quote:Op zondag 21 december 2014 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, kwam heel veel lopers tegen in de polder. Liep er tussen 9:30 en 10:15.![]()
Dank Gup!quote:Op zondag 21 december 2014 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke Garmin heb je?
Bij de 610 kun je ook vanuit je Garmin een work-out-out uploaden namelijk. Heb ik laatst ook moeten doen toen ik hetzelfde had als jij
Dat had ik inderdaad gevonden maar toen lukte het nog niet.Nog wat gefrummeld en voila! Zou kunnen dat het dat toch was. Verder stond ' initial pairing ' uit viel me op. Geen idee welke optie nu het probleem was.
Maar goed, vooralsnog werkt t weer. Heb de 610 trouwens.
![]()
Ik had laatst wel dat Express zei dat alles gesynct was, maar Connect ontkende alles. Terwijl de workout wel gewoon op m'n horloge stond. Uiteindelijk dus vanuit de 610 geupload. Maar daarna is het niet meer voorgekomen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dank Gup!
Dat had ik inderdaad gevonden maar toen lukte het nog niet.Nog wat gefrummeld en voila! Zou kunnen dat het dat toch was. Verder stond ' initial pairing ' uit viel me op. Geen idee welke optie nu het probleem was.
Had vandaag precies hetzelfde met mijn 610. Andere ant-stick deed de truc.quote:Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dank Gup!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb maar één ANT-stick, dus die moet het maar gewoon doen dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaaf zeg!!! En dat tempo loopt dus rap op bij jou!quote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
Grappig om te merken dat mijn duurlooptempo inmiddels sneller is dan de eerste HM die ik liep, in maart bij de CPC.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: