SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 20-12-2014 21:41:51 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Borne!Staat zeker op mijn lijstje om daar ook eens te gaan lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathon![]()
![]()
Zeg, doe eens even een foto van die lelijke medaille dan!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathonen goed gedaan meid
topper!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathon
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daywalker, wil jij mijn 3e kerstdagloop even normaliseren? Ik wilde het graag bij 14 km maken. De rest laat ik aan RD over
(Overigens: mossel nog wel dank voor het toevoegen, beter zo dan niet)
Dankje!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even een foto van die lelijke medaille dan!!en goed gedaan meid
topper!
![]()
Hoog bling bling gehalte![]()
![]()
Oh maar ik vind m toch leuk!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dankje!![]()
[ afbeelding ]
Hoog bling bling gehalte![]()
Hier slaan de gaten weer in m'n compressiekousenDus ik heb maar gebruik gemaakt van de Herzog actie en tubes besteld met gratis sokken. Wie weet doet dat voor m'n blaren ook nog weer eens goed, andere voetjes dan die die aan de kousen zitten.
SPOILER: de gatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zijn ze er snel!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, je gaat die 145km gewoon lopenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef Murmeli het volgende:
Daywalker, wil jij mijn 3e kerstdagloop even normaliseren? Ik wilde het graag bij 14 km maken. De rest laat ik aan RD over
(Overigens: mossel nog wel dank voor het toevoegen, beter zo dan niet)
14,5 of gewoon 14?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed gedaan Serindequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
Ik woeide meermalen bijna weg. Ging meerdere malen dood, mede door chagerijnigheid! En toch was het leuk, al waren de laatste 500 meter bijzonder zwaar. Met een lelijke medaille om mijn nek kon ik toch weer lachen. Met dank aan TWC een geklokt PR van 1:13:35 op de kwart marathon
De medaille verdient inderdaad geen schoonheidsprijs maar je hebt hem mooi wel verdiend."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
TT![]()
Heb besloten de 10 km te lopen en niet de HM. Denk dat dat verstandiger is qua voorbereiding. Had wel graag de halve gelopen, maar het is niet anders.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh maar ik vind m toch leuk!!![]()
Hier slaan de gaten weer in m'n compressiekousenDus ik heb maar gebruik gemaakt van de Herzog actie en tubes besteld met gratis sokken. Wie weet doet dat voor m'n blaren ook nog weer eens goed, andere voetjes dan die die aan de kousen zitten.
Vooral ook dat je nu ook eens andere sokken kan proberen lijkt ms fijn aan tubes. Wel weer roze?SPOILER: de gatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zijn ze er snel!
Goed gelopen Serinde!![]()
Nee, dit keer weer zwartequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:26 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Vooral ook dat je nu ook eens andere sokken kan proberen lijkt ms fijn aan tubes. Wel weer roze?
Goed gelopen Serinde!want anders krijg je roze met witte of zwarte sokken en dat vond ik weer een beetje stom
Vandaag dus de Kerstloop Dronten. Ik mikte op een tijd onder de 1:50, maar de weersomstandigheden waren erg heftig. Harde wind op de dijken en in de polder, het was moeilijk daar tempo te houden en ik merkte dat ik mijn kuiten daarbij goed gebruikte. Eerste ronde door in 50 minuten, eindtijd uiteindelijk 1:51, 10e in mijn categorie (plaatsgenoot Kim Dillen werd 2e).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geen medaille, maar wel een shirt vandaag, trouwens (wel jammer dat het alweer een oranje is).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net terug uit een nogal winderig Linschoten.
Ik had er vooraf al niet al te hoge verwachtingen van door de weersomstandigheden. Windkracht 6 en dat door een grotendeels onbeschut polderlandschap.
De wedstrijd zelf had ook alles in zich om een teleurstelling te worden. Die wind en dan liep ik ook nog eens letterlijk de hele wedstrijd alleen, tussen twee groepjes in. Tot overmaat van ramp viel na 11km ook nog eens mijn horloge uit zodat ik geen idee meer had van mijn tempo.
En toch ging het lekker. Voor mijn gevoel kon ik mijn tempo goed vasthouden, ik had het groepje voor me als richtpunt en alleen de laatste 4/5 km had ik de wind vol tegen en was het echt afzien. Tot mijn verrassing zag ik bij de finish dat de klok op 1:18 nog wat stond(edit: de voorlopige uitslag zegt een 15e plaats en 1:18:53)
Nu is het geen Pijllproofparcours geloof ik, maar toch. Ben erg tevreden over![]()
Ik had mezelf voorgenomen dat ik weer echt aan een marathon kon denken na een snelle HM. Als "kwalificatie-eis" had ik <1:20. Dus nu ga ik maar eens kijken welke het zou kunnen worden. Rotterdam vind ik te vroeg, misschien is Leiden een mogelijkheid of anders een leuke in het buitenland. Iemand nog tips voor een andere voorjaarsmarathon?
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.B. op 20-12-2014 18:19:25 ]![]()
14quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, je gaat die 145km gewoon lopen
14,5 of gewoon 14?
Soms heb je van die dagen...
Vandaag zat er weinig fut in. De HM van vorige week was blijkbaar toch wat zwaarder dan gedacht. De easy run van vandaag voelde alles behalve easy. Toch even lekker op pad geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kopenhagen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik te vroeg, misschien is Leiden een mogelijkheid of anders een leuke in het buitenland. Iemand nog tips voor een andere voorjaarsmarathon?![]()
Kopenhagen lijkt me een mooie optie jaquote:. Zo te lezen een snel en vlak parcours en een leuke stad (ook niet onbelangrijk voor mrs.B.).
![]()
Vooruitquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed gelopen Serinde, SEM en Mr. B!![]()
![]()
Ikzelf heb me vandaag ingeschreven voor wat mijn eerste HM gaat worden !![]()
Is 'pas' 20 juni komend jaar, maar ik kijk er nu al naar uit!
Mochten er hier twijfelaars tussen zitten, of die al zeker weten dat ze de marathon rond Sneek en meer ook willen lopen, er is een max van 2500 deelnemers aan de HM en de inschrijvingen stromen al aardig binnen, dus niet te lang twijfelen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef trolley het volgende:
Goed gelopen Serinde, SEM en Mr. B!![]()
![]()
Ikzelf heb me vandaag ingeschreven voor wat mijn eerste HM gaat worden !![]()
Is 'pas' 20 juni komend jaar, maar ik kijk er nu al naar uit!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mr. Ben SEM
Goed gelopen!
Ik heb mijn activiteit geüpload in Garmin Connect en er staat als naam "Linschoten Hardlopen" bij?!![]()
Wat is er gebeurd met "naamloos"? Hoe komt Garmin aan deze info? Pakt ie gewoon het dorp of de stad waar je je km's afgelegd hebt?![]()
55:25 bij de 10 KM Amsterdamse Heuvelloop. Paar tricky steile stukken. Mooi beeld wel zo in het bos:
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Zeker! En het feit dat de start om 19:00 uur is en de route door het prachtige natuurgebied rond het Sneekermeer loopt, maakt het alleen maar gaver!quote:
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Dat denk ik, want bij mij stond er vandaag "Huissen Running", in plaats van "untitled"quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Serinde het volgende:
Mr. Ben SEM
Goed gelopen!
Ik heb mijn activiteit geüpload in Garmin Connect en er staat als naam "Linschoten Hardlopen" bij?!![]()
Wat is er gebeurd met "naamloos"? Hoe komt Garmin aan deze info? Pakt ie gewoon het dorp of de stad waar je je km's afgelegd hebt?
Mij is het niet meer gelukt om vandaag te lopen. Te moe. Morgen dan maar goedmaken met een extra lange duurloop.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"come and do the old part of the Hump Ridge with us they said... it's fun they said......."
Wel, 47km , 1200 D+, voor een groot deel geen track maar kaart en kompas, 10 uur lang regen, 10 uur lang modder en peat bog en natte voeten....
Dit was een stevig dagje trailen maar wel een "day amongst friends" en weer een prachtige trainingsdag
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik was er ook en heb nog rondgekeken of ik je kon herkennen van de foto's die ik wel eens van je gezien had maar het was DRUK! Dus ik heb je niet gezien...quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Serinde het volgende:
De brug over de snelweg en dat stuk langs het water met keiharde tegenwind viel best tegen vooral als ik alleen liep (ja zelfs met zoveel deelnemers kun je af en toe alleen lopen), als ik weer eens ingehaald werd probeerde ik bij ze te blijven, dat loopt toch een beetje beschut. Maar ze gingen steeds te hard voor me.
De laatste 500 meter vond ik eigenlijk net teveel, 10 km was wel genoeg eigenlijk. Maar goed, 1:04:30 is het geworden en daar kan ik goed mee leven. En die harde slagregens die ik op de terugweg in de auto tegen kwam zijn ons gelukkig bespaard. Wel hele mooie regenbogen gezien net na de finish!![]()
Wow, wat bijzonder!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
"come and do the old part of the Hump Ridge with us they said... it's fun they said......."
Wel, 47km , 1200 D+, voor een groot deel geen track maar kaart en kompas, 10 uur lang regen, 10 uur lang modder en peat bog en natte voeten....
Dit was een stevig dagje trailen maar wel een "day amongst friends" en weer een prachtige trainingsdag
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)![]()
Tijdje niet gepost, was eerst wat ziekjes en daarna wat last van pijntjes hier en daar dus ook weinig gelopen de laatste tijd. Inmiddels de training weer opgepakt en volgende maand de Vondelparkloop in Amsterdam lopen. Conditie e.d gelijk een stuk minder, da's dan wel weer jammer. Maar ik heb nog een maand![]()
![]()
ja idd, dan besef je hoe gezegend ik ben om een een van de mooiste landen van de wereld te wonen qua natuurschoon en wat 99.9% van de mensen alleen maar kent uit LOTR en Hobbit filmsquote:
Godzone!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal een specht vandaag. Dat was ook leukquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja idd, dan besef je hoe gezegend ik ben om een een van de mooiste landen van de wereld te wonen qua natuurschoon en wat 99.9% van de mensen alleen maar kent uit LOTR en Hobbit films
Godzone!
kom gewoon weer Hectors kijken Gup, wij hebben nog wel een logeerkamer en er zijn goedkope vluchten op dit momentquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal een specht vandaag. Dat was ook leuk
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt indrukwekkend RD! Gaaf! En goed dat je je er bewust van bent dat je het zo hebt getroffen
Ik ga morgen waarschijnlijk in pijlltown lopen. Altijd goed, nieuwe rondjes
Ik zag vanochtend in Emmen een stel idioten in kerstmanpak rennen. Was ook nog een echte wedstrijd kennelijk.
Leuk joh.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik zag twee konijntjes vandaag!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal een specht vandaag. Dat was ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Baasquote:Het 24 jaar oude parcoursrecord (1.03.18) door Aart Stigter gelopen tijdens de editie van de Linschotenloop in 1990 is ook dit jaar niet verbroken. Op naar het jubileum.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben blij dat je daarvan geen foto's hier gepost hebt. Nu kan ik mezelf voorhouden dat het allemaal wel mee zal vallen en dat de Nederlandse polder ook een mooie plek om te rennen isquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
En als klap op de vuurpijl 10 Hector dolfijnen gezien (van de 55 die er wereldwijd nog zijn)![]()
![]()
Tja. En daar is hij dan zelf de aartstigter van.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stop tempting me!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom gewoon weer Hectors kijken Gup, wij hebben nog wel een logeerkamer en er zijn goedkope vluchten op dit moment
Dat record zal er nog wel een tijdje blijven staan, want de Nederlandse (sub)top komt niet naar Linschoten.quote:![]()
Dank je voor deze post.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Serinde het volgende:
Mr. Ben SEM
Goed gelopen!
Wat is er gebeurd met "naamloos"? Hoe komt Garmin aan deze info? Pakt ie gewoon het dorp of de stad waar je je km's afgelegd hebt?Ik dacht even dat ik gek werd. En ik ben laatste geworden in mijn leefdtijdscategorie.
![]()
![]()
![]()
Bij mijn laatste loopje staat inderdaad Kruiskamp Hardlopen in Garmin. Blijkbaar pakt hij dus inderdaad het dorp of de wijk waarin je hebt gelopen. Ik liep in de Kruiskamp namelijk donderdag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een tijd kerel!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug uit een nogal winderig Linschoten.
Ik had er vooraf al niet al te hoge verwachtingen van door de weersomstandigheden. Windkracht 6 en dat door een grotendeels onbeschut polderlandschap.
De wedstrijd zelf had ook alles in zich om een teleurstelling te worden. Die wind en dan liep ik ook nog eens letterlijk de hele wedstrijd alleen, tussen twee groepjes in. Tot overmaat van ramp viel na 11km ook nog eens mijn horloge uit zodat ik geen idee meer had van mijn tempo.
En toch ging het lekker. Voor mijn gevoel kon ik mijn tempo goed vasthouden, ik had het groepje voor me als richtpunt en alleen de laatste 4/5 km had ik de wind vol tegen en was het echt afzien. Tot mijn verrassing zag ik bij de finish dat de klok op 1:18 nog wat stond(edit: de voorlopige uitslag zegt een 15e plaats en 1:18:53)
Nu is het geen Pijllproofparcours geloof ik, maar toch. Ben erg tevreden over![]()
Ik had mezelf voorgenomen dat ik weer echt aan een marathon kon denken na een snelle HM. Als "kwalificatie-eis" had ik <1:20. Dus nu ga ik maar eens kijken welke het zou kunnen worden. Rotterdam vind ik te vroeg, misschien is Leiden een mogelijkheid of anders een leuke in het buitenland. Iemand nog tips voor een andere voorjaarsmarathon?Wauw, en dat dan ook nog met zulke wind enzo. Supergoed gedaan!
Serinde, SEM, Angela en Ajaxfan ook super gedaan! Mooie tijden gelopen weer!![]()
En RD gewoon 10 uur op pad geweest! Dat is nog eens time on your feet!Lijkt me wel prachtig daar! Echt supergaaf man! En inderdaad, waar blijven de foto's
![]()
Zelf gisteren een feestje gehad, gelukkig niet al te laat thuis, rond 1 uur op bed. Om vanochtend om 8 uur op te staan en even te eten om rond 10 uur even lekker 15 kilometer op rustig tempo te lopen. Weer heerlijk vandaag, lekker door de plassen stampen in het bos, beetje glijden over de bladeren enzo, tegen de wind in stoempen. Erg lekker. Hartslag bleef ook redelijk goed, dus tevreden mee.
Morgen met Streamnl, Guard en nog wat mensen 25km lopen bij Valkenswaard, maar eerst shoppen bij Scarabee!![]()
https://www.endomondo.com/workouts/449305815/2368823
Forum Opties Forumhop: Hop naar: