quote:Jij bent echt een mongool, dat persoon was aan het pinnen en nu pak jij zijn geld, je stelt het infeite he
Vervolgens gaat hij nog 5 minuten midden op straat staan wachten tot misschien dat persoon terugkomt omdat hij het niet vind kunnen van mij en gewoon wil dat ik dat geld terug geef.quote:Ja gast, boeiend dat hij het vergeten is dan hoef jij het nog niet in jouw zak te steken?[/quote
[quote]Jij hebt echt absoluut geen besef van normen en waarden he?
Lopen we naar de kassa, wilt hij niet dat ik het betaal omdat het gestolen geld is en hijquote:Nou, is dat *gestolen* geld toch nog ergens goed voor he man? Gratis eten en drinken
Hij is uiteindelijk maar naar huis gegaan want hij liep zichzelf echt op te vretenquote:Geen mongool is met lage normen en waarden
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben eigenlijk pro-vriend. Het is ook erg simpel. Als ik pin en mijn 20 euro vergeet heb ik liever dat iemand dat geld aan mij geeft dan in zijn zak steekt.
Ja ok, maar als je die gast na 5 minuten wachten nog niet ziet dan had hij het blijkbaar ook niet in de gaten, dus uiteindelijk zijn we maar weg gelopen, als hij nou echt in de minuut dat ik daar nog stond al terug kwam en het had gemeld dan was ik ook wel zo eerlijk geweest om het terug te geven.. Lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben eigenlijk pro-vriend. Het is ook erg simpel. Als ik pin en mijn 20 euro vergeet heb ik liever dat iemand dat geld aan mij geeft dan in zijn zak steekt.
TS is nog kanslozer dan die zwervers; wat dat betreft kan ie het best zelf houden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef Pauper_Bob het volgende:
In het kader van de kerstgedachte is het een beetje jammer dat je die twintig euro niet aan de eerste de beste zwerver hebt gegeven.
Als je dom genoeg bent om je geld rond te laten slingeren moet je niet vertrouwen op de goedheid van de mensen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor 20 euro krabt de politie nog niet eens aan hun reet, laat staan dat ze überhaupt beelden bekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Degene die de 20 euro is vergeten, gaat natuurlijk aangifte doen. Via de camera van de pinautomaat is te zien dat TS het geld pakt. Via verdere camera's is TS te volgen naar de AH, waar hij met dat gestolen geld betaalt.
Ik verwacht dat de deurbel binnenkort gaat bij je, TS
Ik was eerst, ik claim deze ontdekking.quote:
Zolang het niet Guantanamo bay is, helemaal primaquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:29 schreef Isund het volgende:
TS zien de komende 25 jaar niet meer terug, Dit soort dingen worden tegenwoordig zeer zwaar gestraft! Veel succes in de bajes waar ze je sterretje gaan uitwonen
quote:
Braddie heeft volgens mij een stratocaster, vandaar de username wellichtquote:
iddquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Braddie heeft volgens mij een stratocaster, vandaar de username wellicht
Zo goed waren wij niet eens bevriend dus hoe hij mij op dit moment ziet zal mijn echt aan mijn poeperd roesten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat dat maatje jou ineens als vage kennis ziet.
"jouw"quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:45 schreef Stratman het volgende:
[..]
Wat doet jouw er nu zo stellig van overtuigen dat ik dat zou moeten zijn?
Jij bent wel ernstig kortzichtig he man want mensen kunnen ook dyslexie hebben en dergelijke.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"jouw"
Zelfde spelfouten als TheBradge.
Ook je manier van typen.
Alles.
Dan blijf ik liever een onderdanig vrouwmens want jij maakt nu aannames op basis van een topicquote:
Dit zei Braddie ook altijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:47 schreef Stratman het volgende:
[..]
Jij bent wel ernstig kortzichtig he man want mensen kunnen ook dyslexie hebben en dergelijke.
Doe eens wat posts droppen van die Braddie figuur dan? Want ernstiger en groter toeval dan dit kan er natuurlijk echt wel bestaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit zei Braddie ook altijd.
Wat een toeval.
En de manier van het quoten van dingen die mensen gezegd hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"jouw"
Ook je manier van typen.
Alles.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:48 schreef Stratman het volgende:
[..]
Doe eens wat posts droppen van die Braddie figuur dan?
Zo werkt dat quote systeem toch ook? Waarom zou je " doen als je ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
En de manier van het quoten van dingen die mensen gezegd hebben.
kan doenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
En de manier van het quoten van dingen die mensen gezegd hebben.
Dit. wees gewoon eerlijk ah mattie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef deadprez het volgende:
Maar goed dat je weer terug bent bradster.
Je vriend heeft gewoon gelijk kutmarokkaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:12 schreef Stratman het volgende:
Een poos geleden liep ik in het centrum met een maatje van mij en ik dacht, ik ga even pinnen.
Loop ik naar die automaat toe daar en nog voordat ik mijn pas in de automaat kon steken zag ik 20 euro uit de automaat hangen, dus, ik ben daarin heel simpel en ik pak het, gaat die maat echt helemaal flippen tegen mij... Even wat quotes.
[..]
[..]
Vervolgens gaat hij nog 5 minuten midden op straat staan wachten tot misschien dat persoon terugkomt omdat hij het niet vind kunnen van mij en gewoon wil dat ik dat geld terug geef.
Uiteindelijk lopen we in de AH want we hadden honger en zo en ik zeg dus
[..]
Lopen we naar de kassa, wilt hij niet dat ik het betaal omdat het gestolen geld is en hij
[..]
Hij is uiteindelijk maar naar huis gegaan want hij liep zichzelf echt op te vretenMaar sowieso dat hij hetzelfde had gedaan.
Klacht: Maat die moeilijk gaat doen om 20 euro, en er serieus echt van alles op los laat qua scheldwoorden en beledigingen om mij maar slecht te laten voelen en op straat blijft staan om te kijken wanneer die kerel terug komt en het beseft.
Dat dacht ik ook. Een leven zonder FOK! is een leven zonder computer, ik heb wél een computer dus ik moet óók FOK! hebben héquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef deadprez het volgende:
Maar goed dat je weer terug bent bradster.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een leven zonder FOK! is een leven zonder computer, ik heb wél een computer dus ik moet óók FOK! hebben hé
Vieze racist * Stratman Belt Rita Verdonkquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Je vriend heeft gewoon gelijk kutmarokkaan.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een leven zonder FOK! is een leven zonder computer, ik heb wél een computer dus ik moet óók FOK! hebben hé
Oh ohquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef chroestjov het volgende:
Je tikt als Braddie en je PoHi is Braddie-achtig.
Conclusie: TS is Braddie.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag ouwe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:51 schreef Stratman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Toto, dat is de aard van het beestje.
Kijk eens 2 posts boven je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef chroestjov het volgende:
Je tikt als Braddie en je PoHi is Braddie-achtig.
Conclusie: TS is Braddie.
Thanks man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag ouwe.
Oh, het geheugen is gekoppeld aan intellect. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je dom genoeg bent om je geld rond te laten slingeren moet je niet vertrouwen op de goedheid van de mensen.
Zoals ik in November al had gepost was ik gezakt. Uiteraard doe ik in Februari weer een 2e poging waar ik voor hoop te slagen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Terug met rijbewijs, of nog steeds aan de struggles ?
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik kan alles meelezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Stratman het volgende:
[..]
Hoe zie jij tweets als Twitter op slot staat ?
Heb ik niet gezien. Succes in Feb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Zoals ik in November al had gepost was ik gezakt. Uiteraard doe ik in Februari weer een 2e poging waar ik voor hoop te slagen.
De fuck?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik kan alles meelezen.
Bedankt man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Succes in Feb.
Dat niet, nee. Maar aan de hand van de antwoorden kan ik wel een beetje zien waar 't over gaat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:00 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja, je ziet MET wie ik tweet maar je kan niet lezen wat ik tweetDat is namelijk afgeschermd.
Staat in pic en heeft tootgod al gezegdquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
wats dr twit dan ik zie die foto onduidelijk
Ah mattie, daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat niet, nee. Maar aan de hand van de antwoorden kan ik wel een beetje zien waar 't over gaat.
kan niet vinden drmquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat in pic en heeft tootgod al gezegd
Hij vindt 't toch niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je echt dom, sorry hoor Fyl
Godverdommequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
Bradster, wist je al dat je me geopereerd hebt?
Okquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef Stratman het volgende:
[..]
Matti, typ gewoon mijn naam in bij Twitter eey.
Is een zaa gja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef Stratman het volgende:
[..]
GodverdommeBlondje met wat lijkt op een zaag ?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hip zinnetje wel; If you try to Fuck with me, than I shall Fuck you too.
Als iemand nou meer dan 50 euro er in laat zitten dan ga ik er echt wel achteraan, al lijkt het mij dan eerder dat het persoon in kwestie gewoon goed op let en het PAKT.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef bdd8 het volgende:
Triest ja. Als je een halve minuut hebt gezocht naar de persoon van wie het gepinde geld is lijkt me dat meer dan voldoende. Als het meer dan 100 euro was zou ik naar de politie gaan misschien uit angst dat ik gefilmd werd op dat moment. Anders heb je mooi een lucky break gehad zou ik zeggen.
Dat is braddies oomquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat poppetje rechts, doet me denken een Professor Snape__!!!
Wel sneu op zich als het nou een oud arm dement vrouwtje is ofzo. Maar die vriend van je moet gewoon geen gegeven paarden in de bek kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:05 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als iemand nou meer dan 50 euro er in laat zitten dan ga ik er echt wel achteraan, al lijkt het mij dan eerder dat het persoon in kwestie gewoon goed op let en het PAKT.
Als je zo dom bent om geld in een pin automaat te laten zitten verdien je het gewoon niet om over straat te gaan zonder begeleiding.
Hehe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu alweer ontmaskerd
Net als Meloewa. Die pik je er ook zo uit.
Als ik het geld heb gepakt en ik zie dat het er een oud vrouwtje terug komt lopen of uberhaupt iemand komt terug lopen dan geef ik het gewoon keurig terug. Na 5 minuten wachten is het een ander verhaal, dan komt er niemand meer terug gelopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:06 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Wel sneu op zich als het nou een oud arm dement vrouwtje is ofzo. Maar die vriend van je moet gewoon geen gegeven paarden in de bek kijken.
1 Ding. Is je account wel gedoogd? Of word je gebanned?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:08 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als ik het geld heb gepakt en ik zie dat het er een oud vrouwtje terug komt lopen of uberhaupt iemand komt terug lopen dan geef ik het gewoon keurig terug. Na 5 minuten wachten is het een ander verhaal, dan komt er niemand meer terug gelopen.
Jij hebt z'n adres?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:23 schreef Rectum het volgende:
Dit zijn inderdaad weer die harde struggles uit de Bloemenbuurt.
Ja want als je zelfs vergeet je geld uit de automaat te halen... hetgeen waarvoor je naar die automaat gekomen bent... dan heb je ofwel een rare vorm van alzheimer als je wel nog je pincode kan onthouden , of je bent volslagen achterlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, het geheugen is gekoppeld aan intellect. Wist ik niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:28 schreef Rectum het volgende:
[..]
alleen de buurt en de bloem anders had ik 'm een kerstkaartje kunnen sturen
Misschien dat zijn moeder daar woont, maar zijn pa woont in die bloem die ik postte meende ik.quote:
Kloontje van gebande, wat is daarop de straf?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou heel de wereld vergaan, Braddo keer terug naar FOK!
Is 'ie geband?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kloontje van gebande, wat is daarop de straf?
Braddie is speciaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
ff in het wetboek kijken heur.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zowel Braddie als VallendBroodjeBanaan, wat ook al een kloonaccount was ja.
nsb ertjequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Braddie heeft mij een ban bezorgt, payback time dacht ik zo
Man man man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zowel Braddie als VallendBroodjeBanaan, wat ook al een kloonaccount was ja.
Nee even serieus; ik erger me groen en geel aan het beleid wat hier gevoerd wordt wbt ''Braddie''. Alsof het een beschermde diersoort is. Hij kan en mag alles maar zeggen, maar oh wee als hij tegenspraak krijgt! Hij hoeft maar ''TR GEMACHT!!!'' te gillen en de modjes staan in de rij om notes en bans uit te delen.quote:
Jeetje, en het is bijna kerst. Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Braddie is love, Braddie is life.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee even serieus; ik erger me groen en geel aan het beleid wat hier gevoerd wordt wbt ''Braddie''. Alsof het een beschermde diersoort is. Hij kan en mag alles maar zeggen, maar oh wee als hij tegenspraak krijgt! Hij hoeft maar ''TR GEMACHT!!!'' te gillen en de modjes staan in de rij om notes en bans uit te delen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
is dat de schuld van braddie of zit je nu gewoon mods uit te maken voor corrupt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee even serieus; ik erger me groen en geel aan het beleid wat hier gevoerd wordt wbt ''Braddie''. Alsof het een beschermde diersoort is. Hij kan en mag alles maar zeggen, maar oh wee als hij tegenspraak krijgt! Hij hoeft maar ''TR GEMACHT!!!'' te gillen en de modjes staan in de rij om notes en bans uit te delen.
Nee hoor. Alleen op foto's van users posten staat een ban.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al járen op FOK!.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen op foto's van users posten staat een ban.
Of dat nu braddie of weet ik het is. En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost. Gewoon niet doen dus.
Frankquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen op foto's van users posten staat een ban.
Of dat nu braddie of weet ik het is. En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost. Gewoon niet doen dus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al járen op FOK!.
Kan je lezen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost. Gewoon niet doen dus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al járen op FOK!.
quote:En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost.
Ja, dat is dus niet de bedoeling. Sowieso vind ik het een beetje flauw om foto's te gebruiken om users voor schut te zetten. Beetje kinderachtig, niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pak dan eens de diehard bashers aan. Niet een nette user met (toen nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling. Sowieso vind ik het een beetje flauw om foto's te gebruiken om users voor schut te zetten. Beetje kinderachtig, niet?
heeft ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling. Sowieso vind ik het een beetje flauw om foto's te gebruiken om users voor schut te zetten. Beetje kinderachtig, niet?
Pls.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pak dan eens de diehard bashers aan. Niet een nette user met (toen nog) 2 notes op 5 jaar. Loop ik ook eens met de menigte mee krijg je dit.
Mag Braddie dan ook als een normale user worden behandeld? Met dezelfde regels wbt kloonaccounts aanmaken als je een (perm)ban hebt?
+wquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
Jou vriend is echt zo'n politiek correct persoon of niet? Of hoopte hij viral te gaan als goodguy zijnde?
Ook dat wordt allemaal gedaan, je krijgt als users niet altijd alles mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pak dan eens de diehard bashers aan. Niet een nette user met (toen nog) 2 notes op 5 jaar. Loop ik ook eens met de menigte mee krijg je dit.
Mag Braddie dan ook als een normale user worden behandeld? Met dezelfde regels wbt kloonaccounts aanmaken als je een (perm)ban hebt?
Nee ik krijg mee dat het verwende kind hier nu alwéér loopt te trollenquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook dat wordt allemaal gedaan, je krijgt als users niet altijd alles mee.
Tsja, zo is ze.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Sneu hoor, een user erbij naaien omdat je zelf eens een keertje een bannetje gehad hebt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Hihi je zei naaien. Ik ben ook genaaid. XD
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Sneu hoor, een user erbij naaien omdat je zelf eens een keertje een bannetje gehad hebt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Hihi je zei naaien. Ik ben ook genaaid. XD
Komt dat goed uit hequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En ik een grote uitgescheurde grot waar genoeg naaiwerk aan zit
PVVquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ah, dat moest wel.
Niet vergeten te stemmen in de verkiezingen Bradster!
Die is niet verkiesbaar, lulhannes.quote:
Jij zult wel mindfulness beoefenen he?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja want als je zelfs vergeet je geld uit de automaat te halen... hetgeen waarvoor je naar die automaat gekomen bent... dan heb je ofwel een rare vorm van alzheimer als je wel nog je pincode kan onthouden , of je bent volslagen achterlijk.
Weet meet wat dat is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij zult wel mindfulness beoefenen he?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter heeft groot gelijk. Als hij het geld niet gepakt had, had degene die na hem kwam pinnen het gedaan.
Jij bent éééécht een hele slimme kerel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter heeft groot gelijk. Als hij het geld niet gepakt had, had degene die na hem kwam pinnen het gedaan.
De automaat slikt het geld inderdaad automatisch weer in, maar het geld komt in een apart vak EN het geld wordt gewoon van je rekening gehaald.quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Cubs het volgende:
Je kon het ook niet pakken, dan zou het apparaat het biljet inslikken en zou er niets worden afgeschreven van zijn bankrekening
Zou jij het ook pakken en het vervolgens delen op Hyves?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:15 schreef DjeDje het volgende:
Jaloers dat hij het niet heeft gevonden.
#TeamTotoquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"jouw"
Ook je manier van typen.
Alles.
200 eerderquote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef Kiid het volgende:
Van die 20 euro kan je weer een halfuurtje rijles nemen. 140 lessen and still counting, toch?
Denken dat ze zoveek moeite gaan doen voor 20 euroquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:15 schreef Eyip het volgende:
Gelukkig hebben ze camera's en als je daarna hebt gepind, hebben ze gelijk je gegevens.
Die 20 eu zijn toch instapkostenquote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef Kiid het volgende:
Van die 20 euro kan je weer een halfuurtje rijles nemen. 140 lessen and still counting, toch?
quote:Op zondag 21 december 2014 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik had dat ook eens. Stak 70 euro uit de automaat en die kerel liep al weg. Toen ik het teruggaf ging hij het natellen
Dit. Alleen iemand naar de camerabeelden laten zoeken kost al meer dan die 20 euroquote:Op zondag 21 december 2014 19:03 schreef Biefstuk het volgende:
Als er mensen zijn die denken dat de politie hier werk van gaat maken, dan hebben jullie echt veel vertrouwen in ons rechtssysteem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |