Dat dacht ik ook. Een leven zonder FOK! is een leven zonder computer, ik heb wél een computer dus ik moet óók FOK! hebben héquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef deadprez het volgende:
Maar goed dat je weer terug bent bradster.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een leven zonder FOK! is een leven zonder computer, ik heb wél een computer dus ik moet óók FOK! hebben hé
Vieze racist * Stratman Belt Rita Verdonkquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Je vriend heeft gewoon gelijk kutmarokkaan.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een leven zonder FOK! is een leven zonder computer, ik heb wél een computer dus ik moet óók FOK! hebben hé
Oh ohquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef chroestjov het volgende:
Je tikt als Braddie en je PoHi is Braddie-achtig.
Conclusie: TS is Braddie.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag ouwe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:51 schreef Stratman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Toto, dat is de aard van het beestje.
Kijk eens 2 posts boven je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef chroestjov het volgende:
Je tikt als Braddie en je PoHi is Braddie-achtig.
Conclusie: TS is Braddie.
Thanks man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag ouwe.
Oh, het geheugen is gekoppeld aan intellect. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je dom genoeg bent om je geld rond te laten slingeren moet je niet vertrouwen op de goedheid van de mensen.
Zoals ik in November al had gepost was ik gezakt. Uiteraard doe ik in Februari weer een 2e poging waar ik voor hoop te slagen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Terug met rijbewijs, of nog steeds aan de struggles ?
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik kan alles meelezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Stratman het volgende:
[..]
Hoe zie jij tweets als Twitter op slot staat ?
Heb ik niet gezien. Succes in Feb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Zoals ik in November al had gepost was ik gezakt. Uiteraard doe ik in Februari weer een 2e poging waar ik voor hoop te slagen.
De fuck?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik kan alles meelezen.
Bedankt man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Succes in Feb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |