Als iemand nou meer dan 50 euro er in laat zitten dan ga ik er echt wel achteraan, al lijkt het mij dan eerder dat het persoon in kwestie gewoon goed op let en het PAKT.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef bdd8 het volgende:
Triest ja. Als je een halve minuut hebt gezocht naar de persoon van wie het gepinde geld is lijkt me dat meer dan voldoende. Als het meer dan 100 euro was zou ik naar de politie gaan misschien uit angst dat ik gefilmd werd op dat moment. Anders heb je mooi een lucky break gehad zou ik zeggen.
Dat is braddies oomquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat poppetje rechts, doet me denken een Professor Snape__!!!
Wel sneu op zich als het nou een oud arm dement vrouwtje is ofzo. Maar die vriend van je moet gewoon geen gegeven paarden in de bek kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:05 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als iemand nou meer dan 50 euro er in laat zitten dan ga ik er echt wel achteraan, al lijkt het mij dan eerder dat het persoon in kwestie gewoon goed op let en het PAKT.
Als je zo dom bent om geld in een pin automaat te laten zitten verdien je het gewoon niet om over straat te gaan zonder begeleiding.
Hehe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu alweer ontmaskerd
Net als Meloewa. Die pik je er ook zo uit.
Als ik het geld heb gepakt en ik zie dat het er een oud vrouwtje terug komt lopen of uberhaupt iemand komt terug lopen dan geef ik het gewoon keurig terug. Na 5 minuten wachten is het een ander verhaal, dan komt er niemand meer terug gelopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:06 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Wel sneu op zich als het nou een oud arm dement vrouwtje is ofzo. Maar die vriend van je moet gewoon geen gegeven paarden in de bek kijken.
1 Ding. Is je account wel gedoogd? Of word je gebanned?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:08 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als ik het geld heb gepakt en ik zie dat het er een oud vrouwtje terug komt lopen of uberhaupt iemand komt terug lopen dan geef ik het gewoon keurig terug. Na 5 minuten wachten is het een ander verhaal, dan komt er niemand meer terug gelopen.
Jij hebt z'n adres?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:23 schreef Rectum het volgende:
Dit zijn inderdaad weer die harde struggles uit de Bloemenbuurt.
Ja want als je zelfs vergeet je geld uit de automaat te halen... hetgeen waarvoor je naar die automaat gekomen bent... dan heb je ofwel een rare vorm van alzheimer als je wel nog je pincode kan onthouden , of je bent volslagen achterlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, het geheugen is gekoppeld aan intellect. Wist ik niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:28 schreef Rectum het volgende:
[..]
alleen de buurt en de bloem anders had ik 'm een kerstkaartje kunnen sturen
Misschien dat zijn moeder daar woont, maar zijn pa woont in die bloem die ik postte meende ik.quote:
Kloontje van gebande, wat is daarop de straf?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou heel de wereld vergaan, Braddo keer terug naar FOK!
Is 'ie geband?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kloontje van gebande, wat is daarop de straf?
Braddie is speciaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
ff in het wetboek kijken heur.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zowel Braddie als VallendBroodjeBanaan, wat ook al een kloonaccount was ja.
nsb ertjequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Braddie heeft mij een ban bezorgt, payback time dacht ik zo
Man man man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zowel Braddie als VallendBroodjeBanaan, wat ook al een kloonaccount was ja.
Nee even serieus; ik erger me groen en geel aan het beleid wat hier gevoerd wordt wbt ''Braddie''. Alsof het een beschermde diersoort is. Hij kan en mag alles maar zeggen, maar oh wee als hij tegenspraak krijgt! Hij hoeft maar ''TR GEMACHT!!!'' te gillen en de modjes staan in de rij om notes en bans uit te delen.quote:
Jeetje, en het is bijna kerst. Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Braddie is love, Braddie is life.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee even serieus; ik erger me groen en geel aan het beleid wat hier gevoerd wordt wbt ''Braddie''. Alsof het een beschermde diersoort is. Hij kan en mag alles maar zeggen, maar oh wee als hij tegenspraak krijgt! Hij hoeft maar ''TR GEMACHT!!!'' te gillen en de modjes staan in de rij om notes en bans uit te delen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
is dat de schuld van braddie of zit je nu gewoon mods uit te maken voor corrupt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee even serieus; ik erger me groen en geel aan het beleid wat hier gevoerd wordt wbt ''Braddie''. Alsof het een beschermde diersoort is. Hij kan en mag alles maar zeggen, maar oh wee als hij tegenspraak krijgt! Hij hoeft maar ''TR GEMACHT!!!'' te gillen en de modjes staan in de rij om notes en bans uit te delen.
Nee hoor. Alleen op foto's van users posten staat een ban.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al jįren op FOK!.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen op foto's van users posten staat een ban.
Of dat nu braddie of weet ik het is. En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost. Gewoon niet doen dus.
Frankquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen op foto's van users posten staat een ban.
Of dat nu braddie of weet ik het is. En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost. Gewoon niet doen dus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al jįren op FOK!.
Kan je lezen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost. Gewoon niet doen dus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al jįren op FOK!.
quote:En ja, zelfs al heeft hij hem zelf gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |