Ja, dat is dus niet de bedoeling. Sowieso vind ik het een beetje flauw om foto's te gebruiken om users voor schut te zetten. Beetje kinderachtig, niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had die foto uit een oud FOK!topic geplukt, die foto stond dus al járen op FOK!.
Pak dan eens de diehard bashers aan. Niet een nette user met (toen nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling. Sowieso vind ik het een beetje flauw om foto's te gebruiken om users voor schut te zetten. Beetje kinderachtig, niet?
heeft ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling. Sowieso vind ik het een beetje flauw om foto's te gebruiken om users voor schut te zetten. Beetje kinderachtig, niet?
Pls.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pak dan eens de diehard bashers aan. Niet een nette user met (toen nog) 2 notes op 5 jaar. Loop ik ook eens met de menigte mee krijg je dit.
Mag Braddie dan ook als een normale user worden behandeld? Met dezelfde regels wbt kloonaccounts aanmaken als je een (perm)ban hebt?
+wquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
Jou vriend is echt zo'n politiek correct persoon of niet? Of hoopte hij viral te gaan als goodguy zijnde?
Ook dat wordt allemaal gedaan, je krijgt als users niet altijd alles mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pak dan eens de diehard bashers aan. Niet een nette user met (toen nog) 2 notes op 5 jaar. Loop ik ook eens met de menigte mee krijg je dit.
Mag Braddie dan ook als een normale user worden behandeld? Met dezelfde regels wbt kloonaccounts aanmaken als je een (perm)ban hebt?
Nee ik krijg mee dat het verwende kind hier nu alwéér loopt te trollenquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook dat wordt allemaal gedaan, je krijgt als users niet altijd alles mee.
Tsja, zo is ze.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Sneu hoor, een user erbij naaien omdat je zelf eens een keertje een bannetje gehad hebt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Hihi je zei naaien. Ik ben ook genaaid. XD
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Sneu hoor, een user erbij naaien omdat je zelf eens een keertje een bannetje gehad hebt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Hihi je zei naaien. Ik ben ook genaaid. XD
Komt dat goed uit hequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En ik een grote uitgescheurde grot waar genoeg naaiwerk aan zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |