SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112![]()
ik ken het,quote:
mad?quote:
Zijn echt zwaar relaxte lui... en ik ben een bluegrassfreak..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ken het,is alles wat ik zeg
140dbquote:
...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef asco het volgende:
Damn, weer dit.
Niemand stort nu nog. Draai muziek.
Jij snapt er dus geen reet van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef asco het volgende:
Damn, weer dit.
ook goed voor de sfeer buiten en voor de luisteraarsquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef asco het volgende:
Damn, weer dit.
Dit is de officiele themasong.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef asco het volgende:
Is dit anthem dingus? Heb het al vaak gehoord.
Heb je >50 euro gestort dan? En 400> euro sinds start? Huh?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt er dus geen reet van.
nee. maar ik ga niet storten omdat mijn plaat wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:49 schreef asco het volgende:
[..]
Heb je >50 euro gestort dan? En 400> euro sinds start? Huh?
Dit item hoeft niet om 00:50. Heeft geen zin, doe het op primetime. 3 x.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee. maar ik ga niet storten omdat mijn plaat wordt gedraaid.
Je lult echter.
Dit item heeft altijd zin want de basis van SR.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef asco het volgende:
[..]
Dit item hoeft niet om 00:50. Heeft geen zin, doe het op primetime. 3 x.
Mensen willen ook plezier. Anders is het snel over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit item heeft altijd zin want de basis van SR.
Stort dan, veel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:52 schreef heloef het volgende:
Dat gezeik op die filmpjes van Eric
"Gezellig naar een goede doelen actie kijken/luisteren, MAAR GODVERDOMME WE WILLEN NIET HOREN WAAR DE ACTIE VOOR IS"
Juist niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef ChatGirl het volgende:
Mooi moment om naar bed te gaan dit.
In de clip natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef Snowballed het volgende:
En deze vrouw denkt dat het dansen ook op de band komt..
na de vorige twee klinkt alles goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef Snowballed het volgende:
Och hij kan het wel een beetje...
Moet ik er anders even gaan staan....dan is het geen glazen huis meer hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
na de vorige twee klinkt alles goed
Scherven brengen gelukquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik er anders even gaan staan....dan is het geen glazen huis meer hoor.
Voor elk gesneuveld raam stort ik een tientje.quote:
Dat gaat in de papieren lopen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor elk gesneuveld raam stort ik een tientje.
Doe ik gewoon treintje-stijl.quote:
en dan de zorgpremie in 2016 weer omhoog door de gescheurde trommelvliezenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor elk gesneuveld raam stort ik een tientje.
Hebben ze in elk geval een verborgen ramp voor dat jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan de zorgpremie in 2016 weer omhoog door de gescheurde trommelvliezen
Waarom zit het in het NOS journaalquote:
Serieus, echt? Godverdomme wat een tijd is dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zit het in het NOS journaal
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Qunix het volgende:
Hoe ze ook zingen, dat maakt allemaal niet uit... De audio technici lost dat allemaal wel op.
Ik heb alleen nog maar een stompje over van het f5enquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:39 schreef asco het volgende:
Jonge jonge, wat was dat nou weer hier.
Ik ben hageluh dus maar gewoon af en toe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een stompje over van het f5en
Keek die voor het eerst op de XTC. Nog steeds flashbacks van die dode baby.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:46 schreef richolio het volgende:
Ken dit nummer nog wel van die film ook.. train spotting
quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:47 schreef asco het volgende:
[..]
Keek die voor het eerst op de XTC. Nog steeds flashbacks van die dode baby.
Zeker zeker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:48 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Wel heftig stuk iddBizarre film soms, maar wel kudos hoor.
Jammer dat Fok uren lang er uit lag. Zwaar mooi klotuh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:56 schreef Fokker89 het volgende:
Wat gezellig druk op de markt op vrijdagnacht....
En het is nog wel droog
Ja ik las het, bijna 2,5 uurquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:58 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat Fok uren lang er uit lag. Zwaar mooi klotuh.
3... zie topic verloop....quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:11 schreef asco het volgende:
Kut cameragasten zijn pitten > geen chicks in beeld die veel te jong zijn.
Nog niet gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
is Eat, Sleep, Rave Repeat al voorbij gekomen trouwens? die werd vorig jaar ook grijsgedraaid.
Ik vind het maar een houterige bende daarquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Nog niet gehoord eigenlijkWel een leuker anthem dat tsunami.
Maar ja, lekker springen en gek doen
Jawel. Door een meid aangevraagd ergens rond 2 uur volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
is Eat, Sleep, Rave Repeat al voorbij gekomen trouwens? die werd vorig jaar ook grijsgedraaid.
Ah toen zat ik in het sleep gedeeltequote:Op zaterdag 20 december 2014 04:19 schreef asco het volgende:
[..]
Jawel. Door een meid aangevraagd ergens rond 2 uur volgens mij.
En dat toestaan terwijl ze niet keihard van achteren genomen word...quote:
Anaal vernederen is zo'n beetje de enige optie in deze ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dat toestaan terwijl ze niet keihard van achteren genomen word...
Jonge mannen zijn achterlijk en trappen in al die vallen van die wijven. Seen it all.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:30 schreef Snowballed het volgende:
Ach gelukkig kan die vent nu terugkijken en inzien dat ie er snel vandoor moet...
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:32 schreef Snowballed het volgende:
Ik vraag me af of ze bezopen is, of gewoon gestoord...
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:32 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon normaal vrouw. En dus gestoord.
Dies helemaal voor jou...quote:
Niks opvallends eigenlijk. Wel aardige muziek.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:43 schreef Fokker89 het volgende:
Is er trouwens nog wat bijzonders gebeurt tussen 0000 en 0400 ?
Ook niet geheel onbelangrijk op de radioquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:45 schreef asco het volgende:
[..]
Niks opvallends eigenlijk. Wel aardige muziek.
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook niet geheel onbelangrijk op de radio
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:48 schreef Snowballed het volgende:
Godverdomme.. ik zit hier met een half stijve pik... komen er opeens kids aan...![]()
![]()
AIVD ingelicht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:48 schreef Snowballed het volgende:
Godverdomme.. ik zit hier met een half stijve pik... komen er opeens kids aan...![]()
![]()
Ik krijg je berichtje net binnen idd..quote:
Nahh, zoiets heeft mij aardig in de problemen geholpen uiteindelijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:52 schreef asco het volgende:
Damn, moet dit vaker doen. Van 100 naar 1200 euro op unibet Twin Spin. FokDownTime.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:53 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi, dit is weer begonnen zie ik.. niet van plan om dit jaar zoveel tijd er aan te besteden
Oh mij vroeger ook (niet online, <1995). Maar doe het nu puur voor amusement.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nahh, zoiets heeft mij aardig in de problemen geholpen uiteindelijk
Das beter jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 05:04 schreef asco het volgende:
[..]
Oh mij vroeger ook (niet online, <1995). Maar doe het nu puur voor amusement.
Zo, that's the hard way.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Das beter jaIk won ooit eens te makkelijk 48000 euro met online roulette
Een jaar later had ik dat ongeveer aan schuld
Combi Johny/Ilse in Heerlen en het Loo stort alsnog in.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:32 schreef Snowballed het volgende:
Klopt.. of ze nou willen of niet...
Hehequote:Op zaterdag 20 december 2014 05:36 schreef asco het volgende:
[..]
Combi Johny/Ilse in Heerlen en het Loo stort alsnog in.
Idd.. maar Gerard ook niet.. ik zat hier ook al toen ie nog moest beginnen met zn vorige shift...quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die heeft ook niet veel rust gehad
quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Idd.. maar Gerard ook niet.. ik zat hier ook al toen ie nog moest beginnen met zn vorige shift...
Laat ik het zo zeggen.. om 6 uur keek ik ook al..quote:
Ja ik had gister zon nacht. vannacht toch maar even 3 uurtjes geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2014 06:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. om 6 uur keek ik ook al..![]()
![]()
Achja soms heb je dat he..?quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik had gister zon nacht. vannacht toch maar even 3 uurtjes geslapen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Achja soms heb je dat he..?![]()
Maar ik ga nu maar ff pitten...
Coen was helemaal naar de klotenquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:30 schreef PinkLow het volgende:
Gerard heeft een korte nacht gehad, maar hij kan zo 12 uur bijslapen denk ik?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... vanmiddag naar het glazen huis
tussen 1:11 en 3:06quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:31 schreef Lamabal het volgende:
Wuts deze. Ik om 3:30 wakker en ik dacht even fokken. FOK WAS DOWN?!
DDosquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah ik bedoel 2:30 wakker. Waarom was hij down?
Ik kan niks vinden op het forum. Ik kreeg een 503 error wat betekend dat de server niet reageert. kan duiden op DDoS.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah ik bedoel 2:30 wakker. Waarom was hij down?
Dat was het ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op het forum. Ik kreeg een 503 error wat betekend dat de server niet reageert. kan duiden op DDoS.
Waar staat dat?quote:
Ik kom er net vandaan. Even een paar uur slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... vanmiddag naar het glazen huis
Was even wakker iets voor twee uur. Heb liever dat Sjakkelien maar gewoon even niet meezingt, TLBB alleen is stukken beterquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:06 schreef Qunix het volgende:
Fok was stuk...
Gerard draaide goed en TLBB was tof
Ooit die cd gekocht toen het net uit was, bleek het een stel gospelnegers te zijn met 1 leuk liedje erop.quote:
Wutquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:31 schreef glittertje39 het volgende:
wil je een snicker of een marsje?
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 09:30:02De hint voor de SurpriseRequest nog een keer, op verzoek. Let op, dit gaat meerdere tweets kosten. #3FM #SR14 reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 09:30:48Het aantal letters in de stad waar ik heen ga plus het aantal letters in de naam van de zanger die komt staat gelijk aan... #3FM #SR14 reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 09:31:21... het aantal letters in de stad waar de zanger zelf woont. Dus stel Elvis woont in Den Bosch dan ga ik naar Urk. Zoiets. #3FM #SR14 reageer retweet
Dat moet je ook maar kunnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:38 schreef franklop het volgende:
Heb ik gisteren Sander en Ramon gewoon misgelopen bij mn tandarts
Ik zeg nerges dat ie goed isquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee, ik heb nog niet heel veel gezien/geluisterdquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er al iets noemenswaardig gebeurd sinds het huis dicht is?
Komt door de belichting.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Die Coen wordt wel steeds breder of niet?
Wat ging er allemaal mis vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ook gewoon de normale programmaonderdelen.
quote:
Er komt òf geen zinnige woord uit of het zijn van die betweterige kutkinderen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Kinderen interviewen is echt de meest ondankbare taak ooit
okquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
ik vind dat runaway nummer stiekem toch wel wat leuker![]()
okquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
ikga dit weekeinde ook eens luisteren, nog weinig van SR meegekregen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd hoe Domien me gaat bevallen als SR-DJ, leuk dat hij eindelijk eens de kans krijgt
ik de eerste keer ook niet maar nu stiekem toch welquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind er echt helemaal niets aan.
Deze is volgens mij best goed te doen.quote:
Ik zag naaktpics van Ariana.quote:
je komt hier niet zo vaak zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |