Ik vermoed dat ze vinden dat Freek weer ouderwets goed bezig isquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Liefffff plaatje
Hoe zouden p & B het hebben gehad?
Goeie muzieksmaakquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze vinden dat Freek weer ouderwets goed bezig is
Hij was echt weer goed. Meer persoonlijk dan zijn vorige voorstellingen en zelfs even wat gesnotter her-en-der in de zaal/balkon over een bepaald stukje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef TAV74 het volgende:
Ik vermoed dat ze vinden dat Freek weer ouderwets goed bezig is
Nou, ik weet niet wat ze de laatste jaren met boxen hebben gedaan, maar heel veel super kleine boxjes geven gewoon geweldig veel herriequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef golfer het volgende:
En onze nieuwe boxjes zijn afgeleverd en die geven retegoed geluid, hoe klein ze ook zijn en staan prachtig op het nieuwe TV-audio-meubel.
Zeker spannendquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had eigenlijk 2 uur geleden al willen slapen. Morgen 8 uur op kantoor voor De Grote MigratieSpannend
Eens kijken of al mijn stress de moeite waard was
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik weet niet wat ze de laatste jaren met boxen hebben gedaan, maar heel veel super kleine boxjes geven gewoon geweldig veel herrieMooi hoor, technologie
Ben er erg blij mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, gewoon totaal niet overheersend aanwezig
Het ging op een gegeven moment over het verlies van z'n hele jonge kindje in 1974 en daarna over het verlies dit jaar 7 maanden geleden van z'n kleindochter (met hartafwijking) op 7 1/2 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Hier is ie al hier
Leuk dat jullie het leuk hebben gehad bij Freek (en jeetje, een traanwat was het verhaal daar achter?) Geslaagde verjaarsdag, golfer?
Ik ga slapenMorgen vroeg op om kalkoen op de markt te halen.
Thnx. Jij bent er ook vroeg bij zegquote:Op zaterdag 20 december 2014 06:57 schreef minilot het volgende:
Succes Pee! Ik zit ook alweer drie kwartier op kantoor. Drukke boel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:58 schreef minilot het volgende:
Hier ook dikke pret..
Oh bij ons met regelmaat. Over het algemeen vrouwen trouwens. Die gaan schelden of janken. Of beide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen meer dat ze eigenwijs zijn en zelf dingen willen doen. Tot het saboteren van een reboot omdat ze dat onnodig vinden aan toe. Iemand die geen Wifi-verbinding had, en kwaad riep "dat heeft helemaal geen zin!" toen ik de KPN-portal-pagina wilde openen (je moet eerst akkoord met de voorwaarden), bij dat soort figuren zeg ik "Oke!" en loop ik weg. Als ze het dan toch zelf zo goed weten.
O, daar hebben we er exact ook een paar van!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tot het saboteren van een reboot omdat ze dat onnodig vinden aan toe
Eindeloos geduld hier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
bij dat soort figuren zeg ik "Oke!" en loop ik weg. Als ze het dan toch zelf zo goed weten.
Ik kan er echt niet tegen. Als mensen werkelijk gaan zitten tegenwerken. Blijkbaar komen ze er zelf niet uit, als ze naar ons komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Eindeloos geduld hier.Ik ben een dienstverlener van mijn tenen tot aan mijn kruin, vrees ik.
Goed hoor, eerste batches deeg op rijs nu, oven aan het voorstoken. 21 grote broden (~800 gram), 11 kleine (~400 gram), 12 bollen, en 3 minicakes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:14 schreef minilot het volgende:
Hoe gaat het met bakken en bezorgen vandaag LHO?
Ja, maar ik realiseer me altijd dat voor de mensen die mij om hulp komen vragen al die soft- en hardwareonderwerpen voor hen bijzaak zijn in hun normale werkzaamheden. Ze willen zich er niet in verdiepen, ze hebben het gevoel dat ze het niet hoeven te snappen omdat het hun alleen maar in de weg zit bij het uitoefenen van waar ze de rest van de dag écht mee bezig zijn, dus zie ik het als mijn taak om ervoor te zorgen dat ze zo min mogelijk hinder ondervinden van hun backoffice-pc's/kassasoftware/internetverbinding enzovoorts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen. Als mensen werkelijk gaan zitten tegenwerken. Blijkbaar komen ze er zelf niet uit, als ze naar ons komen.
Gaaf!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed hoor, eerste batches deeg op rijs nu, oven aan het voorstoken. 21 grote broden (~800 gram), 11 kleine (~400 gram), 12 bollen, en 3 minicakes.
Gewone ovenquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaaf!Hebben jullie die joekel van een oven nu al, of prop je het nog in jullie gewone oven?
Ik wil eigenlijk altijd alles begrijpen, ook al is het bijzaak. Ik vraag dus ook altijd door.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik realiseer me altijd dat voor de mensen die mij om hulp komen vragen al die soft- en hardwareonderwerpen voor hen bijzaak zijn in hun normale werkzaamheden. Ze willen zich er niet in verdiepen, ze hebben het gevoel dat ze het niet hoeven te snappen omdat het hun alleen maar in de weg zit bij het uitoefenen van waar ze de rest van de dag écht mee bezig zijn, dus zie ik het als mijn taak om ervoor te zorgen dat ze zo min mogelijk hinder ondervinden van hun backoffice-pc's/kassasoftware/internetverbinding enzovoorts.
Maar goed, verschil is misschien ook een beetje dat ik aan het roer van een technische servicedesk sta waarbij het hoofddoel is: helpen en blij maken. Alles staat in het teken daarvan.
O, wat gaat dat enorm schelen dan zeg!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gewone oven4 grote broden per keer, of acht kleintjes, 10 bollen.
Die staat dus nog wel even aanGrote oven komt hopelijk volgende week, maar de fabrikant is de ovenstenen nog aan het droogstoken. Dan kunnen we 12-15 grote broden per batch doen.
Jij zal ook niet gaan janken en schelden als iemand je vraagt om ff te rebooten, dunkt me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk altijd alles begrijpen, ook al is het bijzaak. Ik vraag dus ook altijd door.
Pffff, te begripvol jij!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:22 schreef minilot het volgende:
En wat betreft het tegenwerken: vaak zit daar een andere frustratie achter, tegenover de overkoepelende organisatie, tegen de eigen werkzaamheden, whatever.. En dat uit zich nogal makkelijk tegen iemand die aan ze vraagt of ze even opneiuw willen opstarten, netwerkkabeltje willen controleren, enzovoorts. Ik vat dat niet persoonlijk op.
Nou, nee!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij zal ook niet gaan janken en schelden als iemand je vraagt om ff te rebotoen, dunkt me.
Haha, goedemorgen! Al zo vroeg!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Goedemorgen vanuit Zuid Duitsland!
Ja, maar dat is nou eenmaal mijn werk, dus nogal wiedes.quote:
Ja, europapark is tof. Nu ben ik in een heel klein dorpje zo'n 10 km. van Radolfzell af.....quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, goedemorgen! Al zo vroeg!![]()
Ik ben nogal 'ns in een beetje zuidelijk Duitsland (want: Europapark en ik vind dat ze daar zo'n ongeloofelijk lollig accent hebben!
Ik heb er eigenlijk zoveel mee (ik vind het op veel punten vooral een spuuglelijk park), maar ja, als ze weer eens een flinke nieuwe attractie openen dan karren we toch altijd die kant op!quote:
Nou, da's dan toch sneu? Traantjes drogen en er samen even voor zitten, beetje humor erin, klaar is kees.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:26 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja en laatst iemand die huilend naar haar manager ging omdat haar Flash het niet deed.
Ik geloof niet dat LHO in staat is om naar zoiets op die manier te kijken, die kan daar helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, da's dan toch sneu? Traantjes drogen en er samen even voor zitten, beetje humor erin, klaar is kees.
Oh, da's zowat op de Zwitserse grens. Praten ze waar jij zit ook zo olijk Duits?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, europapark is tof. Nu ben ik in een heel klein dorpje zo'n 10 km. van Radolfzell af.....
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:44 schreef Isegrim het volgende:
LHO háát vroeg opstaan. Dus het is een uitstekende keus om dan bakker te worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:41 schreef Lienekien het volgende:
Ha, allemaal 'vroege' vogels! Soms is het op FOK! nog uitgestorven om deze tijd zaterdagochtend.
Handig om te weten als ik nog wat nodig heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:49 schreef minilot het volgende:
Jeuj, Markthal en Sligro Rotterdam-Zuid aanstaande maandag (mijn verjaardag!) en dinsdag allebei tot 21:00 open.
Kerstinkopen-uitstellen-tot-het-laatste-moment ftw!![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:58 schreef minilot het volgende:
Hier ook dikke pret..
Het ergste dat ik ooit gehad heb is een gebruiker die eerst een scheld tirade had van ongeveer 15 minuten en daarna zei dat degene die dit geprogrammeerd had wel een grote sukkel zou zijn en dat hij niets kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik vervolgens zei dat hij met diezelfde programmeur sprak werd de toon ineens een stuk vriendelijker.
Sheesh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ergste dat ik ooit gehad heb is een gebruiker die eerst een scheld tirade had van ongeveer 15 minuten en daarna zei dat degene die dit geprogrammeerd had wel een grote sukkel zou zijn en dat hij niets kon.
Toen ik vervolgens zei dat hij met diezelfde programmeur sprak werd de toon ineens een stuk vriendelijker.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ergste dat ik ooit gehad heb is een gebruiker die eerst een scheld tirade had van ongeveer 15 minuten en daarna zei dat degene die dit geprogrammeerd had wel een grote sukkel zou zijn en dat hij niets kon.
Als ze beginnen dat ze dan maar beter *snik* naar *snotter* huis kunnen..... En dan hun manager vragen "Kan ik even met je praten? *snotter* Want misschien kan ik dan maar *traan waterval* morgen ook beter niet komen *snik* *snotter*, dan heb ik het helemaal gehad. Lunatic.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, da's dan toch sneu? Traantjes drogen en er samen even voor zitten, beetje humor erin, klaar is kees.
Jawel maar geen alarmcodequote:Op zaterdag 20 december 2014 07:57 schreef minilot het volgende:
[..]
O, lekker!Geen sleutel dus, neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Da's toch geen werken man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Lang leve scripts btw. Druk op de knop: backups gemaakt. Druk op d knop: backups worden teruggezet
Ah toe....wil je hier komen werken? Toe toe toe? Ik heb een Sligro om de hoekquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Eindeloos geduld hier.Ik ben een dienstverlener van mijn tenen tot aan mijn kruin, vrees ik.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ze beginnen dat ze dan maar beter *snik* naar *snotter* huis kunnen..... En dan hun manager vragen "Kan ik even met je praten? *snotter* Want misschien kan ik dan maar *traan waterval* morgen ook beter niet komen *snik* *snotter*, dan heb ik het helemaal gehad. Lunatic.
Ja, ik haat ze. Maar ik kan niet zonder zequote:
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat LHO in staat is om naar zoiets op die manier te kijken, die kan daar helemaal niks mee.
Ja, maar dan kan ik niet in mijn pyjamabroek Sherlock kijken op Popcorn Time en twintig liter warme chocolademelk met een scheut alcohol erin wegwerken want bijna winter, etc.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah toe....wil je hier komen werken? Toe toe toe? Ik heb een Sligro om de hoek
Bij ons op de servicedesk moet je verplicht films kijken. Anders weet je ook niet of onze software het doetquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik niet in mijn pyjamabroek Sherlock kijken op Popcorn Time en twintig liter warme chocolademelk met een scheut alcohol erin wegwerken want bijna winter, etc.
Gehecht aan mijn werkplek.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
Jij bent teeeee liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb een deur die op slot kan. Van mij mag jequote:Op zaterdag 20 december 2014 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik niet in mijn pyjamabroek Sherlock kijken op Popcorn Time en twintig liter warme chocolademelk met een scheut alcohol erin wegwerken want bijna winter, etc.
Gehecht aan mijn werkplek.
Inclusief de 18+-films?quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons op de servicedesk moet je verplicht films kijken. Anders weet je ook niet of onze software het doet.
Hier juist andersom. Ik ben eigenlijk tweedelijns, maar omdat we zo onderbezet zijn draai ik ook diensten mee in de eerstelijns. Ik zou het directe klantcontact niet willen missen!quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik haat ze. Maar ik kan niet zonder ze. Met mijn huidige werk zit er nog een service desk tussen en wat andere lagen, maar de service desk functioneert niet helemaal goed, dus ik heb er alsnog last van
. Gelukkig heb ik geen 1 op 1 gesprekken meer met klanten.
Telefoon gaat...quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:02 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Maar dan wéét je toch dat daar iets anders achter zit? En dan is het toch zinloos om je daaraan te gaan ergeren?
Erger nog:quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hmpf, dat verklaard de dozen tissues.
Is toch gewoon vreselijk onprofessioneel om zo te gaan lopen doen? Ik zou daar ook geen boodschap aan hebben hoor. Kom op zeg. Dat doe je dan thuis maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:02 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Maar dan wéét je toch dat daar iets anders achter zit? En dan is het toch zinloos om je daaraan te gaan ergeren?
Ze praat over zichzelf in 3e persoon in verkleinvorm. Daar is dus wel iets mis mee ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is toch gewoon vreselijk onprofessioneel om zo te gaan lopen doen? Ik zou daar ook geen boodschap aan hebben hoor. Kom op zeg. Dat doe je dan thuis maar.
Ja, maar het is niet mijn taak om daar een oordeel over te hebben. Dat is het pakkie an van de manager van zo'n medewerker. Ik ben er niet voor om een mening te hebben, ik ben er om te helpen met technische issues, of door onbegrip vermeende technische issues.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is toch gewoon vreselijk onprofessioneel om zo te gaan lopen doen? Ik zou daar ook geen boodschap aan hebben hoor. Kom op zeg. Dat doe je dan thuis maar.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet mijn taak om daar een oordeel over te hebben. Dat is het pakkie an van de manager van zo'n medewerker. Ik ben er niet voor om een mening te hebben, ik ben er om te helpen met technische issues, of door onbegrip vermeende technische issues.Sommige mensen zijn niet te helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meestal wel om deze tijd. Lief is bezig met het ontbijt en als we daarna zijn moegelezen in de krant op de iPads slapen we vaak nog even lekker.quote:
Ik moet nu stuk voor stuk allerlei applicatiesettings na gaan lopen op server namenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hmpf, dat verklaard de dozen tissues.
Zoeentje had ik van de week ook: wij echt met vier man aan het werk, bordje op de deur met "ff niet storen". Stormt er een vrouw binnen met "ik kan niet werken en ik heb haast en belangrijk en bla bla".quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Telefoon gaat...
- "JA DE PRINTER DOET HET NIET JE MOET NU KOMEN"
Op whatsapp een dame op dezelfde afdeling: "Ongesteld, ik zou niet naar d'r toegaan als ik jou was"
Ik loop naar die afdeling toe. Tref dame in kwestie niet aan. Die van Whatsapp wel. Die zegt: "Je kan nog weg!".
Ik check printer: Lijkt in orde, geef'm een reboot. Ik check andere printer, lijkt in orde, geef'm een reboot. Dame komt er aan...
"Welke printer deed het niet?"
- "Lekker boeiend."
"Ok. Wat deed de printer niet? "
- "Weet ik veel, wie is hier nou de IT'er?!"
"Deed de printer bij de receptie het niet?"
- "Denk je dat ik helemaal daar ga printen?"
Nou, dan check ik dus de andere printer. Ik loop daar heen, en dame in kwestie loopt voor mij uit en haalt er een pak papier uit.
Ik vraag aan haar voor welke printer ze belde, die het niet deed, en wat daar mee is dan.
"Ja verdomme weet ik veel, deze doet het gewoon!".
Je bent te redelijk en te rustigquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:29 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit in team LHO hoor. Kan er ook niet tegen als mensen zich zo gedragen, grow up.
Overigens heb ik dan wel weer een goede uitwerking op dit soort types als ik er toch mee in gesprek ga, geen idee waarom.
En toen ik een reactie wilde typen viel mijn internetverbinding weg. Kreeg er een brok van in mijn keel, had geen idee dat hij dat heeft meegemaakt als opa van zo'n kleine meid. Ja, daar had ik dan ook zeker een traan om moeten laten. Een lach en een traanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:49 schreef golfer het volgende:
Het ging op een gegeven moment over het verlies van z'n hele jonge kindje in 1974 en daarna over het verlies dit jaar 7 maanden geleden van z'n kleindochter (met hartafwijking) op 7 1/2 jarige leeftijd.
Hij toonde echt z'n emoties en de zaal schoot vol en naast mij zat B. heel erg te snotteren...
Ja dat lijkt me wel een verschil idd. En familiarity breeds contempt is misschien ook wel van toepassing soms.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:46 schreef minilot het volgende:
Maar wat denk ik ook wel scheelt, de meeste van jullie mopperaars hebben te maken met eindgebruikers binnen jullie eigen bedrijf toch?
Ik heb van doen met de eindgebruikers van klanten van ons, die betalen voor onze serviceverlening. Daar hoort dan mijns inziens meer bij dat je je te allen tijde behulpzaam en dienstbaar opstelt, hoe onnozel de vragen soms ook zijn.
Klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |