vliegticket naar Rwanda Is in dit geval erg duur, helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is leuk zo'n studietrip maar kost wel klauwen met geld idd![]()
Leuke master
Ah daar ben je.. zat me net af te vragen of we je verloren waren aan K.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Whisky. Lang geleden dat ik dat gedronken heb eigenlijk
Lijkt me ook geen bestemming waar erg veel maatschappijen op vliegen. En weinig concurrentie leidt tot hogere prijzen..quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vliegticket naar Rwanda Is in dit geval erg duur, helaas.
Nee daar kan ik van rondkomen zonder te lenen (huur, collegegeld, verzekeringen en levensonderhoud) en in een goede maand een beetje van sparen, sparen zal na studie weer Beter gaan, de reis zal 1800euro kostenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef AnneX het volgende:
On the whiskey subject: af en toe eens drupje Jameson.
Memo heb ik al "gesproken" over de results.
Helaas van de dure vlucht naar Ruanda.
Dat verdien je er niet bij met je bijbaan?
En het hysterische k.pak is nu live op rtl 4
Boeh!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee daar kan ik van rondkomen zonder te lenen (huur, collegegeld, verzekeringen en levensonderhoud) en in een goede maand een beetje van sparen, sparen zal na studie weer Beter gaan, de reis zal 1800euro kosten
Ik heb vast nog wel ergens een foto van jequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef AnneX het volgende:
Aangezien ik live beter eruit zie dan op een foto, heb je daar ook niks aan, want géen foto's van mij.
De laatste -van vandaag- is een slechte pet foto in het donker van een rijtje huizen met k.verlichting als een oliebollenkraam.
Zijn wij nog geen vriendjes?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik "ken" alleen FFT op facebook en nu ben ik nieuwsgierig naar de rest
bijnaquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah daar ben je.. zat me net af te vragen of we je verloren waren aan K.
Zoek en gij zult mij vinden op FBquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik "ken" alleen FFT op facebook en nu ben ik nieuwsgierig naar de rest
Hmmmmm....quote:
Ik snap jequote:
Zoek in Kwakjes vrienden. Je herkent me directquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
KwakjeDie ken ik wel.. ben niet zo uitzoekerig... oftewel: lui
Van welke naar welke ben je overgestapt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, overgestapt van zorgverzekering
.. Wiskey..hmmm liever berenburg en tripels inderdaad
Ik kan dus niet in jou vrienden zoeken he..quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek in Kwakjes vrienden. Je herkent me directMijn nick is een directe afgeleide van mijn naam. Zooooo saai
Maar wij zijn dan ook nog eens Lowlands-Editors-bekenden hequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb alleen sun en tav als fb vriendjes vanuit hier
Ik kan P ook niet vinden... ben een dombo met FBquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan dus niet in jou vrienden zoeken he..denk ff kijken of ik kan raden wie Kwakje is, maar helaas..
!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb alleen sun en tav als fb vriendjes vanuit hier
Daar zitten wij ook, collectiefquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, naar zilverenkruis maar collectief via werk
Geeft niets hoor, hier ben je alom aanwezig, maakt het goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien zeg ik te weinigIk heb niet zoveel boeiends te melden
Ik reageer alleen en doe aan like like like.
Ise is een van de nieuwelingen die ik niet hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en isegrim Maar die ken ik vanuit andere sc al jaren en ook meermaals gemeet.
En ja editors op ll waren tof! En dat ik dankzij jullie überhaupt iets kon zien
Dit voelt meer als chattenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Geeft niets hoor, hier ben je alom aanwezig, maakt het goed![]()
Ik snap de beveiligingsinstellingen niet zo erg op dit vlakquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan dus niet in jou vrienden zoeken he..denk ff kijken of ik kan raden wie Kwakje is, maar helaas..
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit voelt meer als chattenWat ik hier zeg zou ik dus noooooit op facebook plaatsen voor vrienden, familie, kennissen, collega's etc.
Ja weet niet hoe je het hebt staan maar het is iig ook voor je eigen vrienden goed afgeschermdquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik snap de beveiligingsinstellingen niet zo erg op dit vlakNet even gekeken of ik dit op kon lossen, maar goed.....bedtijd dus. Morgen weer vroeg op.
Zoek ff naar Peter de Hoogquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan P ook niet vinden... ben een dombo met FB
FFT, naar zilverenkruis maar collectief via werk
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je het hebt staan maar het is iig ook voor je eigen vrienden goed afgeschermd
Ja ik wilde dus zeggen: bij Peter vind je mij weer, maar dat kan dus nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek ff naar Peter de Hoogals je een knakker naast het Pieterpad-bord ziet, dan ben ik het
Als ik morgen tijd over heb tussen het backups maken en restoren, settings nalopen, bossche bollen eten, koffiedrinken etc, dan zal ik wel ff verder kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik wilde dus zeggen: bij Peter vind je mij weer, maar dat kan dus niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |