Ja ik ben heel benieuwd hoe me dat af gaat. In mijn HBO-master hoefden we dat nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is echt vreselijken dan SPSS enzo, we hebben n gemengde master dus we hadden 2 mensen vanuit psychologie bachelor voor wie het gesneden koek is, kijk interpreteren enzo snap ik wel maar allerlei analyses in SPSS uitvoeren, echt hoor
interessant, daar drink ik vrij weinig van. Meestal Islay of Highland (of iets Iersquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
In mijn herinnering zit ie qua smaak in de Speyside hoek..
Ja, ik ben ook meer van de Islay, Highlands en Islands.. (geen Ieren, te zoetig).quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Vork het volgende:
[..]
interessant, daar drink ik vrij weinig van. Meestal Islay of Highland (of iets Iers).
Oh heb ik vast overheen gelezen, oeps, sorry!quote:
Ieren zijn ook zachter, maar een Connemara of Redbreast vind ik wel weer interessant, omdat ze ook een beetje atypisch zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ik ben ook meer van de Islay, Highlands en Islands.. (geen Ieren, te zoetig).
Ik vind de Connemara peated wel okquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ieren zijn ook zachter, maar een Connemara of Redbreast vind ik wel weer interessant, omdat ze ook een beetje atypisch zijn.
Voorderest zuipen ze vrij gemakkelijk weg (wat wel gevaarlijk is).
geeft niet hoor, zit nu in deze master https://www.tilburguniver(...)nd-criminal-justice/quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heb ik vast overheen gelezen, oeps, sorry!
(Ben vier dingen tegelijk aan het doen, heel handig)
ik hou het maar gewoon bij bier vanavond. Even die vieze houtsmaak nog wegspoelen met een Westmalle tripel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de Connemara peated wel okMaar ik wordt er toch snel misselijk van helaas
Ja is leuk zo'n studietrip maar kost wel klauwen met geld iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geeft niet hoor, zit nu in deze master https://www.tilburguniver(...)nd-criminal-justice/
Onderwerp van SR is ook sterk gerelateerd aan een onderwerp wat we veel hebben behandeld en dan met name in Rwanda (is ook een studietrip in mei naartoe maar die kan ik helaas niet betalen)
http://mediastorm.com/publication/intended-consequences
vliegticket naar Rwanda Is in dit geval erg duur, helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is leuk zo'n studietrip maar kost wel klauwen met geld idd![]()
Leuke master
Ah daar ben je.. zat me net af te vragen of we je verloren waren aan K.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Whisky. Lang geleden dat ik dat gedronken heb eigenlijk
Lijkt me ook geen bestemming waar erg veel maatschappijen op vliegen. En weinig concurrentie leidt tot hogere prijzen..quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vliegticket naar Rwanda Is in dit geval erg duur, helaas.
Nee daar kan ik van rondkomen zonder te lenen (huur, collegegeld, verzekeringen en levensonderhoud) en in een goede maand een beetje van sparen, sparen zal na studie weer Beter gaan, de reis zal 1800euro kostenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef AnneX het volgende:
On the whiskey subject: af en toe eens drupje Jameson.
Memo heb ik al "gesproken" over de results.
Helaas van de dure vlucht naar Ruanda.
Dat verdien je er niet bij met je bijbaan?
En het hysterische k.pak is nu live op rtl 4
Boeh!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee daar kan ik van rondkomen zonder te lenen (huur, collegegeld, verzekeringen en levensonderhoud) en in een goede maand een beetje van sparen, sparen zal na studie weer Beter gaan, de reis zal 1800euro kosten
Ik heb vast nog wel ergens een foto van jequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef AnneX het volgende:
Aangezien ik live beter eruit zie dan op een foto, heb je daar ook niks aan, want géen foto's van mij.
De laatste -van vandaag- is een slechte pet foto in het donker van een rijtje huizen met k.verlichting als een oliebollenkraam.
Zijn wij nog geen vriendjes?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik "ken" alleen FFT op facebook en nu ben ik nieuwsgierig naar de rest
bijnaquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah daar ben je.. zat me net af te vragen of we je verloren waren aan K.
Zoek en gij zult mij vinden op FBquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik "ken" alleen FFT op facebook en nu ben ik nieuwsgierig naar de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |