seriois reqest is morgenavond afgelopen dus jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu al? Blijf hier. Straks word ik zo'n gekke vrouw die tegen schilderijen gaat praten
blijf bij me en ga njet wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
seriois reqest is morgenavond afgelopen dus ja
daar zit een liedje inquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blijf bij me en ga njet weg
Bijna top2000 dus hoooooo genotquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
seriois reqest is morgenavond afgelopen dus ja
Ik hoop het, de lage zuurgraad hier bevalt mij mieters goed!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
Mogen we nog eens een keertje komen logeren?
Ja ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Skattie!!! Vond je mijn Seoul-garpje leuk?
Oh, Mint was een beetje losbandig?quote:
Wut? Ik ben aangeschoten, vraag morgen nog mar een keerquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, Mint was een beetje losbandig?
Ik dacht dat we alleen zouden blijven slapen..
Oh, was dat je tandenborstel? Ik dacht dat het toiletborstel wasquote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is mijn tandenborstel?mint heb jij die gejat??
geef eens terugquote:Op woensdag 24 december 2014 10:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, was dat je tandenborstel? Ik dacht dat het toiletborstel was
Ik heb 'm even laten weken in de pot met wat WC-eend erbijquote:
gatverdAmmequote:Op woensdag 24 december 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb 'm even laten weken in de pot met wat WC-eend erbij
Ik vind je ondertitel stomquote:
De wc moest schoon, vond als gast zijnde dat ik dat best kon doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is mijn tandenborstel?mint heb jij die gejat??
nou verdorie bedankt hequote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
De wc moest schoon, vond als gast zijnde dat ik dat best kon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |