Oh, was dat je tandenborstel? Ik dacht dat het toiletborstel wasquote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is mijn tandenborstel?mint heb jij die gejat??
geef eens terugquote:Op woensdag 24 december 2014 10:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, was dat je tandenborstel? Ik dacht dat het toiletborstel was
Ik heb 'm even laten weken in de pot met wat WC-eend erbijquote:
gatverdAmmequote:Op woensdag 24 december 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb 'm even laten weken in de pot met wat WC-eend erbij
Ik vind je ondertitel stomquote:
De wc moest schoon, vond als gast zijnde dat ik dat best kon doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is mijn tandenborstel?mint heb jij die gejat??
nou verdorie bedankt hequote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
De wc moest schoon, vond als gast zijnde dat ik dat best kon doen.
Even een rondje mee laten draaien in de vaatwasser, dat haalt de stukjes wel tussen de haren vandaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou verdorie bedankt he
De action tandenborstels zijn uitverkocht
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Even een rondje mee laten draaien in de vaatwasser, dat haalt de stukjes wel tussen de haren vandaan.
Aangezien jij niet in de kontschoppende WhatsAppgroep zit, speciaal voor jou een kerstkusjequote:
als purist zijndequote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is gewoon geaccepteerd tegenwoordig. Dit zeg ik purist zijnde.
dan begint de top2000 maar ik denk dat ik dat hier ook ga vieren ivm drukte in de eckte reeksquote:
Als iets maar vaak genoeg fout wordt gedaan...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is gewoon geaccepteerd tegenwoordig. Dit zeg ik purist zijnde.
kom voor je rechten op!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als iets maar vaak genoeg fout wordt gedaan...
Ik accepteer dit niet.
hallo luister je ook de top2000?quote:
sultans of swing ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 14:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee die ene die je net hoorde niet hoor
ja uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo luister je ook de top2000?
[..]
sultans of swing ofzo
Die wel jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo luister je ook de top2000?
[..]
sultans of swing ofzo
ik heb gevrAagd of ze af kunnen kappen jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die wel ja
Respectboost +15 en kerstbonus 5 voor herkenning
Deze vrouwquote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb gevrAagd of ze af kunnen kappen ja
Wowquote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb gevrAagd of ze af kunnen kappen ja
sgoedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |