Oh was dat het?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schij uit. Mijn bijdragen zijn makkelijker uit elkaar te trekken dan de gemiddelde breezerslet. Het probleem is dat ze daarin zo onkundig bleken te zijn dat alle tijd verloren ging aan het herstellen van hun eigen stommiteiten.
Wat anders? Terwijl jij mij continue dingen tracht toe te schrijven mis je m'n enige belangrijkste uitgangspunt: alles kan kapot. Elke definitie, premisse, conclusie en theorie. Wat overblijft is een spel dat gespeeld kan worden met mogelijkheden in gradaties van onwaarschijnlijkheden.quote:
Oh, dus dat was het niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat anders? Terwijl jij mij continue dingen tracht toe te schrijven mis je m'n enige belangrijkste uitgangspunt: alles kan kapot. Elke definitie, premisse, conclusie en theorie. Wat overblijft is een spel dat gespeeld kan worden met mogelijkheden in gradaties van onwaarschijnlijkheden.
LK: 100 punten
Belg: 0 punten
Kennelijk! Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef Xa1pt het volgende:
Godver. Ik denk dat ik stop met studeren en me abonneer op de PoHi van LelijKnap. Daar leer je nog tenminste nog eens wat van.
Ga door.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef LelijKnap het volgende:
De beste universiteit zou 'school' genoemd worden en deze naam honoreren. Vrije tijd is immers de enige noodzakelijkheid.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Fascinerend, zo een lerend brein. Prachtig.
Ik heb ook een Twitch-account mocht je werkelijk geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef Xa1pt het volgende:
Godver. Ik denk dat ik stop met studeren en me abonneer op de PoHi van LelijKnap. Daar leer je nog tenminste nog eens wat van.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:30 schreef Monolith het volgende:
Van moslimdating naar LK's narcistische persoonlijkheidsstoornis, blijft een bijzonder topic dit.
Wel aandoenlijk dat je jezelf punten geeft. Iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat anders? Terwijl jij mij continue dingen tracht toe te schrijven mis je m'n enige belangrijkste uitgangspunt: alles kan kapot. Elke definitie, premisse, conclusie en theorie. Wat overblijft is een spel dat gespeeld kan worden met mogelijkheden in gradaties van onwaarschijnlijkheden.
LK: 100 punten
Belg: 0 punten
De enige daarvoor capabele naast mijzelf beweegt zicht niet in krochten als deze.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk dat je jezelf punten geeft. Iemand moet het doen.
Zeker waar, zeker waar!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De enige daarvoor capabele naast mijzelf beweegt zicht niet in krochten als deze.
Dat is wel typisch een PVV-aandoening natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:30 schreef Monolith het volgende:
Van moslimdating naar LK's narcistische persoonlijkheidsstoornis, blijft een bijzonder topic dit.
Jij ondertussen wel geslapen? En wie heeft het over de PVV?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel typisch een PVV-aandoening natuurlijk.
Je probeert de fundatie van de menselijke intelligentie uit te beelden? Aapje ziet, aapje doet? En dat moet bijdragen aan mijn geloof in het kritische en autonome denken van jou, neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heb mij denk ik vergist in LelijKnap.
Hij heeft een interessante tegendraadse visie en is moedig dat hij tegen het politiek correcte systeem in Nederland durfde in te gaan.
Hadden we maar mensen als LK. Dan zou de wereld toch veel beter zijn dan nu?
We weten het nu wel, LK...quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je probeert de fundatie van de menselijke intelligentie uit te beelden? Aapje ziet, aapje doet? En dat moet bijdragen aan mijn geloof in het kritische en autonome denken van jou, neem ik aan?
Zeg dat tegen Kos.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We weten het nu wel, LK...
Eilanden luisteren doorgaans vrij slecht.quote:
Ik kan niet echt kritisch denken denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je probeert de fundatie van de menselijke intelligentie uit te beelden? Aapje ziet, aapje doet? En dat moet bijdragen aan mijn geloof in het kritische en autonome denken van jou, neem ik aan?
Ik had al aangetoond dat je niet kan denken. Laat staan kritisch. Dat was wellicht wat beter ingezonken als je subforum billenmaatjes je niet hadden afgeleid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik kan niet echt kritisch denken denk ik.![]()
Gelukkig zijn er lichtjes in de duisternis die ons kunnen leiden. Zoals jij er eentje bent.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik had al aangetoond dat je niet kan denken. Laat staan kritisch. Dat was wellicht wat beter ingezonken als je subforum billenmaatjes je niet hadden afgeleid.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb ook een Twitch-account mocht je werkelijk geïnteresseerd zijn.
Afleidden*quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef LelijKnap het volgende:
Waarmee ze je afleidde en wat je dus nadeed heet trouwens sarcasme.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
De Nederlandse taal is net zo debiel, inconsistent, zwak van structuur, gebrekkig in fundatie, irrelevant en lelijk als jij.
Ik probeer me er een voorstelling van te maken hoe dankbaar ik nu wel niet zou moeten zijn dat je dan toch de moeite neemt om je in zoiets verfoeilijks uit te drukken om met ons te communiceren. Een onmogelijke opgave natuurlijk, maar toch.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
De Nederlandse taal is net zo debiel, inconsistent, zwak van structuur, gebrekkig in fundatie, irrelevant en lelijk als jij.
Wat heb je allemaal in je neus zitten joh? Je komt aardig doorgesnoven over imho.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
Wist jij dat je red bull niet hoeft te snuiven?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je neus zitten joh? Je komt aardig doorgesnoven over imho.
Vanwaar die frustratie, trolletje van me?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef LelijKnap het volgende:
Ah gossie
Welk aspect wil je nog behandelden underdoggie. Dan doen we fat volwaardig intellueel en underdogwaardig.
Slechte timing van Waus tijdens het crisisje van afgelopen week.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kan het trouwens weer ontopic.
Dit gaat over een zeer vergaand extreem-rechts voorstel van een extreem-rechtse partij.
Er is ook verder bijzonder weinig heisa over helaas.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Slechte timing van Waus tijdens het crisisje van afgelopen week.
We hebben in elk geval geen you en you voor jij en jullie. Dus als je tegen een groep praat hoef je geen handgebaren te gebruiken of 'you all' toe te passen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
Wat voor heisa zou er moeten komen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kan het trouwens weer ontopic.
Dit gaat over een zeer vergaand extreem-rechts voorstel van een extreem-rechtse partij.
Er is ook verder bijzonder weinig heisa over helaas.
Grootschalige vreedzame protesten tegen xenofobie en het optuigen van een burgerrechtenbeweging.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat voor heisa zou er moeten komen dan?
Dan geef je de PVV dus precies wat ze willen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Grootschalige vreedzame protesten tegen xenofobie en het optuigen van een burgerrechtenbeweging.
Massale verontwaardiging en afschuw. D0hquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat voor heisa zou er moeten komen dan?
Dat wil Graus juist, DOH !quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Massale verontwaardiging en afschuw. D0h
Deze scherpte. Gewoon zo even een twee drie de tot zojuist onbekende taktiek vd pvv uit de doeken gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |