Ik probeer me er een voorstelling van te maken hoe dankbaar ik nu wel niet zou moeten zijn dat je dan toch de moeite neemt om je in zoiets verfoeilijks uit te drukken om met ons te communiceren. Een onmogelijke opgave natuurlijk, maar toch.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
De Nederlandse taal is net zo debiel, inconsistent, zwak van structuur, gebrekkig in fundatie, irrelevant en lelijk als jij.
Wat heb je allemaal in je neus zitten joh? Je komt aardig doorgesnoven over imho.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
De Nederlandse taal is net zo debiel, inconsistent, zwak van structuur, gebrekkig in fundatie, irrelevant en lelijk als jij.
Wist jij dat je red bull niet hoeft te snuiven?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je neus zitten joh? Je komt aardig doorgesnoven over imho.
Vanwaar die frustratie, trolletje van me?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef LelijKnap het volgende:
Ah gossie
Welk aspect wil je nog behandelden underdoggie. Dan doen we fat volwaardig intellueel en underdogwaardig.
Slechte timing van Waus tijdens het crisisje van afgelopen week.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kan het trouwens weer ontopic.
Dit gaat over een zeer vergaand extreem-rechts voorstel van een extreem-rechtse partij.
Er is ook verder bijzonder weinig heisa over helaas.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Slechte timing van Waus tijdens het crisisje van afgelopen week.
We hebben in elk geval geen you en you voor jij en jullie. Dus als je tegen een groep praat hoef je geen handgebaren te gebruiken of 'you all' toe te passen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
Wat voor heisa zou er moeten komen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kan het trouwens weer ontopic.
Dit gaat over een zeer vergaand extreem-rechts voorstel van een extreem-rechtse partij.
Er is ook verder bijzonder weinig heisa over helaas.
Grootschalige vreedzame protesten tegen xenofobie en het optuigen van een burgerrechtenbeweging.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat voor heisa zou er moeten komen dan?
Dan geef je de PVV dus precies wat ze willen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Grootschalige vreedzame protesten tegen xenofobie en het optuigen van een burgerrechtenbeweging.
Massale verontwaardiging en afschuw. D0hquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat voor heisa zou er moeten komen dan?
Dat wil Graus juist, DOH !quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Massale verontwaardiging en afschuw. D0h
Deze scherpte. Gewoon zo even een twee drie de tot zojuist onbekende taktiek vd pvv uit de doeken gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |