Die wordt ook door velen gemist, dus laat Sjors maar winnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje als onze Balkie als premier destijds
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een naaktfoto van Sjors gevonden
[ afbeelding ]
tr gemachtquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moeten we op jouw zusjes stemmen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als we nou allemaal op sletjes gaan stemmen winnen ze en horen we er nooit meer wat van!
[ afbeelding ]
In dit geval heeft coach Marco 2 pupillen in de finale staan...quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef superniger het volgende:
[..]
ah. Ik dacht elke act een andere coach had.
[ afbeelding ]
Dan winnen ze is de winnaar word een onbekende!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom moeten we op jouw zusjes stemmen?
Bloedende polsenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
#laat me niet alleen laat me niet alleen laat me niet aalleeeeeeen
# zeg me dat het niet zo is zeg me dat het niet zo is zeg me dat het niet zo is
/sjors
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
/sjors
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef iBenny het volgende:
1. Laat me niet alleen. Laat me niet alleen. Laat me niet alleen. Laat me niet alleen.
2. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is.
En nu bij 3. weer een toevoeging, komt ie aan zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef iBenny het volgende:
1. Laat me niet alleen. Laat me niet alleen. Laat me niet alleen. Laat me niet alleen.
2. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is.
lijkt idd of er een andere styliste isquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ook Wendy haar haar en jurkje zijn prima vanavondDie stagiaire van vorige week is weg.
3. Ik wist wat ik zeg wat ik zie de haven hier hier is het ik zie het wat ik zeg waar waar de haven hier is iequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef iBenny het volgende:
# hier in het zicht van de haven hier in het zicht van de havenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
/sjors
Nee, een haven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
de singel van sjors vind ik minder
Zal je zien, is het een Zlatan in bed.quote:
vind ik juist de enige met een echte identiteit in dit programmaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef superniger het volgende:
Er zit geen geur en smaak aan Sjors.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef superniger het volgende:
Er zit geen geur en smaak aan Sjors.
35.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je zien, is het een Zlatan in bed.
Hoe oud is Sjors eigenlijk, 30?
Echt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef iBenny het volgende:
Er zit een duidelijke filter over die zang...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
Look what's over here fellas over there HATERS TO THE LEFT, IT'S MAAAAGIC.
Kleine rodequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke heeft er ook alweer geen longen? Ik denk het nu bij allemaal te kunnen horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |