SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
[ Bericht 0% gewijzigd door Zaktabak op 19-12-2014 20:30:56 ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
KEIhard.quote:
quote:
2013 <> 2014 bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef iBenny het volgende:
2014: ¤ 1.039.011
2015: ¤1.125.334
--------
+¤86.323
Dag 1 al.quote:
Na een paar uur al.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef Qunix het volgende:
Werkervaring
01-04-2003 - heden
Actief op FOK!forum baggeren
29-01-2002 - 31-01-2002
Stage bij de plaatselijke super
Dat vind ik inderdaad al heel wat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Zaktabak het volgende:
Deze is beter dan Albatroaz in ieder geval
Ik heb FOK!ken ook gewoon op mijn cv staanquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef Qunix het volgende:
Werkervaring
01-04-2003 - heden
Actief op FOK!forum baggeren
29-01-2002 - 31-01-2002
Stage bij de plaatselijke super
euh, neequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Zaktabak het volgende:
Deze is beter dan Albatroaz in ieder geval
Vast niet, Paul is de enige bij 3FM die dat tof vind.quote:
High five, broquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb FOK!ken ook gewoon op mijn cv staan
Kut.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast niet, Paul is de enige bij 3FM die dat tof vind.
Gevoelstemperatuur 3,4 graden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:30 schreef asco het volgende:
Handschoenen aan? Wat is het? 12 graden?
Hedendaagse jeugd.
Watjes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur 3,4 graden.
Laat mensen lekker handschoenen aan doen als ze willen.
Hij is tot dat het een hit werd nog nooit in Budapest geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Die zanger is zeker naar Sziget geweest ofzo.
Ernstig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is tot dat het een hit werd nog nooit in Budapest geweest.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verstond 'gay happy meetings' ipv. 'great happy meetings'
Welke?quote:
Hoezo is dat raar? Wat dacht jij dan?quote:
Tegen de 40?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Wat dacht jij dan?
1982quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog geen 30 volgens mij.
Oh ik dacht dat je Sid bedoelde.
Ze was nog geen 20 toen ze op Pinkpop 2000 stond.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze was nog geen 20 toen ze op Pinkpop 2000 stond.
Jaar eerder trad ze in m'n dorp op, tentfeest, heel haar brugklasvriendjes mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze was nog geen 20 toen ze op Pinkpop 2000 stond.
quote:
quote:
Eigenlijk 'The Jimi Hendrix Experience' natuurlijk.quote:
Beste screenshot ooit gemaakt.quote:
Ik kijk al de hele dag naar de 360 camera, bij mij staat er helemaal niets op het scherm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef Qunix het volgende:
Die chat dingest onder in het scherm blijft wel op hetzelfde staan zeg... Sinds 14:00 uur al.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef whosvegas het volgende:
Katy mag van mij ook wel slaapgast worden
Tsunami op repeat en haar alleen maar laten springen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef whosvegas het volgende:
Katy mag van mij ook wel slaapgast worden
ik snap jouw vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin snapt niet dat ik niet wist dat dat blondmens van Krezip was.
SR is echt een beetje mijn met-de-tijd-mee-gaan tijd. Ben ergens in 1996 afgehaakt qua moderne muziek.quote:
En another one bites the dust:quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
De VS gaat Noord-Korea freedom geven!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:01 schreef asco het volgende:
[..]
En another one bites the dust:
http://www.powned.tv/nieu(...)atie_in_utrecht.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het geprobeerd maar kan iemand mij een link geven van uitzendtijden van de top 2000?
http://www.radio2.nl/top2000quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef asco het volgende:
[..]![]()
Heb het geprobeerd maar kan iemand mij een link geven van uitzendtijden van de top 2000?
Dan heb je mijn haar nog niet gezien.quote:
Vast een 16-jarige.quote:
Niet iedereen spreekt Frans.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef alors het volgende:
Een heel vrolijk nummer, uh ja oke. Tekst zeker nooit geluisterd
Ik versta er ook vrij weinig van, maar de titel doet genoeg vermoeden.quote:
De tekst is ook niet tot in den treure uitgelegd door elke dj die graag met trivia strooit.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik versta er ook vrij weinig van, maar de titel doet genoeg vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik luister nog maar weinig radio tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
De tekst is ook niet tot in den treure uitgelegd door elke dj die graag met trivia strooit.
Jij weet.quote:
Hmm...quote:
Alweer 3 jaar, 10 maanden, 4 dagen, 21 uur en 11 minuten en 54 seconden.quote:
Niet veilingtv?quote:
Qua gevoel eigenlijk langer...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alweer 3 jaar, 10 maanden, 4 dagen, 21 uur en 11 minuten en 54 seconden.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
Lucas Hamming - aangevraagd door Lucas Hamming.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef heloef het volgende:
Mojo Mischief
Lucas Hamming
Plaataanvragers: Lucas Hamming
Ach ik heb ook ¤25,- gedoneerd voor een nummer dat ze toch niet draaien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef asco het volgende:
Heb maar gedoneerd.
DJ Rob - 1992 Is For You (ja, gaat nergens over maar Parkzicht, niemand hier weet wss)
50 euro.
Draaien ze toch niet maar achja verkrachtingen moeten we niet willen met z'n allen.
Onder het mom: Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij zijn eigen plaat aanvraagt.
Ik vind het vooral grappig dat hij als enige zijn eigen plaat aanvraagt.
Daarom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach ik heb ook ¤25,- gedoneerd voor een nummer dat ze toch niet draaien.
Van het weekend doe ik nog een plaatje, maar wist even niet welke ik nog wilde.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef Qunix het volgende:
Allemaal liedjes over "love"... Maar wat is love?
Doe mij geen pijn, geen pijn, doe maar niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef Qunix het volgende:
Zuigeling doe mij geen pijn, niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef Qunix het volgende:
Die versie is beter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Zuigeling doe mij geen pijn, niet meer.
En die gaan ze ook niet draaien?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van het weekend doe ik nog een plaatje, maar wist even niet welke ik nog wilde.
Er zijn best vage platen die 's nachts ertussen geprogrammeerd worden hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef asco het volgende:
[..]
En die gaan ze ook niet draaien?
Tof als ze hem dan toch opeens zouden draaien.
Maar in mijn geval onmogelijk.
Nee, ik verval meestal in jaren 80 liedjes, daar is 3fm niet echt het station voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef asco het volgende:
[..]
En die gaan ze ook niet draaien?
Tof als ze hem dan toch opeens zouden draaien.
Maar in mijn geval onmogelijk.
Ga het volgen. Tot een uur of 10.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn best vage platen die 's nachts ertussen geprogrammeerd worden hoor.
20 jaar geleden nog welquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik verval meestal in jaren 80 liedjes, daar is 3fm niet echt het station voor.
Terwijl die muziek zo lekker is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik verval meestal in jaren 80 liedjes, daar is 3fm niet echt het station voor.
Wat heb je aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach ik heb ook ¤25,- gedoneerd voor een nummer dat ze toch niet draaien.
Ah, gelukkig, niet gezienquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Domien ging naakt op zijn kop "Mien, waar is mijn feestneus" zingen.
Ja, heel raar inderdaadquote:
Spandau Ballet - Through the barricadesquote:
Oh, das nog niet eens zo heel raar om te draaien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spandau Ballet - Through the barricades
Ach een half uur Radio Veronica, en je dosis 80's is weer op peil.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden ook ooit 80's week, maar nu alleen 90's en 00's
Persoonlijk verhaal?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spandau Ballet - Through the barricades
Ik vind Domien meer iets voor de mannen die op mannen vallenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard voor alle dames op het plein.
Nee, ik vind het een prachtig nummer, en de groep in zijn geheel fijne muziek.quote:
Ik luister al mijn hele leven Hilversum 3, dus blijf wel trouw (en klagenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach een half uur Radio Veronica, en je dosis 80's is weer op peil.
Dan weet je iig zeker dat ze hem niet draaien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Qunix het volgende:
Ik ga voor 10¤ Bach - Christmas Oratorio (all 6 cantatas) aanvragen, á 169 minuten.
K. Heerlijk nummer ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een prachtig nummer, en de groep in zijn geheel fijne muziek.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Qunix het volgende:
Ik ga voor 10¤ Bach - Christmas Oratorio (all 6 cantatas) aanvragen, á 169 minuten.
Geloof dat het singletje hier nog ligt (heeft mjn zusje ooit gekochtquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een prachtig nummer, en de groep in zijn geheel fijne muziek.
2 jaar terug, toen ik in het callcenter zatquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik kan me herinneren dat er in het verleden wel een keer veel geld werd gegeven voor een stuk klassiek.
Oh dan ben jij het die dat vorig jaar vertelde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
2 jaar terug, toen ik in het callcenter zat
Moest ik ook aan denkenquote:
Stickertjequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
kom er pas net achter dat SR beginnen is![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
kom er pas net achter dat SR begonnen is![]()
dat heb ik idd hier weleens verteldquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan ben jij het die dat vorig jaar vertelde.
Je pikt ze er zo uit.quote:
Mooi nummerquote:
We hadden het al over jou gehad, zusquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
kom er pas net achter dat SR begonnen is![]()
Ik geloof dat dit krav itsquote:
Mijn volgende verzoekje wordt ook iets stevigers. Dat is wel een goed nummer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Mooi nummer
Kan me voorstellen dat je het wel draaien
Al is het meer een nummer voor Sky radio
Als ik een donatie ga doen (weet ik nog niet), ga ik Pearl Jam - State Love of Trust aanvragen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was aan het klagen en men vroeg of wij soms familie waren
Ik ben behoorlijk zuur hoor, maar houd me meestal in hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
nu ben je in ieder geval niet meer de zuurste hier
'Hij was maar een neger, zo'n zwarte.'quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Qunix het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Mexico
Goeie keuze!
Een van mijn Pearl Jam favorieten, die ze gespeeld hebben in het Ziggodomequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn volgende verzoekje wordt ook iets stevigers. Dat is wel een goed nummer.
pearl jamquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Een van mijn Pearl Jam favorieten, die ze gespeeld hebben in het Ziggodome
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pearl jam![]()
ik was ook in de ziggedome
Ik heb ze nog in Californië zien spelen afgelopen oktober. Sad mogen ze van mij ook wel eens op de radio draaien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Een van mijn Pearl Jam favorieten, die ze gespeeld hebben in het Ziggodome
Die zijn er vakerquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Uccie het volgende:
Is er een on-officiele meet geweest in de ziggodome.
ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze in 2012 in de Ziggodome gezien, eerste dag.
quote:
Dat is waar, wat heel knap is, aangezien Fok! er denk ik ng niet was...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn er vaker
Wij hadden er toch ook ooit eentje
Ik de 2e (betere) dagquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien maar vriendin waarmee ik was wilde doorlopen om een hamburger te halen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, die kwam een jaar laterquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar, wat heel knap is, aangezien Fok! er denk ik ng niet was...
Ik kende toendertijd alleen Ten en Backspacer dus ben blij dat ik de eerste dag ben geweestquote:
Ik in '92 op Pinkpop, maar toen 'kende' ik ze nog niet zo goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien maar vriendin waarmee ik was wilde doorlopen om een hamburger te halen.
Kon hè.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kende toendertijd alleen Ten en Backspacer dus ben blij dat ik de eerste dag ben geweest
Ik dacht een jaar geleden dat de kaartverkoop op 21 december was maar dat was op 20 december, toen ik daar die middag achter kwam was alles al uitverkochtquote:
Nee, kende.quote:
hihi😄quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Zaktabak het volgende:
"Wat een ontroerend verha...
He dit ben ik!"
mooiquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar geleden dat de kaartverkoop op 21 december was maar dat was op 20 december, toen ik daar die middag achter kwam was alles al uitverkochtMaar goed, heb ze 25 én 26 oktober gezien akoestisch.
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Uccie het volgende:
Is er een on-officiele meet geweest in de ziggodome.
Ja, maar na zo'n heftig verhaal kun je niet met iets heel erg vrolijks aankomen.quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar na zo'n heftig verhaal kun je niet met iets heel erg vrolijks aankomen.
ach nu weer hetzelfde item op 101quote:
Daar ben ik net overheenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef asco het volgende:
Kutzooi ga hard naar 2 gemiddelde posts per dag op deze manier sinds 2002.
Dat vind ik dus echt een nadeel van 101... Maar ik kijk tochquote:
reclame, nieuws, reclame op de radio is het ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een nadeel van 101... Maar ik kijk toch
Klopt. Dilemma'squote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
reclame, nieuws, reclame op de radio is het ook niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef KaBuf het volgende:
Zo zij mag ook wel eens voor mij de deur open doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |