abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 13:29:56 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_148314724
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. Intrigerende jongen die Jett Rebel.
^O^
pi_148314737
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond het in en intriest om te zien eigenlijk... die gozer heeft meer baat bij een goede psychiater dan een marketingmanager.
Of 't leuk is of niet, een kennis speelt bij een band die het hier in Turkije goed doet. Ook altijd zuipen en blowen na het optreden backstage. Misschien had hij voor DWDD ff wat soberder moeten zijn maar goed.. het artiestenleven.
pi_148315151
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn muziek helpt hem ook. En dat hij zich kan verstoppen in Jett Rebel.
Hij gaf aan het dat escapisme is, dat hij een hekel heeft aan zichzelf (hij zegt het expliciet).
Na een optreden zit ie achter tussen het vuilnis te rillen...

Maar ondertussen staat ie week in week uit ingepland en gaat er geen festival in Nederland voorbij waar die gozer niet staat op te treden.
Hoop dat ik het fout heb, maar ik vermoed dat we komende jaar / twee jaar een berichtje voorbij zien komen dat ie is ingestort.

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Of 't leuk is of niet, een kennis speelt bij een band die het hier in Turkije goed doet. Ook altijd zuipen en blowen na het optreden backstage. Misschien had hij voor DWDD ff wat soberder moeten zijn maar goed.. het artiestenleven.
Heb je de docu gezien?
Er zit nogal een verschil tussen 'gezellig zuipen en blowen na een optreden' en hoe hij ermee omgaat :)

Maar goed, het ging me niet eens zozeer om die jongen zelf maar het hele circus aan management en marketing eromheen wat je in de docu ziet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 13:43:15 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_148315293
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hij gaf aan het dat escapisme is, dat hij een hekel heeft aan zichzelf (hij zegt het expliciet).
Na een optreden zit ie achter tussen het vuilnis te rillen...

Maar ondertussen staat ie week in week uit ingepland en gaat er geen festival in Nederland voorbij waar die gozer niet staat op te treden.
Hoop dat ik het fout heb, maar ik vermoed dat we komende jaar / twee jaar een berichtje voorbij zien komen dat ie is ingestort.

[..]

Heb je de docu gezien?
Er zit nogal een verschil tussen 'gezellig zuipen en blowen na een optreden' en hoe hij ermee omgaat :)

Maar goed, het ging me niet eens zozeer om die jongen zelf maar het hele circus aan management en marketing eromheen wat je in de docu ziet.
En zo komen we weer terug bij Madonna. Mooi toch, dat cirkeltje :D
pi_148315378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Al zou ze er niks mee te maken hebben dan ben je sowieso een waardeloze artiest als je zoiets op het podium ten toon spreidt wetende dat miljoenen mensen dit gaan zien. Waar is het voor nodig vraag ik me af. Gelukkig heb ik weinig met al die crappy zogenaamde artiesten die bazelen over rain man.

Ocullte opening in London?

Toch altijd wel erg creabea hoe ze 'blabla is representing this and that'
pi_148315684
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je ziet liever dat een artiest dat allemaal zelf doet?
pi_148316015
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ziet liever dat een artiest dat allemaal zelf doet?
Genoeg die het doen... Maar weinig daarvan die een ziggodome uitverkopen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148316204
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Vind ik juist niet. Ze (illuminati) zitten in elke tak van de muziekindustrie omdat met muziek veel volk op een makkelijke manier te bereiken is (film ook trouwens). Van metal, tot house, rap en pop tot zelfs country en dit gebeurt al zeker sinds de 50er jaren. Of je het doorziet is aan jezelf maar kinderen en jongeren zijn daar makkelijk door te beïnvloeden (hersenspoelen). De idolen van nu propaganderen rare dingen imo en zijn verre van een rolmodel.
Echte gelover jij hè... moslim ook zeker? Jullie hitsen elkaar onderling daar zo over op...
Ik denk toch dat je hele simpele, maar cruciale dingen overslaat en niet bij nadenkt als je dit soort dingen allemaal maar zo makkelijk aanneemt voor waar. Om te beginnen al dingen serieus nemen als 'ze tekenen een platencontract met bloed' of iets in die richting, come on people, get real......
pi_148316217
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Genoeg die het doen... Maar weinig daarvan die een ziggodome uitverkopen.
Ik vind dat Madonna ook prima d'r eigen haar kan doen en het podium op kan bouwen.
pi_148316450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat niet alleen om satanisme, onderdeel ervan is om een ander moraal op te leggen steeds een generatie verder. Het makkelijk accepteren van onzedelijk gedrag, sexy (schaars) kleden, clips van rappers zijn daar een goed voorbeeld van. Bitches en ho's, meisjes van 9 jaar die tegenwoordig staan te twerken en Miley Cyrus het einde vinden etc etc.
En wat hebben platenbazen, of groter: de elites, daar dan voor belang bij?

Wat boeit het een schatrijke dynastieke familie nou, met kastelen over heel de wereld, controle over de financiële wereldstroom en weet ik veel wat allemaal, dat Debby van 14 in de discotheek gaat staan daggeren met vieze ventjes op de muziek van Miley Cyrus?
Wat bereiken mensen uit hogere kringen nou weer met de 'gewone mens' losbandig maken, een andere (seksuele) moraal etc? In de hogere kringen is men doorgaans bekakt en heel erg van de etiquette... waarom in godsnaam zouden ze het 'lagere volk' op dergelijke wijzen totaal de andere kant op willen beïnvloeden?
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 14:29:37 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_148316681
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:22 schreef Villas_Rubin het volgende:

[..]

En wat hebben platenbazen, of groter: de elites, daar dan voor belang bij?

Wat boeit het een schatrijke dynastieke familie nou, met kastelen over heel de wereld, controle over de financiële wereldstroom en weet ik veel wat allemaal, dat Debby van 14 in de discotheek gaat staan daggeren met vieze ventjes op de muziek van Miley Cyrus?
Wat bereiken mensen uit hogere kringen nou weer met de 'gewone mens' losbandig maken, een andere (seksuele) moraal etc? In de hogere kringen is men doorgaans bekakt en heel erg van de etiquette... waarom in godsnaam zouden ze het 'lagere volk' op dergelijke wijzen totaal de andere kant op willen beïnvloeden?
Bovendien is het nooit anders geweest. Meisjes willen zich altijd verkleden en graag de hoge hakken van hun moeder aan en lippenstift op. Dat is van alle tijden.
pi_148316745
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 00:40 schreef Beathoven het volgende:
Het alledaagse scoort niet als je wilt entertainen op topniveau.
Hiermee is misschien wel alles gezegd.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:45:25 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148317111
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef Villas_Rubin het volgende:

[..]

Echte gelover jij hè... moslim ook zeker? Jullie hitsen elkaar onderling daar zo over op...
Ik denk toch dat je hele simpele, maar cruciale dingen overslaat en niet bij nadenkt als je dit soort dingen allemaal maar zo makkelijk aanneemt voor waar. Om te beginnen al dingen serieus nemen als 'ze tekenen een platencontract met bloed' of iets in die richting, come on people, get real......
Ik een moslim, je moest eens weten. Waar slaat dat nou op? Als jij dit soort dingen normaal voor jonge kinderen vindt best, shalom dan maar :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bovendien is het nooit anders geweest. Meisjes willen zich altijd verkleden en graag de hoge hakken van hun moeder aan en lippenstift op. Dat is van alle tijden.
Dat is waar dat doet haast elk meisje maar dat is iets anders dan sexy dance moves nadoen en met je 8 jarig kontje schudden zoals Rihanna doet. Nog erger zijn de ouders die zoiets stimuleren en er totaal geen problemen mee hebben dat hun kind dit schaars gekleed op het podium doet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148317162
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik een moslim, je moest eens weten. Waar slaat dat nou op? Als jij dit soort dingen normaal voor jonge kinderen vindt best, shalom dan maar
Oeps, ik ben in de war met die andere die hier ook post... kan even niet op de naam komen....
  zondag 4 januari 2015 @ 14:49:24 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148317234
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef Villas_Rubin het volgende:

[..]

Oeps, ik ben in de war met die andere die hier ook post... kan even niet op de naam komen....
Kan gebeuren ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148318186
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan gebeuren ;)
Salaam aleekum
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 15:17:11 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_148318281
quote:

[..]

Ik een moslim, je moest eens weten. Waar slaat dat nou op? Als jij dit soort dingen normaal voor jonge kinderen vindt best, shalom dan maar :)

[..]

Dat is waar dat doet haast elk meisje maar dat is iets anders dan sexy dance moves nadoen en met je 8 jarig kontje schudden zoals Rihanna doet. Nog erger zijn de ouders die zoiets stimuleren en er totaal geen problemen mee hebben dat hun kind dit schaars gekleed op het podium doet.
Dat is weer een brug verder en dat ben ik met je eens. Die pageants vind ik ook vreselijk en zouden eigenlijk niet moeten mogen ter bescherming van de kinderen. Maar dat is mijn mening.
pi_148318337
quote:

Misselijkmakend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148411100
Mensen die overal iets achter zoeken :')
Kom op zeg, laat je niet door alles hersenspoelen. Tuurlijk gebeurd er hier en daar wat, maar sommige draaien echt door en verliezen alle geloofwaardigheid.
pi_148411489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:35 schreef Chillerd het volgende:
Mensen die overal iets achter zoeken :')
Kom op zeg, laat je niet door alles hersenspoelen. Tuurlijk gebeurd er hier en daar wat, maar sommige draaien echt door en verliezen alle geloofwaardigheid.
Wie laat zich hersenspoelen?

http://www.salon.com/2013(...)ith_the_cia_partner/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148415697
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wie laat zich hersenspoelen?

http://www.salon.com/2013(...)ith_the_cia_partner/
Wie had de afgelopen tig jaar niet door dat elke film/game met het Amerikaanse leger erin pure propaganda was? :D

maandag 28 december 2015 @ 16:43:37 #172
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158604849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.

Britney Spears - alter ego's??
gekke Britney?

nog zo'n gekkie?
Jezus... dat mannetje die in dit filmpje praat zegt dan ook echt: er zijn slechts 2 opties'... hoe vooringenomen kan je zijn zeg.
Hij staat er niet bij stil dat Beyoncé ook wel eens gewoon tyfus moe kan zijn van de bizar lange dagen, de verschrikkelijke druk en alles stress die een leven als supersterk met zich mee brengt? :') Man man man, wat een hoop irriationeel onlogisch gelul kom je toch ook tegen in dit alles. Mensen die werkelijk de meest voor de hand liggende, nuchtere oorzaken over het hoofd zien. :'(
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 28 december 2015 @ 16:46:44 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158604939
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jezus... dat mannetje die in dit filmpje praat zegt dan ook echt: er zijn slechts 2 opties'... hoe vooringenomen kan je zijn zeg.
Hij staat er niet bij stil dat Beyoncé ook wel eens gewoon tyfus moe kan zijn van de bizar lange dagen, de verschrikkelijke druk en alles stress die een leven als supersterk met zich mee brengt? :') Man man man, wat een hoop irriationeel onlogisch gelul kom je toch ook tegen in dit alles. Mensen die werkelijk de meest voor de hand liggende, nuchtere oorzaken over het hoofd zien. :'(
+ het leven als ritualistische sekslavin gaat niet over rozen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 28 december 2015 @ 17:03:04 #174
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158605415
quote:
9s.gif Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef jogy het volgende:
+ het leven als ritualistische sekslavin gaat niet over rozen.
:D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 28 december 2015 @ 17:14:17 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158605766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wie had de afgelopen tig jaar niet door dat elke film/game met het Amerikaanse leger erin pure propaganda was? :D

Elke shooter zo'n beetje.
Call of duty homefront battlefield etc etc etc ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')