abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 10:02:49 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148273618

Al zou ze er niks mee te maken hebben dan ben je sowieso een waardeloze artiest als je zoiets op het podium ten toon spreidt wetende dat miljoenen mensen dit gaan zien. Waar is het voor nodig vraag ik me af. Gelukkig heb ik weinig met al die crappy zogenaamde artiesten die bazelen over rain man.

Ocullte opening in London?

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148274238
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
. Waar is het voor nodig vraag ik me af.
Genoeg mensen die er plezier van beleven en te oud zijn om nog te geloven in sprookjes.
Conscience do cost.
pi_148274272
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:

Al zou ze er niks mee te maken hebben dan ben je sowieso een waardeloze artiest als je zoiets op het podium ten toon spreidt wetende dat miljoenen mensen dit gaan zien. Waar is het voor nodig vraag ik me af. Gelukkig heb ik weinig met al die crappy zogenaamde artiesten die bazelen over rain man.

Ocullte opening in London?

Superact toch? Spektakel!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:24:41 #79
189978 controlaltdelete
pi_148275019
Het is maar wat je super vindt. Ik zou er geen cent voor over hebben om dit soort spektakel te zien al mocht ik gratis. Het zou fijn zijn als ze uit de media zou verdwijnen en al die shithead artiesten van deze tijd meeneemt. Maar het trekt volk, stadions vol nog steeds :{

nu genoeg tijd besteed aan de old hag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148275067
Jaloers op succes.
Conscience do cost.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:45:10 #81
189978 controlaltdelete
pi_148275493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:26 schreef ems. het volgende:
Jaloers op succes.
Het is maar wat je als succes ziet. En verder :{w
pi_148275650
De grootste grap is nog steeds dat de meeste mensen de symboliek in haar muziek niet eens begrijpen, dus wat voor nut heeft het dan?
Het komt op z'n hoogst excentriek over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:56:57 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148275712
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
De grootste grap is nog steeds dat de meeste mensen de symboliek in haar muziek niet eens begrijpen, dus wat voor nut heeft het dan?
Het komt op z'n hoogst excentriek over.
Subliminal messages! We worden gebrainwasht tot makke schapen. Snap dat dan!
Die mystificering heeft verder niks met marketing of commercie te maken, hoor! Echt niet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148275745
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Subliminal messages! We worden gebrainwasht tot makke schapen. Snap dat dan!
Die mystificering heeft verder niks met marketing of commercie te maken, hoor! Echt niet!
Crap, was het alweer vergeten.
Qua symboliek (en muziek) verkies ik toch Rob Zombie boven Madonna btw

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:00:57 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148275782
Ik verwacht dat Kanye West en Jay-Z zo ook nog wel langs zullen komen.
pi_148275879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je super vindt. Ik zou er geen cent voor over hebben om dit soort spektakel te zien al mocht ik gratis. Het zou fijn zijn als ze uit de media zou verdwijnen en al die shithead artiesten van deze tijd meeneemt. Maar het trekt volk, stadions vol nog steeds :{

nu genoeg tijd besteed aan de old hag.
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.
Het is een act, meer moet je er niet in zien.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:13:47 #87
189978 controlaltdelete
pi_148276110
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.
Als je zoiets als act neerzet om populair te blijven is bedroevend en wicked imo. Helaas zit de muziekindustrie vol met dit soort gasten zeker de laatste tijd. Puppets on a string. Als ik kinderen zou hebben zou MTV ( en Disney) van mijn tv verdwijnen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:16:10 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148276190
Kun je me, als je tijd hebt uiteraard, uitleggen wat het hogere doel is van deze satanische symboliek?
Wakkeren pesten?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 13:02:41 #89
189978 controlaltdelete
pi_148277345
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:16 schreef Copycat het volgende:
Kun je me, als je tijd hebt uiteraard, uitleggen wat het hogere doel is van deze satanische symboliek?
Wakkeren pesten?
Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.

gekke Britney?

nog zo'n gekkie?

pi_148277982
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.
Disney en immorele obsceniteiten?
Madonna immoreel en obsceen? Dat was ze al toen ze voor 'Like a Virgin' lag te masturberen op het podium... dat was een heel stuk schokkender dan dat bejaarde vel van haar in die spannende pakjes.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:16:47 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148281105
Disney doet dat volgens ontwaakten toch ook al vanaf de beginjaren?
Echt succesvol zijn ze dan ook niet in hun indoctrinatiepraktijken. Of is het hele lange termijnplanning?
pi_148281402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Het is gewoon een modern circus met maatschappelijke raakvlakken.

Alles is in de showbiz van kunst en muziek is te verklaren. Maar dat soort dingen uitleggen is hier aan dovemansoren gericht. Mensen die daar gek van worden, worden eerder gek van zichzelf en moeten eens wat vaker de buitenlucht in.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:42:05 #93
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148281779
De plannen van de NWO.
One world government.
One global currency
One world religion

Deze symbolen worden gebruikt om mensen te laten wennen aan de occulte symbolen.
En het vereren van duivelse symbolen.
Het is het tegenovergestelde van het Christendom.
Dit filmpje legt goed uit wat erachter zit.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:44:48 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148281855
En staat daar ook een bepaald tijdsbestek voor?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:48:09 #95
189978 controlaltdelete
pi_148282003
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef Copycat het volgende:
Disney doet dat volgens ontwaakten toch ook al vanaf de beginjaren?
Echt succesvol zijn ze dan ook niet in hun indoctrinatiepraktijken. Of is het hele lange termijnplanning?
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:48:57 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148282040
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:

Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.
Was in mijn jeugd niet veel anders. Andere invulling, zelfde idee.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:50:00 #97
189978 controlaltdelete
pi_148282084
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Was in mijn jeugd niet veel anders. Andere invulling, zelfde idee.
Aha.. vandaar wellicht dat je het niet ziet,
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:51:46 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148282141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

Aha.. vandaar wellicht dat je het niet ziet,
:')

Ik was een trendsetter. Of zie jij overal spoken? Moeilijk, moeilijk.
pi_148282159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En wat wil de illuminati hiermee bereiken?

Als depopulatie een doel is moet je vooral hitsige tieners gaan kweken.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:53:46 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148282210
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Ceased2Be het volgende:

En wat wil de illuminati hiermee bereiken?
Wereldheerschappij! De kindertjes wennen alvast aan losbandigheid en dan volgt wereldheerschappij als vanzelf. Logisch toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')