Misschien heel gek, maar een vrijmetselaar kan zowel gelovig als vrijmetselaar zijn. Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de vrijmetselarij zich vooral bezig houdt met het occulte
en niet in de kerk zitten om te biechten.
Ik woon er.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat het "oog" wat je zo vaak in bv Turkije ziet?
IS duikt overal op waar je ze niet wilt hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:46 schreef Mylene het volgende:
Ik had niet verwacht dat Isis zou opduiken in dit topic.
Daar heb ik er ook 1 van thuis liggen, Door mijn zus ooit meegenomen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Beathoven het volgende:
Zo'n schild voor 't boze oog is wellicht ook wel wat voor de believer hier. Dat wanneer Madonna voor de deur staat men haar dit amulet voor de neus houdt terwijl men de andere kant opkijkt.
[ afbeelding ]
Destroy the illuminati
ik zie handel
Klopt. Het boze oog is zo'n wereldwijd verspreide mythe die in alle culturen wel een beetje zit, ook in Nederland schijnen we er iets van een amulet gehad te hebben. Maar die is min of meer uit de cultuur verdwenen. Turken hebben ook koffiediklezen in de cultuur zitten, het is vrij normaal dat er iemand in de buurt is die het kan. In Nederland kom je dan al snel op de paranormaalbeurs uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 van thuis liggen, Door mijn zus ooit meegenomen!
Btw die verkopen ze niet alleen in turkije.
Ben ze ook in andere oostblok landen tegengekomen.
'oostblok'?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 van thuis liggen, Door mijn zus ooit meegenomen!
Btw die verkopen ze niet alleen in turkije.
Ben ze ook in andere oostblok landen tegengekomen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Copycat het volgende:
In andere Oostbloklanden? Sinds wanneer is Turkije een Oostblokland?
Ja ze handen in veel soovenir winkels daar en geen idee ben nog niet in egypte of Turkije geweest al weet ik wel dat mijn zus er daar 1 vandaan heeft, Jaar er op was ik met mijn zus in Tsjechie en daar kwamen we ze ook tegen ditto voor de andere landen die ik hier boven ook op noemde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'oostblok'?
Marokko en Egypte wordt je ook doodgegooid met die dingen.
Ze hangen ook in veel winkels in zo' n koperen schild. De Turkse frietboer bij mij op het plein heeft ook zo'n ding in de winkel hangen.
Ik heb ze in Tsjechië en Polen echt nog nooit gezien... grappig. zal er de volgende keer dat ik er ben eens op letten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]haha ehm nee sorry dat klopt inderdaad niet maar ik had het over Polen Hongarije en Tsjechie.
[..]
Ja ze handen in veel soovenir winkels daar en geen idee ben nog niet in egypte of Turkije geweest al weet ik wel dat mijn zus er daar 1 vandaan heeft, Jaar er op was ik met mijn zus in Tsjechie en daar kwamen we ze ook tegen ditto voor de andere landen die ik hier boven ook op noemde.
Misschien gewoon net zo regulier als hier de klompjes zijn gok ik.
Is wel aardige tijd terug hoor, gok zo'n 7 jaar geleden dat ik er voor het laatst was, Ik meen ergens ook nog zo'n ketting te hebben. ( kan ook nog in mijn ouderlijk huis liggen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ze in Tsjechië en Polen echt nog nooit gezien... grappig. zal er de volgende keer dat ik er ben eens op letten.
Daar las ik overheenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Copycat het volgende:
In andere Oostbloklanden? Sinds wanneer is Turkije een Oostblokland?
Ik zeg niet dat ik het geloof maar er zijn veel verhalen over grote sterren die volgens dequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Xan21 het volgende:
Haha velen zullen niet weten dat ze poppetjes van de Illuminati zijn, maar Madonna is niet gek...wel behoorlijk wanhopig ;-)
Je moet eens de overstap maken naar één woord per regel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het geloof maar er zijn veel verhalen over grote sterren die volgens de
geruchten een "blood sacrifice" moeten doen.
Een geliefde of familielid opofferen voor de roem, als chantage middel.
Een contract tekenen met de duivel.
Ook zijn er geruchten van mindcontrol met MK-Ultra.
De meesten tekenen een contract maar lezen de kleine lettertjes niet.
Ze komen er vaak pas later achter waar ze voor getekend hebben.
Misschien moet jij maar eens de overstap maken naar ONZ.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je moet eens de overstap maken naar één woord per regel.
bekend terrein voor je zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar eens de overstap maken naar ONZ.
Zeg eens wat zinnigs of inhoudelijks als je op mijn posts reageert.quote:
Ik zeg dierenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zeg eens wat zinnigs of inhoudelijks als je op mijn posts reageert.
Of zeg gewoon niets, lijkt me beter.
Dit kinderachtige gedoe doe je maar bij een ander.
Genoeg mensen die er plezier van beleven en te oud zijn om nog te geloven in sprookjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
. Waar is het voor nodig vraag ik me af.
Superact toch? Spektakel!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Al zou ze er niks mee te maken hebben dan ben je sowieso een waardeloze artiest als je zoiets op het podium ten toon spreidt wetende dat miljoenen mensen dit gaan zien. Waar is het voor nodig vraag ik me af. Gelukkig heb ik weinig met al die crappy zogenaamde artiesten die bazelen over rain man.
Ocullte opening in London?
Het is maar wat je als succes ziet. En verderquote:
Subliminal messages! We worden gebrainwasht tot makke schapen. Snap dat dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
De grootste grap is nog steeds dat de meeste mensen de symboliek in haar muziek niet eens begrijpen, dus wat voor nut heeft het dan?
Het komt op z'n hoogst excentriek over.
Crap, was het alweer vergeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Subliminal messages! We worden gebrainwasht tot makke schapen. Snap dat dan!
Die mystificering heeft verder niks met marketing of commercie te maken, hoor! Echt niet!
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je super vindt. Ik zou er geen cent voor over hebben om dit soort spektakel te zien al mocht ik gratis. Het zou fijn zijn als ze uit de media zou verdwijnen en al die shithead artiesten van deze tijd meeneemt. Maar het trekt volk, stadions vol nog steeds![]()
nu genoeg tijd besteed aan de old hag.
Als je zoiets als act neerzet om populair te blijven is bedroevend en wicked imo. Helaas zit de muziekindustrie vol met dit soort gasten zeker de laatste tijd. Puppets on a string. Als ik kinderen zou hebben zou MTV ( en Disney) van mijn tv verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.
Het is een act, meer moet je er niet in zien.
Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:16 schreef Copycat het volgende:
Kun je me, als je tijd hebt uiteraard, uitleggen wat het hogere doel is van deze satanische symboliek?
Wakkeren pesten?
Disney en immorele obsceniteiten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.
Idd. Het is gewoon een modern circus met maatschappelijke raakvlakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.
Het is een act, meer moet je er niet in zien.
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef Copycat het volgende:
Disney doet dat volgens ontwaakten toch ook al vanaf de beginjaren?
Echt succesvol zijn ze dan ook niet in hun indoctrinatiepraktijken. Of is het hele lange termijnplanning?
Was in mijn jeugd niet veel anders. Andere invulling, zelfde idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.
Aha.. vandaar wellicht dat je het niet ziet,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was in mijn jeugd niet veel anders. Andere invulling, zelfde idee.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Aha.. vandaar wellicht dat je het niet ziet,
En wat wil de illuminati hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.
Wereldheerschappij! De kindertjes wennen alvast aan losbandigheid en dan volgt wereldheerschappij als vanzelf. Logisch toch!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat wil de illuminati hiermee bereiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |