Same old story, Lucifer is love and lightquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef Mylene het volgende:
In een track op haar nieuwe album. Ze noemt namen, merken en symbolen en zingt dat het niet om hen en dat gaat. Het is een goed ding. Toch een geruststelling of niet?![]()
Madonna “Illuminati” lyrics
It’s not Jay Z and Beyonce
It’s not Nicki or Lil Wayne
It’s not Oprah and Obama
The Pope or Rihanna
Queen Elizabeth or Kanye
It’s not pentagrams or witchcraft
It’s not trying to s-stack for cash
Black magic or Gaga
Gucci or Prada
Riding on a golden cat
[Chorus]
The all-seeing eye is watching tonight
That’s what it is
Truth and light
The all-seeing eye is watching tonight
Nothing to hide
Secrets inside
It’s like everybody in this party, shining like Illuminati
It’s like everybody in this party, shining like Illuminati
It’s the enlightenment that started it all
The founding fathers wrote it down on the wall
And now the media’s misleading us all
To right and to wrong
It’s time to dance and turn this dark into something
So let the fire burn, this music is bumping
We’re gonna live forever, love never dies
It starts tonight
Rihanna don’t know the new world order
It’s not platinum encrypted corners
It’s not Isis or the phoenix, cameras of Egypt
Don’t make it into something sordid
It’s not Steve Jobs or Bill Gates
It’s not the who you love United States
It’s not beaver or the braun
Clinton or Obam’
Or anyone you love to hate
Maar als de conspiracies in de mainstream media komen, zijn ze dan opeens onwaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Same old story, Lucifer is love and light
Adonom is the evil one
Lets live forever as machines
Well opmerkelijk hoe mainstream the conspiracies zijn geworden
Mag ik aannemen dat je niet in het occult hebt verdiept?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als de conspiracies in de mainstream media komen, zijn ze dan opeens onwaar?
Dat is correct, ik ken alleen de oppervlakte.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat je niet in het occult hebt verdiept?
Zij neemt de luisteraar op hak (helpt met dit nummer de illum) Hoe?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ze noemt namen, merken en symbolen en zingt dat het niet om hen en dat gaat. Het is een goed ding. Toch een geruststelling of niet?![]()
Het is niet zo zwart of wit als je je inbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is correct, ik ken alleen de oppervlakte.
Maar het punt is dat enkelen per definitie zeggen dat als iets in de MSM komt dat het dan onwaar is. Vandaar mijn vraag.
Wie is Adonom?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Same old story, Lucifer is love and light
Adonom is the evil one
Lets live forever as machines
Well opmerkelijk hoe mainstream the conspiracies zijn geworden
En wat is er nu zo occult aan Isis?quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Resonancer het volgende:
Ah dus ze maakt zomaar wat gebaren en trekt een gek pakje aan, heeft verder geen betekenis.
...
Kinderlijk "onderzoek". Verder vraag ik me af waarom er een taboe zou moeten komen op het symbool van God, het alziende oog.. in kunst. Madonna ontleent haar eigen artiestennaam aan de bijbel ook. Ze raapt wat dingen bij elkaar uit de geschiedenis om daar weer iets kunstzinnigs mee te doen maar het is alleen maar kunst.quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Resonancer het volgende:
Ah dus ze maakt zomaar wat gebaren en trekt een gek pakje aan, heeft verder geen betekenis.
Ik denk dat dat precies de drijfveer is voor haar .quote:Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Catch22- het volgende:
Madonna is al jaren niet meer rullevant
Het probleem is inderdaad dat niet de woede gaat heersen maar dat de we gaan denken en niet reageren, en zo zelf niet beter zullen worden dan diegene die we verachten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Zij neemt de luisteraar op hak (helpt met dit nummer de illum) Hoe?
Duidelijk door je ogen te openen door die teksten, wat niet een probleem lijkt. Velen willen het zelfs dat mensen wakker worden, maar dat gaat juist zorgen voor grotere problemen dan minder problemen ook al denk je van niet.
Als je namelijk begint te zien in wat voor wereld je zit door deze teksten te horen, kun je ontwaken (die teksten versnellen dat proces)
En een ontwaakte bevolking is een meestal woedende (dus emotionele) bevolking. Haar hierop wijzen werkt ook averechts, want dat gaat zorgen voor een strijd tegen haar, dus ook weer emotieversterkend (daarom is tirannie zo een krachtig wapen, het zorgt doorlopend voor versterking emoties)
Hoe meer 'licht' in je geest, hoe meer je geest ontwaakt, hoe donkerder je toekomst. Want ontwaking zorgt voor versterking in emotie.
De enige manier om emotie te verzwakken in een bevolking is door die niet bloot te stellen aan dingen waardoor die kan ontwaken of emotioneler door kan worden.
Op niet engelstaligen zal dit nummer niet zoveel emotionele invloed hebben.
Dat is gewoon wetenschap die de wereld vooruit trekt, wordt onterecht in de pocket van BNW denkers gestopt. Het gekke is dat de gemiddelde conspiracy denker eigenlijk helemaal geen ruk uitvoert. Het praat allemaal wel over verandering en bewustwording maar op 't zelfde moment loopt men te roepen dat klimaatwetenschappers de boel flessen. Heel selectief allemaal. Obsessie met kunstzinnige symboliek vind men allemaal veel ernstiger dan wat er in de echte wereld gebeurd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef I-care het volgende:
[..]
Het probleem is inderdaad dat niet de woede gaat heersen maar dat de we gaan denken en niet reageren, en zo zelf niet beter zullen worden dan diegene die we verachten.
Maar dat mensen gaan ontwaken, klinkt zo zweverig, maar dat dialoog en analyse volgen en daaruit toepasbare alternatieven volgen die de mensheid naar een hoger plan tillen, duurzamer en gebalanceerd.
Wijze woorden Synthercell!
Ze heeft zich eerst in de Kabala verdiept als ik me goed herinner?quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef LelijKnap het volgende:
Toch wel apart dat ze blijkbaar illuminati kledij droeg ver voordat het een onderwerp werd (na 9/11)...voordat internet überhaupt echt gebruikt werd.
Klopt. Heeft dat er iets mee te maken?quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft zich eerst in de Kabala verdiept als ik me goed herinner?
Misschien heeft ze een hang naar mysterieuze dingen?quote:Op maandag 29 december 2014 21:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Heeft dat er iets mee te maken?
Ik denk dat wetenschap de wereld zeker vooruit kan trekken, of het al gebeurd is iets anders. De middelen en kennis is inmiddels al wel bekend, alleen het gebruik ervan nog.quote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetenschap die de wereld vooruit trekt, wordt onterecht in de pocket van BNW denkers gestopt. Het gekke is dat de gemiddelde conspiracy denker eigenlijk helemaal geen ruk uitvoert. Het praat allemaal wel over verandering en bewustwording maar op 't zelfde moment loopt men te roepen dat klimaatwetenschappers de boel flessen. Heel selectief allemaal. Obsessie met kunstzinnige symboliek vind men allemaal veel ernstiger dan wat er in de echte wereld gebeurd.
Haha, dat kan inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een hang naar mysterieuze dingen?
The Satanic Cult Of Kabbalahquote:
Voordat je zomaar wat gaat roepen en plaatjes van internet plukt zou ik je aanraden dit boek eens te lezen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vrijmetselarij lift absoluut niet mee op Kabbalah! Onzin kan ik je zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
The Satanic Cult Of Kabbalah
Kabbalah is a Satanic Substitute for the Gospel of Jesus Christ.
The Kabbalah is a hoax, but one which governs our deluded and degenerate society.
For the Kabbalist, good and evil are 'relative' so evil is an illusion.
Instead of right and wrong, Kabbalah says every action is like the moon,
with a light side and dark side.
The Kabbalists say that the adept must embrace his or her dark side to become,
"a fully integrated human being".
Not everyone who studies Kabbalah becomes a Satanist.
But, Kabbalah is a prerequisite for ALL Luciferian practitioners.
Freemasonry rides on Kabbalah,
"The Masonic Religion should be, by all of us initiates of the higher degrees,
maintained in the Purity of the Luciferian doctrine.
If Lucifer were not God, would Adonay and his priests calumniate him?
Yes, Lucifer is God, and unfortunately Adonay is also god.
For the eternal law is that there is no light without shade,
no beauty without ugliness, no white without black, for the absolute can only exist as two gods..."
There is only one God. Lucifer is the spine-chilling vacuum that results from the absence of God.
The Kabbalah is a hoax that allows its followers to reformulate reality to serve their selfish interests.
This is why they teach that "truth is by its nature subjective."
Modernism and secularism are based on the Kabbalah.
It is the reason our "civilization" is preoccupied with violence, sex and the occult,
and why current events appeared to be scripted in Hollywood.
It is the reason our political and cultural leaders are liars and why society has lost its bearings.
Die tekst staat ondermeer op jesusisprecious.org. Tja.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:
De vrijmetselarij lift absoluut niet mee op Kabbalah! Onzin kan ik je zeggen.
Inside the LC:The Strange but Mostly True Story of Laurel Canyon and the Birth of the Hippie Generation by David McGowanquote:Op maandag 29 december 2014 21:56 schreef Izzy73 het volgende:
De mainstream muziek industrie gebruikt al veel langer symboliek van de illuminati.
De Beatles, Led Zeppelin, Black Sabbath enz.
Velen geïnspireerd door Aleister Crowley, (The Beast)
Het is toch algemeen bekend dat de vrijmetselarij zich vooral bezig houdt met het occultequote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
De vrijmetselarij lift absoluut niet mee op Kabbalah! Onzin kan ik je zeggen.
Bedankt voor de info, dat is inderdaad waanzinnig als dat allemaal waar is.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Inside the LC:The Strange but Mostly True Story of Laurel Canyon and the Birth of the Hippie Generation by David McGowan
http://www.davesweb.cnchost.com/nwsltr93.html
Ik heb 't gelezen 'n tijdje terug en it blew my mind.
Sommige van de verhalen klinkt echt te 'gek' voor woorden,maar tis allemaal ook heel goed onderzocht en well-referenced.
Ook verkrijgbaar in echt boek vorm.
Misschien moet je je eerst eens wat verdiepen in de materie.quote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef Beathoven het volgende:
Ze heeft niet voor niets de naam Madonna aangenomen. Zal wel iets met religie hebben, kabballah gaat niet zonder God en God is precies dat symbooltje van de piramide met 't oogje. Verder is persoonlijke intepretatie van iets dat ons boeit wat alle moderne cults maakt. Ik heb bv wel wat met sufisme maar meer met de filosofie en kunst dan dat ik daar echt onderdeel vanuit maak.
Het is een beetje als New Age, als iemand yoga aan 't doen is en zich in bepaalde spiritualiteit verdiept zit men ook niet in sektes. Iedereen is wel geinteresseerd in iets dat evt later in de kunst terugkomt.
Verder zie ik niet in waarom Illuminati (verlichting), als het eventueel zou bestaan in de letterlijke zin ook IS zou ondersteunen. Wat is er verlichtend aan IS? Bedenk eens iets leuks.
Aangezien je er duidelijk niet veel van af weet raad ik je aan om zelf eens wat op tequote:dat de gemiddelde conspiracy denker eigenlijk helemaal geen ruk uitvoert.
Tis bomvol met schokkende anecdotes over veel rondhangenende musikanten van die tijd(late 60's)quote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, dat is inderdaad waanzinnig als dat allemaal waar is.
Wel heel ironisch, de eerste generatie hippe artiesten die allemaal kinderen zijn
van hooggeplaatste legerofficieren CIA medewerkers en zelfs als ik het goed begrepen heb
uit nazi families en vrijmetselaar families.
Over de conspiracy denker? Daar had ik 't namelijk over.quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst eens wat verdiepen in de materie.
Je zegt net nog:
[..]
Aangezien je er duidelijk niet veel van af weet raad ik je aan om zelf eens wat op te
zoeken.
Als wetenschap en kunst verwarrend voor je is moet je aan jezelf werken om 't te snappen, dan hoef je zulke mensen niet te verdoemen.quote:Tip, de illuminati zijn meesters in verwarring scheppen, wat op eerste gezicht onschuldig
lijkt kan een heel andere betekenis hebben dan je denkt.
In je fantasie kan 't allemaal. Weet je al wat zo verlichtend aan ISIS is?quote:In het latijns betekend "Lucifer" lichtbrenger.
Dat jij het licht als iets goddelijks ziet wil niet zeggen dat de illuminati dit ook doet.
Ja dat van die ex-nazi's en de CIA wist ik al, alle topmannen van de SS zijn na WWIIquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis bomvol met schokkende anecdotes over veel rondhangenende musikanten van die tijd(late 60's)
Veel partying with the Manson Family en andere engerds uit Hollywood. Ook vlakbij Lookout Mountain Air Base waar ze(militray en Hollywood) hebben propaganda movies gemaakt en niet-zo-leuk experimentatie gedaan.
Fascinating.
Er waren ex-nazis in de CIA vanaf 't begin.
Ik denk dat de groenteboer van de rocketman hier ook wel een rolletje in speelt. En zo niet.. wtf, ik schrijf 'm er gewoon in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:29 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat van die ex-nazi's en de CIA wist ik al, alle topmannen van de SS zijn na WWII
gaan werken voor verschillende grote multinationals, daar weet Prins Bernhard ook meer van.
Zelfs Hitler was een bewonderaar van Aleister Crowley.
Zo zou ook Jack Parsons (The Rocket Man, en vader van de ruimtevluchten van NASA)
een volger van Crowley zich bezig gehouden hebben met de duivelse teksten die in
muziek te horen zou zijn wanneer je ze achterstevoren afluistert.
Oh, voor jouw is alle kunst helder en je weet precies wat de artiest ermee bedoeld heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Beathoven het volgende:
Als wetenschap en kunst verwarrend voor je is moet je aan jezelf werken om 't te snappen, dan hoef je zulke mensen niet te verdoemen.
[..]
In je fantasie kan 't allemaal. Weet je al wat zo verlichtend aan ISIS is?
Als er een verlichting is en ik zou mezelf verlicht noemen dan is IS een voorbeeld van men mensen die weer in de offertijd willen leven en waar het licht totaal uitgaat. Verlichting wil juist zeggen dat we ons als mens moeten ontwikkelen verre van het beestachtige.
Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt en ik zie dan ook geen rede omquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat de groenteboer van de rocketman hier ook wel een rolletje in speelt. En zo niet.. wtf, ik schrijf 'm er gewoon in.
Is dat het "oog" wat je zo vaak in bv Turkije ziet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh, voor jouw is alle kunst helder en je weet precies wat de artiest ermee bedoeld heeft?
Wat je zegt over verlichting klinkt allemaal mooi, maar we leven niet in het paradijs.
Als je met IS Islamic State bedoeld en denkt dat "the all seeing eye" het oog van god is.
Dan heb ik nog wat info voor je.
Al eens gehoord van Dajjal?
Masih ad-Dajjal (Arabisch: المسيح الدّجّال) wordt gezien als de valse messias
of als de anti-christ en de grootste beproeving in de islamitische eschatologie.
Volgens de leer zal hij verschijnen op het eind der tijden en zal hij als eerst beweren
dat hij een profeet is en daarna zal hij beweren dat hij God zelf is.
Hij is te vergelijken met de christelijke vorm Antichrist.
Dajjal wordt vaak afgebeeld als een oog.
Geen idee, ik ben nog nooit in Turkije geweest. Hoezo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat het "oog" wat je zo vaak in bv Turkije ziet?
En andere islamitische landen, volgens mij is dat weer wat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je het net als ik sarcastisch bedoeld ben ik het met je eens.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Voordat je zomaar wat gaat roepen en plaatjes van internet plukt zou ik je aanraden dit boek eens te lezen.
http://www.amazon.com/Mas(...)-Cathy/dp/1891117122
Het alziend oog is een symbool waarbij een oog omgeven wordt door stralen en soms door een driehoek. Oorspronkelijk komt het symbool uit Egypte, en diende daar als symbool voor de zonnegod Horus, en niet Isis..quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien heel gek, maar een vrijmetselaar kan zowel gelovig als vrijmetselaar zijn. Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de vrijmetselarij zich vooral bezig houdt met het occulte
en niet in de kerk zitten om te biechten.
Ik woon er.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
IS duikt overal op waar je ze niet wilt hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:46 schreef Mylene het volgende:
Ik had niet verwacht dat Isis zou opduiken in dit topic.
Daar heb ik er ook 1 van thuis liggen, Door mijn zus ooit meegenomen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Beathoven het volgende:
Zo'n schild voor 't boze oog is wellicht ook wel wat voor de believer hier. Dat wanneer Madonna voor de deur staat men haar dit amulet voor de neus houdt terwijl men de andere kant opkijkt.
[ afbeelding ]
Destroy the illuminati
ik zie handel
Klopt. Het boze oog is zo'n wereldwijd verspreide mythe die in alle culturen wel een beetje zit, ook in Nederland schijnen we er iets van een amulet gehad te hebben. Maar die is min of meer uit de cultuur verdwenen. Turken hebben ook koffiediklezen in de cultuur zitten, het is vrij normaal dat er iemand in de buurt is die het kan. In Nederland kom je dan al snel op de paranormaalbeurs uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 van thuis liggen, Door mijn zus ooit meegenomen!
Btw die verkopen ze niet alleen in turkije.
Ben ze ook in andere oostblok landen tegengekomen.
'oostblok'?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 van thuis liggen, Door mijn zus ooit meegenomen!
Btw die verkopen ze niet alleen in turkije.
Ben ze ook in andere oostblok landen tegengekomen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Copycat het volgende:
In andere Oostbloklanden? Sinds wanneer is Turkije een Oostblokland?
Ja ze handen in veel soovenir winkels daar en geen idee ben nog niet in egypte of Turkije geweest al weet ik wel dat mijn zus er daar 1 vandaan heeft, Jaar er op was ik met mijn zus in Tsjechie en daar kwamen we ze ook tegen ditto voor de andere landen die ik hier boven ook op noemde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'oostblok'?
Marokko en Egypte wordt je ook doodgegooid met die dingen.
Ze hangen ook in veel winkels in zo' n koperen schild. De Turkse frietboer bij mij op het plein heeft ook zo'n ding in de winkel hangen.
Ik heb ze in Tsjechië en Polen echt nog nooit gezien... grappig. zal er de volgende keer dat ik er ben eens op letten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]haha ehm nee sorry dat klopt inderdaad niet maar ik had het over Polen Hongarije en Tsjechie.
[..]
Ja ze handen in veel soovenir winkels daar en geen idee ben nog niet in egypte of Turkije geweest al weet ik wel dat mijn zus er daar 1 vandaan heeft, Jaar er op was ik met mijn zus in Tsjechie en daar kwamen we ze ook tegen ditto voor de andere landen die ik hier boven ook op noemde.
Misschien gewoon net zo regulier als hier de klompjes zijn gok ik.
Is wel aardige tijd terug hoor, gok zo'n 7 jaar geleden dat ik er voor het laatst was, Ik meen ergens ook nog zo'n ketting te hebben. ( kan ook nog in mijn ouderlijk huis liggen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ze in Tsjechië en Polen echt nog nooit gezien... grappig. zal er de volgende keer dat ik er ben eens op letten.
Daar las ik overheenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Copycat het volgende:
In andere Oostbloklanden? Sinds wanneer is Turkije een Oostblokland?
Ik zeg niet dat ik het geloof maar er zijn veel verhalen over grote sterren die volgens dequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Xan21 het volgende:
Haha velen zullen niet weten dat ze poppetjes van de Illuminati zijn, maar Madonna is niet gek...wel behoorlijk wanhopig ;-)
Je moet eens de overstap maken naar één woord per regel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het geloof maar er zijn veel verhalen over grote sterren die volgens de
geruchten een "blood sacrifice" moeten doen.
Een geliefde of familielid opofferen voor de roem, als chantage middel.
Een contract tekenen met de duivel.
Ook zijn er geruchten van mindcontrol met MK-Ultra.
De meesten tekenen een contract maar lezen de kleine lettertjes niet.
Ze komen er vaak pas later achter waar ze voor getekend hebben.
Misschien moet jij maar eens de overstap maken naar ONZ.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je moet eens de overstap maken naar één woord per regel.
bekend terrein voor je zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar eens de overstap maken naar ONZ.
Zeg eens wat zinnigs of inhoudelijks als je op mijn posts reageert.quote:
Ik zeg dierenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zeg eens wat zinnigs of inhoudelijks als je op mijn posts reageert.
Of zeg gewoon niets, lijkt me beter.
Dit kinderachtige gedoe doe je maar bij een ander.
Genoeg mensen die er plezier van beleven en te oud zijn om nog te geloven in sprookjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
. Waar is het voor nodig vraag ik me af.
Superact toch? Spektakel!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Al zou ze er niks mee te maken hebben dan ben je sowieso een waardeloze artiest als je zoiets op het podium ten toon spreidt wetende dat miljoenen mensen dit gaan zien. Waar is het voor nodig vraag ik me af. Gelukkig heb ik weinig met al die crappy zogenaamde artiesten die bazelen over rain man.
Ocullte opening in London?
Het is maar wat je als succes ziet. En verderquote:
Subliminal messages! We worden gebrainwasht tot makke schapen. Snap dat dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
De grootste grap is nog steeds dat de meeste mensen de symboliek in haar muziek niet eens begrijpen, dus wat voor nut heeft het dan?
Het komt op z'n hoogst excentriek over.
Crap, was het alweer vergeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Subliminal messages! We worden gebrainwasht tot makke schapen. Snap dat dan!
Die mystificering heeft verder niks met marketing of commercie te maken, hoor! Echt niet!
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je super vindt. Ik zou er geen cent voor over hebben om dit soort spektakel te zien al mocht ik gratis. Het zou fijn zijn als ze uit de media zou verdwijnen en al die shithead artiesten van deze tijd meeneemt. Maar het trekt volk, stadions vol nog steeds![]()
nu genoeg tijd besteed aan de old hag.
Als je zoiets als act neerzet om populair te blijven is bedroevend en wicked imo. Helaas zit de muziekindustrie vol met dit soort gasten zeker de laatste tijd. Puppets on a string. Als ik kinderen zou hebben zou MTV ( en Disney) van mijn tv verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.
Het is een act, meer moet je er niet in zien.
Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:16 schreef Copycat het volgende:
Kun je me, als je tijd hebt uiteraard, uitleggen wat het hogere doel is van deze satanische symboliek?
Wakkeren pesten?
Disney en immorele obsceniteiten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoek het ergens in (monarch) mind control poppetjes voor de massa om ze aan immorele obsceniteiten te laten wennen. Disney begint daar al jong mee het hersenspoelen van de kleintjes.
Idd. Het is gewoon een modern circus met maatschappelijke raakvlakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, menigeen zou willen dat ze op die leeftijd nog zo succesvol en opzwepend en spectaculair zouden zijn.
Het is een act, meer moet je er niet in zien.
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef Copycat het volgende:
Disney doet dat volgens ontwaakten toch ook al vanaf de beginjaren?
Echt succesvol zijn ze dan ook niet in hun indoctrinatiepraktijken. Of is het hele lange termijnplanning?
Was in mijn jeugd niet veel anders. Andere invulling, zelfde idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.
Aha.. vandaar wellicht dat je het niet ziet,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was in mijn jeugd niet veel anders. Andere invulling, zelfde idee.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Aha.. vandaar wellicht dat je het niet ziet,
En wat wil de illuminati hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet? Als je al ziet hoe jonge meisjes van 9 jaar al stripper moves hebben als ze dansen vandaag de dag bovendien steeds jonger bezig zijn met nutteloze dingen zoals uiterlijk, jongens en seks? Disney is daar goed mee los gegaan zo ongeveer vanaf de jaren 80.
Wereldheerschappij! De kindertjes wennen alvast aan losbandigheid en dan volgt wereldheerschappij als vanzelf. Logisch toch!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat wil de illuminati hiermee bereiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |