abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:37:17 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148287758
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')

Ik was een trendsetter. Of zie jij overal spoken? Moeilijk, moeilijk.
Niks moeilijks aan, spoken? Nee het is de realiteit van vandaag de dag.

bootylicious zo jong mogelijk mee beginnen met Beyonce kopieren ;(

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148287949
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je zoiets als act neerzet om populair te blijven is bedroevend en wicked imo. Helaas zit de muziekindustrie vol met dit soort gasten zeker de laatste tijd.
Ah, het "de jeugd van tegenwoordig" argument. Altijd al sterk geweest.
quote:
Puppets on a string. Als ik kinderen zou hebben zou MTV ( en Disney) van mijn tv verdwijnen.
Censuur, altijd een oplossing.
Conscience do cost.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:33:53 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148290012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Crap, was het alweer vergeten.
Qua symboliek (en muziek) verkies ik toch Rob Zombie boven Madonna btw

*O* MJ *O*

Michael knew he could not speak out directly against the Illuminati. His only course of action was to hide hidden messages in his album artwork as a means to pass information to the public and his CIA handler. He did so at great risk to himself, and he paid the ultimate price when the Illuminati were tipped off by some of the song titles on the Dangerous album. “Remember the Time” was written as an ode to Michael’s pre-Illuminati days. “Keep the Faith” was a coded message to like minded Illuminati defectors to keep the faith. Michael sensed his days were numbered.

dum dum duuuuuum 8-)
http://michaeljacksonsymbolism.wordpress.com

This is a Song Michael Jackson wrote with letting his songwriting be inspired by Madonna, but it is not directly about her, it is about “this type of woman”. From Mike´s perspective, he always saw her as a stalker, a groupie, because she was sneaking around him and his brothers before she was even famous and celebrated. The content of the song does therefore not mean specifically anything and the things said in the lyrics are not necessarily things which took place in that exact way. But she was the inspiration. :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148290188
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*O* MJ *O*

Michael knew he could not speak out directly against the Illuminati. His only course of action was to hide hidden messages in his album artwork as a means to pass information to the public and his CIA handler. He did so at great risk to himself, and he paid the ultimate price when the Illuminati were tipped off by some of the song titles on the Dangerous album. “Remember the Time” was written as an ode to Michael’s pre-Illuminati days. “Keep the Faith” was a coded message to like minded Illuminati defectors to keep the faith. Michael sensed his days were numbered.

dum dum duuuuuum 8-)
http://michaeljacksonsymbolism.wordpress.com
Wordpress dus de waarheid.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148290432
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niks moeilijks aan, spoken? Nee het is de realiteit van vandaag de dag.

bootylicious zo jong mogelijk mee beginnen met Beyonce kopieren ;(

Okay, maar wat is nu eigenlijk het doel van de illuminati? Wat wil men eigenlijk bereiken? Goede vraag inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 03-01-2015 19:50:14 ]
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:53:41 #106
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_148290858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Okay, maar wat is nu eigenlijk het doel van de illuminati? Wat wil men eigenlijk bereiken? Goede vraag inderdaad.
goede vraag. Entertainment is makkelijk te ontwijken, dus veel invloed zullen die artiesten niet hebben. Het gevaar van de illuminati zit em daar waar je hun invloed niet ziet, denk ik. Mms bijvoorbeeld, als ze daar een vinger in de pap hebben.
pi_148292027
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:53 schreef Manke het volgende:

[..]

goede vraag. Entertainment is makkelijk te ontwijken, dus veel invloed zullen die artiesten niet hebben. Het gevaar van de illuminati zit em daar waar je hun invloed niet ziet, denk ik. Mms bijvoorbeeld, als ze daar een vinger in de pap hebben.
Misschien zijn ze en masse wordpress sites aan het opzetten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:19:10 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148292057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef ems. het volgende:

Ah, het "de jeugd van tegenwoordig" argument. Altijd al sterk geweest.

Populair sinds Aristoteles.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:31:20 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148292583
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

jeugd beinvloeden?

The youth of the land will be encouraged by means of rock music and drugs to rebel against the status quo
http://educate-yourself.org/cn/johncolemangoalsofIlluminati.shtml

nr 10
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:32:57 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148292659
Rock music! Sinds de jaren vijftig zeker?
Daarvoor was jazz de duivel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:40:56 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148293076
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:32 schreef Copycat het volgende:
Rock music! Sinds de jaren vijftig zeker?
Daarvoor was jazz de duivel.
Tavistock-created rock groups which began with the Beatles...
Dat zal denk ik dan ook het begin zijn geweest van de Illuminatie in de muziek..
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:52:02 #112
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_148293599
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tavistock-created rock groups which began with the Beatles...
Dat zal denk ik dan ook het begin zijn geweest van de Illuminatie in de muziek..
[ afbeelding ]
ze hebben een nummer over mr. Crowley :P
pi_148293729
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wordpress dus de waarheid.
It is known.
Conscience do cost.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:08:21 #114
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148294315
Een filmpje over de Nederlandse dancemuziek.
En alle vrijmetselaars symbolen die daarbij gebruikt worden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:20:50 #115
189978 controlaltdelete
pi_148294877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:
Een filmpje over de Nederlandse dancemuziek.
En alle vrijmetselaars symbolen die daarbij gebruikt worden.
Bedankt mooie shot van de masonic Naald in beeld in het begin :o Dat van DV heb ik al es eerder gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148295492
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:38:38 #117
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148295679
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bedankt mooie shot van de masonic Naald in beeld in het begin :o Dat van DV heb ik al es eerder gezien.
Ik kan ze nu even niet vinden maar er zijn veel filmpjes van de dance en trance scene.
Ook Daft Punk enz. die optredens lijken net occulte rituelen.
Met de resonantie en frequenties van bepaalde tonen worden er continue teksten en beelden
in het publiek geprent (mindcontrol) vaak staan de dj's op een piramide.
Echt bizar om te zien.

Dit filmpje is ook interessant.
gaat over:
What do Google,Rothschild,Goldman Sachs and the CFR want with the EDM scene?
Are ravers becoming test bunnies for psychological programming?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148296354
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik kan ze nu even niet vinden maar er zijn veel filmpjes van de dance en trance scene.
Ook Daft Punk enz. die optredens lijken net occulte rituelen.
Met de resonantie en frequenties van bepaalde tonen worden er continue teksten en beelden
in het publiek geprent (mindcontrol) vaak staan de dj's op een piramide.
Echt bizar om te zien.

Dit filmpje is ook interessant.
gaat over:
What do Google,Rothschild,Goldman Sachs and the CFR want with the EDM scene?
Are ravers becoming test bunnies for psychological programming?
Hoeveel concerten ben jij geweest Izzy? Wat voor muziek luister je zelf?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:53:15 #119
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148296465
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hoeveel concerten ben jij geweest Izzy? Wat voor muziek luister je zelf?
Wat doet dat er toe?
pi_148296698
Oh noes, attack of the driehoekjes. Hide yo children hide yo wives.
Conscience do cost.
pi_148296731
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Je focus is nogal eenzijdig.
In elke stijl muziek overheerst bepaalde symboliek (zie ook mijn metal voorbeeld)... Maar je focus ligt op mainstream muziek.
Daarnaast is het een serieuze vraag qua smaak. Mensen die niets van metal of andere muziek weten zien het vaak heel anders dan mensen uit de scene zelf. Idem met dansmuziek.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:06:35 #122
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148297179
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

In elke stijl muziek overheerst bepaalde symboliek (zie ook mijn metal voorbeeld)... Maar je focus ligt op mainstream muziek.
Daarnaast is het een serieuze vraag qua smaak. Mensen die niets van metal of andere muziek weten zien het vaak heel anders dan mensen uit de scene zelf. Idem met dansmuziek.
Mijn focus is niet éénzijdig, ik heb toevallig net 2 filmpjes van de dancescene gepost.
The dance scene is erg in opkomst de laatste jaren en de monotone beats en lasershows
zijn ideaal om een publiek te beïnvloeden zo ook de mainstream muziek.
Ik zat net je filmpje over de metal te kijken.
Is wel duidelijk dat die muziek negatief werkt op de gevoelens in het algemeen en ook
veel invloeden heeft van satanische rituelen en symbolen.
Ook metal is mainstream geworden, Marilyn Manson is een goed voorbeeld.
Eminem is een goed voorbeeld van de Rap.
Het zit in allerlei mainstream genres.
Ik luister overigens van alles.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:07:11 #123
189978 controlaltdelete
pi_148297211
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vind ik juist niet. Ze (illuminati) zitten in elke tak van de muziekindustrie omdat met muziek veel volk op een makkelijke manier te bereiken is (film ook trouwens). Van metal, tot house, rap en pop tot zelfs country en dit gebeurt al zeker sinds de 50er jaren. Of je het doorziet is aan jezelf maar kinderen en jongeren zijn daar makkelijk door te beïnvloeden (hersenspoelen). De idolen van nu propaganderen rare dingen imo en zijn verre van een rolmodel.
pi_148297371
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mijn focus is niet éénzijdig, ik heb toevallig net 2 filmpjes van de dancescene gepost.
The dance scene is erg in opkomst de laatste jaren en de monotone beats en lasershows
zijn ideaal om een publiek te beïnvloeden zo ook de mainstream muziek.
Elke muziek is "ideaal om een publiek te beïnvloeden". Dat is de taak van muziek weetjewel, publiek beïnvloeden?
quote:
Ik zat net je filmpje over de metal te kijken.
Is wel duidelijk dat die muziek negatief werkt op de gevoelens in het algemeen en ook
veel invloeden heeft van satanische rituelen en symbolen.
Op mij heeft het, in ieder geval in een vroeger stadium van mijn leven, hartstikke veel positieve invloed gehad. Ik ben verder totaal ongelovig dus het satanisme enzo zal me wel ontgaan zijn.
quote:
Ook metal is mainstream geworden, Marilyn Manson is een goed voorbeeld.
Eminem is een goed voorbeeld van de Rap.
Het zit in allerlei mainstream genres.
Dat is omdat elk genre mainstream is.
quote:
Ik luister overigens van alles.
Rite.
Conscience do cost.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:12:03 #125
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148297515
Er zijn genoeg artiesten die muziek maken en er nooit beroemd door worden en amper cd's verkopen.
Die vindt je wel op internet, maar zijn niet beinvloed door de grote platenmaatschappijen.
Dus geen mainstream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')