Diezelfde 9-jarigen vinden My Little Pony tof. Zijn die ook een deel van het grote complot?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat niet alleen om satanisme, onderdeel ervan is om een ander moraal op te leggen steeds een generatie verder. Het makkelijk accepteren van onzedelijk gedrag, sexy (schaars) kleden, clips van rappers zijn daar een goed voorbeeld van. Bitches en ho's, meisjes van 9 jaar die tegenwoordig staan te twerken en Miley Cyrus het einde vinden etc etc.
Mijn punt? Dit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef ems. het volgende:
Er zijn ook genoeg satanische metallers of rappers zoals eminem die nooit beroemd worden of amper cd's verkopen. Wat is je punt?
Ik dacht dat sneren niet mocht? Maar als je het niet kan laten ga gerust je gang. Ben inmiddels gewend aan de vijandige houding van de mainstreamers hier.quote:
Hou toch op met die slachtofferrol. Je sneert zelf aan de lopende band.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik dacht dat sneren niet mocht? Maar als je het niet kan laten ga gerust je gang. Ben inmiddels gewend aan de vijandige houding van de mainstreamers hier.
Zover ik weet heb ik nog geen enkele sneer uitgedeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou toch op met die slachtofferrol. Je sneert zelf aan de lopende band.
Laat ze daar maar zo lang mogelijk mee spelen.Ik zou het iig stimuleren en die tv zoveel mogelijk uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Diezelfde 9-jarigen vinden My Little Pony tof. Zijn die ook een deel van het grote complot?
Ik luisterde Immortal toen ik 15 was. Maar ik zie nog steeds het probleem niet. Je bent boos omdat hij z'n geld niet investeert op dezelfde manier dat jij (of immortal) dat zou doen? Daarnaast is immortal, voor iemand die zich enigszins met hiphop (heeft) gebezigd nogal mainstream.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mijn punt? Dit bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Een vergelijking met Aristoteles is nauwelijks een sneer te noemen. Het is ook stiekem meer een verwijzing naar het feit dat je alweer het "jeugd van tegenwoordig" argument naar voren schuift.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik dacht dat sneren niet mocht? Maar als je het niet kan laten ga gerust je gang. Ben inmiddels gewend aan de vijandige houding van de mainstreamers hier.
Haha , ik ben niet boos hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik luisterde Immortal toen ik 15 was. Maar ik zie nog steeds het probleem niet. Je bent boos omdat hij z'n geld niet investeert op dezelfde manier dat jij (of immortal) dat zou doen? Daarnaast is immortal, voor iemand die zich enigszins met hiphop (heeft) gebezigd nogal mainstream.
Maar gezien jij zo goed op de hoogte bent van hiphop ben ik wel benieuwd. Ik neem aan dat je dance with the devil geluisterd van Immortal? Hoe is dat precies een positieve boodschap? Hoe is dat anders dan een Marilyn Manson die een nummer zingt over een slechte situatie? Ik ken al z'n (relevante) albums die volstaan met twijfelachtige nummers, dus als je meer voorbeelden nodig hebt help ik je daar graag mee.
Over De Jeugd gesprokenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Een vergelijking met Aristoteles is nauwelijks een sneer te noemen. Het is ook stiekem meer een verwijzing naar het feit dat je alweer het "jeugd van tegenwoordig" argument naar voren schuift.
Wat een enorm goede muzikant is dat. Mooie docu. Die tegenstelling tussen zijn verlegenheid en dat podiumbeest. Constante worsteling. En adhd. Pffffquote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond dit wel typerend voor de muziekindustrie:
http://www.npo.nl/3doc-wh(...)-2014/VARA_101372391
Korte docu, Nederlandse artiest en je ziet meteen het de misselijkmakende marketingmachine achter zo'n pop-product.
En potentieel kandidaat voor de club van 27.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een enorm goede muzikant is dat. Mooie docu. Die tegenstelling tussen zijn verlegenheid en dat podiumbeest. Constante worsteling. En adhd. Pffff
Werk jij weleens een avond of nachtje door?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En potentieel kandidaat voor de club van 27.
Die gozer wordt zo geleefd dat ie er aan onderdoor gaat.
Laatste keer bij DWDD zat ie compleet stoned aan tafel en ook de dag erna op de radio klonk ie verder van helder.
Haha, ik heb de docu nog niet gezien maar weet al over wie je het hebt.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En potentieel kandidaat voor de club van 27.
Die gozer wordt zo geleefd dat ie er aan onderdoor gaat.
Laatste keer bij DWDD zat ie compleet stoned aan tafel en ook de dag erna op de radio klonk ie verder van helder.
Ja en ik ken het verschil ook goed tussen oververmoeid en gewoon stoned.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Werk jij weleens een avond of nachtje door?
Dan zul je vast ook weleens niet zo helder klinken.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja en ik ken het verschil ook goed tussen oververmoeid en gewoon stoned.
Doordat hij zo druk is in zijn hoofd is hij continue bekaf volgens mij en dan helpt een jointje misschien om een beetje rustig te worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja en ik ken het verschil ook goed tussen oververmoeid en gewoon stoned.
Die docu moet je echt zien. Geweldig. Dat contrast van die verlegenheid en het podiumbeest.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, ik heb de docu nog niet gezien maar weet al over wie je het hebt.
Het was inderdaad wel heel duidelijk dat hij niet helemaal nuchter was.
o vast wel, maar het ging mij om dit fragment:quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan zul je vast ook weleens niet zo helder klinken.
Ik vond het in en intriest om te zien eigenlijk... die gozer heeft meer baat bij een goede psychiater dan een marketingmanager.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die docu moet je echt zien. Geweldig. Dat contrast van die verlegenheid en het podiumbeest.
Ga ik zeker doen. Intrigerende jongen die Jett Rebel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die docu moet je echt zien. Geweldig. Dat contrast van die verlegenheid en het podiumbeest.
Zijn muziek helpt hem ook. En dat hij zich kan verstoppen in Jett Rebel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het in en intriest om te zien eigenlijk... die gozer heeft meer baat bij een goede psychiater dan een marketingmanager.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |