abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148297588
Er zijn ook genoeg satanische metallers of rappers zoals eminem die nooit beroemd worden of amper cd's verkopen. Wat is je punt?
Conscience do cost.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:15:56 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148297751
Het gaat niet alleen om satanisme, onderdeel ervan is om een ander moraal op te leggen steeds een generatie verder. Het makkelijk accepteren van onzedelijk gedrag, sexy (schaars) kleden, clips van rappers zijn daar een goed voorbeeld van. Bitches en ho's, meisjes van 9 jaar die tegenwoordig staan te twerken en Miley Cyrus het einde vinden etc etc.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148297866
Ah, daar is Aristoteles weer.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 22:18:50 #129
45833 crew  Fogel
pi_148297912
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat niet alleen om satanisme, onderdeel ervan is om een ander moraal op te leggen steeds een generatie verder. Het makkelijk accepteren van onzedelijk gedrag, sexy (schaars) kleden, clips van rappers zijn daar een goed voorbeeld van. Bitches en ho's, meisjes van 9 jaar die tegenwoordig staan te twerken en Miley Cyrus het einde vinden etc etc.
Diezelfde 9-jarigen vinden My Little Pony tof. Zijn die ook een deel van het grote complot?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:19:47 #130
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148297975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef ems. het volgende:
Er zijn ook genoeg satanische metallers of rappers zoals eminem die nooit beroemd worden of amper cd's verkopen. Wat is je punt?
Mijn punt? Dit bijvoorbeeld.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:20:20 #131
189978 controlaltdelete
pi_148298002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef ems. het volgende:
Ah, daar is Aristoteles weer.
Ik dacht dat sneren niet mocht? Maar als je het niet kan laten ga gerust je gang. Ben inmiddels gewend aan de vijandige houding van de mainstreamers hier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 22:22:03 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_148298096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik dacht dat sneren niet mocht? Maar als je het niet kan laten ga gerust je gang. Ben inmiddels gewend aan de vijandige houding van de mainstreamers hier.
Hou toch op met die slachtofferrol. Je sneert zelf aan de lopende band.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:26:49 #133
189978 controlaltdelete
pi_148298323
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou toch op met die slachtofferrol. Je sneert zelf aan de lopende band.
Zover ik weet heb ik nog geen enkele sneer uitgedeeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

Diezelfde 9-jarigen vinden My Little Pony tof. Zijn die ook een deel van het grote complot?
Laat ze daar maar zo lang mogelijk mee spelen.Ik zou het iig stimuleren en die tv zoveel mogelijk uit.
pi_148298531
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mijn punt? Dit bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ik luisterde Immortal toen ik 15 was. Maar ik zie nog steeds het probleem niet. Je bent boos omdat hij z'n geld niet investeert op dezelfde manier dat jij (of immortal) dat zou doen? Daarnaast is immortal, voor iemand die zich enigszins met hiphop (heeft) gebezigd nogal mainstream.

Maar gezien jij zo goed op de hoogte bent van hiphop ben ik wel benieuwd. Ik neem aan dat je dance with the devil geluisterd van Immortal? Hoe is dat precies een positieve boodschap? Hoe is dat anders dan een Marilyn Manson die een nummer zingt over een slechte situatie? Ik ken al z'n (relevante) albums die vol staan met twijfelachtige nummers, dus als je meer voorbeelden nodig hebt help ik je daar graag mee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Een vergelijking met Aristoteles is nauwelijks een sneer te noemen. Het is ook stiekem meer een verwijzing naar het feit dat je alweer het "jeugd van tegenwoordig" argument naar voren schuift.
Conscience do cost.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:34:14 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148298719
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik luisterde Immortal toen ik 15 was. Maar ik zie nog steeds het probleem niet. Je bent boos omdat hij z'n geld niet investeert op dezelfde manier dat jij (of immortal) dat zou doen? Daarnaast is immortal, voor iemand die zich enigszins met hiphop (heeft) gebezigd nogal mainstream.

Maar gezien jij zo goed op de hoogte bent van hiphop ben ik wel benieuwd. Ik neem aan dat je dance with the devil geluisterd van Immortal? Hoe is dat precies een positieve boodschap? Hoe is dat anders dan een Marilyn Manson die een nummer zingt over een slechte situatie? Ik ken al z'n (relevante) albums die volstaan met twijfelachtige nummers, dus als je meer voorbeelden nodig hebt help ik je daar graag mee.
Haha , ik ben niet boos hoor.
Sorry maar rap is niet mijn ding.
Ook nooit geweest, alleen o.a. Cypress Hill en The Goats vond ik wel cool.
Verder ben ik sowieso niet geïnteresseerd in mainstream muziek.
Ik houd meer van Alternatieve muziek.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:37:13 #136
189978 controlaltdelete
pi_148298864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Een vergelijking met Aristoteles is nauwelijks een sneer te noemen. Het is ook stiekem meer een verwijzing naar het feit dat je alweer het "jeugd van tegenwoordig" argument naar voren schuift.
Over De Jeugd gesproken

pi_148304461
Die hele showbiztop is gewoon één grote freakshow. Van Michael Jackson wordt beweerd dat hij weleens 't laatste castraat kan zijn. Vroeger vonden ze dat behoud van een hoge stem ook al zo mooi bij opera zangertjes en zn pa vond dat mogelijk ook wel. Verder is die hele top gewoon keiharde marketing voor de poen met formules die werken want die hele buzz die we hier genereren staat niet op zichzelf. Datzelfde geroddel en geleuter vind je op iedere uithoek van 't net. "Heb je 't al gezien, Rihanna met r illuminati kerstboom".

Series als lost houden dingen verborgen en men praat daar dan een week over. En als je dat als producer ook met je artiest doet is het helemaal kat in 't bakkie. Hun hele leven voor de camera wordt geregiseerd. En even die uitsmijter erin houdt 't gesprek gaande. Candy for the mind. Occulte rituelen en symbolen zijn spannend voor een film, dus ook voor de kunst on stage. En wij smullen van de door ons, de burger gecreeerde illuminati dus waarom niet. Dan Brown kunselde ook spannende verhaaltjes in elkaar. Historic fiction, science fiction en het verschil niet zien tussen dat en realiteit is wat de believers siert. Men keek vroeger op de lokale kermis naar een vrouw met het grootste achterwerk en nu kijkt men naar kim kardashian. History repeating. Het alledaagse scoort niet als je wilt entertainen op topniveau.

Niemand wil getrakteerd worden op Madonna die brave liedjes zingt en brave performances uitvoert want die hebben we al genoeg in de grote middenmoot.

Voor iedereen die popconcerten niks vindt, probeer de christelijke variant. Je broek zakt dan wel 30x af van de door Andries knevelachtigen geregisseerde christelijke popcultuur. Slappe hap.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 04-01-2015 00:55:53 ]
pi_148305526
Ik vond dit wel typerend voor de muziekindustrie:

http://www.npo.nl/3doc-wh(...)-2014/VARA_101372391

Korte docu, Nederlandse artiest en je ziet meteen het de misselijkmakende marketingmachine achter zo'n pop-product.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 11:24:41 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_148310996
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond dit wel typerend voor de muziekindustrie:

http://www.npo.nl/3doc-wh(...)-2014/VARA_101372391

Korte docu, Nederlandse artiest en je ziet meteen het de misselijkmakende marketingmachine achter zo'n pop-product.
Wat een enorm goede muzikant is dat. Mooie docu. Die tegenstelling tussen zijn verlegenheid en dat podiumbeest. Constante worsteling. En adhd. Pffff
pi_148312898
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een enorm goede muzikant is dat. Mooie docu. Die tegenstelling tussen zijn verlegenheid en dat podiumbeest. Constante worsteling. En adhd. Pffff
En potentieel kandidaat voor de club van 27.
Die gozer wordt zo geleefd dat ie er aan onderdoor gaat.
Laatste keer bij DWDD zat ie compleet stoned aan tafel en ook de dag erna op de radio klonk ie verder van helder.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148313827
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Laatste keer bij DWDD zat ie compleet stoned aan tafel en ook de dag erna op de radio klonk ie verder van helder.
Werk jij weleens een avond of nachtje door?
  zondag 4 januari 2015 @ 13:09:54 #142
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148313979
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Haha, ik heb de docu nog niet gezien maar weet al over wie je het hebt.
Het was inderdaad wel heel duidelijk dat hij niet helemaal nuchter was. :)
pi_148314227
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Werk jij weleens een avond of nachtje door?
Ja en ik ken het verschil ook goed tussen oververmoeid en gewoon stoned.
pi_148314369
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan zul je vast ook weleens niet zo helder klinken.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 13:21:38 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_148314401
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Doordat hij zo druk is in zijn hoofd is hij continue bekaf volgens mij en dan helpt een jointje misschien om een beetje rustig te worden.
Maar wat een talent deze jongen _O_
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 13:22:32 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_148314428
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, ik heb de docu nog niet gezien maar weet al over wie je het hebt.
Het was inderdaad wel heel duidelijk dat hij niet helemaal nuchter was. :)
Die docu moet je echt zien. Geweldig. Dat contrast van die verlegenheid en het podiumbeest.
pi_148314534
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dan zul je vast ook weleens niet zo helder klinken.
o vast wel, maar het ging mij om dit fragment:
http://www.dumpert.nl/med(...)ns_opnames_dwdd.html
pi_148314555
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die docu moet je echt zien. Geweldig. Dat contrast van die verlegenheid en het podiumbeest.
Ik vond het in en intriest om te zien eigenlijk... die gozer heeft meer baat bij een goede psychiater dan een marketingmanager.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:29:22 #149
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148314696
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. Intrigerende jongen die Jett Rebel.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 13:29:39 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_148314709
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond het in en intriest om te zien eigenlijk... die gozer heeft meer baat bij een goede psychiater dan een marketingmanager.
Zijn muziek helpt hem ook. En dat hij zich kan verstoppen in Jett Rebel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')