Ja daar ging het niet over, en dat weet je bestquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik juist helemaal niet, want die was er niet.
Ahja, en dat in de tussentijd een stel mannetjes al de lantarenpalen om aan het zagen waren is niemand opgevallen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Izzy73 het volgende:
Dat stukje debris is het enige waar iedereen het altijd over heeft.
Het materiaal is veel te dun om van een boeing afkomstig te zijn.
Dat filmpje ken ik ook maar dat toestel is veel kleiner dan een Boeing.
[ afbeelding ]
Het lijkt mij meer waarschijnlijk dat ze dit toestel gebruikt hebben.
Begeleid met een missile.
[ afbeelding ]
Daar gaat het wel over.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja daar ging het niet over, en dat weet je best
En dit stuk vliegwiel van de motor dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ahja, en dat in de tussentijd een stel mannetjes al de lantarenpalen om aan het zagen waren is niemand opgevallen?
En nee, dat materiaal is niet veel te dun. Kijk de volgende keer dat je in een vliegtuig stapt maar eens goed hoe dun de huid maar is. En dat is rond een extra verstevigde weakpoint
Vandaar mijn vraag...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar gaat het wel over.
Ook al is het een slechte kwaliteit foto, een boeing zou je wel moeten herkennen.
Ik zei al een boeing is groot genoeg om te herkennen op zo'n foto.quote:
Klopt helemaal. Wat is je punt, en heb je door dat je zo niet naar hetzelfde onderdeel van die motor kijkt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En dit stuk vliegwiel van de motor dan?
[ afbeelding ]
Dit is de motor van een boeing.
[ afbeelding ]
Formaat is niet de enige factor hier...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zei al een boeing is groot genoeg om te herkennen op zo'n foto.
Hoe verklaar jij die rookpluim dan op de foto?
Niet de enige maar wel een belangrijkequote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Formaat is niet de enige factor hier...
Van een klein toestel misschien.quote:Ik zie overigens met een beetje fantasie wel een staart in dat donkere net rechtsboven het paaltje.
Nou, ik heb het nog maar eens doorgenomen maar ik vrees dat het er niet veel beter op geworden is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tjee Terecht, valt me tegen. Je hebt het niet zo heel goed gelezen. Maar toch bedankt voor je uitvoerige reactie. Kom er nog op terug.
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet de enige maar wel een belangrijke
[..]
Van een klein toestel misschien.
Maar die rookpluim dan?
Wat dacht je van afstand? Is even belangrijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet de enige maar wel een belangrijke
[..]
Van een klein toestel misschien.
Maar die rookpluim dan?
Die simulatie geeft aan dat er schade is ontstaan doordat het toestel tegen een paal aan is gevlogen.quote:
Is dat wel het vluchtpad van vlucht 77?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die simulatie geeft aan dat er schade is ontstaan doordat het toestel tegen een paal aan is gevlogen.
Vreemd want op deze foto staan ze er allemaal nog.
[ afbeelding ]
Rechts op de foto zie je een rookpluim.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van afstand? Is even belangrijk.
En welke rookpluim precies?
Als het goed is wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is dat wel het vluchtpad van vlucht 77?
Kom ik weer terug bij mijn vraag. Hoe denk je dat als rook te kunnen identificeren in een handjevol blurry pixels?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Rechts op de foto zie je een rookpluim.
[ afbeelding ]
Ook in het filmpje van de crash te zien
Ik vindt het moeilijk in te schatten. Tijd voor een break waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:14 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jouw plaatje laat een vluchtpad zien die vlak langs of zelfs over de parkeerplaats gaat ipv over het hart van de klaverblad. De locatie van de omgekegelde lantaarnpalen is kortom niet eens zichtbaar in jouw foto.
[ afbeelding ]
Ik heb redelijk goede ogen en heb al meer filmpjes gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom ik weer terug bij mijn vraag. Hoe denk je dat als rook te kunnen identificeren in een handjevol blurry pixels?
Bullshit, dit heeft niets te maken met de kwaliteit van je ogen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk goede ogen en heb al meer filmpjes gezien.
Ik ben er redelijk zeker van dat het rook is.
Sommigen beweren namelijk dat het een contrail zou zijn.
Maar dat kan natuurlijk niet zo laag bij de grond.
Of dat apart is hangt geheel af van de context. Hoe lang duurde het voor ze de oefenvliegtuigen onderschept hadden, hoe duidelijk was het dat ze dat vliegtuig moesten hebben etc. Zo op zichzelf is een dergelijke statistiek erger dan waardeloos, omdat het van alles suggereert.quote:Ook apart dat in het jaar voorafgaand aan 9-11.
De luchtmacht 67 van de 67 vliegtuigen succesvol heeft onderschept. 100%
En op 9-11 is er een onderscheppingspercentage van 0%
Zelfs nadat je mag verwachten dat ze in opperste staat van paraatheid waren na de inslag
van het 2e toestel in de WTC torens.
Bij termen als bullshit haak ik af helaas.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bullshit, dit heeft niets te maken met de kwaliteit van je ogen.
[..]
Of dat apart is hangt geheel af van de context. Hoe lang duurde het voor ze de oefenvliegtuigen onderschept hadden, hoe duidelijk was het dat ze dat vliegtuig moesten hebben etc. Zo op zichzelf is een dergelijke statistiek erger dan waardeloos, omdat het van alles suggereert.
Prima, maak er dan "Dit slaat nergens op" van als je je daar beter bij voelt.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Bij termen als bullshit haak ik af helaas.
Ehh.. het best bewaakte luchtruim ter wereld met de meest geavanceerde techniek.
En dan 4 vliegtuigen laten glippen.
Sorry maar daar trap ik niet in .......
Waarom bullshit jij nu zelf, terwijl je elders zegt daar een hekel aan te hebben? Is niet heel consistent he?quote:
Hey, je verdedigt toch nog wel de officiële versie?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Prima, maak er dan "Dit slaat nergens op" van als je je daar beter bij voelt.
En nee... de koude oorlog was al best wel weer even over in 2001. Dat best bewaakte luchtruim was in relatieve zin wellicht nog steeds waar. In absolute zin was het allang niet meer zo beschermd als een jaar of 20 eerder. Zoveel vliegtuigen waren er niet paraat, en de mate van paraatheid was niet zo hoog (=reactietijd voor onderscheppen) als eerder.
Niet per see. Ik verdedig wat logisch is en natuurkundig gezien mogelijk is.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hey, je verdedigt toch nog wel de officiële versie?
Die legt de schuld voor het trage handelen van de FAA.
Dat klopt. Zoals ik al eerder aangaf slaat die foto als tang op Dirk. Het geschetste richting daar klopt van geen kanten. Die foto is genomen onder een veel scherpere hoek van de vlucht zelf, in deze foto was flight 77 van links de foto ongekomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die simulatie geeft aan dat er schade is ontstaan doordat het toestel tegen een paal aan is gevlogen.
Vreemd want op deze foto staan ze er allemaal nog.
[ afbeelding ]
En dat is dat een gekaapt vliegtuig na de eerste crash een uur kon rondvliegen om in het best beveiligde commando center van de usa te crashen.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet per see. Ik verdedig wat logisch is en natuurkundig gezien mogelijk is.
Nonsense. Niet de reguliere condenssporen van de motoren, maar dat zijn niet de enige condenssporen achter een vliegtuig. Ga eens een dagje vliegtuigspotten bij Schiphol...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk goede ogen en heb al meer filmpjes gezien.
Ik ben er redelijk zeker van dat het rook is.
Sommigen beweren namelijk dat het een contrail zou zijn.
Maar dat kan natuurlijk niet zo laag bij de grond.
Tsja, als je de feiten niet juist hebt kom je tot rare conclusies ja...quote:Op zondag 4 januari 2015 12:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat is dat een gekaapt vliegtuig na de eerste crash een uur kon rondvliegen om in het best beveiligde commando center van de usa te crashen.
Absurde logica. Het commission vodje neemt het met de natuurkunde niet zo nauw, de door hun gebruikte tijden verschillen zo maar half uurtje van de werkelijkheid. Aantal atc's zijn er van overtuigd dat het een inside job is geweest. Waarom hebben ze de tapes vernietigd, waarom hebben de atc's een gag order? Omdat er iets helemaal niet klopt aan de officiële verklaring. Dat is logica.
Neuh. vooral absurde aannames van jouw kant.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat is dat een gekaapt vliegtuig na de eerste crash een uur kon rondvliegen om in het best beveiligde commando center van de usa te crashen
Absurde logica.
Wat zijn mijn aannames?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:14 schreef ijdod het volgende:
[..]
Neuh. vooral absurde aannames van jouw kant.
Welke feiten heb ik niet juist?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tsja, als je de feiten niet juist hebt kom je tot rare conclusies ja...
Responsetijden, staat van paraatheid, procedures, enzovoorts.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat zijn mijn aannames?
Is het niet juist wat ik zeg?
Bingo, .... Tingoquote:
Want raketten kunnen zigzaggen als ze op hun doel afvliegen?quote:
Ik zeg juist dat dit in het commission report niet klopt. Eberhart heeft daar aantoonbaar over gelogen. Norad heeft tot 4x toe de timeline veranderd en nog klopt het niet. Het gaat er juist om dat de procedures NIET gevolgd zijn. Etc..quote:Op zondag 4 januari 2015 12:58 schreef ijdod het volgende:
[..]
Responsetijden, staat van paraatheid, procedures, enzovoorts.
ja...een tomahawk is aardig wendbaar kan zelfs met terrain maps valleien volgenquote:Want raketten kunnen zigzaggen als ze op hun doel afvliegen?
Das leuk, maar op een heel andere schaal dan hier nodig was.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:01 schreef DeMolay het volgende:
[..]
ja...een tomahawk is aardig wendbaar kan zelfs met teraain maps valeien volgen
De benodigde features vallen niet eens binnen de resolutie van de radarmapping waar de tomahawk gebruik van maakt, laat staan dat dat ding daadwerkelijk de benodigde bochten kan maken...quote:
Nee, je impliceert dat ze eea makkelijk hadden kunnen onderscheppen. Dat men naderhand het eigen straatje probeerde schoon te vegen na blunderen doet daar weinig aan af. Als ik dat rapport lees, en de issues er mee (timestamps die niet kloppen) lees ik meer een bureaucratische clusterfuck dan een structureel probleem met het niet volgen van procedures.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat dit in het commission report niet klopt. Eberhart heeft daar aantoonbaar over gelogen. Norad heeft tot 4x toe de timeline veranderd en nog klopt het niet. Het gaat er juist om dat de procedures NIET gevolgd zijn. Etc..
quote:TERCOM scans the landscape at set checkpoints, taking altitude readings and comparing them to map data in its computer memory. The missile moves at about 550 miles per hour, and can make twists and turns like a radar-evading fighter plane all the while skimming over the land at 100 feet to 300 feet.
quote:Guidance
system
GPS, INS, TERCOM, DSMAC
Zoals ik al schreef, dat is op een totaal andere schaal. Moet je maar eens kijken hoe dicht die lantarenpalen bij elkaar staan, en hoe scherpe bocht hij dan moet maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef DeMolay het volgende:
Wat bedoel jij met zig zaggen hetzelfde wat het vliegtuig gedaan zou hebben ?
[..]
[..]
Oh dit is mooiquote:Op zondag 4 januari 2015 14:54 schreef DeMolay het volgende:
schaal jij maar lekker door en negeer de fijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |