Die is ziek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan het telefoonnummer van haar moeder.
Hij denkt dat je lekker bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eigenlijk willen?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eigenlijk willen?
Ja laat hem dat lekker denken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij denkt dat je lekker bent.
Hij gaat sowieso niet reageren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ontopic. Nu gaat Kanjer al helemaal niet meer reageren.
Jammer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso niet reageren.
Ik doe het wel voor ze.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer.
Andere pvv stemmers dan ?
Gehehehhquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor ze.
Eens! Ben het zat met de moslims.
Ik zou het niet zo zeggen, maar hij heeft wel een punt!
Nah dat is natuurlijk niet serieus, dat zeggen ze om aandacht te krijgen. Tevens zijn moslims de echte racisten.
Ja maar moslims zijn veel erger!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/PVVAanhangers?fref=ts
Dit zijn ook moslims ...quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja maar moslims zijn veel erger!!
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Wat we in hemelsnaam aan het doen zijn? Op dit moment steunt like 30 procent van Nederland deze fascistische bende. Dat zijn we aan het doen
Nou vooruit, wat ik van het voorstel van Graus vind...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens laten we hem nou even de kans geven om een antwoord te kunnen geven. Ben er al 2 dagen mee bezig
Toe nou. Ik ben oprecht benieuwd wat je er van vindt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat ik van het voorstel van Graus vind...
Oh, wacht even, een hele rits zelfverklaarde superieuren, politiek correcten hebben al voor mij antwoorden geplaatst.
Nou, als zulke wijze mensen het zeggen zal dat het wel zijn wat ik vind of denk he?
Zonder één woord te typen de domme onnozelheid van de pc's alhier aangetoond.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toe nou. Ik ben oprecht benieuwd wat je er van vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |