Een newbie die niet kan lezen en niet kan discussiëren!quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Laat hem.
Hij heeft een column van fantast en racist Joost Niemoller gelezen en denkt dat er een grote boze samenzwering tegen Wilders is.
Terwijl wij hier onderstromen van vreemdelingenhaat in Europa door de eeuwen heen bespreken, denkt hij dat alles om Geert gaat.
Intussen eist Graus een berufsverbot voor moslims.
Ik zit hier al sinds 2006. Jammer joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een newbie die niet kan lezen en niet kan discussiëren!
Ik probeer het al tien+ jaren uit te leggen en er een beetje verstand in te pompen bij de pc's, je hebt geen idee pik.
Durft hij niet te zeggen. Laf wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan iemand anders aan Kanjer vragen wat die van het voorstel van Graus vindt ?
Nah denk eerder dat hij mij niet wil antwoorden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Durft hij niet te zeggen. Laf wel.
Die vind hij top.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hé Kanjer, wat vind je van Graus zijn nazi-idee?
Jij moet rechtsextremisten wat minder lastig vallen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens laat hem nou even de kans geven om een antwoord te kunnen geven. Ben er al 2 dagen mee bezig
Hoezo. We weten dat hij pvv stemt en afgezien van wat idioten en trollen hebben we nog geen antwoorden gehad waarom dit nou een goed is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij moet rechtsextremisten wat minder lastig vallen.
Zou ik je een geheimpje verklappen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo. We weten dat hij pvv stemt en afgezien van wat idioten en trollen hebben we nog geen antwoorden gehad waarom dit nou een goed is.
Nou ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou ik je een geheimpje verklappen?
Het antwoord staat dus al vast, dan hoeft hij dat toch niet nog een keer te bevestigen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch een pvv stemmer ?
Mag ik het telefoonnummer van je vader?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch een pvv stemmer ?
Nee jij hebt het antwoord gegevenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het antwoord staat dus al vast, dan hoeft hij dat toch niet nog een keer te bevestigen?
Haar vader is dood.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik het telefoonnummer van je vader?
Misschien, waarom ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik het telefoonnummer van je vader?
Ik heb het bevestigd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jij hebt het antwoord gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |