Prinsessengebakjes!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik nou een portie Zweedse gehaktballetjes verdiend?
Nooit te vroeg voor bierquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog, ondanks dat het altijd biertijd is.
dat kunnen we, maar moet dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
intens roodbruin
Kunnen we het OT houden
OT houden in dit topic? Uhm...quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
intens roodbruin
Kunnen we het OT houden
Dat kleurt toch niet bij je schaamhaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
intens roodbruin
Kunnen we het OT houden
Okee, koffie danquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog, ondanks dat het altijd biertijd is.
Dat zeg ik, het is altijd biertijd. Maar misschien moet ik nog rijden vandaag.quote:
Als je dat wil, dan mag je die morgen wel komen halen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik nou een portie Zweedse gehaktballetjes verdiend?
Oh, gewoon altijd dronken zijn en nooit meer hoeven te rijdenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is altijd biertijd. Maar misschien moet ik nog rijden vandaag.
Ik heb nog nooit koffie gedronken.quote:
Welk schaamhaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kleurt toch niet bij je schaamhaar
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je dat wil, dan mag je die morgen wel komen halen hoor.
Pussy.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Maar ik vind het leuk om te rijden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, gewoon altijd dronken zijn en nooit meer hoeven te rijden
Oke, je hebt geen streepje voor meer bij me nuquote:
Drm heb ik ook geen rijbewijsquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, gewoon altijd dronken zijn en nooit meer hoeven te rijden
quote:
Ik ook, maar ook leuk om te drinken...quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik vind het leuk om te rijden.
Verslaafdequote:
Ik neem vanavond wel een biertje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook leuk om te drinken...
Lastige combinatie van hobby's
Oeh! Ik maak lekkere koffie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Nee ik ben SCquote:
Nee, dit gaat over SR en aanverwante dingen.quote:
Maar ik ben bang voor FOK!kers.quote:
Ga jij nog glazen huis turen ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over SR en aanverwante dingen.
Zelfgemaakte ijskoffie ftwquote:
Nee hier worden alleen maar kwaliteits posts geplaatst over 3FM.quote:
quote:
quote:
Ahjoh, in een VBL topic gaat het ook niet altijd over voetbal toch, beetje offtopic geklets tijdens het luisteren naar SR kan wel jatok.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over SR en aanverwante dingen.
VBL.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ahjoh, in een VBL topic gaat het ook niet altijd over voetbal toch, beetje offtopic geklets tijdens het luisteren naar SR kan wel jatok.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hier worden alleen maar kwaliteits posts geplaatst over 3FM.
TMF chatquote:
Pff!quote:
Je kent me toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had makkelijk in 1 post gekund
Of ik daarheen ga? Ik weet nog niet, misschien wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij nog glazen huis turen ?
Hij krijgt een hard plassertje als hij het dagrecord heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had makkelijk in 1 post gekund
Niet?quote:
Daar heb jij helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij krijgt een hard plassertje als hij het dagrecord heeft.
Te laat.quote:
wat doe jij dan hier?quote:
30cm minimaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh. Welke uitgaansgelegenheid dan? Ik weet overal de plee wel denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pff!je kent mij. Wij hebben nog een heel betrokken gesprek gehad in de ehh.. ergens in een uitgaansgelegenheid in de Koningstraat. Iets van:
"Waar is de wc"
-"Daar"
"Dank je, tof"
Ohja dat is het... want je bent een eckte baas als je veel postquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je weet toch hoe serieus mijn posts altijd zijn?quote:
Geen idee. Ik ga maar weer denk ik.quote:
Waarheidquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Zuid-Holland
Bazenprovincie zou het zijn als Rotterdam er niet bij had gehoord
Ik ben pas 15 he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 30cm? Ik had meer verwacht.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Zuid-Holland
Bazenprovincie zou het zijn als Rotterdam er niet bij had gehoord
Moet je niet op school zitten ofzo?quote:
Neen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet op school zitten ofzo?
Mijn pener was in 2010 bijna over 9000!quote:
Over het algemeen zit je IN een school om iets te leren, niet er op...quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet op school zitten ofzo?
Uhh.. Ja ehh... hmmm..... Je was met Rensjebree iig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh. Welke uitgaansgelegenheid dan? Ik weet overal de plee wel denk ik.
Dat is wel heul veul.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn pener was in 2010 bijna over 9000!
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen zit je IN een school om iets te leren, niet er op...
Dat is een aardige unitquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn pener was in 2010 bijna over 9000!
[ afbeelding ]
Ik zat op schoolquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen zit je IN een school om iets te leren, niet er op...
Ik heb gewoon vakantie hoor? Dus doe normaal met je ''jeugd van tegenwoordig'' Ik ben een keurige tiener.quote:
ohwquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga maar weer denk ik.
Jouw muzieksmaakquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vakantie hoor? Dus doe normaal met je ''jeugd van tegenwoordig'' Ik ben een keurige tiener.
In mijn tijd hadden we nog geen vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vakantie hoor? Dus doe normaal met je ''jeugd van tegenwoordig'' Ik ben een keurige tiener.
15 hequote:
Pech.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we nog geen vakantie
Hoi Pinoquote:
oke oudjequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, vrij van school en dan direct de mijnen/bollenvelden/fabrieken in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat gewoon bij de Hitlerjugendquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, vrij van school en dan direct de mijnen/bollenvelden/fabrieken in.
En je zat blijkbaar niet op te letten tijdens de les Nederlandsquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Fylax het volgende:
Soberso zit je niet op school, maar zit je op een stoel in een klaslokaal.
Ga eens goeie muziek luisteren:quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haten op mijn leeftijd.
Verzin iets nieuws.
Meen je dit nou?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je zat blijkbaar niet op te letten tijdens de les Nederlands
Ik luister goede muziek.quote:
dat komt later allemaal welquote:
Ahh jij was de boytoy aldaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat gewoon bij de Hitlerjugend
Er was een tijd dat als je dat woord zei op FOK! je een ban kreeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je zat blijkbaar niet op te letten tijdens de les Nederlands
Koeien melken, schapen kammen, tikkertje spelen met de varkens, eieren zoeken met de kippen en hazen, kijken of er baby's lagen tussen de bloemkolen, appels happen die nog in de boom hangen, het was hard werken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, vrij van school en dan direct de mijnen/bollenvelden/fabrieken in.
Ik was geïnfiltreerd voor de Engelsenquote:
Ik ben meer een engel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhh.. Ja ehh... hmmm..... Je was met Rensjebree iig.
De Bliksem misschien?
Hoe is't met jouw bloemkolen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koeien melken, schapen kammen, tikkertje spelen met de varkens, eieren zoeken met de kippen en hazen, kijken of er baby's lagen tussen de bloemkolen, appels happen die nog in de boom hangen, het was hard werken.
en je wérd geïnfiltreerd door andere lui?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was geïnfiltreerd voor de Engelsen
Je checkte de kleur van het schaamhaar van de vrouwen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was geïnfiltreerd voor de Engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |