Nee ik ben SCquote:
Nee, dit gaat over SR en aanverwante dingen.quote:
Maar ik ben bang voor FOK!kers.quote:
Ga jij nog glazen huis turen ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over SR en aanverwante dingen.
Zelfgemaakte ijskoffie ftwquote:
Nee hier worden alleen maar kwaliteits posts geplaatst over 3FM.quote:
quote:
quote:
Ahjoh, in een VBL topic gaat het ook niet altijd over voetbal toch, beetje offtopic geklets tijdens het luisteren naar SR kan wel jatok.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over SR en aanverwante dingen.
VBL.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ahjoh, in een VBL topic gaat het ook niet altijd over voetbal toch, beetje offtopic geklets tijdens het luisteren naar SR kan wel jatok.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hier worden alleen maar kwaliteits posts geplaatst over 3FM.
TMF chatquote:
Pff!quote:
Je kent me toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had makkelijk in 1 post gekund
Of ik daarheen ga? Ik weet nog niet, misschien wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij nog glazen huis turen ?
Hij krijgt een hard plassertje als hij het dagrecord heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had makkelijk in 1 post gekund
Niet?quote:
Daar heb jij helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij krijgt een hard plassertje als hij het dagrecord heeft.
Te laat.quote:
wat doe jij dan hier?quote:
30cm minimaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij krijgt een hard plassertje als hij het dagrecord heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |