quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vakantie hoor? Dus doe normaal met je ''jeugd van tegenwoordig'' Ik ben een keurige tiener.
In mijn tijd hadden we nog geen vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vakantie hoor? Dus doe normaal met je ''jeugd van tegenwoordig'' Ik ben een keurige tiener.
15 hequote:
Pech.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we nog geen vakantie
Hoi Pinoquote:
oke oudjequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, vrij van school en dan direct de mijnen/bollenvelden/fabrieken in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat gewoon bij de Hitlerjugendquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, vrij van school en dan direct de mijnen/bollenvelden/fabrieken in.
En je zat blijkbaar niet op te letten tijdens de les Nederlandsquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Fylax het volgende:
Soberso zit je niet op school, maar zit je op een stoel in een klaslokaal.
Ga eens goeie muziek luisteren:quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haten op mijn leeftijd.
Verzin iets nieuws.
Meen je dit nou?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je zat blijkbaar niet op te letten tijdens de les Nederlands
Ik luister goede muziek.quote:
dat komt later allemaal welquote:
Ahh jij was de boytoy aldaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat gewoon bij de Hitlerjugend
Er was een tijd dat als je dat woord zei op FOK! je een ban kreeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je zat blijkbaar niet op te letten tijdens de les Nederlands
Koeien melken, schapen kammen, tikkertje spelen met de varkens, eieren zoeken met de kippen en hazen, kijken of er baby's lagen tussen de bloemkolen, appels happen die nog in de boom hangen, het was hard werken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, vrij van school en dan direct de mijnen/bollenvelden/fabrieken in.
Ik was geïnfiltreerd voor de Engelsenquote:
Ik ben meer een engel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhh.. Ja ehh... hmmm..... Je was met Rensjebree iig.
De Bliksem misschien?
Hoe is't met jouw bloemkolen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koeien melken, schapen kammen, tikkertje spelen met de varkens, eieren zoeken met de kippen en hazen, kijken of er baby's lagen tussen de bloemkolen, appels happen die nog in de boom hangen, het was hard werken.
en je wérd geïnfiltreerd door andere lui?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was geïnfiltreerd voor de Engelsen
Je checkte de kleur van het schaamhaar van de vrouwen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was geïnfiltreerd voor de Engelsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |