Kom er al aan skkltje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom hier, skkltje, laat ik je zien hoe hommo ik ben.
Ben bang voor vuurwerk, ik kijk wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom vuurwerk afsteken met oud&nieuw dan
Iek mak jau koent kapoet, skkltje.quote:
Haha, wie is nou het hommotje?quote:[..]
Ben bang voor vuurwerk, ik kijk wel.
Jij mag op een veilige afstand toekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom er al aan skkltje.
[..]
Ben bang voor vuurwerk, ik kijk wel.
Kusje op je neusquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef Landysh het volgende:
U serious?
Deze mensen willen vaak showen met hun hobby's, overtuigingen etc. Neem onze huisatheist Weissman, meneer kan het niet laten om ELKE KEER wanneer hij hier binnenvalt gelovigen aan te vallen.
Of je nou atheist bent of niet je blijft allochtonen trekjes vertonenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelovigen zijn de schaap in dit geval. Niet ik.
Ha paupertje! Mijn uurtarief is 700 eurie en te boeken voor minimaal drie uur. Ja togquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijles is beschikbaar tegen mijn geldende uurtarief van ¤175..
Daaamn is dat wel met happy ending dan ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ha paupertje! Mijn uurtarief is 700 eurie en te boeken voor minimaal drie uur. Ja tog
Helaas buiten mijn budgetquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ha paupertje! Mijn uurtarief is 700 eurie en te boeken voor minimaal drie uur. Ja tog
Wou het niet zeggen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daaamn is dat wel met happy ending dan ?
Goed plannquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij mag op een veilige afstand toekijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn alle leuke mensen vandaag?
Ayca is MIAquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn alle leuke mensen vandaag?
is dat met pzc?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daaamn is dat wel met happy ending dan ?
Dat houdt geen mens vol hahaha.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ben bezig met een suikervrije dieet. WTF overal zit suiker in lijkt t wel
Zal opschrijven wat ik allemaal eet. Per morgen dan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat houdt geen mens vol hahaha.
Op zich wel interessant om eens te doen. Fix eens een werkschema. Dan hou ik me er ook aan :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Fotoverslag pulled chicken:Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.
Ik wist niet dat we vandaag een wedstrijd hadden.quote:
Fotoverslag pulled chicken:niiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.
Goed werk man! Ziet er lekker uit.
Heb zelf niet gekeken. Maar ze zijn goed teruggekomen in de 2e helft. Wel d'rnet samenvatting gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:53 schreef Reddead het volgende:
Ik wist niet dat we vandaag een wedstrijd hadden.Zat de hele dag Last of Us te spelen (een aanrader by the by). Servet Sneijder'e küfür etmis.
Fotoverslag pulled chicken:Damnnn looking goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.petje af
Op antu zullen ze waarschijnlijk ''sike'' gespamd hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb zelf niet gekeken. Maar ze zijn goed teruggekomen in de 2e helft. Wel d'rnet samenvatting gezien.
Fotoverslag pulled chicken:LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.![]()
Maar zit er appel in je salade?![]()
Die hebben dit seizoen niks te klagenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Reddead het volgende:
[..]
Op antu zullen ze waarschijnlijk ''sike'' gespamd hebben.
Hou me sowieso niet 100% aan het schema. Ik knal er altijd vette hap tussen. Als je ook gewoon regelmatig sport in een week dan val je geleidelijk af terwijl je nog gewoon lekker kan eten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zal opschrijven wat ik allemaal eet. Per morgen dan.
Als je het goed doet eet je ook geen snelle koolhydraten, maar die hou ik er wel wat in, hoor
Kennis is macht -> google weetsquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bedoel. Weet niet wat het is.
Dat zat inderdaad in het recept dat ik heb gebruikt. Eigenlijk moesten het twee rode appels zijn, maar ik vond twee te veel en groene appel leek me lekkerder vanwege het zure. Dat was het ook, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar zit er appel in je salade?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niiiiiice
Goed werk man! Ziet er lekker uit.
quote:
Thnx!quote:
Ook in fruit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ben bezig met een suikervrije dieet. WTF overal zit suiker in lijkt t wel
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeetje, hebben ze het nog steeds niet gefixt hier? Ze zijn al maanden bezig ofzo.
wordt blijkbaar gedaan door een puber, ddos aanvallen zijn het.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat de site iedere week wel 1 of 2 keer in de avond offline gaat.
Aha, dacht al waar ze anders zo lang mee bezig waren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wordt blijkbaar gedaan door een puber, ddos aanvallen zijn het.
Mijn zusje van 20 gaat nog steeds bijna altijd met mijn beide ouders naar haar controle in het ziekenhuis.quote:Op zondag 21 december 2014 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom komen Turken altijd met de hele familie naar de dokter man?Zit bij de huisartsenpost in de wachtkamer, met 4 Turkse neven/broers ofzo van iemand. En maar praten en lachen. Ga in een cafe zitten
![]()
Ik hoest ze onder als wraak.
Heb zojuist weer een uur lang klaaggezang moeten aanhoren van iemand die al jaaaren een probleem heeft met haar stiefdochter van 12. Dankzij haar zal ik never nooit met iemand trouwen die al een kind heeft. Of in ieder geval geen kind waar nog een moeder aan vastzit.quote:
Ligt eraan of je zelf al kinderen hebt denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef Landysh het volgende:
Random vraag, zouden jullie kunnen trouwen met iemand die al een (jong) kind heeft?
Volgens mij gaan de wat oudere Turken altijd samen met zoon/dochter/neef omdat ze slecht tot geen Nederlands spreken + elkaar steunenquote:Op zondag 21 december 2014 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom komen Turken altijd met de hele familie naar de dokter man?Zit bij de huisartsenpost in de wachtkamer, met 4 Turkse neven/broers ofzo van iemand. En maar praten en lachen. Ga in een cafe zitten
![]()
Ik hoest ze onder als wraak.
Ik merk dat het eigenlijk alleen heel goed gaat in de gevallen waarbij het kind een afwezige of overleden vader/moeder heeft. Voor de rest zijn er altijd wel conflicten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zelf al kinderen hebt denk ik
Waarom ik het zeg. Als je met iemand gaat trouwen/samenwonen wil je genieten van elkaar, samen op vakantie, samen naar de film, uit eten, etc.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik merk dat het eigenlijk alleen heel goed gaat in de gevallen waarbij het kind een afwezige of overleden vader/moeder heeft. Voor de rest zijn er altijd wel conflicten.
Als het de vrouw van mijn leven is zeker wel. Als ze het maar vertikt dat dat haar laatste is. Verder moet ik wel eerlijk zeggen dat als het kindje een vervelende schreeuwlelijk is dat ik het contact wel zou verbreken hahaha. Waarom lach ik.quote:Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef Landysh het volgende:
Random vraag, zouden jullie kunnen trouwen met iemand die al een (jong) kind heeft?
Dit waren 4 kerels onder de 25. Zijn nu toch maar binnengeroepen omdat ze stampij begonnen te maken. Het is dat ik te zwak ben om ze de les te lezenquote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de wat oudere Turken altijd samen met zoon/dochter/neef omdat ze slecht tot geen Nederlands spreken + elkaar steunenHelemaal niet erg, tenzij ze dus praten en lachen, dat is not done.
Kijk dat zijn dingen die je al weet voordat je eraan begint. Samen op vakantie gaan etc. kan meestal prima aangezien het kind regelmatig bij haar andere ouder is. Het gaat mij btw vooral om kinderen die dus nog een vader of moeder hebben en hoe het kan lopen tussen jou, het kind en die ouder.quote:Op zondag 21 december 2014 01:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom ik het zeg. Als je met iemand gaat trouwen/samenwonen wil je genieten van elkaar, samen op vakantie, samen naar de film, uit eten, etc.
Als er vanaf dag 1 al een kind aanwezig is, gaan die dingen wat moeilijker. Voor de moeder/vader zal dat niet zo erg zijn, die is dat gewend en heeft zijn/haar dagelijkse leven er op aangepast.
De partner zonder kind niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |