quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Fotoverslag pulled chicken:LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.![]()
Maar zit er appel in je salade?![]()
Die hebben dit seizoen niks te klagenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Reddead het volgende:
[..]
Op antu zullen ze waarschijnlijk ''sike'' gespamd hebben.
Hou me sowieso niet 100% aan het schema. Ik knal er altijd vette hap tussen. Als je ook gewoon regelmatig sport in een week dan val je geleidelijk af terwijl je nog gewoon lekker kan eten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zal opschrijven wat ik allemaal eet. Per morgen dan.
Als je het goed doet eet je ook geen snelle koolhydraten, maar die hou ik er wel wat in, hoor
Kennis is macht -> google weetsquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bedoel. Weet niet wat het is.
Dat zat inderdaad in het recept dat ik heb gebruikt. Eigenlijk moesten het twee rode appels zijn, maar ik vond twee te veel en groene appel leek me lekkerder vanwege het zure. Dat was het ook, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar zit er appel in je salade?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niiiiiice
Goed werk man! Ziet er lekker uit.
quote:
Thnx!quote:
Ook in fruit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ben bezig met een suikervrije dieet. WTF overal zit suiker in lijkt t wel
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeetje, hebben ze het nog steeds niet gefixt hier? Ze zijn al maanden bezig ofzo.
wordt blijkbaar gedaan door een puber, ddos aanvallen zijn het.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat de site iedere week wel 1 of 2 keer in de avond offline gaat.
Aha, dacht al waar ze anders zo lang mee bezig waren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wordt blijkbaar gedaan door een puber, ddos aanvallen zijn het.
Mijn zusje van 20 gaat nog steeds bijna altijd met mijn beide ouders naar haar controle in het ziekenhuis.quote:Op zondag 21 december 2014 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom komen Turken altijd met de hele familie naar de dokter man?Zit bij de huisartsenpost in de wachtkamer, met 4 Turkse neven/broers ofzo van iemand. En maar praten en lachen. Ga in een cafe zitten
![]()
Ik hoest ze onder als wraak.
Heb zojuist weer een uur lang klaaggezang moeten aanhoren van iemand die al jaaaren een probleem heeft met haar stiefdochter van 12. Dankzij haar zal ik never nooit met iemand trouwen die al een kind heeft. Of in ieder geval geen kind waar nog een moeder aan vastzit.quote:
Ligt eraan of je zelf al kinderen hebt denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef Landysh het volgende:
Random vraag, zouden jullie kunnen trouwen met iemand die al een (jong) kind heeft?
Volgens mij gaan de wat oudere Turken altijd samen met zoon/dochter/neef omdat ze slecht tot geen Nederlands spreken + elkaar steunenquote:Op zondag 21 december 2014 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom komen Turken altijd met de hele familie naar de dokter man?Zit bij de huisartsenpost in de wachtkamer, met 4 Turkse neven/broers ofzo van iemand. En maar praten en lachen. Ga in een cafe zitten
![]()
Ik hoest ze onder als wraak.
Ik merk dat het eigenlijk alleen heel goed gaat in de gevallen waarbij het kind een afwezige of overleden vader/moeder heeft. Voor de rest zijn er altijd wel conflicten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zelf al kinderen hebt denk ik
Waarom ik het zeg. Als je met iemand gaat trouwen/samenwonen wil je genieten van elkaar, samen op vakantie, samen naar de film, uit eten, etc.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik merk dat het eigenlijk alleen heel goed gaat in de gevallen waarbij het kind een afwezige of overleden vader/moeder heeft. Voor de rest zijn er altijd wel conflicten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |