Kom er al aan skkltje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom hier, skkltje, laat ik je zien hoe hommo ik ben.
Ben bang voor vuurwerk, ik kijk wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom vuurwerk afsteken met oud&nieuw dan
Iek mak jau koent kapoet, skkltje.quote:
Haha, wie is nou het hommotje?quote:[..]
Ben bang voor vuurwerk, ik kijk wel.
Jij mag op een veilige afstand toekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom er al aan skkltje.
[..]
Ben bang voor vuurwerk, ik kijk wel.
Kusje op je neusquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef Landysh het volgende:
U serious?
Deze mensen willen vaak showen met hun hobby's, overtuigingen etc. Neem onze huisatheist Weissman, meneer kan het niet laten om ELKE KEER wanneer hij hier binnenvalt gelovigen aan te vallen.
Of je nou atheist bent of niet je blijft allochtonen trekjes vertonenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelovigen zijn de schaap in dit geval. Niet ik.
Ha paupertje! Mijn uurtarief is 700 eurie en te boeken voor minimaal drie uur. Ja togquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijles is beschikbaar tegen mijn geldende uurtarief van ¤175..
Daaamn is dat wel met happy ending dan ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ha paupertje! Mijn uurtarief is 700 eurie en te boeken voor minimaal drie uur. Ja tog
Helaas buiten mijn budgetquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ha paupertje! Mijn uurtarief is 700 eurie en te boeken voor minimaal drie uur. Ja tog
Wou het niet zeggen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daaamn is dat wel met happy ending dan ?
Goed plannquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij mag op een veilige afstand toekijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn alle leuke mensen vandaag?
Ayca is MIAquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn alle leuke mensen vandaag?
is dat met pzc?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daaamn is dat wel met happy ending dan ?
Dat houdt geen mens vol hahaha.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ben bezig met een suikervrije dieet. WTF overal zit suiker in lijkt t wel
Zal opschrijven wat ik allemaal eet. Per morgen dan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat houdt geen mens vol hahaha.
Op zich wel interessant om eens te doen. Fix eens een werkschema. Dan hou ik me er ook aan :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Fotoverslag pulled chicken:Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.
Ik wist niet dat we vandaag een wedstrijd hadden.quote:
Fotoverslag pulled chicken:niiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.
Goed werk man! Ziet er lekker uit.
Heb zelf niet gekeken. Maar ze zijn goed teruggekomen in de 2e helft. Wel d'rnet samenvatting gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:53 schreef Reddead het volgende:
Ik wist niet dat we vandaag een wedstrijd hadden.Zat de hele dag Last of Us te spelen (een aanrader by the by). Servet Sneijder'e küfür etmis.
Fotoverslag pulled chicken:Damnnn looking goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De barbecuesaus was bijzonder lekker.petje af
Op antu zullen ze waarschijnlijk ''sike'' gespamd hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb zelf niet gekeken. Maar ze zijn goed teruggekomen in de 2e helft. Wel d'rnet samenvatting gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |