Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
En toen vroeg ik altijd of ik de naald mocht aflikken omdat ik zo'n grote meid was geweest
Vieze fantasieën heb jij stim, ben je aan het ovuleren ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.
Zo voelt t nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Vieze fantasieën heb jij stim, ben je aan het ovuleren ofzo.
ze zijn veilig bij mij en janquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik die nudes per ongeluk naar jou gestuurd?![]()
:$ :$
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
Gaf mn zelfvertrouwen weer een.boost deuce, dankjewel
Topictitel gehad?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Unlabeled het volgende:
Net tt gehad.
accounting
xminatör![]()
gr
Tentamenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Topictitel gehad?
Tussentijdse toets?
was het een leuk tentamen? moest je er van huillachen? dat zijn namelijk de beste tentamensquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
Omdat ik dacht dat ik de enige was en een freak met zo'n gigantische knoeperd maar jij dus ook toch tochh :$ :$
Janken en lachen door stress en wanhoop. Volgend blok doodleuk voor 't vervolgvak gekozen. Voor erbij. Heb geen levenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het een leuk tentamen? moest je er van huillachen? dat zijn namelijk de beste tentamens
[..]![]()
Ik hou van studenten zoals jij, extra vakken volgen voor de leuk. Moet kunnen, alles voor een goed opgebouwd CV. Respect +100 van mijn kant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Janken en lachen door stress en wanhoop. Volgend blok doodleuk voor 't vervolgvak gekozen. Voor erbij. Heb geen leven
http://www.washingtonpost(...)or-wrong-study-says/quote:Half of Dr. Oz’s medical advice is baseless or wrong, study says
Dus no more fights met jou over hem?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)or-wrong-study-says/
Weer een held minder, fuck my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |