SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dostlar sağolsun.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Başın sağolsun; recente sterfgevallen in de familie zo te zien.
Met webtrees. Het is allemaal online, dus ook makkelijk in te zien door anderen. Omdat het allemaal privégegevens zijn heb ik een domein en hostingpakket in eigen beheer, in plaats van een kant-en-klaarpakket.quote:Ik zou de stamboom ook graag een keer compleet willen opschrijven, maar je moet dan inderdaad heel wat rondvragen. De kennis van twee generaties terug is bij mijn ouders ook niet helemaal compleet.
Ik weet wel hoe de grootvader van mijn opa aan vaderskant heette en wat hij deed, maar verder dan dat weet ik het ook niet. Mijn vader is kennelijk naar hem vernoemd.
Wat is dat programmaatje waarmee je dit bijhoudt trouwens?
Ik vond t n nachtmerrie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik de laatste post had.Ben mobiel.
Ik heb de begrafenis van mijn oma ook van dichtbij meegemaakt en ik vond het ook indrukwekkend om te zien hoe zo'n gemeenschap dan samenwerkt op een dergelijk moment.
En bedankt voor de link. Ik zal er eens naar kijken.
Verkaasd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Landysh het volgende:
Ik moest vandaag op mijn vrije dag naar het uitzendbureau. (![]()
), kom ik daar bieden ze mij niet eens mijn kerstgeschenk aan, terwijl de doosjes voor mijn neus stonden.
Heb mij toen gedragen als een schooier en gevraagd. of ze nachtdienstmensen geen kerstcadeau geven.En hun zo 'ooh hebben jullie er geen gehad.
NEE. GİMME GİMME.
Doosje met choc en mini marshmallows in da pocket.
Gewoon op hun zitten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vond t n nachtmerrie.
Kwam net iemand tegen. 1 x raden wat hij zei
Ik wist van de choco, vandaar mijn enthousiasme.quote:
Gisteren ook op werk, ik rondvragen bij de vaste werkers en teamleider of de kerstpakketten al zijn uitgedeeld enzo, mijn medeflexers boeide het kennelijk weinig. Toen kreeg ik te horen dat we even langs de directeur moesten om ze op te halen, dus ik mijn flexmatties opgetrommeld om samen eens langs te gaan, zegt er eentje: "Goed dat je hier zo achteraan bent gegaan, TM." Voelde me toen wel even pauper, alsof ik hier een heel jaar naar heb uitgekeken ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Landysh het volgende:
Ik moest vandaag op mijn vrije dag naar het uitzendbureau. (![]()
), kom ik daar bieden ze mij niet eens mijn kerstgeschenk aan, terwijl de doosjes voor mijn neus stonden.
Heb mij toen gedragen als een schooier en gevraagd. of ze nachtdienstmensen geen kerstcadeau geven.En hun zo 'ooh hebben jullie er geen gehad.
NEE. GİMME GİMME.
Doosje met choc en mini marshmallows in da pocket.
Anlamadım? Wie kwam je tegen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vond t n nachtmerrie.
Kwam net iemand tegen. 1 x raden wat hij zei
Biktim aq.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon op hun zitten.
Heb net het boek van Rens Kroes binnen. Superfood of zo. Beetje dertien in een dozijn maar staan wel leuke recepten in vlgns mij.
(Nee, heb er niet voor betaald, kreeg het bij een abbo op een tijdschrift)
Omg jij begrijpt mij helemaal.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gisteren ook op werk, ik rondvragen bij de vaste werkers en teamleider of de kerstpakketten al zijn uitgedeeld enzo, mijn medeflexers boeide het kennelijk weinig. Toen kreeg ik te horen dat we even langs de directeur moesten om ze op te halen, dus ik mijn flexmatties opgetrommeld om samen eens langs te gaan, zegt er eentje: "Goed dat je hier zo achteraan bent gegaan, TM." Voelde me toen wel even pauper, alsof ik hier een heel jaar naar heb uitgekeken ofzo.Ik zei toen maar: "Tja, als je ergens recht op hebt, moet je er achteraan gaan, hè."
Borte begreep mij gelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Anlamadım? Wie kwam je tegen?
Je mag de mijne wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wist van de choco, vandaar mijn enthousiasme.En deze bitchez laten mij op mijn vrije dag daarheen komen, dan verwacht ik op zn minst het kerstgeschenk waar ik recht op heb.
Eigenlijk wel. Kun je experimenteren zonder al te veel te verspillen bedenk ik mij nu.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel.Heb toch niks aan een springvorm van 16 cm.
Ik ga neigen naar hartig. Mn smaak verandert merk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
'Gezonde' recepten dus. De hartige vink niet zo boeiend maar de zoete wel.
Owh allemaal kaasjes hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn kerstbon was niet bezorgd dus dan kan je em niet ophalen. Logischerwijze meteen gebeld en net opgehaald
Gelijk gespreksstof voor de timmerman die ik tegenkwam. Die ging zeuren over bedrijven die niets geven.
Ja hè. De collega die het zei, heeft voor alle emoties dezelfde gezichtsuitdrukking en toon van stem, dus geen idee hoe hij het bedoelde, maar care...quote:
Krijgen jullie nog een echt pakket? Bij ons thuis is mijn vader de de enige die dat ook zo krijgt. Maar als dat zo is zit er vast wel choco in ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
Zou er chocola in mijn pakket zitten?
Misschien wel, misschien niet. Ik had chocoladekerstballen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
Zou er chocola in mijn pakket zitten?
Weet je nog vroeger toen papa of mama thuiskwam met een kerstpakket. Wow helemaal gek werd ik daar van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ja is een pakket. Echt vind dat zo leuk altijd!
Betekent dit dat je iedereen na 1840 is geboren - theoretisch - zou kunnen vinden? Okay dan!quote:The Turkish Identification Number was introduced on October 28, 2000 in conjunction with the Act No. 3080, which amended the initial Population Registration Act No. 1587,[3] and applied to all citizens born after 1840, dead or alive around 120 million people at that time. It was issued by the 923 registration offices at district level across the country.[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Identification_Number
Werken die niet meer dan? En waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef zarGon het volgende:
http://forum.donanimhaber.com/m_8808462/tm.htm.
In 2006 hadden ze er blijkbaar programma's voor. Te laat..
Niet geprobeerd (kan het niet downloaden). Er zal het een en ander veranderd zijn op technisch vlak, in zo'n 8 jaar. De website (https://tckimlik.nvi.gov.tr/) is ook veranderd...quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Werken die niet meer dan? En waarom?
Jaaa... die waren vroeger veeeeel groter!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger toen papa of mama thuiskwam met een kerstpakket. Wow helemaal gek werd ik daar van.Hele dag op wachten enzo.
Precies!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaaa... die waren vroeger veeeeel groter!
Bij Tarihin Arka Odası op Habertürk hadden ze het hier een keer over, waar je terecht moet voor informatie over je stamboom en hoe ver je als commoners als ons terug kunt in je lijn, maar ik kan die aflevering helaas niet terugvinden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet geprobeerd (kan het niet downloaden). Er zal het een en ander veranderd zijn op technisch vlak, in zo'n 8 jaar. De website (https://tckimlik.nvi.gov.tr/) is ook veranderd...
http://www.nvi.gov.tr/Sik(...)lar.html?pageindex=8.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij Tarihin Arka Odası op Habertürk hadden ze het hier een keer over, waar je terecht moet voor informatie over je stamboom en hoe ver je als commoners als ons terug kunt in je lijn, maar ik kan die aflevering helaas niet terugvinden.
Kneuzenkermis.quote:- Drie PvdA-Eerste Kamerleden stemmen dinsdag onverwacht tegen het wetsvoorstel van minister Schippers om de zorg te hervormen.
- Het kabinet is dagen in crisisberaad. Donderdagavond lijkt een kabinetscrisis afgewend. Schippers gaat het wetsvoorstel wijzigen.
- Mocht dit voorstel ook sneuvelen, dan wil het kabinet gebruik maken van een route waarbij geen instemming van het parlement nodig is.
- 'Bevriende oppositiepartijen' D66, CU en SGP hebben grote moeite met het alternatieve plan.
http://www.nu.nl/politiek(...)-gevaar-geweest.html
Gecmis olsun alvast.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ga zo bloed laten prikken. Powerwoman dat ik ben. Compleet schijthebbend aan mn prikfobie.
Echt fucking psycho jij he...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:14 schreef Crip het volgende:
Hoezo dan naaldenfobie ik vind dat al van kleins af aan interessant ging altijd kijken hoe ze die naald in mijn ader deed prikken en hoe het bloed eruit kwam, kei donker.
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
En toen vroeg ik altijd of ik de naald mocht aflikken omdat ik zo'n grote meid was geweest
Vieze fantasieën heb jij stim, ben je aan het ovuleren ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.
Zo voelt t nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Vieze fantasieën heb jij stim, ben je aan het ovuleren ofzo.
ze zijn veilig bij mij en janquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik die nudes per ongeluk naar jou gestuurd?![]()
:$ :$
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
Gaf mn zelfvertrouwen weer een.boost deuce, dankjewel
Topictitel gehad?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Unlabeled het volgende:
Net tt gehad.
accounting
xminatör![]()
gr
Tentamenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Topictitel gehad?
Tussentijdse toets?
was het een leuk tentamen? moest je er van huillachen? dat zijn namelijk de beste tentamensquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
Omdat ik dacht dat ik de enige was en een freak met zo'n gigantische knoeperd maar jij dus ook toch tochh :$ :$
Janken en lachen door stress en wanhoop. Volgend blok doodleuk voor 't vervolgvak gekozen. Voor erbij. Heb geen levenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het een leuk tentamen? moest je er van huillachen? dat zijn namelijk de beste tentamens
[..]![]()
Ik hou van studenten zoals jij, extra vakken volgen voor de leuk. Moet kunnen, alles voor een goed opgebouwd CV. Respect +100 van mijn kant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Janken en lachen door stress en wanhoop. Volgend blok doodleuk voor 't vervolgvak gekozen. Voor erbij. Heb geen leven
http://www.washingtonpost(...)or-wrong-study-says/quote:Half of Dr. Oz’s medical advice is baseless or wrong, study says
Dus no more fights met jou over hem?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)or-wrong-study-says/
Weer een held minder, fuck my life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |