Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
En toen vroeg ik altijd of ik de naald mocht aflikken omdat ik zo'n grote meid was geweest
Vieze fantasieën heb jij stim, ben je aan het ovuleren ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je nu Deuces naald aflikken omdat je zo'n 'grote' meid bent.
Zo voelt t nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Vieze fantasieën heb jij stim, ben je aan het ovuleren ofzo.
ze zijn veilig bij mij en janquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik die nudes per ongeluk naar jou gestuurd?![]()
:$ :$
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
Gaf mn zelfvertrouwen weer een.boost deuce, dankjewel
Topictitel gehad?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Unlabeled het volgende:
Net tt gehad.
accounting
xminatör![]()
gr
Tentamenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Topictitel gehad?
Tussentijdse toets?
was het een leuk tentamen? moest je er van huillachen? dat zijn namelijk de beste tentamensquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
Omdat ik dacht dat ik de enige was en een freak met zo'n gigantische knoeperd maar jij dus ook toch tochh :$ :$
Janken en lachen door stress en wanhoop. Volgend blok doodleuk voor 't vervolgvak gekozen. Voor erbij. Heb geen levenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het een leuk tentamen? moest je er van huillachen? dat zijn namelijk de beste tentamens
[..]![]()
Ik hou van studenten zoals jij, extra vakken volgen voor de leuk. Moet kunnen, alles voor een goed opgebouwd CV. Respect +100 van mijn kant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Janken en lachen door stress en wanhoop. Volgend blok doodleuk voor 't vervolgvak gekozen. Voor erbij. Heb geen leven
http://www.washingtonpost(...)or-wrong-study-says/quote:Half of Dr. Oz’s medical advice is baseless or wrong, study says
Dus no more fights met jou over hem?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)or-wrong-study-says/
Weer een held minder, fuck my life
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
niet zeker weten of je je bankpas kwijt bent of gewoon ergens tussen de rommel hebt liggen tfu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
niet zeker weten of je je bankpas kwijt bent of gewoon ergens tussen de rommel hebt liggen tfu
Collega vroeg laatst uit het niets of ik haar kende en zei dat hij GTST kijkt vanwege haar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Toprak Yalcinerzat vanavond bij De slimste mens.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]hij lijkt op prince.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ben je slecht met je geld?
Valt mee hoor. Als ik extra vakken volg maak ik negen van de tien keer het tentamen gewoon niet. Verder ook een zesjes student hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou van studenten zoals jij, extra vakken volgen voor de leuk. Moet kunnen, alles voor een goed opgebouwd CV. Respect +100 van mijn kant.
Ben je mal, je had helemaal gelijk! hij is inderdaad in de eerste plaats Turkquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dus no more fights met jou over hem?
Wist je trouwens dat Hadise half Lezgin, half Kumyk is? Niet helemaal jouw tribe maar misschien dooft dat de pijn een beetje.
Ik las ooit dat mensen die geen portemonnee gebruiken en/of pasjes/geld los laten slingeren slecht omgaan met hun geld. En het klopt echt als ik kijk naar mijn omgeving. Mijn ouders - vooral moeder - is echt heel netjes en zuinig met haar geld en ik heb haar nog nooit horen klagen over een verloren pasje of portemonnee. En dan heb ik een oom die ongelofelijk slecht is met geld die ik nog noooit een portemonnee heb zien gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben je mal, je had helemaal gelijk! hij is inderdaad in de eerste plaats Turk
Dat wist ik niet maar het doet mij wel goed, zo op dit zwarte moment.
Dat programma doe ik mijzelf niet aan maar ik ben best een beetje verliefd op haar, prachtige en leuke vrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Collega vroeg laatst uit het niets of ik haar kenden en zei dat hij GTST kijkt vanwege haar.
Zesjes studentenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Als ik extra vakken volg maak ik negen van de tien keer het tentamen gewoon niet. Verder ook een zesjes student hier
Uaha ja toch alle Turken kennen elkaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Collega vroeg laatst uit het niets of ik haar kende en zei dat hij GTST kijkt vanwege haar.
Quest enzo vind ik altijd wel leuk om in door te bladeren maar nooit een abo op gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een abonnement op een tijdschrift aanpassen. In het kader van relaxen. Iemand tips wat aan te schaffen?
nvm, leer lezenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
http://www.glamour.nl/magazine/abonneren
Ik ben weleens lid geworden puur voor het cadeau dat ik erbij kreeg. Check dan, gewoon een Nescafe Dolce Gusto apparaat bij je abo van 34 euro per jaar.![]()
!
Huh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen voor 12 abonnees he. Niet per definitie dus?
ja, had al aangepast, kan blijkbaar niet lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh.![]()
Die 12 keer staat voor de twaalf nummers die je krijgt, dus alleen bij een jaarabonnement. Niet voor 12 abo's.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, had al aangepast, kan blijkbaar niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |