"Fylax en de zoektocht naar aandacht"quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef Fylax het volgende:
Ik ga ook een leuk verhaaltje verzinnen.
je mist een paar eesquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Stuck in reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerse
Prive problemen op de radio spuien en met de reden van SR aan de haal gaan en het op jezelf betrekken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, SR is grotendeels wel een feestje, maar ga niet zitten haten als het een keer gevoelig wordt ja
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Stuck in reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerse
Soberso.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Fylax en de zoektocht naar aandacht"
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is wel een belangrijk deel van SR... ik vind dit verhaal wel treffend voor de actie en goed dat er aandacht voor is dat het ook dicht bij huis gebeurt
Ik ben het half met je eens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Prive problemen op de radio spuien en met de reden van SR aan de haal gaan en het op jezelf betrekken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb normaal een hekel aan Coldplay, maar Clocks
't was een slecht verhaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens.
wollah is tock zo jongehquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leave Domien alone. #teamdomien
quote:BEDANKT VOOR JE DONATIE!
Je hebt zojuist een donatie gedaan voor 3FM Serious Request. Namens Coen, Gerard en Domien en iedereen bij 3FM en het Rode Kruis: heel veel dank!
Jouw donatie:
Aangevraagde plaat: Aronchupa - I'm An Albatraoz
Das al meer dan de helft hier....quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens.
Wat is de hashtag? Dan doe ik ook even meequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef Fylax het volgende:
Al die reacties op Twitter over dit verhaal.
''Wow, zo dapper''
''respect
''heftig verhaal''
''ik zit te janken''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik hem dan tegenkom op straat zeg ik:quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop nog steeds op de dag dat Chris Martin een poliep op zijn stemband heeft en al zijn platen niet meer gedraaid worden ivm brainwash technieken in de muziek.
#SR14quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat is de hashtag? Dan doe ik ook even mee
ik vrees nu al voor de dag dat hij sterft en er een hele dag alleen maar zijn muziek gedraaid zal worden als eerbetoonquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop nog steeds op de dag dat Chris Martin een poliep op zijn stemband heeft en al zijn platen niet meer gedraaid worden ivm brainwash technieken in de muziek.
En dan nog, wie zegt dat het waar was. Coldplay-plaatjes-aanvragers hebben een handje ervan hun problemen te verzinnen om hem aangevraagd te krijgen, zie die kankerboy die dood zou gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef Fylax het volgende:
Al die reacties op Twitter over dit verhaal.
''Wow, zo dapper''
''respect
''heftig verhaal''
''ik zit te janken''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dat Coldplay een Taylor Swift-achtige actie doet en het van de radio af haalt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Fixed (you)quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vond dat ze het mooi sprak. Dat jullie nou voor 90% uit zoutaccuzuur bestaan
Die week zal ik mij opsluiten in mijn bunker met eigen muziek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vrees nu al voor de dag dat hij sterft en er een hele dag alleen maar zijn muziek gedraaid zal worden als eerbetoon
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan nog, wie zegt dat het waar was. Coldplay-plaatjes-aanvragers hebben een handje ervan hun problemen te verzinnen om hem aangevraagd te krijgen, zie die kankerboy die dood zou gaan.
Ik hou niet van Coldplay, maar dit gaat wel heel verquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan nog, wie zegt dat het waar was. Coldplay-plaatjes-aanvragers hebben een handje ervan hun problemen te verzinnen om hem aangevraagd te krijgen, zie die kankerboy die dood zou gaan.
verhaal was lekker kort en bondig ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vond dat ze het mooi sprak. Dat jullie nou voor 90% uit zoutzuur bestaan
is daar veel plek?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die week zal ik mij opsluiten in mijn bunker met eigen muziek.
DAt zou geniaal zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of dat Coldplay een Taylor Swift-achtige actie doet en het van de radio af haalt.
"Bedankt voor uw donatie, maar Chris Martin is een sukkel dus we mogen het niet draaien"
Het is geen "rukbunker"quote:
Giel en Eknek zijn ooit in de ziekte van een jongen getrapt , hoop ophef, janken en alles, bleek hij niet ziek te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou niet van Coldplay, maar dit gaat wel heel ver![]()
Als je van country houdt, dan wel.quote:
Ja dat verhaal weet ik nog wel jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel en Eknek zijn ooit in de ziekte van een jongen getrapt , hoop ophef, janken en alles, bleek hij niet ziek te zijn.
Deze vergelijking is zo waar maar zo enorm foutquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
fappen op muisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |