"Fylax en de zoektocht naar aandacht"quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef Fylax het volgende:
Ik ga ook een leuk verhaaltje verzinnen.
je mist een paar eesquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Stuck in reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerse
Prive problemen op de radio spuien en met de reden van SR aan de haal gaan en het op jezelf betrekken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, SR is grotendeels wel een feestje, maar ga niet zitten haten als het een keer gevoelig wordt ja
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Stuck in reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerse
Soberso.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Fylax en de zoektocht naar aandacht"
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is wel een belangrijk deel van SR... ik vind dit verhaal wel treffend voor de actie en goed dat er aandacht voor is dat het ook dicht bij huis gebeurt
Ik ben het half met je eens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Prive problemen op de radio spuien en met de reden van SR aan de haal gaan en het op jezelf betrekken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb normaal een hekel aan Coldplay, maar Clocks
't was een slecht verhaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens.
wollah is tock zo jongehquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leave Domien alone. #teamdomien
quote:BEDANKT VOOR JE DONATIE!
Je hebt zojuist een donatie gedaan voor 3FM Serious Request. Namens Coen, Gerard en Domien en iedereen bij 3FM en het Rode Kruis: heel veel dank!
Jouw donatie:
Aangevraagde plaat: Aronchupa - I'm An Albatraoz
Das al meer dan de helft hier....quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens.
Wat is de hashtag? Dan doe ik ook even meequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef Fylax het volgende:
Al die reacties op Twitter over dit verhaal.
''Wow, zo dapper''
''respect
''heftig verhaal''
''ik zit te janken''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()