Het had ook Fall kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb vertraging via stream maar ik wist al welk nummer er werd aangevraagd
Vertel mij wat er fijn aan is...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:20 schreef Fokker89 het volgende:
Toch blijft het wel een fijn nummer, alleen iets te veel gehoord afgelopen zomer
Het is pure aids. Met z'n jostixylofoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:20 schreef Fokker89 het volgende:
Toch blijft het wel een fijn nummer, alleen iets te veel gehoord afgelopen zomer
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had het nummer bijvoorbeeld niet hoeven te schrijven.
Home was toch al 3 jaar oud? Toen was Bastille er nog niet qua doorbraak...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer werd mede mogelijk gemaakt door Bastille
En z'n kinderteksten. Teksten van Hazes zijn nog afwisselender.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is pure aids. Met z'n jostixylofoon.
Volgens mij klonk het toen heel anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Home was toch al 3 jaar oud? Toen was Bastille er nog niet qua doorbraak...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had het nummer bijvoorbeeld niet hoeven te schrijven.
Heeft weinig met folk te makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het Nederlandse publiek met haar passie ineens voor popfolk muziek
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat er fijn aan is...
Feeeeeee-heeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeeel
pak gewoon meer lettergrepen, godverdomme
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is pure aids. Met z'n jostixylofoon.
Hij kan de ingang niet vindenquote:
lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Home overigens helemaal niet zo'n slecht nummer. Het is alleen dat z'n andere nummers zoveel slechter zijn en dat het kapotpluggen echt niet gerechtvaardigd is.
Ik noemde het zojuist "Bastillevolk met Blaudzunbelletjes"quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft weinig met folk te maken
Het is wel geïnspireerd door folk. En tegenwoordig is elke plaatje dat ook maar iets folky aan doet goedgekeurd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft weinig met folk te maken
In de ochtend? Ze draaien hem vanmiddag vast nog een keerquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]Heerlijk die ergernissen in de ochtend
vanochtend ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de ochtend? Ze draaien hem vanmiddag vast nog een keer
Bastille vind ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noemde het zojuist "Bastillevolk met Blaudzunbelletjes"
En ik vond Nederland een smakeloos land.
Ik heb die shit geliked like a bosssssssquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noemde het zojuist "Bastillevolk met Blaudzunbelletjes"
En ik vond Nederland een smakeloos land.
joh, flikker er een banjo in en mensen denken dat het folk/country isquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is wel geïnspireerd door folk. En tegenwoordig is elke plaatje dat ook maar iets folky aan doet goedgekeurd.
Ik vind Blaudzun wel tof, hoewel hij live erg veel Arcade Fire-trucjes gebruikt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bastille vind ik
Van Blaudzun krijg ik dan wel weer jeuk, omdat ik het pretentieuze kutmuziek vind
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
joh, flikker er een banjo in en mensen denken dat het folk/country is![]()
Straks wordt die gesapige clubmuziek met een saxofoon ook nog bestempeld als Jazz omdat er een sax in zit
Weet je wat pas wisselvallig is? Het weerquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Blaudzun wel tof, hoewel hij live erg veel Arcade Fire-trucjes gebruikt.
Bastille vind ik wisselvallig. Ligt echt aan het liedje.
quote:
De grenzen van de genres zijn een beetje aan het oplossen in de hedendaagse muziekwereld. Dankjewel Taylor Swiftquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
joh, flikker er een banjo in en mensen denken dat het folk/country is![]()
Straks wordt die gesapige clubmuziek met een saxofoon ook nog bestempeld als Jazz omdat er een sax in zit
Dat mag.quote:
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
Dotan hoogste nieuwe binnenkomer in de top2000 op nr 82
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De grenzen van de genres zijn een beetje aan het oplossen in de hedendaagse muziekwereld. Dankjewel Taylor Swift
Goede, want #anthemquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over mijn request, maar ik neig naar Sunday Sun met I Call You Honey
Das wel een leuke plaatquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over mijn request, maar ik neig naar Sunday Sun met I Call You Honey
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Dat is pas 15 jaar zo. Toen grunge stierf eigenlijk al.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De grenzen van de genres zijn een beetje aan het oplossen in de hedendaagse muziekwereld. Dankjewel Taylor Swift
Leuk ook voor dat kind, zo'n oude vader. Moet een vrouw eens flikken, dat wordt ze door iedereen uitgekotst.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef Bronson het volgende:
Toch heeft die Stevie wel even voor de negende keer raakgeschoten.
Waarvoor respect.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is pas 15 jaar zo. Toen grunge stierf eigenlijk al.
Bastille was live echt om te janken...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bastille vind ik
Van Blaudzun krijg ik dan wel weer jeuk, omdat ik het pretentieuze kutmuziek vind
bedankt sannequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk ook voor dat kind, zo'n oude vader. Moet een vrouw eens flikken, dat wordt ze door iedereen uitgekotst.
Wat is erquote:
Ik schaats wel even een scheve schaatsquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga ook even rondjes schaatsen, dan komt er geld.
Welkom in Haarlem en omgeving. Waar wij ons te hip voelen voor A'dam en te kak voor 't Gooi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kakkers uit Aerdenhout en Heemstede de hele dag.
De popmix maakt het toegankelijk. Het is niet zo dat alle teringherrie spontaan verdwenen is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is eraan deze reactie? Sinds 1994 is er een enorme tendens om genres te combineren in de popmuziek. Is gewoon bewijs voor.
Maar wel eerlijke mensen die zin hebben in een feestje. En dan met de hele provincie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
dankjewel hoitjes
aardenhout
volgend naar in Heerlen allemaal onverstaanbare boeren
Moet je ff je ethernetkabel doorspoelen, zijn wat bitjes blijven hangenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn stream loopt een dikke minuut achter als ik het topic zo lees
Plots bespeur ik enige tactiek van 3fmquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Als alles papa's en mama's hun eindejaarsbonus inleveren daar in de omgeving dan hebben we die miljoenen zo binnen
Nouja ik woon in Emmeloord, ik bel zo wel even opnieuw in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je ff je ethernetkabel doorspoelen, zijn wat bitjes blijven hangen
De Grunge is de laatste nieuwe 'ontwikkelde' popcultuur uit Amerika. R&B (richting huidige vorm)/Hiphop bestond toen al een paar jaar en het enige wat nog een beetje in opkomst was was hardhouse, techno en trance, maar dat was Europees. Amerikaanse House is uit 87quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De popmix maakt het toegankelijk. Het is niet zo dat alle teringherrie spontaan verdwenen is.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja ik woon in Emmeloord, ik bel zo wel even opnieuw in.
Hoi Mex.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja dit was ook Sam fucking Smith
Geen idee.. Timur weet er meer van...quote:
Even een serieuze vraag: Heb jij dit onderzocht, soms?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Grunge is de laatste nieuwe 'ontwikkelde' popcultuur uit Amerika. R&B (richting huidige vorm)/Hiphop bestond toen al een paar jaar en het enige wat nog een beetje in opkomst was was hardhouse, techno en trance, maar dat was Europees. Amerikaanse House is uit 87
Verder zijn alle opkomende popculturen (de huidige post-hardcore cultuur oa) in de marge geweest. Natuurlijk hebben genres zich wel verder ontwikkeld. Maar dat is de voornaamste reden om dit te roepen. En je hoort het ook in de muziek. Of ziet, zelfs. Muziek met duidelijke punk-invloeden en pink floyd-invloeden. 30 jaar geleden was dat onmogelijk, het was het een of het ander. Het is ook lang niet altijd slecht, maar het wordt er wel wat horizontaler door. Maar een goede mix kan zeker gunstig zijn
Hoi Stijn.quote:
Wat is je probleem jongenquote:
Ja maar alleen binnen rockcultuur en amerikaanse cultuur. Daarom weet ik ook minder van Europa en van dance.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: Heb jij dit onderzocht, soms?
Ok, tof. Voor de opleiding die je doet dan zeker?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar alleen binnen rockcultuur en amerikaanse cultuur. Daarom weet ik ook minder van Europa en van dance.
Oh ok, ik vond ze op Eurosonic en op Pinkpop echt wel overeind blijven, maar ook daar verschillen smaken blijkbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bastille was live echt om te janken...
Nope, was op de middelbare school.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok, tof. Voor de opleiding die je doet dan zeker?
Kwam ik pas later achter, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |