Het had ook Fall kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb vertraging via stream maar ik wist al welk nummer er werd aangevraagd
Vertel mij wat er fijn aan is...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:20 schreef Fokker89 het volgende:
Toch blijft het wel een fijn nummer, alleen iets te veel gehoord afgelopen zomer
Het is pure aids. Met z'n jostixylofoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:20 schreef Fokker89 het volgende:
Toch blijft het wel een fijn nummer, alleen iets te veel gehoord afgelopen zomer
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had het nummer bijvoorbeeld niet hoeven te schrijven.
Home was toch al 3 jaar oud? Toen was Bastille er nog niet qua doorbraak...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer werd mede mogelijk gemaakt door Bastille
En z'n kinderteksten. Teksten van Hazes zijn nog afwisselender.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is pure aids. Met z'n jostixylofoon.
Volgens mij klonk het toen heel anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Home was toch al 3 jaar oud? Toen was Bastille er nog niet qua doorbraak...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had het nummer bijvoorbeeld niet hoeven te schrijven.
Heeft weinig met folk te makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het Nederlandse publiek met haar passie ineens voor popfolk muziek
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat er fijn aan is...
Feeeeeee-heeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeeel
pak gewoon meer lettergrepen, godverdomme
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is pure aids. Met z'n jostixylofoon.
Hij kan de ingang niet vindenquote:
lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Home overigens helemaal niet zo'n slecht nummer. Het is alleen dat z'n andere nummers zoveel slechter zijn en dat het kapotpluggen echt niet gerechtvaardigd is.
Ik noemde het zojuist "Bastillevolk met Blaudzunbelletjes"quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft weinig met folk te maken
Het is wel geïnspireerd door folk. En tegenwoordig is elke plaatje dat ook maar iets folky aan doet goedgekeurd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft weinig met folk te maken
In de ochtend? Ze draaien hem vanmiddag vast nog een keerquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]Heerlijk die ergernissen in de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |