Hoi Mex.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja dit was ook Sam fucking Smith
Geen idee.. Timur weet er meer van...quote:
Even een serieuze vraag: Heb jij dit onderzocht, soms?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Grunge is de laatste nieuwe 'ontwikkelde' popcultuur uit Amerika. R&B (richting huidige vorm)/Hiphop bestond toen al een paar jaar en het enige wat nog een beetje in opkomst was was hardhouse, techno en trance, maar dat was Europees. Amerikaanse House is uit 87
Verder zijn alle opkomende popculturen (de huidige post-hardcore cultuur oa) in de marge geweest. Natuurlijk hebben genres zich wel verder ontwikkeld. Maar dat is de voornaamste reden om dit te roepen. En je hoort het ook in de muziek. Of ziet, zelfs. Muziek met duidelijke punk-invloeden en pink floyd-invloeden. 30 jaar geleden was dat onmogelijk, het was het een of het ander. Het is ook lang niet altijd slecht, maar het wordt er wel wat horizontaler door. Maar een goede mix kan zeker gunstig zijn
Hoi Stijn.quote:
Wat is je probleem jongenquote:
Ja maar alleen binnen rockcultuur en amerikaanse cultuur. Daarom weet ik ook minder van Europa en van dance.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: Heb jij dit onderzocht, soms?
Ok, tof. Voor de opleiding die je doet dan zeker?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar alleen binnen rockcultuur en amerikaanse cultuur. Daarom weet ik ook minder van Europa en van dance.
Oh ok, ik vond ze op Eurosonic en op Pinkpop echt wel overeind blijven, maar ook daar verschillen smaken blijkbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bastille was live echt om te janken...
Nope, was op de middelbare school.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok, tof. Voor de opleiding die je doet dan zeker?
Kwam ik pas later achter, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |