bedankt sannequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk ook voor dat kind, zo'n oude vader. Moet een vrouw eens flikken, dat wordt ze door iedereen uitgekotst.
Wat is erquote:
Ik schaats wel even een scheve schaatsquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga ook even rondjes schaatsen, dan komt er geld.
Welkom in Haarlem en omgeving. Waar wij ons te hip voelen voor A'dam en te kak voor 't Gooi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kakkers uit Aerdenhout en Heemstede de hele dag.
De popmix maakt het toegankelijk. Het is niet zo dat alle teringherrie spontaan verdwenen is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is eraan deze reactie? Sinds 1994 is er een enorme tendens om genres te combineren in de popmuziek. Is gewoon bewijs voor.
Maar wel eerlijke mensen die zin hebben in een feestje. En dan met de hele provincie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
dankjewel hoitjes
aardenhout
volgend naar in Heerlen allemaal onverstaanbare boeren
Moet je ff je ethernetkabel doorspoelen, zijn wat bitjes blijven hangenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn stream loopt een dikke minuut achter als ik het topic zo lees
Plots bespeur ik enige tactiek van 3fmquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Als alles papa's en mama's hun eindejaarsbonus inleveren daar in de omgeving dan hebben we die miljoenen zo binnen
Nouja ik woon in Emmeloord, ik bel zo wel even opnieuw in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je ff je ethernetkabel doorspoelen, zijn wat bitjes blijven hangen
De Grunge is de laatste nieuwe 'ontwikkelde' popcultuur uit Amerika. R&B (richting huidige vorm)/Hiphop bestond toen al een paar jaar en het enige wat nog een beetje in opkomst was was hardhouse, techno en trance, maar dat was Europees. Amerikaanse House is uit 87quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De popmix maakt het toegankelijk. Het is niet zo dat alle teringherrie spontaan verdwenen is.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja ik woon in Emmeloord, ik bel zo wel even opnieuw in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |