SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is toch best leuk verzonnen?quote:
Live gezien deze zomer, zo goedquote:
Ik maar een klein stukjequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Live gezien deze zomer, zo goed
Ik heb slechtere gehoord.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch best leuk verzonnen?Niet zo "mad" zouden ze dan zeggen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:06 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vorig jaar op Pinkpop, in Tivoli Oudegracht en Ziggo Domequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Live gezien deze zomer, zo goed
Beksteeds bij ekstraweekend...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, die nachtupdates die de halve openingsplaat laten missen.
ah, dat duurde best langquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:06 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sziget hier, was fissaquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar op Pinkpop, in Tivoli Oudegracht en Ziggo Dome
Nee hoor...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:06 schreef PinkLow het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet boeit welk doel er is, zolang er maar 3djs in een huis zitten en ik nonstop naar radio kan kijken
Goede ouwe tijdquote:
Een van de mooiste dingen die ik ooit gezien heb.quote:
http://nos.nl/livestream/npo-nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we ook een stream met beeld maar met nieuws?
Thanx!quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws
mehquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sziget hier, was fissa
Kwaliteit kun je vastzetten...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:09 schreef Qunix het volgende:
Verdomme kut stream buffer en switchen van kwaliteit.
quote:
niet die aan het woord was, maar die blonde er naast.quote:
140p is beetje stabiel nu.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kwaliteit kun je vastzetten...
[..]![]()
quote:
Ik ben voor!quote:
Jij hebt snel internet...quote:
de anthem ja?quote:
TVquote:
Bruno Mars is toch die kleine?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:13 schreef Fom het volgende:
[..]
Nee man.. Bruno Mars en nog iets Uptown Funk
Hoorde je hem niet ''Jackson'' zingen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Dagoduck is weer in zijn 'humoristische' buit
tja ik hang hier maar aan een dun draadje op de uitgestrekte steppe van groningen...quote:
Nu doe je Mark Ronson echt te kort hoor. Het is slechts featuring Bruno Mars...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:13 schreef Fom het volgende:
[..]
Nee man.. Bruno Mars en nog één met Uptown Funk
Sterktequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
tja ik hang hier maar aan een dun draadje op de uitgestrekte steppe van groningen...
"Ride to Harlem, Hollywood, Jackson, Mississippi"quote:
Mark Ronson is idd een flinke naam, niet groter dan Bruno Mars maar alsnog.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nu doe je Mark Ronson echt te kort hoor. Het is slechts featuring Bruno Mars...
Of Lantingaquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
Michiel Veenstra heeft dit dus aangevraagd
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog eens een goede funkplaat kopen.
Deze is ook wel lekker:
#DatBassFunk
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Deze duck zoekt altijd naar buit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Dagoduck is weer in zijn 'humoristische' buit
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:18 schreef heloef het volgende:
Themastripjegodverdomme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:18 schreef heloef het volgende:
ThemastripjeAh, daar staat m'n FoBo ook vol mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Whaha, cannot be unheard.quote:
Tyfus dure wijn die ze verkocht hebben danquote:
Ach, die éne keer per jaar.quote:
Mooi woord ook wel: ''wijnveilingdiner''.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tyfus dure wijn die ze verkocht hebben dan
Mieters goeie wijnen voor een enorm lage prijsquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi woord ook wel: ''wijnveilingdiner''.
Ik stel me dat hele veilingproces zo voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tyfus dure wijn die ze verkocht hebben dan
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stel me dat hele veilingproces zo voor
"Roderick, bied nou eens wat meer lul, het is voor die derde wereld sloebers"
Het is nog mijn 43.000ste scrobble ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:22 schreef Snowballed het volgende:
Te vaak gehoord... en een hoop gezeik idd..
Ekdom doet geen graveyard, dus het wordt al makkelijkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:23 schreef Snowballed het volgende:
Ja ik moet mn ritme ook maar eens gaan beslissen voor deze week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |