quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
Ajax zal wel Excelsior thuis krijgen. Altijd mazzel die gasten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We zullen wel Vitesse of AZ uit loten.
Ditquote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk loot Cambuur Excelsior.
Groningen, IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUBquote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk loot Cambuur Excelsior.
En dan de finale over 2 wedstrijden bah. Knjbquote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax zal wel Excelsior thuis krijgen. Altijd mazzel die gasten.
Mooi dat die coach zo gewoon is gebleven.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef OverRated het volgende:
Vanaf nu ben ik voor Cambuur in de Beker
Henk de Jong is de grootste baas in de eredivisiequote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Mooi dat die coach zo gewoon is gebleven.
bedankt hansquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Excelsior
Vitesse - Twente
AZ - PSV/Roda
PEC - Groningen
Cambuur gaat de beker winnen Roland, dus dat zou dom zijn als je voor Groningen bentquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Groningen - Cambuur
rot op met Excelsior
Voor de beker zijn wij dus nu vijanden.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef OverRated het volgende:
Vanaf nu ben ik voor Cambuur in de Beker
Nee dat gaat helemaal NIET gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur gaat de beker winnen Roland, dus dat zou dom zijn als je voor Groningen bent
Deze wanprestatie verdient geen publiek.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Downwards het volgende:
"En laat je club maar in de steek..."
Een Museum die Twittert over de wedstrijden. Ga die standbeelden met jullie "helden" oppoetsen.twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 18-12-2014 om 22:27:55Zivkovic gaat er zo inkomen. #AJAvit #Beker #knvbbeker #AJAX reageer retweet
Lekker boeiendquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Een Museum die Twittert over de wedstrijden. Ga die standbeelden met jullie "helden" oppoetsen.twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 18-12-2014 om 22:27:55Zivkovic gaat er zo inkomen. #AJAvit #Beker #knvbbeker #AJAX reageer retweet
![]()
Oeiquote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor de beker zijn wij dus nu vijanden.
Depayplaatje?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan we nu weer rellen in het Feyenoordtopic?
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan we nu weer rellen in het Feyenoordtopic?
PSV heeft nu al overwinterdquote:
Zo wonnen we wel in de Kuip dit seizoenquote:
BESTUUR AAN DE MUURquote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo wonnen we wel in de Kuip dit seizoen
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen
Frank bedankenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Topcoach die BoszAltijd vertrouwen gehad.
Dankjewelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Jij weet altijd zo scherp uit de hoek te komen.
jvermeer3 heeft een goede anekdote over Ties02quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Jij weet altijd zo scherp uit de hoek te komen.
Zo dadelijk. Bijna. Hierna dadelijk.quote:
Wat een mongool ja. Jarenlang in je Aston scheuren zonder rijbewijsquote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef KingRoland het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)-wegpiraat-reus.html
Dan gaat alles weer op slot hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom lukt Vitesse wat Feyenoord nooit voor elkaar krijgt.. Ajax vernederen.
Vitesse. Feyenoord. Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoorders gaan weer huilen en met ziektes lopen schelden dus dat hebben we liever niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Boehoeequote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders gaan weer huilen en met ziektes lopen schelden dus dat hebben we liever niet.
quote:
Zal je zien dat Roda wintquote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Zitten wel weer een aantal leuke wedstrijden bij! PSV heeft wel lekker makkelijk geloot
Dat zal wel mooi zijn, toch nog een eerste divisionist bij de laatste acht!quote:
Inderdaad, PEC heeft weer niets te klagen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt het dus kado. Mooi
SCC tegen PEC thuis, dat is te doen
Ik geloof er in.quote:
Heb je al ingezet op een beker winnaar? Misschien win je dan wel weer 800 euro.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
SF:
Twente - PSV
SCC - Groningen
Finale: PSV - Cambuur
Cambuur wint de beker, PSV kampioen.
GENOOOOOT
Ik heb op SCC ingezet..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je al ingezet op een beker winnaar? Misschien win je dan wel weer 800 euro.
2e keer PEC verwachtte ik niet en andere kanshebbertjes hadden een niet zo hoge quoteringquote:
Te lui voorquote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Come on dago ik daag je uit om het beter te doen dan ik.
*Joël.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef Trebo het volgende:
Ik heb me weer kostelijk vermaakt met Ajax..
Die reclames van Aegon: "Bedankt voor de fantastische sfeer in de ArenA"![]()
![]()
Zuidamerikaanse gekkies van 410![]()
![]()
Wat een kneuzen zeg..
Joey Veltman![]()
![]()
Man man man.. Ajax.. het is een parodie op zichzelf geworden. Begin medelijden te krijgen met hun wzawzdb.
Ja en weet je wat het is.. heel Nederland lacht ze uit maar zelf vinden ze zichzelf heel wat.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dat 410 is gewoon een karikatuur van zichzelf aan het worden... man man.
Sorry.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Trebo het volgende:
[..]
Godverdomme een fantastisch relaas en jij haalt z'n voornaam eruit?
Ik ben geen fan van de top-3 maar ik kan genieten van de Kuip. Daar staan 45.000 gekken die bloedfanatiek zijn en wedstrijden voor je kunnen winnen. Een oprechte 12e man.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
Het publiek van Feyenoord neem ik nog serieuzer dan vak410
Beetje jammer dat ze de eerste paar rijen vullen met geestelijk gestoorde gekkies.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de top-3 maar ik kan genieten van de Kuip. Daar staan 45.000 gekken die bloedfanatiek zijn en wedstrijden voor je kunnen winnen. Een oprechte 12e man.
Bij Ajax heb je 5.000 man ergens weggestopt in een hoekje die onverstaanbare liedjes staan te brabbelen in hun blote bast (want dat is de eckte zuidamerikaanse beleving) Hierdoor krijg je nooit binding met de rest van de arena, en zul je nimmer nooit een 12e man krijgen. De overige 30.000 mensen in de Arena komt vooral om leuk voetbal te zien en om ervoor te zorgen dat we eerder in de auto zitten dan de ander, anders staan we 10 minuten in de file.
Feyenoord = beleving
Ajax = theater.
Als ze achter komen gaat het publiek er vaak wel achter staan. Zo heb ik ooit Heerenveen Feyenoord meegemaakt in de kuip. Kwamen ze met 0-1 achter. Man achter mij heeft alleen maar gekankerd. Tot ik me omdraaide en vroeg waar die mee bezig was. Kreeg ik als antwoord dat hij ze een hart onder de riem aan het steken was.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:03 schreef Ties02 het volgende:
Als er bij Feyenoord niet gescoord wordt is het daar 90 minuten stil
Sluit me vrijwel aan op deze postquote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de top-3 maar ik kan genieten van de Kuip. Daar staan 45.000 gekken die bloedfanatiek zijn en wedstrijden voor je kunnen winnen. Een oprechte 12e man.
Bij Ajax heb je 5.000 man ergens weggestopt in een hoekje die onverstaanbare liedjes staan te brabbelen in hun blote bast (want dat is de eckte zuidamerikaanse beleving) Hierdoor krijg je nooit binding met de rest van de arena, en zul je nimmer nooit een 12e man krijgen. De overige 30.000 mensen in de Arena komt vooral om leuk voetbal te zien en om ervoor te zorgen dat we eerder in de auto zitten dan de ander, anders staan we 10 minuten in de file.
Feyenoord = beleving
Ajax = theater.
Gefeliciteerd jongen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef Sked het volgende:
Beetje jammer dat Vitesse weer een redelijk pittige uitwedstrijd krijgt.
Danku. Alhoewel we vooral Ajax moeten bedanken. Leek wel alsof Vitesse uit bij Dordrecht speeldequote:
Ik heb, helaas, nog steeds niet het echte Vitesse gezien. Was ook vandaag erg matig naar mijn inziens. Zelfs SC Cambuur zou zonder haar vaste krachten met gemak van zo'n slappe boel winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Danku. Alhoewel we vooral Ajax moeten bedanken. Leek wel alsof Vitesse uit bij Dordrecht speelde
Bosz heeft Vitesse vandaag duidelijk het veld ingestuurd met een ander tactisch plan om iets meer te proberen te controleren en de defensie te ontlasten. Dat werkte prima de eerste helft en als je met 0-2 de rust uit komt ga je natuurlijk helemaal niet meer proberen de tegenstander weg te spelen. Zeker als de tegenstander zo matig speelt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb, helaas, nog steeds niet het echte Vitesse gezien. Was ook vandaag erg matig naar mijn inziens. Zelfs SC Cambuur zou zonder haar vaste krachten met gemak van zo'n slappe boel winnen.
Met de huidige stand van zaken heb je juist een makkelijk programma. De #20, #18 en #19 van de Jupiler League. Moet toch geen probleem zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef De-Hamster het volgende:
Excelsior krijgt het hoedanook lastig, of tegen de nummer 1 of tegen de nummer 2![]()
Opzich, fijn dat het uitgesteld is, nu is de motivatie wel weer iets hoger om iets van het bekertoernooi te maken. Kampioenschap heb je tegen NEC en overall gezien de 1e seizoenshelft al voor een deel verspeeld. PSV hebben we vorig jaar ook kunnen verslaan zowel in de competitie als in de beker. Toen waren zowel wij, als zij slechter dan ze/we nu zijn. PSV heeft nog een mogelijke landstitel en Europees. Who knows. Probleem kan zijn, ons programma zal Trost wel doen besluiten er een B-team in te gooien.
RKC -Roda
Roda - PSV
Roda - Fortuna
- Roda - Excelsior -
MVV -Roda
Maar Roda uit altijd lastigquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:24 schreef Downwards het volgende:
PSV zal dan wel van Roda winnen en daarna thuis van Excelsior. De andere drie kwartfinales kunnen in principe alle kanten op.
Zou toch wat zijn als er geen een club van de traditionele top drie de kwartfinale van de beker kan halenquote:
In theorie wel, maar RKC is onze angstgegner zoals wij dat van PSV een beetje zijn. En Fortuna en MVV zijn voor ons toch nog wel wedstrijdjes op zich. Al ben ik met je eens dat die allemaal gewonnen moeten worden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met de huidige stand van zaken heb je juist een makkelijk programma. De #20, #18 en #19 van de Jupiler League. Moet toch geen probleem zijn
Dit inderdaad. Maar intern zit het tussen de supportersgroepen van Ajax toch ook niet helemaal lekker? Veel kotsen dat vak toch uit, of zit ik verkeerd?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja en weet je wat het is.. heel Nederland lacht ze uit maar zelf vinden ze zichzelf heel wat.
jezus hoezo zo gefrustreerd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar intern zit het tussen de supportersgroepen van Ajax toch ook niet helemaal lekker? Veel kotsen dat vak toch uit, of zit ik verkeerd?
Met hun blote buiken rijtjes onder een dicht dak !!! ZUID AMERIKAANS JONGENSSSSS OEH !!
Mijn bronnen zeggen iets anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
er speelt ook helemaal niets tussen de supportersgroepen
Vermoed dat die gewoon speelt dit weekend waardoor ze nu een excuus hebben zodat die niet hoeft te spelen.quote:
Tuurlijk meer kans dat mijn Duitse club ver komtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je wilt serieus die Duitse club door hebben ?
Oh Limburger hoi.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk meer kans dat mijn Duitse club ver komt
Twentequote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk meer kans dat mijn Duitse club ver komt
Gaat toch niet gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:03 schreef Sked het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als PSV er vanavond uitvliegt.
Dat dachten we vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, helaas.
Shit, had ik nou maar niks gezegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht 20:45. Goed om te weten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:03 schreef Sked het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als PSV er vanavond uitvliegt.
Dat klinkt wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en dan natuurlijk constant haten op PSV
Ik vind het altijd wel iets leuks hebben. Dan zie ik ze stampvoetend voor mij met een ader op hun voorhoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en dan natuurlijk constant haten op PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eredivisie is ook het belangrijkste, ook al troll je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ze expres niet verdedigen zodat ze op de Eredivisie kunnen focusen
Je weet dat dit de beker is en geen effect heeft op Ajax?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat PSV nu achter staat tegen Roda
Oh ja dat weet ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat dit de beker is en geen effect heeft op Ajax?
Dat zou ik wel doen, want PSV komt denk ik wel gewoon terug. Ik wed al enige tijd niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hogere odds voor PSV![]()
Moet ik wel kunnen inzetten..
Zoveel verloren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen, want PSV komt denk ik wel gewoon terug. Ik wed al enige tijd niet meer.
Nee maar wel paar keer nog kleinere bedragen. Keer 10tje en toen 20 en toen 5.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou Ritzmaier, als je zo loopt te zeuren laat het nu dan zien
Davy vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:13 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.
Laat ik beginnen met: Hahahahahahahaha!
Goeie speler die Willems.
Zo dat hebben we dan alvast gehad.
Omdat ze duidelijk kiezen voor winst van de europa leaguequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom speelt PSV met een half B-team?
Je zit nog aan je Cocu-UI vast toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kom thuis en ik zie dat Joop opstapt.
Ik overweeg een Joop-UI uit medelijden te nemen.
Dat mag niet. Het is nog geen 2016.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kom thuis en ik zie dat Joop opstapt.
Ik overweeg een Joop-UI uit medelijden te nemen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag niet. Het is nog geen 2016.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zit nog aan je Cocu-UI vast toch?
Boeiend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan mis je Heerenveen v Vitesse en PEC v AZ
Jongen toch.
Laten we Marcelo terug halenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat is een vreselijke voetballer.
oke hansquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Ajax er niet meer in zit, kan ik onbeperkt mijn gal spuwen over de beker.
Zou wel leuk zijn als Vitesse de beker wint dit jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Ajax er niet meer in zit, kan ik onbeperkt mijn gal spuwen over de beker.
Ik hoop op Cambuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als Vitesse de beker wint dit jaar
Gaat niet gebeuren vriend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op Cambuur.
Met Henk de Jong Europa in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |