Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatshaming is alleen op friday.
Net als slutshaming saturday
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.
Zolang ze maar niet over mij gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.
Hij was ook mooi!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
Een referentie van mijn post in de TT
Art, you da man!
Trusten! Ik ga zo ook maarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen
Wat is dat joh.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Why.Deze trend moet echt stoppen.
Trustenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen
Wel een beetje jelly op haar navelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Niet over mij he? Ik heb verkering.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef Californium het volgende:
Terug van training
Was leuk!
Nu even beetje dansen door mijn huis en chillen en dan zo slapen en dromen over leuke mannen!
Welke trend? Ouder worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn dromen bepaal ik wie er vrijgezel is en wie nietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet over mij he? Ik heb verkering uiteraard.
Ze zei leuke mannen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet over mij he? Ik heb verkering.
BH-loos?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trend? Ouder worden?
Niks mis mee, dat hoofd in die linkerfoto is problematischer.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje jelly op haar navel
Al die plastisch chirurgische ingrepen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trend? Ouder worden?
Mooie navel inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje jelly op haar navel
Ik zie dat nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die plastisch chirurgische ingrepen.
Kaneel, serieus. Je ziet dat verschil in hoofd toch wel? Ogen, lippen, mond in z'n geheel...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie navel inderdaad.
[..]
Ik zie dat nooit eigenlijk.
Ze heeft botox injecties gehad?
Ja, maar ik dacht dat het gewoon een foto van een paar jaar verder was, zonder make-up.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaneel, serieus. Je ziet dat verschil in hoofd toch wel? Ogen, lippen, mond in z'n geheel...
Nee... Die mond is volledig verneukt met botox en volgens mij ook fillers.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het gewoon een foto van een paar jaar verder was, zonder make-up.
Ja, is ook al haar charme kwijt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag Renee Zellweger ook laatst, ze was eerst wel leuk, maar nu
Antonio Banderas, tot voor kortquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap die vrouwen vaak niet.
Volgens mij is er niet 1 man die al die ingrepen mooi vind.
Ja.quote:
Zo zondequote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Maar volgens mij doet iedereen wat. Michelle Williams is door de jaren heen ook best veranderd van gezicht en niet alleen door gewichtsafname.
Drugs?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Maar volgens mij doet iedereen wat. Michelle Williams is door de jaren heen ook best veranderd van gezicht en niet alleen door gewichtsafname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik nu aan het lezen. Het is hilarisch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou, dat is wel het plan, jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijf jij maar mooi puur natuur Sammie
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
RacistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik nu aan het lezen. Het is hilarisch.![]()
Maar zonder plastische chirurgie was er geen Marijke Helwegen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is wel het plan, ja... Uiteindelijk is nog niemand echt mooier geworden van plastische chirurgie, enkel onnatuurlijker.
Het is volledig geschreven, getekend en uitgegeven door negers en voor negersquote:
Marijke is tof.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zonder plastische chirurgie was er geen Marijke Helwegen.
Die is toch ook niet mooi?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Serieus? Wow.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is volledig geschreven, getekend en uitgegeven door negers en voor negers
Als het functioneel is zoals bij brandwondenslachtoffers, hazenlippen enzo zeker wel. Die sterren schieten volledig door.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is wel het plan, ja... Uiteindelijk is nog niemand echt mooier geworden van plastische chirurgie, enkel onnatuurlijker.
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is volledig geschreven, getekend en uitgegeven door negers en voor negers
True. Maar Marijke is niet mooi om te zien, natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, uit de context was wel te halen dat het om plastische chirurgie zonder medische noodzaak gaat, tochquote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als het functioneel is zoals bij brandwondenslachtoffers, hazenlippen enzo zeker wel. Die sterren schieten volledig door.
Jaren 40 he?quote:
Ik vind die jaren 40 dingen bijna altijd hilarisch. Ik zal straks even wat zoeken van mijn favoriet.quote:
Zeker, maar ik krijg hier betaalt per post dus inhoud is voor mij niet leidend.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, uit de context was wel te halen dat het om plastische chirurgie zonder medische noodzaak gaat, toch?
Oh, post dan nog even hetzelfde, alleen da metn betaald in plaats van betaalt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker, maar ik krijg hier betaalt per post dus inhoud is voor mij niet leidend.
Zeker, maar ik krijg hier betaald per post dus inhoud is voor mij niet leidend.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, post dan nog even hetzelfde, alleen da metn betaald in plaats van betaalt.
You big palookaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Gerechtigheid in de jaren 40.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Gerechtigheid in de jaren 40.
Ze zijn allemaal in het publieke domein tegenwoordig. Binnenkort eens allemaal downloaden.quote:
Dat taalgebruik is echt geweldig.quote:
Zou me niks verbazen.quote:
Klinkt... Euh... Sjaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer de pagina te vinden waar krokodil mensen elkaar aansporen om snel de kinderen op te eten omdat Captain Marvel er aan komt, maar kan die niet vinden
Netjes!Fijne vakantiequote:
Nou ja, ik ben voorstander van kinderen opeten. Maar krokodilmensen... Mja.quote:
Toen waren er tenminste geen taboesquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die oude publicaties.
Zo verschrikkelijk slecht en racistisch.
[ afbeelding ]
Het tijdperk voor de politieke correctheidquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs Superman deed er aan meequote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen waren er tenminste geen taboes.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs Superman deed er aan mee
[ afbeelding ]
Je moet er van houden.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het tijdperk voor de politieke correctheid
Hij had te veel kip?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet er van houden.
Hier was wel wat rumoer over:
[ afbeelding ]
Ik vraag me vooral af wat Superman moet met een apparaat dat blanken 24 uur in negers kan veranderen.
Het is een body mould, waarschijnlijk kan het mensen 24 lang veranderen in ik weet niet watquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet er van houden.
Hier was wel wat rumoer over:
[ afbeelding ]
Ik vraag me vooral af wat Superman moet met een apparaat dat blanken 24 uur in negers kan veranderen.
Handigquote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een body mould, waarschijnlijk kan het mensen 24 lang veranderen in ik weet niet wat.
Ah ja,die film ken ik.Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een film die geen comedy is.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Wat
In die film over nazi's op de maan ontkleuren ze ook een neger en veranderen hem daarna weer terug
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast voor fatshaming friday:
[ afbeelding ]
Iron Sky toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja,die film ken ik.Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een film die geen comedy is.
Die film, geen komedie?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja,die film ken ik.Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een film die geen comedy is.
Godver, dit moet ik zienquote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die film, geen komedie?
Er komt een deel 2, daar voert Hitler een leger aan in de holle aarde terwijl hij op een T-rex rijdt.
Hopelijk onthou ik hetquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je naar de bios gaan in 2016
quote:
Komt zo'n film in de bios?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je naar de bios gaan in 2016
Voodoo!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk onthou ik het
[..]
[ afbeelding ]
Strips zijn voor kinderen, uhuh.
The fuckquote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die film, geen komedie?
Er komt een deel 2, daar voert Hitler een leger aan in de holle aarde terwijl hij op een T-rex rijdt.
Hitler was zwaar speed-verslaafd dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die film, geen komedie?
Jaren 40 tot 60.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
hoe oud zijn al die comics van de afgelopen pagina's
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren 40 tot 60.
Misschien is die van Stardust uit 39, zou kunnen.
[ afbeelding ]
Iemand bewusteloos slaan met je fallus.
Een FOK!ker dus.
ik moest Googlen wat dat isquote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Samzz het volgende:
Zooo, ik begin me daar in ene te hoesten als een oude kerel met COPD...
Lijkt me best een aangename met al die ribbeltjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren 40 tot 60.
[ afbeelding ]
Een FOK!ker dus.
Zie die blonde genieten dan. Sadist.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren 40 tot 60.
[ afbeelding ]
Een FOK!ker dus.
Nederlandse vlag gepostquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel goed voelen, ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me best een aangename met al die ribbeltjes.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel goed voelen, ja.
Al heb je die liever niet tegen je hoofd denk ik.
[ afbeelding ]
heb best een brede kennis, maar deze afkorting heb ik gemistquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren 40 tot 60.
[ afbeelding ]
Een FOK!ker dus.
39 cent ookquote:Op donderdag 18 december 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel goed voelen, ja.
Al heb je die liever niet tegen je hoofd denk ik.
[ afbeelding ]
Lekker toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie die blonde genieten dan. Sadist.
He Koenquote:
Die is erg lewd.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel, ken je die cartoon over Fritz the Cat?
Walking Dead is ook erg serieus.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
Strips lezen is ook een kunst, ik heb the walking dead geprobeerd maar hou het niet vol.
maar is wel baasquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Samzz het volgende:
Cheese & Onion chips stinkt wel echt ontzettend.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Samzz het volgende:
Cheese & Onion chips stinkt wel echt ontzettend.
Nare cartoon vond ik datquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is erg lewd.
Heb hem ooit wel eens gezien ja. Jaar of 10 geleden.
Fucking furries
Die vind ik zo niet grappig hequote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Samzz het volgende:
De enige strips die ik momenteel nog lees zijn die van Cyanide & Happiness.
Dirk-Jan vind ik ook wel grappigquote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Samzz het volgende:
De enige strips die ik momenteel nog lees zijn die van Cyanide & Happiness.
Moest google'enquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is erg lewd.
Fucking furries
Lewdquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is erg lewd.
Fucking furries
Oh, ik welquote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vind ik zo niet grappig he
Maar ligt denk ik aan mij
Ja, maar die zoek ik niet op of zo. Cyanide & Happiness volg ik op Facebook.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dirk-Jan vind ik ook wel grappig
Dirk-Jan is baasquote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dirk-Jan vind ik ook wel grappig
Omg, dat las ik vroegerquote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ergens nog een bergje Billy Turf stripboeken, ultieme fatshaming dat
Ja, nogal.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nare cartoon vond ik dat
Wel veel gelachen.
Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LewdBlijf je dat gebruiken?
Dat was hilarisch.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ergens nog een bergje Billy Turf stripboeken, ultieme fatshaming dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Wie de fuck heeft dit gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kom ik ook net tegen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hehe, dat is die van friends are like boobs toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Harmankardon het volgende:
Aunty Acid vind ik ook grappig
Wie de fuck heeft dit gemaaktwhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Wie de fuck heeft dit gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, behoorlijk flauw maar ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, dat is die van friends are like boobs toch?
Aah oke. Ik kan ze ook wel waarderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar die zoek ik niet op of zo. Cyanide & Happiness volg ik op Facebook.
was er in augustus een keer, was blij dat m'n navigatie de weg wistquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand hier die bekend is in Zwolle toevallig?
Wat wil je weten? Ik woon er.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand hier die bekend is in Zwolle toevallig?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ik woon er.
Je hebt droge humor en je hebt C&H.quote:
Ak ok, grappig. Ik moet binnenkort een paar dagen achter elkaar daar werken en ga niet iedere dag heen en weer rijden. Dus dan wil ik een beetje een leuk hotel in de binnenstad met wat tips waar leuk te eten enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ik woon er.
kiekse Samzziequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker in bed een filmpje kijken. Dahaag
.
Daag Sammiequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker in bed een filmpje kijken. Dahaag
.
Hotel zou ik je niet bij kunnen helpen. Ik neem aan dat je niet uitgebreid gaat dineren ergens? Want dan zijn mizu en humphreys wel leuk (maar duur), of tapas bij las rosas. Allemaal in het centrum in de buurt van de melkmarkt. Ingeburgerd en da nini dicht bij de bioscoop zijn ook leuk. Lunchen kan goed bij bagles en beans, vito's, brasserie jansen of dunnik, waanders in de broeren. Volgens mij heb je daar ook dinergerechten. Voor lekker en goedkoop heb je nog de plataan, sofra, hawaii, tosti world, wok&go, ook bijna allemaal aan de melkmarkt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ak ok, grappig. Ik moet binnenkort een paar dagen achter elkaar daar werken en ga niet iedere dag heen en weer rijden. Dus dan wil ik een beetje een leuk hotel in de binnenstad met wat tips waar leuk te eten enzo.
Ik vraag me af hoeveel kinderen die film per ongeluk hebben gezienquote:
Ik hoop toch echt dat de trailer erg genoeg was om dat te voorkomenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kinderen die film per ongeluk hebben gezien
ik vermoed dat ie niet in de bios in de middag wasquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat de trailer erg genoeg was om dat te voorkomen
Niet in de bios, maar op tv. Langszappen en denken: He een tekenfilm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat de trailer erg genoeg was om dat te voorkomen
OK top bedanktquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hotel zou ik je niet bij kunnen helpen. Ik neem aan dat je niet uitgebreid gaat dineren ergens? Want dan zijn mizu en humphreys wel leuk (maar duur), of tapas bij las rosas. Allemaal in het centrum in de buurt van de melkmarkt. Ingeburgerd en da nini dicht bij de bioscoop zijn ook leuk. Lunchen kan goed bij bagles en beans, vito's, brasserie jansen of dunnik, waanders in de broeren. Volgens mij heb je daar ook dinergerechten. Voor lekker en goedkoop heb je nog de plataan, sofra, hawaii, tosti world, wok&go, ook bijna allemaal aan de melkmarkt.
trustequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:18 schreef Harmankardon het volgende:
Straks weer om 6 uur op, ik ga slapen. Toedels!
Ze had er 4quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja zoiets dacht ik wel van je te vernemen
een date?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\
Ben je op bezoek geweest in Tilly?
Neequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\
Ben je op bezoek geweest in Tilly?
Als een echte foksterquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ino werkt alle single mannen uit het topic af?
Een 50 jarige man die zich voordoet als een jong meisje. Duh.quote:
Wat is dit dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Overtuigend welquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Een 50 jarige man die zich voordoet als een jong meisje. Duh.
wauw je hebt er wat voor overquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand ervoor inhuren werkt ook. Dat doe ik ook voor de meets
Wat????quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand ervoor inhuren werkt ook. Dat doe ik ook voor de meets
Huur er iemand voor inquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
zo laat ineens
Ik wilde nog douchen en alles.
half 1 pasquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Kut het is zo laat ineens
Ik wilde nog douchen en alles.
Ja er zitten grenzen aan he, dit is het beste dat ik kan doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huur maar een knappe vrouw in
We zullen het er maar mee moeten doen dan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja er zitten grenzen aan he, dit is het beste dat ik kan doen
zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden er echt mensen op het internet zijn die zoiets zouden doen eigenlijk?
Ja, ze zitten in Nigeria.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden er echt mensen op het internet zijn die zoiets zouden doen eigenlijk?
Wehehe kwam er zelf ook zo achter ooit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
He je kunt de plek van de dm's veranderen door te dubbelklikken op dezwarte balk.
Wow.
Dat wist ik al drie jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
He je kunt de plek van de dm's veranderen door te dubbelklikken op dezwarte balk.
Wow.
is toch al heel lang zo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.
Ja, zo zonder bril en met laptop onder mijn kin geklemdquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik klik heel vaak mis op de kruisjes bij DM's en dan verspringt ineens alles weer
Dus eigenlijk zegt het iets positiefs over je coordinatievermogen.
Dit jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik klik heel vaak mis op de kruisjes bij DM's en dan verspringt ineens alles weer
Dus eigenlijk zegt het iets positiefs over je coordinatievermogen.
ik zit vrij vaak mobiel en daar vallen DMs me niet eens opquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit ja
En dan moet je met je muis naar links en dan klik je het wel weg zodat wanneer je een nieuwe dm ontvangt hij links weer naar voren komt en dat is bij mij meestal een paar maanden later![]()
Klopt, die staan niet op je schermquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit vrij vaak mobiel en daar vallen DMs me niet eens op
onopvallend blauw cijfertje waar ik over heen kijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, die staan niet op je scherm
Etenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:59 schreef Koen66 het volgende:
jullie nog leuke plannen voor de feestdagen?
Ik moest een toetje maken volgens mij. Maar we zijn maar met zijn drieen dus erg moeilijk zal dat niet zijnquote:
owwww da's goed te doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest een toetje maken volgens mij. Maar we zijn maar met zijn drieen dus erg moeilijk zal dat niet zijn
Aaawquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:14 schreef Faxie het volgende:
Ben bang dat ik O&N in mn eentje mag vieren dit jaar
Ahw, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:14 schreef Faxie het volgende:
niet leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:14 schreef Faxie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn 2 poesjes tellen niet eens mee
Ik ook. Niets mis mee. Beter als al die straalbezopen naar zweetstinkende menigtes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:14 schreef Faxie het volgende:
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook. Niets mis mee. Beter als al die straalbezopen naar zweetstinkende menigtes.
Eens, al is het wel fijn om het met vrienden te vierenquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook. Niets mis mee. Beter als al die straalbezopen naar zweetstinkende menigtes.
En ik kan lekker doen en laten wat ik zelf wil.quote:
Ik heb genoeg vrienden in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:19 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al is het wel fijn om het met vrienden te vieren
Kom naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:23 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, je hebt gelijk dat is ook leuk. Maar goed ik vier het met mijn ouders dus niet helemaal alleen. Was toch liever naar de bergen gegaan in Modena maar dat werd iets te duur.
Geen goedkope vlucht kunnen vinden?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ik kan lekker doen en laten wat ik zelf wil.
[..]
Ik heb genoeg vrienden in m'n hoofd.![]()
Nee, je hebt gelijk dat is ook leuk. Maar goed ik vier het met mijn ouders dus niet helemaal alleen. Was toch liever naar de bergen gegaan in Modena maar dat werd iets te duur.
Nee dan moet ik weer een smoes bedenken enzo, heb ik allemaal geen zin in vind het prima zo sorry.quote:
Waren allemaal vluchten boven de 400 euro en dan kwam het hotel er nog bij bovendien moest ik dan ook nog mee betalen in de huur van het huisje in de bergen dus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:25 schreef yats het volgende:
[..]
Geen goedkope vlucht kunnen vinden?
Ik heb de cursus by the way weer gevonden
Ach, die reis 'bewaar' je dan toch gewoon voor een ander moment? Ik neem aan dat ze daar nog wel een tijdje zit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee dan moet ik weer een smoes bedenken enzo, heb ik allemaal geen zin in vind het prima zo sorry.
[..]
Waren allemaal vluchten boven de 400 euro en dan kwam het hotel er nog bij bovendien moest ik dan ook nog mee betalen in de huur van het huisje in de bergen dus.![]()
Ik ga een cursus sociale hygiene en vakbekwaamdheid doen.![]()
(maar wil je Spaanse cursus nog wel lenen!)
Ja zij is Italiaans en woont daar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, die reis 'bewaar' je dan toch gewoon voor een ander moment? Ik neem aan dat ze daar nog wel een tijdje zit?
Die cursus zat niet tussen het rijtje waar je aan dacht, wat houd dat in? En natuurlijk mag je hem lenen, al moet ik er zelf ook ooit nog eens aan beginnen. Maar wellicht eerst een Russische cursus zoeken
Ohw, dan komt dat echt nog wel goed dus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja zij is Italiaans en woont daar.![]()
Dat zijn de papieren die je nodig hebt om een eigen kroeg te beginnen.
zoals het een eckte fokker betaamt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat je wel weet hoe wispelturig ik ben dus vraag het morgen nog een keer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ohw, dan komt dat echt nog wel goed dus.
Een eigen kroeg? Heb je plannen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat je wel weet hoe wispelturig ik ben dus vraag het morgen nog een keer.
Succes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 04:24 schreef Lokasenna het volgende:
Meh, ik ga wel weer gewoon even werken ofzo
Slapen moet morgen dan maar
Meh.quote:
Gewoon een slecht ritme.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook aan het werk?
Of gewoon tegen je zin wakker?
Vrienden doen iets anders... Kun je daar ook niet heen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ouders doen er niet aan, zus doet alleen met gezin, vrienden hebben allemaal iets anders...
Nu voel ik me viesquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
Om gek van te worden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slapeloosheid? Dat zuigt. Ik weet er alles van.
Toto, operatie gehad? Sterkte met de verwerking. En een virtuele Bert en Erniepleister voor je.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:43 schreef Toto69 het volgende:
@ samzz ka je beste even mn topic lezen:@ deze mobiel typt vreselijk lastig.
@loka; ja gelukkig wel wel door een hel gegaan
Zal ik dat even doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:43 schreef Toto69 het volgende:
Knuffel voor je bilnaad Toto! Rustig aandoen en ik hoop echt dat je nu volledig kan herstellen. Kun je weer naar Portugal of andere oordenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:43 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |