Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatshaming is alleen op friday.
Net als slutshaming saturday
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.
Zolang ze maar niet over mij gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.
Hij was ook mooi!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
Een referentie van mijn post in de TT
Art, you da man!
Trusten! Ik ga zo ook maarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen
Wat is dat joh.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Why.Deze trend moet echt stoppen.
Trustenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen
Wel een beetje jelly op haar navelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Niet over mij he? Ik heb verkering.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef Californium het volgende:
Terug van training
Was leuk!
Nu even beetje dansen door mijn huis en chillen en dan zo slapen en dromen over leuke mannen!
Welke trend? Ouder worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn dromen bepaal ik wie er vrijgezel is en wie nietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet over mij he? Ik heb verkering uiteraard.
Ze zei leuke mannen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet over mij he? Ik heb verkering.
BH-loos?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trend? Ouder worden?
Niks mis mee, dat hoofd in die linkerfoto is problematischer.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje jelly op haar navel
Al die plastisch chirurgische ingrepen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trend? Ouder worden?
Mooie navel inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje jelly op haar navel
Ik zie dat nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die plastisch chirurgische ingrepen.
Kaneel, serieus. Je ziet dat verschil in hoofd toch wel? Ogen, lippen, mond in z'n geheel...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie navel inderdaad.
[..]
Ik zie dat nooit eigenlijk.
Ze heeft botox injecties gehad?
Ja, maar ik dacht dat het gewoon een foto van een paar jaar verder was, zonder make-up.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaneel, serieus. Je ziet dat verschil in hoofd toch wel? Ogen, lippen, mond in z'n geheel...
Nee... Die mond is volledig verneukt met botox en volgens mij ook fillers.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het gewoon een foto van een paar jaar verder was, zonder make-up.
Ja, is ook al haar charme kwijt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag Renee Zellweger ook laatst, ze was eerst wel leuk, maar nu
Antonio Banderas, tot voor kortquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap die vrouwen vaak niet.
Volgens mij is er niet 1 man die al die ingrepen mooi vind.
Ja.quote:
Zo zondequote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Maar volgens mij doet iedereen wat. Michelle Williams is door de jaren heen ook best veranderd van gezicht en niet alleen door gewichtsafname.
Drugs?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Maar volgens mij doet iedereen wat. Michelle Williams is door de jaren heen ook best veranderd van gezicht en niet alleen door gewichtsafname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik nu aan het lezen. Het is hilarisch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou, dat is wel het plan, jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijf jij maar mooi puur natuur Sammie
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
RacistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik nu aan het lezen. Het is hilarisch.![]()
Maar zonder plastische chirurgie was er geen Marijke Helwegen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is wel het plan, ja... Uiteindelijk is nog niemand echt mooier geworden van plastische chirurgie, enkel onnatuurlijker.
Het is volledig geschreven, getekend en uitgegeven door negers en voor negersquote:
Marijke is tof.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zonder plastische chirurgie was er geen Marijke Helwegen.
Die is toch ook niet mooi?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Serieus? Wow.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is volledig geschreven, getekend en uitgegeven door negers en voor negers
Als het functioneel is zoals bij brandwondenslachtoffers, hazenlippen enzo zeker wel. Die sterren schieten volledig door.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is wel het plan, ja... Uiteindelijk is nog niemand echt mooier geworden van plastische chirurgie, enkel onnatuurlijker.
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is volledig geschreven, getekend en uitgegeven door negers en voor negers
True. Maar Marijke is niet mooi om te zien, natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |