SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
_!
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Boer is kut
Velkut is kut
Denswil is kut
van Rhijn is kut
Viergever is kutter dan kut
Klaassen is kut vandaag
Serero is kut
Kishna is kut
el Ghazi is mwah
Milik geen oordeel
Andersen![]()
![]()
Weet het jammer jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer jongens. Vrij geflatteerde stand.graag op anoniem![]()
0-3?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Tenzij je foto's gaat plaatsen lekker weggaanquote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef Mariaatje het volgende:
Boer is kut
Velkut is kut
Denswil is kut
van Rhijn is kut
Viergever is kutter dan kut
Klaassen is kut vandaag
Serero is kut
Kishna is kut
el Ghazi is mwah
Milik geen oordeel
Andersen![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind beker ook niet heel boeiend, maar nu sta je gewoon voor lul.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou mij eerlijk gezegd een worst wezen![]()
klopt kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik vind beker ook niet heel boeiend, maar nu sta je gewoon voor lul.graag op anoniem![]()
Denk je soms dat je een baas bent in deze topicreeksquote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je foto's gaat plaatsen lekker weggaan![]()
![]()
![]()
je hebt6 je stem weer terug na gisteren ;9quote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Naja we kunnen alvast wat leren.
Aanval stelt ook niets voor. Als enige van het Ajax topic schuif ik Zivkovic naar voren de volgende wedstrijd.
Rot allemaal op man
graag op anoniem![]()
ja ik was m gisteren behoorlijk kwijtquote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt6 je stem weer terug na gisteren ;9[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moisander moet wegquote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef DaveDave09 het volgende:
0-4
4x kampioenschap op rij
moisander heeft nummer 4
wat betekent dit..
Veltman moet op strafkamp
Viergever moet echt oprotten![]()
Beker weg.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef DaveDave09 het volgende:
0-4
4x kampioenschap op rij
moisander heeft nummer 4
wat betekent dit..
Kampioenschap weg
Moisander weg?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
holyshit VIERgeverquote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moisander moet weg
Veltman moet op strafkamp
Viergever moet echt oprottenhhhhh![]()
Laat dit een les zijn voor iedereen die Moisander en Schone uit de basiself wilden. Een aantal 'zekerheidjes' inbouwen is zo slecht nog niet.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Marc moet z'n portemonnee maar opentrekken , de verdediging is het hele seizoen al kutIk ben inmiddels overleden![]()
Maar ze hebben wel alles gegeven. Overal dichtop en altijd vrij lopen. Vitesse tikt gwn real niveau aan.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Maasgebouw uiteraardquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer rellen en waar? ArenA of..?![]()
NU ARENAquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer rellen en waar? ArenA of..?
STIJN IS AL BEZIG MET VUURWERK AFSTEKENOh.![]()
LOEMIENATIE!!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
EN mijn verwarming staat op 4![]()
Een superslechte Schöne was blijkbaar nog steeds beter dan de alternatieven.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Laat dit een les zijn voor iedereen die Moisander en Schone uit de basiself wilden. Een aantal 'zekerheidjes' inbouwen is zo slecht nog niet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
inderdaad , 4 miljoen voor Ted vd Pavertquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Enchanter het volgende:
Marc moet z'n portemonnee maar opentrekken , de verdediging is het hele seizoen al kutRED ONS HENNIEGOD![]()
Alsof dit niet was gebeurd met Moisander en Schönequote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Laat dit een les zijn voor iedereen die Moisander en Schone uit de basiself wilden. Een aantal 'zekerheidjes' inbouwen is zo slecht nog niet.
Oh.![]()
dit is anders wel een behoorlijke aanranding danquote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
0-10 = anaal
Ken je feiten pik![]()
mwah, hij heeft wel een punt, niet dat we ook met hun niet konden verliezen maar je mist toch wat ervaringquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof dit niet was gebeurd met Moisander en Schöne![]()
Is goed ik start de auto, moet ik je alvast ophalen of zie ik je daar?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NU ARENA
STIJN IS AL BEZIG MET VUURWERK AFSTEKENgraag op anoniem![]()
~25min.
Het kan nog.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Met Moisander en Schöne verloren we ook van PEC en Salzburg met dikke cijfers.quote:
Dit soort wedstrijden zal Ajax een paar keer per jaar spelen.Oh.![]()
5-0 is gangbangquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
dit is anders wel een behoorlijke aanranding dangraag op anoniem![]()
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Laat dit een les zijn voor iedereen die Moisander en Schone uit de basiself wilden. Een aantal 'zekerheidjes' inbouwen is zo slecht nog niet.![]()
![]()
dat we dat even duidelijk hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.![]()
IK BEN WOEDEND IK SPRINT ER IN VOLLE VAART HEENquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed ik start de auto, moet ik je alvast ophalen of zie ik je daar?
FAKKELS MEE DIT DATOh.![]()
met cillessen was dit nooit gebeurdquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, hij heeft wel een punt, niet dat we ook met hun niet konden verliezen maar je mist toch wat ervaring![]()
Behalve tegen Feyenoord dan, toen waren we echt oppermachtigquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.hhhhh![]()
Klopt en we nemen jou ook serieus.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.
Bedankt.graag op anoniem![]()
tegen wie moeten jullie in de beker danquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Zoals Feyenoord?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat klopt, maar dat geluk hebben we altijd dus dat calculeren we in.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.#FreeHat![]()
Jullie nog steeds mad om die vrije trap van Van Rhijn?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Worden gewoon overklast hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Moisander en Schöne verloren we ook van PEC en Salzburg met dikke cijfers.
Dit soort wedstrijden zal Ajax een paar keer per jaar spelen.![]()
Eens. Zonder dat lucky ajax was psv allang kampioenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi om te zien dat het dramatische spel van Ajax eindelijk eens afgestraft wordt. Want, laten we wel wezen, zonder de enorme portie geluk die ze hebben gehad zouden ze nu ergens in de middenmoot bungelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik neem wel een zwaard meequote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IK BEN WOEDEND IK SPRINT ER IN VOLLE VAART HEEN
FAKKELS MEE DIT DAT
IS praktijken in de bestuurskamerRED ONS HENNIEGOD![]()
40-45 minuten danquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan ben ik er over een 1-2 uur ofzo#FreeHat![]()
Ik zie jouw support niet! HUP TOON WAT PASSIE MANquote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik neem wel een zwaard mee
IS praktijken in de bestuurskamergraag op anoniem![]()
Ja dat gaat Ajax nog wel eens gebeuren dit seizoen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Worden gewoon overklast hoor.Oh.![]()
Er gaan koppen rollenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS praktijken in de bestuurskamer#FreeHat![]()
passie voor een stelletje lamzakkenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie jouw support niet! HUP TOON WAT PASSIE MANRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is idd een illustratief voorbeeld van het extreme geluk dat Ajax vaak heeft. Te bizar voor woordenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Behalve tegen Feyenoord dan, toen waren we echt oppermachtig![]()
![]()
Tyron neemt zijn dildo verzameling mee, topshow.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS praktijken in de bestuurskamerOh.![]()
Zweden wist twee jaar geleden ook terug te komen van 0-4 tegen Duitsland.
Niks aan de hand.
Ajax houdt het gewoon spannend.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
John van Zwedenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niks aan de hand.
Ajax houdt het gewoon spannend.
graag op anoniem![]()
jij beetje met matrassen gooienquote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron neemt zijn dildo verzameling mee, topshow.
RELLEN![]()
Zweden heeft wel een veel beter elftal dan Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niks aan de hand.
Ajax houdt het gewoon spannend.![]()
Waarom dan? Hoe kan Vitesse in elk opzicht zoveel beter zijn?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat gaat Ajax nog wel eens gebeuren dit seizoen hoor.![]()
troostprijs[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja want Guidetti kan je nu weggaan aubquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zweden heeft wel een veel beter elftal dan Ajax.![]()
RENS MET ZIJN GRONINGEN VLAG EN HEERENVEEN SHIRTquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij beetje met matrassen gooien
RELLEN
LEKKER RELLUHOh.![]()
idd, beetje manke vergelijkingquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zweden heeft wel een veel beter elftal dan Ajax.
vitesse speelt ook beter dan duitsland![]()
Duitsland is ook beter dan Vitessequote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zweden heeft wel een veel beter elftal dan Ajax.![]()
Hoezo moet Guidetti weggaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja want Guidetti kan je nu weggaan aub![]()
Dat duurde langquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhhh![]()
Tuurlijk kan het ook gebeuren. Maar dit forum bij uitstek wil altijd alles en iedereen vervanger door een jongere speler.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof dit niet was gebeurd met Moisander en Schöne
De ondergrens komt hierdoor veel lager te liggen. De verdediging is vandaag nog slechter dan eerder dit seizoen, aanvallend hebben we geen enkele vuist kunnen maken.
Het staat en loopt helemaal verkeerd. FdB houdt niet voor niks zolang vol aan Schone en Moisander.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dildo met eriksenpisquote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron neemt zijn dildo verzameling mee, topshow.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax komt onder druk te staan, daar kunnen we niet zo goed mee omgaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom dan? Hoe kan Vitesse in elk opzicht zoveel beter zijn?Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dat duurde langHet duurde drie minuten, HET KAN DUS NOG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moisander is dit seizoen de slechtste van het veld. Dan heb je ook niks aan zijn ervaring.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het ook gebeuren. Maar dit forum bij uitstek wil altijd alles en iedereen vervanger door een jongere speler.
De ondergrens komt hierdoor veel lager te liggen. De verdediging is vandaag nog slechter dan eerder dit seizoen, aanvallend hebben we geen enkele vuist kunnen maken.
Het staat en loopt helemaal verkeerd. FdB houdt niet voor niks zolang vol aan Schone en Moisander.Oh.![]()
Het lichtpuntje in de diepe duisternis.quote:Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Een idee he. Koop een goede verdediger ipv Moisander, Denswil en vd Hoorn. Gewoon een goede speler. Wie weet wordt Veltman dan ook weer een kerel.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het ook gebeuren. Maar dit forum bij uitstek wil altijd alles en iedereen vervanger door een jongere speler.
Het staat en loopt helemaal verkeerd. FdB houdt niet voor niks zolang vol aan Schone en Moisander.#FreeHat![]()
mwah die heeft echt nog niet zo slechte wedstrijd als veltman gespeeldquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander is dit seizoen de slechtste van het veld. Dan heb je ook niks aan zijn ervaring.![]()
EN WIE NIET SPRINGTquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef Tyron het volgende:
WE MOETEN ONZE CLUB NIET IN DE STEEK LATEN BOYS
V A K 4 1 0 B O Y SOh.![]()
Ja of Go Aheadquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat zelfs bijvoorbeeld een PEC Ajax nog weg zou spelen in de beker.![]()
Wie wil er een jongere speler? Men wil eerder kwaliteit, dat Veltman en Moisander en geen reet van kunnen is al twee jaar bekend.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Het staat en loopt helemaal verkeerd. FdB houdt niet voor niks zolang vol aan Schone en Moisander.![]()
Ik sta zonder shirt met m'n rug naar de wedstrijd dus ben goed bezig tochquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef Tyron het volgende:
WE MOETEN ONZE CLUB NIET IN DE STEEK LATEN BOYS
V A K 4 1 0 B O Y S
#FreeHat![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat zelfs bijvoorbeeld een PECHeracles Ajax nog weg zou spelen in de beker.![]()
Moisander maakt elke wedstrijd wel een paar fouten. Veltman maakt ze in dezelfde wedstrijd en dan valt het op ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah die heeft echt nog niet zo slechte wedstrijd als veltman gespeeldOh.![]()
zie je tenminste de tussenstand nietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik sta zonder shirt met m'n rug naar de wedstrijd dus ben goed bezig toch![]()
ER IS MAAR 1 CLUB (m.u.v. FC Groningen ) DAT ALLES KAN 1 CLUB
1 CLUB DAT 3 STERREN HEEFT 1 CLUB DAT HET VERSCHIL KAN MAKEN
1 CLUB MET EEN PASSIE VOOR VOETBAL
AJAX AMSTERDAM
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAALgraag op anoniem![]()
die fouten die veltman vandaag maakt zijn echt amateurniveau manquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander maakt elke wedstrijd wel een paar fouten. Veltman maakt ze in dezelfde wedstrijd en dan valt het op ja.![]()
Ik dacht FC Bayern (Robben)quote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef KingRoland het volgende:
AJAX AMSTERDAM
[ afbeelding ]
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAALRED ONS HENNIEGOD![]()
MET JE SMURFENLOGO LALALALAquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef KingRoland het volgende:
AJAX AMSTERDAM
[ afbeelding ]
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAALOh.![]()
Amen!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef KingRoland het volgende:
AJAX AMSTERDAM
[ afbeelding ]
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL![]()
![]()
Ik dacht ook eerst aan Urkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
of urk
onee wacht die hebben we wel gesloopt
AjaxMaar die ging af tegenover Menig
![]()
Dat is voor de Champions Leaguequote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik dacht FC Bayern (Robben)
graag op anoniem![]()
Klopt maar hij kan beter. Is dus gewoon een duidelijk gebrek aan concentratie.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
die fouten die veltman vandaag maakt zijn echt amateurniveau manOh.![]()
Denswil is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef KingRoland het volgende:
AJAX AMSTERDAM
[ afbeelding ]
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL#FreeHat![]()
Denswil niet dat jij voor hem praatquote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denswil is het hier niet mee eens.graag op anoniem![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ZET ALVAST DE DOUCHE MAAR AAN
#FreeHat![]()
Moisander heeft het prima gedaan bij Ajax alleen dit seizoen is het wat minder. Vooralsnog een klasse beter dan Denswil.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie wil er een jongere speler? Men wil eerder kwaliteit, dat Veltman en Moisander en geen reet van kunnen is al twee jaar bekend.
Ik lees nu weer dat we een betere moeten kopen, maar dat is voor de verdediging erg moeilijk kijkend naar de vereisten die Ajax heeft.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Andersen valt wel leuk in.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Deed Apoel en Barcelona thuis ook, toen konden ze het wel opbrengen. Is gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax komt onder druk te staan, daar kunnen we niet zo goed mee omgaan.![]()
Moisander heeft het redelijk gedaan. Is gewoon minder dan bijvoorbeeld Toby of Jantje, en zo staat er ieder jaar bijna een grotere kneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Moisander heeft het prima gedaan bij Ajax alleen dit seizoen is het wat minder. Vooralsnog een klasse beter dan Denswil.
Ik lees nu weer dat we een betere moeten kopen, maar dat is voor de verdediging erg moeilijk kijkend naar de vereisten die Ajax heeft.![]()
"versterking"quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
SJON HEITINGA OP DE TRIBUNE , EERSTE VERSTERKING IS AL BINNENOh.![]()
Alderweireld heeft nooit het niveau van Moisander gehaald.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moisander heeft het redelijk gedaan. Is gewoon minder dan bijvoorbeeld Toby of Jantje, en zo staat er ieder jaar bijna een grotere kneus.
Vertonghen was natuurlijk wel een niveautje beter, maar ook alles behalve een geweldenaar.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
0-4 75ste minuut dan is het wel voorbij.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef Tyron het volgende:
JE BESTE VERDEDIGER NAAR DE KANT HALEN
#LOGICWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LUL JOEL BEDANKT LULgraag op anoniem![]()
Nu van de vaart nogquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
SJON HEITINGA OP DE TRIBUNE , EERSTE VERSTERKING IS AL BINNEN
ja tochhhhhh![]()
HET ZIJN DE HOMOS
YES YES
HET ZIJN DE HOMOS
YES YES
HET ZIJN DE HOMOS
YES YES
HET ZIJN DE HOMOOOOS VAN VITES!![]()
JOEL BEDANKT LULquote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pannenkoek, alweer geen beker! Daar doe je het toch allemaal voor..graag op anoniem![]()
Alderweireld was echt 7 keer beter dan Moisanderquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Alderweireld heeft nooit het niveau van Moisander gehaald.
Vertonghen was natuurlijk wel een niveautje beter, maar ook alles behalve een geweldenaar.
En Vertonghen was fucking gruwelijk#FreeHat![]()
En dan nu met weemoed denken aan de tijd met Maxwell - Grygera - Escude - Trabelsi
MAN MAN MAN MAN!!!
Blind - Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel
OOOOHHH![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Alderweireld was echt 7 keer beter dan MoisanderWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
zyklon bquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef KingRoland het volgende:
IK WORD GEK HOU ME TEGEN
AAN DE MUUR HET BESTUUR
JODEN AAN HETRED ONS HENNIEGOD![]()
ERIKSENquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan nu met weemoed denken aan de tijd met Maxwell - Grygera - Escude - Trabelsi
MAN MAN MAN MAN!!!
OOOOHHH![]()
![]()
LOL...ik kom thuis van werken en ze staan 0-4 achter. Vroeger zou ik nog boos worden maar nu is het niet raar meerEn maar blijven aanmodderen
![]()
WORDEN HELEMAAL PARRAAAAquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
LOL...ik kom thuis van werken en ze staan 0-4 achter. Vroeger zou ik nog boos worden maar nu is het niet raar meerEn maar blijven aanmodderen
graag op anoniem![]()
Gast kom op hej, dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Alderweireld heeft nooit het niveau van Moisander gehaald.
Vertonghen was natuurlijk wel een niveautje beter, maar ook alles behalve een geweldenaar.![]()
7 JAAR GEEN KAMPIOENquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
TERINGJOL TERINGJOL![]()
Ik ga de ArenA maar opblazen.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Eigenlijk niet zo raar, Vitesse heeft alleen de beker nog. Leven weken uit naar deze wedstrijd. Ajax weer lekker nonchalant "tis de beker maar"When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tja boos worden heeft toch geen zin. Dit gaat nog wel een paar keer gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
Oh.![]()
ok davyquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja boos worden heeft toch geen zin. Dit gaat nog wel een paar keer gebeuren.![]()
Snap ook niet wat Frank de Boer hier nog doet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
12 euro, jij durft.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ga trouwens wel m'n volledige spaarrekening op zondag zetten. Die winnen ze nu sowieso.![]()
Trabelsi, wat een held was dat.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
MAN MAN MAN MAN!!!
OOOOHHH![]()
Het werk dicht bij huis hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ook niet wat Frank de Boer hier nog doet.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Vertonghen was een leuke verdediger voor Ajax die een halfjaar exceptioneel goed was.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Alderweireld was echt 7 keer beter dan Moisander
En Vertonghen was fucking gruwelijk
Tegen hele goede tegenstanders was hij verdedigend vaak niet goed genoeg (Amauri) en hij kon niet verdedigen over zijn rechterbeen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Die had al thuis kunnen zitten ondertussen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ook niet wat Frank de Boer hier nog doet.#FreeHat![]()
W E T H E M B O Y Zquote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
NU GAAT HET GEBEUREN
V A K 4 1 0 B O Y SRED ONS HENNIEGOD![]()
Jantje gaat niet zo geweldig meer bij spurs. Laat hem maar terug komen. (Niet dat het ooit gaat gebeuren)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jan had tenminste uitstraling en kon voetballen (lees: scoren).. Moisander kan er geen reet van, Denswil heeft de potentie maar zit met zijn hoofd al bij Barcelona...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Vertonghen was een leuke verdediger voor Ajax die een halfjaar exceptioneel goed was.
Tegen hele goede tegenstanders was hij verdedigend vaak niet goed genoeg (Amauri) en hij kon niet verdedigen over zijn rechterbeen.![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tegen hele goede zijn er wel meer niet goed. Real afgelopen jaren in de CL..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Vertonghen was een leuke verdediger voor Ajax die een halfjaar exceptioneel goed was.
Tegen hele goede tegenstanders was hij verdedigend vaak niet goed genoeg (Amauri) en hij kon niet verdedigen over zijn rechterbeen.![]()
Dat 'kan er geen reet van', is een beetje flauw en een slechte insteek voor een verdere discussie.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jan had tenminste uitstraling en kon voetballen (lees: scoren).. Moisander kan er geen reet van, Denswil heeft de potentie maar zit met zijn hoofd al bij Barcelona...She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
De rest is alleen doorgaans nog slechter.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Dreassic het volgende:
Ajax moet gewoon eens op wekelijke basis afgestraft worden, dan pas leren ze het eens.![]()
Halfjaarlijkse offday ook weer gehad.
Gelukkig dat de winterstop zondag begint anders hadden we nog de nodige punten verloren ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wanneer heeft Moisander dan dit seizoen een goede pot gespeeld? Ik kan het me niet heugen... Waardeloze inspeelpass, staat vaker lucht te dekken dan zijn directe tegenstanderquote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dat 'kan er geen reet van', is een beetje flauw en een slechte insteek voor een verdere discussie.![]()
Het dak gaat eraf.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga de ArenA maar opblazen.
Ha.![]()
Bij Belgie hebben ze hem ook maar aan de buitenkant gepositioneerd, om hem verdedigend te ontzien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen hele goede zijn er wel meer niet goed. Real afgelopen jaren in de CL..
Na een goed eerste jaar bij The Spurs is de hosanna stemming daar ondertussen stukken minder.
Dat is allemaal ver onder Real niveau.
Het is gewoon een aardige verdediger voor de subtop van Europa (wat hoger is dan Ajax ja).She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
De ArenA kwam net te laat. Met de ArenA zou Hitler de oorlog gewoon hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga de ArenA maar opblazen.![]()
Klaassen had er ook niet zoveel zin in vanavond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Peter Bosz maar als opvolger nemen van De Boer ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij stelt dat hij er geen reet van kan, wat impliceert dat hij per definitie niet kan verdedigen. Dat is gewoon onzin.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer heeft Moisander dan dit seizoen een goede pot gespeeld? Ik kan het me niet heugen... Waardeloze inspeelpass, staat vaker lucht te dekken dan zijn directe tegenstanderShe was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Garantie voor aantrekkelijk voetbal, kan ajax goed gebruiken.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Peter Bosz maar als opvolger nemen van De Boer ?![]()
Zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Peter Bosz maar als opvolger nemen van De Boer ?
hhhhh![]()
Je kunt beter de aandacht op je vestigen dan op Ajax momenteelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Vak410 houdt er wel van om over zichzelf te blijven zingen![]()
Ik kon niet kijken vanavond... volgens mij moet ik daar heel blij mee zijn.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Daarom is er verloren. Klootzak.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kon niet kijken vanavond... volgens mij moet ik daar heel blij mee zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar gaat de discussie toch niet over en ontkent ook niemand. Punt is dat er ieder jaar een slechtere staat en Moisander gewoon droevig is of redelijk voor Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Bij Belgie hebben ze hem ook maar aan de buitenkant gepositioneerd, om hem verdedigend te ontzien.
Na een goed eerste jaar bij The Spurs is de hosanna stemming daar ondertussen stukken minder.
Dat is allemaal ver onder Real niveau.
Het is gewoon een aardige verdediger voor de subtop van Europa (wat hoger is dan Ajax ja).![]()
Met Ibracadabra ook nietquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mwah, het zat tegen. Jammer jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doeiquote:, pakken we de EL
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
De beker als een prijs zien.quote:Ajax denkt hetzelfde als ik bij de amateurs altijd...zo snel mogelijk eruit vliegen is het beste...
![]()
Dubbeltje viel vaak de verkeerde kant op. Jammer.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, het zat tegen. Jammer jongens.#FreeHat![]()
Dit was gewoon het plan van Frank, nu kunnen we knallen in de EL.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
KAN GEBEUREN OP NAAR #5OPEENRIJ"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De beker is een hartstikke leuke prijs. Niet half zo belangrijk als t kampioenschap maar zeker een leuke toevoeging.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De beker als een prijs zien.Ajax denkt hetzelfde als ik bij de amateurs altijd...zo snel mogelijk eruit vliegen is het beste...
#FreeHat![]()
Met 4-0 in eigen huis opgerold wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De beker als een prijs zien.Ajax denkt hetzelfde als ik bij de amateurs altijd...zo snel mogelijk eruit vliegen is het beste...
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...![]()
Boe-hoe 8 man achter de bal en op de counter. Lekker spannend. Zo verliezen we nooit meer dit seizoen. Behalve tegen PSV misschien.
Zonde, want je wint weer de beker niet, maar al dat gejank van die kortzichte mensen om aankopenmet dit elftal word je gewoon kampioen.
![]()
Ach. Beker winnen is best leuk en op deze manier verliezen mag gewoon niet. Lig er niet wakker van vannacht, maar het is wel kutquote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De beker is een hartstikke leuke prijs. Niet half zo belangrijk als t kampioenschap maar zeker een leuke toevoeging.![]()
![]()
Dit idd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ach. Beker winnen is best leuk en op deze manier verliezen mag gewoon niet. Lig er niet wakker van vannacht, maar het is wel kutgraag op anoniem![]()
We speelden maar op 20%I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: