De dj's bedoel je?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
mongolen die iets in de mic schreeuwen
Deze dames hoef ik niet in bikini.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
zucht...auto's wassen moet door dames in bikini. haal je veel meer geld op. knuppels
Dit wou ik ook net postenquote:
quote:
die ook...quote:
Dat deden ze dan ook in Groningen... Naakt bij -15 welteverstaan...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:03 schreef Claude_Viole het volgende:
Doe mij maar een paar chicks die mijn voorruit wassen
ja, dat is nodig?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:03 schreef Claude_Viole het volgende:
Doe mij maar een paar chicks die mijn voorhuid wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
let op: grove grap alert! spoiler openen voor eigen risico...Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
let op: grove grap alert! spoiler openen voor eigen risico...Klein beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgend jaar een onderwerp voor het glazen huis!quote:
let op: grove grap alert! spoiler openen voor eigen risico...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
let op: grove grap alert! spoiler openen voor eigen risico...Walgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
let op: grove grap alert! spoiler openen voor eigen risico...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koude soep.quote:
Gazpachoquote:
Dat dan weer wel.quote:
MENSEN LUISTEREN MAAR EEN HALF UUR PER DAG PLINT.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is die Ekdom toch vernieuwend
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
MENSEN LUISTEREN MAAR EEN HALF UUR PER DAG PLINT.
Sorry!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
hij gaat dit jaar ook playbekken op Living Doll naar het schijntquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is die Ekdom toch vernieuwend
Blij dat ik niet iedere dag meer luister, maar hij doet echt al jaren hetzelfde.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Vitas thuisquote:
wie? Pandaplint?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Blij dat ik niet iedere dag meer luister, maar hij doet echt al jaren hetzelfde.
MH in de eerste week van 2015.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, dit gaan ze Anthem maken. Ligt er wel erg dik bovenop
Vernieuwend.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat dit jaar ook playbekken op Living Doll naar het schijnt
Called it!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef Smash-it het volgende:
Ik denk dat I'n an Albatroaz misschien wel de anthem kan worden.. Zelfde lijn als Ode to the bouncer..
Doe dan maar FIREBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Drolflap het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet het anthem wordt
Nog niet misschienquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
Vast wel inderdaad. Meh. Waarom is het tegenwoordig niet gewoon een bandje meer? Altijd zo iets. Net als eat sleep rave repeat. Tsunami.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Doe dan maar FIREBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
En dan kom ik het daarna nog even roepen...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef Claude_Viole het volgende:
Jeeezus, loopt die videostream echt zo achter dat jullie 45 seconden van te voren al weten wat er daar gedraaid wordt?
Niet die achterlijke Pitbull, alles beter dan dat.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Doe dan maar FIREBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat ze dan niet kunnen roepen: Haarlem springen!!! ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Vast wel inderdaad. Meh. Waarom is het tegenwoordig niet gewoon een bandje meer? Altijd zo iets. Net als eat sleep rave repeat. Tsunami.
bedankt hansquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, dit wordt geen anthem, wel een lekker losgaanplaatje maar komt niet hoger dan top 20.
Alles beter dan die verdomde Albatrosquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet die achterlijke Pitbull, alles beter dan dat.![]()
Dat past juist heel goed bij elkaar. Ik kan het je aanbevelenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wortel met peterselie
Dit klinkt niet best, maar het kan meevallen
Ik heb er al vijf genoemdquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef D. het volgende:
Doe die ene maar die Mexicano ook al noemde
Die ene die ik daarstraks bedoelde, die jij zei dat al een beetje geplugd wasquote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er al vijf genoemd
U and I? Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Die ene die ik daarstraks bedoelde, die jij zei dat al een beetje geplugd was
twitter:roosmarijn twitterde op donderdag 18-12-2014 om 22:17:26Ik ben strafregels aan het schrijven. "Nederland1 heet nu NPO1" #srupdate #sr14 reageer retweet
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we Timber anthem maken
Het gehele nummer valt tegen, maar het refrein vond ik wel Anthem-likequote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U and I? JaDaar ben ik ook bang voor. Vind ik 3x niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |