hij gaat dit jaar ook playbekken op Living Doll naar het schijntquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is die Ekdom toch vernieuwend
Blij dat ik niet iedere dag meer luister, maar hij doet echt al jaren hetzelfde.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
MENSEN LUISTEREN MAAR EEN HALF UUR PER DAG PLINT.
Vitas thuisquote:
wie? Pandaplint?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Blij dat ik niet iedere dag meer luister, maar hij doet echt al jaren hetzelfde.
MH in de eerste week van 2015.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, dit gaan ze Anthem maken. Ligt er wel erg dik bovenop
Vernieuwend.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat dit jaar ook playbekken op Living Doll naar het schijnt
Called it!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef Smash-it het volgende:
Ik denk dat I'n an Albatroaz misschien wel de anthem kan worden.. Zelfde lijn als Ode to the bouncer..
Doe dan maar FIREBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Drolflap het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet het anthem wordt
Nog niet misschienquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, dit gaan ze Anthem maken. Ligt er wel erg dik bovenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |